BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 maja 2024, 19:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] kompresor w m30b35
PostNapisane: 6 maja 2007, 12:38 
witam przymierzam sie do wstawienia kompresora do m30b35 co o tym myslicie? jakie zmiany w silniku sa konieczne? dzieki pozdro :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 10:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Wedle mojej wiedzy żadne zmiany w silniku nie są konieczne. Zakładasz kompresor i fiuuu!
Dlatego między innymi kompresory trzymają niezłe ceny!

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 10:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
oo ciekawy temat !!! Podłączam się, może z szóstki niezłego parowoza zrobię :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 22:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: poznan
Do wstawienia kompresora trzeba duzo przerobić w silniku od układu korbowo-tłokowego,wtryskiwaczy,przepływki,kolektora dolotowego i wydechowego, i jeszcze pare innych ......żeby wszystko oczywiście dobrze działało i mocy było zapas !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 22:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Łysol napisał(a):
Do wstawienia kompresora trzeba duzo przerobić w silniku od układu korbowo-tłokowego,wtryskiwaczy,przepływki,kolektora dolotowego i wydechowego, i jeszcze pare innych ......żeby wszystko oczywiście dobrze działało i mocy było zapas !!!


kolega chyba o turbo opowiada...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 06:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Tez mi sie wydaje ze o turbo kolega chcial zablysnąć, kompressor to w/g mnie najlepsza alternatywa, Proponuje kompressor z firmy ESS.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 06:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
BoxX, A to koszty są około dyszki pewnie? Czy nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 czerwca 2007, 06:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
W cenach sie nie orientuje, ale zobaczcie na ta strone to moze sie czegos dowiecie http://www.esstuning.com/

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 07:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: poznan
Doładowanie czy z sc czy z turbo przerabiać trzeba duzo.....!
A jak ktoś myśli inaczej to jest w błędzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 10:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Przy kompresorze nie trzeba nic przerabiać w silniku jeżeli doładowanie nie będzie przekraczać 0,5 bar-a jak chcemy więcej mocy czyli większe doładowanie to już trzeba zacząć zabawę...w odprężania,rózne kute rzeczy itp... :hyhy:

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 11:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
http://www.esstuning.com/default.asp?c= ... t2=123&id=

Wersja do mojego silnika.

Jak piszą instaluje sie 6-8 godzin przy użyciu zwykłych klasyznych narzędzi. Żadne preróbki silnika nie są wymagane. Wzrost mocy z 193KM do 300KM. Cena - około 18k.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 11:14 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
kompresor :oczami:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 11:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Kyokushin, kiedy montujemy? Garaż czeka, narzędzia są :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 15:45 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
to ess tuning nie ma zestawu dla e36..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 18:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 268
Lokalizacja: Żelechów/Tullamore
Moje BMW: 2xCoupe: E30&E36
Kod silnika: M40 & M42
Garaż: www.klubbmwirlandia.czo.pl
Jak widzisz najmniejszy silnik w ofercie ess to 2800ccm z serii 7.Pewnie do e36 z tym motorem będzie pasował. Ale cena zwala z nóg... :zdziwko:

_________________
Obrazek
PL e30 M40B18 by BeeRTe
IE e36 M52B28 by BeeRTe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 czerwca 2007, 19:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
no mysle, ze to bardziej sie oplaca w nowych samochodach zakladac. kiedy cena za kon mechaniczny jest wysoka. A w klasie starych e36 jak doplacisz 20 tysi to juz masz M-ke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2007, 18:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: poznan
Gotowe kity... tak naprawde dobre , no ale troszke kosztują :(
Lepiej samemu czasem pokminić...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2007, 09:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Łysol, masz moze juz cos rozkminione w E36? chetnie bym poogladal jakies fotki jak to jest zainstalowane itp

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL