BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 września 2015, 20:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Po co płacić 2800zł za regenerację jak za ok. 3600zł można mieć nowe wtryski?

Też muszę posluchać jakiś innych 320D bo mi się czasem wydaje, że jest głośna trochę.
Tak jakby miala trochę za niskie obroty i czasem wpada w takie wibracje delikatne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 27 września 2015, 15:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
900zł za wtrysk to chyba pseudo nowy z allegro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 27 września 2015, 16:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Do M57 jeden w ASO ok. 2100

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 28 września 2015, 08:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
rorafalki napisał(a):
Do M57 jeden w ASO ok. 2100


ASO ma spora marżę w takim razie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 28 września 2015, 16:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Ostatnio pytałem to 1600 ale może ceny się zmieniły.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 3 listopada 2015, 16:51 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 20
Moje BMW: Bmw e46 M pakiet
Kod silnika: M47n
Ja regenerowałem w stalowej woli w serwisie bosha i jestem zadowolony. Regenerowane były metodą III fazy (2400zł) czyli praktycznie cały środek nowy i regulacja na nowo, przestały stukać auto odzyskało moc, lepsza kultura pracy lecz pan serwisant mnie wystraszył bo dzwoniąc do mnie powiedział mi ze pod mikroskopem widać we wtryskach opiłki :szok: i albo one są w układzie paliwowym albo były.... nie wiadomo skąd bo małe prawdopodobieństwo że z pompy wysokiego ciśnienia. Gdy przyszły mechanik włożył sprawdził jakie paliwo leci na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia i okazało się że czyściutkie magnes nic nie przyciągał do pewności wymieniłem filtr paliwa który rozciąłem wyjąłem wkład i się nie świecił jak rozbita bombka więc stwierdziłem ze z układem paliwowym jest ok minęło już pół roku (6tyś Km) i latam dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 3 listopada 2015, 18:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Opilki z pompy wysokiego ciśnienia do raczej duże prawdobodobienstwo bo potrafią się łuszczyc po dużych przebiegach ale miejmy nadzieję że u Ciebie ktoś już wymienił pompę i jest dlatego ok . Ja regenerowalem wtryski w gladysku w Krakowie komplet (2700 zł :( ) kultura na plus komputer zaczął w końcu pokazywać faktyczne spalanie nie wiem dlaczego ale tak mam, nie kopci kompletnie nic tylko na zimnym irytuje mnie ze w środku słychać bardzo wtryskiwacze jak osiągnę 90 stopni to jest bajka to jedyny minus oprócz ceny oczywiście.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 9 listopada 2015, 14:27 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Wracając do tematu GTB1752 w m47n . Jakie macie chwilowe wskazania cisnienia doladowania?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 9 listopada 2015, 18:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=140502
Xylometazolin napisał(a):
Wracając do tematu GTB1752 w m47n . Jakie macie chwilowe wskazania cisnienia doladowania?


Chwilowe tzn ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 10 listopada 2015, 12:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Chodzi mi o ciśnienie w peaku, w overbooscie(chyba tak to się nazywa)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 20 listopada 2015, 18:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 30
Posty: 20
Moje BMW: Bmw e46 M pakiet
Kod silnika: M47n
zyziekm napisał(a):
Opilki z pompy wysokiego ciśnienia do raczej duże prawdobodobienstwo bo potrafią się łuszczyc po dużych przebiegach ale miejmy nadzieję że u Ciebie ktoś już wymienił pompę i jest dlatego ok ..."


Dużych przebiegach tzn ?? myślałem ze ta pompa nie ulega łuszczeniu nawet po 500tyś Km przebiegu ale myślę ze gdyby się łuszczyła to byłoby to widać gołym okiem czy nie bardzo ?? Na wkładzie filtra paliwa i na wyjściu z szyny CR paliwo było czyste, w tych miejscach sprawdzałem i było ok oceniając to wzrokowo. U mnie na zimnym wtryski też grzechoczą ale tak samo jest na ciepłym (mowie tu o pełnym obciążeniu, pedał w podłogę) ale myślę ze to normalne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 20 listopada 2015, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Sam pisałeś ze facet pod mikroskopem zobaczył opilki wiec wątpię że zauwazysz je pod palcami , ciężko stwierdzić po jakim przebiegu i czy wogole każda pompę to czeka tego nie wiem , wiem ze są takie przypadki , napewno jakość paliwa odgrywa tu główna rolę czyli im bardziej sucha ropa tym gorzej , jeśli pompa luszczyla by się bardzo mocno to długo byś nie pojezdzil widocznie zbieralo się to dłuższy okres czasu .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 listopada 2015, 22:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: 330XD
Kod silnika: M57N
Witam jest moze ktos tutaj kto zerknie w moje mapy po chipie bo wydaje mi sie ze zaduzo Nm pociagniete na ++ bo auto na 4,5,6 biegu zaczyna wibrowac powyzej 2tys/obr tak do ok 2,5tys/obr. auto nie hamowane bo naped xdrive i nie mam zbytnio mozliwosci hamowania :/ plik moge wyslac w emailu jezeli znajdzie sie osoba chetna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 listopada 2015, 10:19 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
jak wibruje to trzeba albo zobaczyć czy wszystko jest sprawne albo zdjąć Nm ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 listopada 2015, 10:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1199
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: X6
Dwumasa?

_________________
Otwarcie Sezonu Makowice 2k18
1 runda Pucharu BKS - 1/4 mili
Drift - Drift Taxi - Show&Shine - Car Audio

Facebook: https://www.facebook.com/events/1631229490297519/
Forum: viewtopic.php?f=13&t=166017

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 listopada 2015, 11:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 340
Moje BMW: BMW F10
Kod silnika: 530D
dwumasa , łacznik elastyczny , podpora ...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 listopada 2015, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: 330XD
Kod silnika: M57N
dwumasa nowa luka ze sprzeglem zmieniana z 3miesiace temu ,dodam ze przez modyfikacja nie bylo tych wibracji


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 listopada 2015, 20:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Shalke2011 napisał(a):
dwumasa nowa luka ze sprzeglem zmieniana z 3miesiace temu ,dodam ze przez modyfikacja nie bylo tych wibracji



Często po chipie, jeśli łącznik elastyczny wału jest w średnim stanie to właśnie tak się dzieje , ze na 4,5,6b w okolicy 2tys obr występują wibracje/mrowienie. Wklej wykres, ale myślę , że moment nie będzie za duży, tylko masz luz w ww elemencie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 27 listopada 2015, 00:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: 330XD
Kod silnika: M57N
a jak mozna zdiagnozowac ze to akurat lacznik? tylko dzieje sie to jak depne do podlogi to takjaby z tylu slychac wibracje cos w tym stylu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 3 grudnia 2015, 00:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: 330XD
Kod silnika: M57N
witam nowe zapytanie dzisiaj mialem okazje teroche wygonic pajakow z wydechu ale troche zwatpilem bo pod gore dalem petsarde i tak do 195szla spoko na 5 biegu i czulem jakby wiecej nie chciala nie wiem czy wlozenie 6 by cos pomoglo...tak te auto powinno jechac czy moze byc wina zle zrobionej mapy?po prostej jechalem autem 210 i to w miare krotkim odcinku i dalem sobie spokuj :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL