BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 18:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 września 2010, 22:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
ROGER-NYSA napisał(a):
Idąc dalej... w CR ilość podawanego paliwa przez wtryskiwacz ustala się na poziomie ciśnienia w szynie i czasie otwarcia.
Więc zwiększając dawkę paliwa zwiększa się ciśnienie w CR , wiem z doświadczenia że regulator ciśnienia przestaje ogarniać po przekroczeniu 1700bar- seria osiąga zgodnie z programem 1600bar. Ponadto aby dostarczyć jeszcze więcej paliwa można wydłużyć czas otwarcia wtrysku....... tylko że on w cyklu pracy silnika ma ograniczenia i nie jest to jak sądzę zbyt duże pole manewru.

O tym akurat może opowiedzieć nam któryś z goszczących na forum „tunerów”

...wydłużenie czasu wtrysku i ciśnienie to podstawowe narzędzie tunera..ale oczywiście jak zaznaczyłeś tylko w pewnym zakresie...zbyt długi czas wtrysku powoduje zbliżanie się płomienia do denka tłoka...więc potrzebne są korekty konta wtrysku..dla "oddalenia niebezpieczeństwa" :niepewny: ...
..Twoje rozważania na temat turbiny od e90 ...hmm myślę że sterowanie będzie jednak dużym problemem...a rzeczywiście CR w e46 może więcej niż wydajność ori turbinki...
...podsumowując: albo chip standard...albo zmiana autka...myślę że to najlepsze wyjście...BMW robi naprawdę fajne motorki...i większe mody to problemik :zdziwko:

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 8 września 2010, 09:11 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
heko napisał(a):
Twoje rozważania na temat turbiny od e90 ...hmm myślę że sterowanie będzie jednak dużym problemem...


Co może stanowić problem? ;) duży problem :zdziwko:

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 20 września 2010, 21:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E46 320d
Witam,
Panowie, a może zaproponujecie jakieś konkretne 'garaże' z których ewentualni zainteresowani mogli by skorzystać? Widzę, że intensywnie zgłębiacie tematykę chip tuningu, dlatego teraz jakieś małe sugestie gdzie dobrze, lepiej lub chociaż warto...przeczytać ofertę lub podjechać i porozmawiać...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 września 2010, 11:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Co może stanowić problem? ;)

2 rzeczy:) wyregulowanie gruszki podciśnienia i montaż wydechu trzeba przerobić w 163 i 177 jest na opaskę łączącą a u Ciebie na 2 śrubki:) do kolektora flanasza pasuje plug&play
Turbo Silnik: M47TU 1995 ccm 150 KM Rok produkcji: od 01.2001
Numer producenta :
1. 11657794144
2. 7794140D
3. 7787626F
4. 7787628G
5. 7787627G
6. 7787626G
Numer części
1. 750431-5012S
2. 750431-5009S
3. 750431-0009
4. 717478-6/5
5. 717478-4/3
6. 717478-2/1
Turbo Silnik: M47TU2D20 1995 ccm 163 KM Rok produkcji: 02.2004 to 11.2006
Numer producenta
1. 11654716166
2. 11657795499
Numer części
1. 49135-05671
2. 49135-05670
3. 49135-05651
4. 49135-05650
5. 49135-05641
6. 49135-05640
7. 49135-05620
8. 49135-05610
Turbo silnik:N47D20 N47OL 1995 ccm 177 KM Rok produkcji: od 09.2007
Numer producenta
1. 11657808478
2. 11657797782
Numer części
1. 49135-05840
2. 49135-05850
3. 49135-05885
4. 49135-05895
Jak potrzeba fotek to wrzucę:)

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 27 września 2010, 11:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1202
Lokalizacja: NDM
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
Adrian ADT napisał(a):
2 rzeczy:) wyregulowanie gruszki podciśnienia i montaż wydechu trzeba przerobić w 163 i 177 jest na opaskę łączącą a u Ciebie na 2 śrubki:) do kolektora flanasza pasuje plug&play


to ja umieszczę linki to fotek co by każdy widział :)
m47tu
http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbos ... 5009S.aspx

m47tu2
http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbos ... 05671.aspx

n47
http://pl.turbolader.net/Katalog-Turbos ... 05840.aspx


myślę, że część gorąca to dla speców od wydechu nie będzie problem

więcej trudności widziałbym po stronie zimnej gdzie flansza pod rurę turbo-intercooler też jest inna i wychodzi pod innym kątem, a w przypadku N47 to jeszcze dochodzi inny otwór pod przewód filtr-turbo

no i jeszcze ten mega-wielki silniczek sterujący w przypadku n47 - ciekawe czy to by się zmieściło

ale zakładając, że wszystkie sprawy mechaniczne zostałyby ogarnięte to mówisz, że sterowanie, jakieś sprawy programowe itp. - to wszystko jest do zrobienia ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 23 października 2010, 15:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
marcin87k napisał(a):
ale zakładając, że wszystkie sprawy mechaniczne zostałyby ogarnięte to mówisz, że sterowanie, jakieś sprawy programowe itp. - to wszystko jest do zrobienia ??

żaden problem to wysterować(sorki ze tak długo ale jakoś nie było okazji;)w środku tygodnia wrzucę wykres z 318d po programie niby na 163ps (zrobiony w BMW SERVIS info od właściciela) jak zaranie mam zmierzone 37.7 i 102NM bo turbinkę szklak trafił po 5tys km zobaczymy co jeszcze jak już wszystko zostanie zdemontowane:) do programu jeszcze nie zaglądałem bo nie ma na razie na to czasu myślę ze we wtorek powinno się coś wieczorkiem pojawić tu bo sprawa warta uwagi

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 października 2010, 21:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
Otóż przedwczoraj pojechałem na zrobienie moda w mojej 320d CR z2001r. Auto totalna seria, czyli katy na miejscu, żadnej dziurki w przepływce, no i klapki w kolektorze nadal siedzą ( już niedługo, bo zbliża się serwis i polecą do kosza, chociaż wyglądają na zdrowe). Dodam, że pół roku temu wymieniłem turbo na regenerowane i jestem z niego bardzo zadowolony. Szybko wstaje 1700-1800rpm i pięknie poświstuje, a moc też jest odpowiednia jak się okazało w sobotę na hamowni, ale o tym za chwile. Dodam tylko, że przy wymianie dmuchawki przeczyściłem cały dolot włącznie z kolektorem, EGR, filterki na zaworach sterujących turbo i EGR i wymieniłem też część przewodów podciśnieniowych (były szczelne ale wyglądały nieciekawie, więc wymieniłem). W sobotę pierwsze hamowanie i 165KM i 370Nm :) Koleś od remapa od razu powiedział, że auto było na pewno już robione. Zgrał moją mapę z ECU, sprawdził i :szok: standardowa, fabryczna, nie modyfikowana mapa (tak jak u ROGER-NYSA). Potem zrobił nową mapę (trochę to trwało), wgrał i ponowne hamowanie. I co? otóż nic: moc nadal 165 i +10Nm, czyli jakieś 380. Było już późno, wiec póki co tak zostało, a policzył mnie tylko jak za hamownię, ponieważ nie ma efektów w postaci przyrostu mocy i momentu (poza tymi 10Nm). Mówił nawet, że powinien wrzucić mi z powrotem moją mapę, ale już mu się nie chciało i została. Tutaj wykresik jak to wygląda:
Obrazek link: http://yfrog.com/07hamowniatj
Powiedział, że można z tego jeszcze coś wyciągnąć, ale to dzień roboty i koszty nieznane, bo trzeba najpierw usunąć usterkę. Tylko zastanawiam co to za usterka, która podnosi moc mojego auta i powoduje brak reakcji na zmodyfikowaną mapę. Czyżby źle wyregulowane turbo na sztandze (przyp. regenerowane), bo wcześnie wstaje a jak widać na wykresie przy 3700rpm jest spadek mocy i momentu (czyżby lekkie przeładowanie). Dodam, że auto nadmiernie nie kopci (przy bucie trochę wiadomo, w końcu to diesel), spalanie też w normie.
Koleś który robił mapę też wydaje kompetentny. Siedzi w tym już ponad 10 lat, robił znajomemu 320Cd chyba 2004 i wyszło 185KM i ok 400 niutków. Wiem, że robi też Irlandczykom różne rajdówki startujące w wyścigach typu Subaru, Supra, NSX, Skyline i inne, także musi się znać.
Co o tym myślicie, bo ja nie mam pojęcia co robić? Zostawić tak jak jest, czy grzebać coś dalej, a jak już to gdzie szukać przyczyny takiego stanu rzeczy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 października 2010, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
...ArtBMW...odpisałem Ci już w innym temacie...ale tu dodałeś że trochę kopci, więc o wysokim ciśnieniu na turbince nie ma mowy....zdecydowanie zalogować i sprawdzić wyniki...bo na ori takich wyników nie zobaczysz..gość coś przegapił :)

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 25 października 2010, 23:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam

ArtBMW napisał(a):
Wielki szacun i uznanie dla autora postu ROGER-NYSA za nieprzeciętną wiedzę. Już nie raz czytałem jego tematy i wszystkie bardzo ciekawe i pomocne-tak jak i ten.


Kurna :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: ale przegiąłeś
Ja nawet mechanikiem nie jestem............
Zapraszam, podłącze kompa i przejdziemy się dynamicznie 400m .

To wystarczy aby powiedzieć dość sporo na temat twojego auta.

Tak jak wspomniał heko, logi prawdę powiedzą.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 października 2010, 14:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47TUD20
ROGER-NYSA napisał(a):
Ja nawet mechanikiem nie jestem............

Co nie zmienia faktu, że ową wiedzę posiadasz. Nie chciałbym uogólniać, ale są mechanicy, którzy nie mają wiedzy pozwalającej na zdiagnozowanie problemu i wymieniają części często na chybił-trafił, niestety zdarzają się tacy też w ASO.
ROGER-NYSA napisał(a):
Zapraszam, podłącze kompa i przejdziemy się dynamicznie 400m .

Chętnie bym podjechał, ale mam do Ciebie trochę za daleko (jakieś 2500km i dwa promy po drodze), także odpada. Poszukam kogoś z miejscowych z BKD (BMW Klub Dublin), tylko podpowiedź jakim programem najlepiej podejść (carsoft, inpa, czy może innym). Ostatnio diagnostykę koleś robił mi LAUNCH-em, a to sprzęt uniwersalny i możesz podejrzeć tylko wartości wykonane i nie można porównać z zadanymi przez ECU. Ciśnienie na CR było ponad 300 barów na wolnych obrotach i powiedział, że to dobrze.
heko napisał(a):
...ArtBMW...odpisałem Ci już w innym temacie...ale tu dodałeś że trochę kopci, więc o wysokim ciśnieniu na turbince nie ma mowy....zdecydowanie zalogować i sprawdzić wyniki

Czyli turbo raczej OK.
ROGER-NYSA napisał(a):
Tak jak wspomniał heko, logi prawdę powiedzą

Może głupie pytanie, ale nie mam pojęcia jakie logi, na co patrzeć i na co zwrócić uwagę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 26 października 2010, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 39
Posty: 31
Lokalizacja: Gdańsk, Olsztyn, teraz i Warszawa
Moje BMW: E46 Compact
Kod silnika: M47 D20TU
Adrian ADT napisał(a):
w środku tygodnia wrzucę wykres z 318d po programie niby na 163ps (zrobiony w BMW SERVIS info od właściciela) jak zaranie mam zmierzone 37.7 i 102NM bo turbinkę szklak trafił po 5tys km zobaczymy co jeszcze jak już wszystko zostanie zdemontowane:) do programu jeszcze nie zaglądałem bo nie ma na razie na to czasu myślę ze we wtorek powinno się coś wieczorkiem pojawić tu bo sprawa warta uwagi


Panowie, temat jest na prawdę dobry i myślę, że wielu z nas czeka na wykres o którym mowa powyżej. Zajmijmy się:

"[E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane"

i oczywiście 318td:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 27 października 2010, 13:57 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
tommiBMW napisał(a):
Adrian ADT napisał(a):
w środku tygodnia wrzucę wykres z 318d po programie niby na 163ps (zrobiony w BMW SERVIS info od właściciela) jak zaranie mam zmierzone 37.7 i 102NM bo turbinkę szklak trafił po 5tys km zobaczymy co jeszcze jak już wszystko zostanie zdemontowane:) do programu jeszcze nie zaglądałem bo nie ma na razie na to czasu myślę ze we wtorek powinno się coś wieczorkiem pojawić tu bo sprawa warta uwagi


Panowie, temat jest na prawdę dobry i myślę, że wielu z nas czeka na wykres o którym mowa powyżej. Zajmijmy się:

"[E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane"

i oczywiście 318td:)

czekamy na Turbo nowe wiec troszkę się przedłuży termin realizacji decyzja klienta nowe i koniec:)
tu dla zainteresowanych wykres seri przy stojącym turbo oraz programie BMW SERVICE
BMW 318d E90 N47D20A seria 143KM:)
Obrazek

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 27 października 2010, 14:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
temat zostal przeze mnie oczyszczony prosze nie robic OT a strony zainteresowane zapraszam tutaj
viewtopic.php?f=12&t=82309

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 28 października 2010, 20:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e 46
Kod silnika: M43B16
panowie czy ta dziura w przeplywce nie bedzie sie swiecil check?i te klapki co wczesniej kolega wspominal jestem w stanie to sam zrobic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 14:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 257
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
ROGER ile taka przyjemność chipowania kosztuje? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 14:18 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
krzych181, ale ja nie chipuje aut.

Dla jednego dużo dla innego śmiesznie mało .... I od razu podejrzenia mogą się pojawić że to jakaś lipa.

Przyjęło się że jak drogo to profesjonalnie a jak tanio to wiadomo do bani.


Ja powiem Ci tak , pomimo tego że tanio moim zdaniem zdecydowanie za drogo.
Ponieważ nakład pracy nie jest adekwatny do kasowanej kwoty. Dotyczy to zmiany wsadu w wszystkich firmach tuningowych.

Sprzątaczka człowiek i tuner człowiek.
Tuner pracuje 4 godziny zarabia 1000zł
Sprzątaczka pracuje 4 godziny dostaje 4 dychy :rotfl: :rotfl:

Tak być nie może :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 14:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
...jasne :zly:
...sprzątaczka- wymagany sprzęt ...dziesiąt zł....doświadczenie?...hmm
...tuner - wymagany sprzęt...dziesiąt tysięcy zł....doświadczenie?...hmm
...pominę to że ten interes wciąż wymaga "doinwestowywania"...i nie chodzi tu o 100...czy 500zł. :hyhy:

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 18:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23122
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
To dobrze płaca jak sprzątaczka dostaje aż 4 dychy za taki krótki czas pracy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 19:19 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
heko napisał(a):
...jasne :zly:


heko, się zgrzał . :rotfl: :rotfl: :rotfl: :wstyd:

Kto jak kto ale , Ty ..............
Większość zapewne potrafiła przeczytać to co nasiałem między wierszami.

Czy tak czy inaczej :rotfl: :rotfl: Sprzątaczkę do warsztatu a heko, za miotłę.
"Tak wcześnie a już tak śmiesznie"
W tym cały patent , w dzisiejszych czasach nie płaci się za prace (to znaczy nadal nazywa się to umownie praca)
Lepiej brzmi za usługę, a cena usługi jest zależna od wielu czynników .

Tak jak heko, powiedział :
sprzęt
wiedza
doświadczenie

Co nie zmienia faktu że za parę lat będziecie to robić za 300zł :rotfl: :rotfl: :rotfl:
I dalej będzie drogo :rotfl: :rotfl: ;) ;) ;)

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 19:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Szczurek1986 napisał(a):
To dobrze płaca jak sprzątaczka dostaje aż 4 dychy za taki krótki czas pracy :D


Mam świadomość że w różnych częściach naszego kraju są rożne stawki . Ale płacą gdzieś w naszym kraju mniej niż 10zł/h :szok:
Mowa była o wykwalifikowanej sprzątaczce z prawdziwym fachem w ręce. ;)

Wiesz..... to tak jak z kastingiem na sekretarkę.

Przychodzi kandydatka ,po studiach ,wysoki iloraz inteligencji sprawy papierkowe w jednym palcu. Niestety niezbyt atrakcyjna.

-Wiem co pani potrafi. Za ile będzie pani pracować ?
-Za 2000zł
-Dobrze jeszcze zadzwonię do pani.

Następna , super młoda blond laska .
-Co pani potrafi ?
-Nic
-Za ile będzie pani pracować ?
-Za 5000zł
-Nic pani nie potrafi i taka wygórowana stawka.....
-Zrobię panu codziennie loda......................
Cisza

-Od jutra pani zaczyna. ;)

Jakoś coś w tym klimacie było. :kwasny:

Sory ...... znowu naśmiecone w temacie. Nie to że jakiś podtekst... :wstyd:
Ale ktoś będzie musiał ten bałagan posprzątać.

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL