BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 20:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 5 października 2013, 17:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
a wiecie jak to było ze zderzakiem m pakiet ? bo ja zauważyłem ze niektóre maja po środku taka kratke jakby siatke a inne takie dwa poprzeczne szczebelki ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 6 października 2013, 10:05 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
AdaS_BMW napisał(a):
rafal_13 napisał(a):
na samym początku nie było wcale kierunków w błotnikach, potem były przykręcane, a po lifcie wciskane bez śrubki

wiem że do 93 nie było wogule. ale po lifcie tez były te przykręcane np w samochodach z 95r. Ja np mialem z maja 96r i miałęm przykrecane a teraz mam auto z września 96r i mam wciskane i niewiem kiedy to wychodziło

jak już było wspominane lifting obejmował wiele elementów i ni było tak że nagle od jakiegoś dnia wszystko się pozmieniało, wszystko szło stopniowo i zdarza się tak, że mamy ori e36, które wyjechało z fabryki częściowy z elementami po liftingu, a częściowo przed


podobno kratka była w ori M3, a szczeble w mpakiecie, to są jedynie zasłyszane informacje, tak że pewny nie jest

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 6 października 2013, 17:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
rafal_13 napisał(a):
AdaS_BMW napisał(a):
rafal_13 napisał(a):
na samym początku nie było wcale kierunków w błotnikach, potem były przykręcane, a po lifcie wciskane bez śrubki

wiem że do 93 nie było wogule. ale po lifcie tez były te przykręcane np w samochodach z 95r. Ja np mialem z maja 96r i miałęm przykrecane a teraz mam auto z września 96r i mam wciskane i niewiem kiedy to wychodziło

jak już było wspominane lifting obejmował wiele elementów i ni było tak że nagle od jakiegoś dnia wszystko się pozmieniało, wszystko szło stopniowo i zdarza się tak, że mamy ori e36, które wyjechało z fabryki częściowy z elementami po liftingu, a częściowo przed
wiem że wszystko wchodziło stopniowo ale chodzi mi dokładnie kiedy itp ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 6 października 2013, 17:40 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
rafal_13 napisał(a):
AdaS_BMW napisał(a):
rafal_13 napisał(a):
na samym początku nie było wcale kierunków w błotnikach, potem były przykręcane, a po lifcie wciskane bez śrubki

wiem że do 93 nie było wogule. ale po lifcie tez były te przykręcane np w samochodach z 95r. Ja np mialem z maja 96r i miałęm przykrecane a teraz mam auto z września 96r i mam wciskane i niewiem kiedy to wychodziło

jak już było wspominane lifting obejmował wiele elementów i ni było tak że nagle od jakiegoś dnia wszystko się pozmieniało, wszystko szło stopniowo i zdarza się tak, że mamy ori e36, które wyjechało z fabryki częściowy z elementami po liftingu, a częściowo przed
wiem że wszystko wchodziło stopniowo ale chodzi mi dokładnie kiedy itp ;) a co do tych szczebli w zderzaku to widze ze sa ich dwa rodzaje, jedne to dwa szczeble i środek zabudowany a drugie to szczeble z dwoma pionowymi poprzeczkami

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 października 2013, 17:43 przez AdaS_BMW, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 6 października 2013, 18:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
co do tych kierunków dowiedziałem sie na innym forum ze te bez śrubki weszły od września 96r (mowili na to model 97 ), to wiem dlaczego miałem te na śrubke w poprzednim e36 ktore było z maja 96, a obecne ma te nowsze a jest z wrzesnia 96 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 7 października 2013, 08:26 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
AdaS_BMW napisał(a):
wiem że wszystko wchodziło stopniowo ale chodzi mi dokładnie kiedy itp ;) a co do tych szczebli w zderzaku to widze ze sa ich dwa rodzaje, jedne to dwa szczeble i środek zabudowany a drugie to szczeble z dwoma pionowymi poprzeczkami

z tego co wyczytałem, to jedni uważają, że te osłony są w zależności od obecności klimy (z klimą z poprzeczkami, bez klimy zabudowane), a inni twierdzą, że od kraju na który szedł dany model (tam gdzie zimno zabudowane, tam gdzie cieplej z poprzeczkami)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 7 października 2013, 18:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
rafal_13 napisał(a):
AdaS_BMW napisał(a):
wiem że wszystko wchodziło stopniowo ale chodzi mi dokładnie kiedy itp ;) a co do tych szczebli w zderzaku to widze ze sa ich dwa rodzaje, jedne to dwa szczeble i środek zabudowany a drugie to szczeble z dwoma pionowymi poprzeczkami

z tego co wyczytałem, to jedni uważają, że te osłony są w zależności od obecności klimy (z klimą z poprzeczkami, bez klimy zabudowane), a inni twierdzą, że od kraju na który szedł dany model (tam gdzie zimno zabudowane, tam gdzie cieplej z poprzeczkami)

no własnie tutaj znalazłem że pisze cos przy tych poprzeczkach o klimie, kraje tropikalne i aut. skrzynia biegów nr 8,9,29. Jak patrze po zdjeciach to auta z klima maja te poprzeczki nie zabudowane i sa czesto z końcówki produkcji. Zamierzam kupic do siebie zderzak i niewiem z czym wybrac, czy to co w oryginale czy co innego, widze też że te z poprzeczkami nie maja dokładek pod zderzak ale to chyba już przypadek wydaje mi sie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 7 października 2013, 21:20 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
AdaS_BMW napisał(a):
rafal_13 napisał(a):
AdaS_BMW napisał(a):
wiem że wszystko wchodziło stopniowo ale chodzi mi dokładnie kiedy itp ;) a co do tych szczebli w zderzaku to widze ze sa ich dwa rodzaje, jedne to dwa szczeble i środek zabudowany a drugie to szczeble z dwoma pionowymi poprzeczkami

z tego co wyczytałem, to jedni uważają, że te osłony są w zależności od obecności klimy (z klimą z poprzeczkami, bez klimy zabudowane), a inni twierdzą, że od kraju na który szedł dany model (tam gdzie zimno zabudowane, tam gdzie cieplej z poprzeczkami)

no własnie tutaj znalazłem że pisze cos przy tych poprzeczkach o klimie, kraje tropikalne i aut. skrzynia biegów nr 8,9,29. Jak patrze po zdjeciach to auta z klima maja te poprzeczki nie zabudowane i sa czesto z końcówki produkcji. Zamierzam kupic do siebie zderzak i niewiem z czym wybrac, czy to co w oryginale czy co innego, widze też że te z poprzeczkami nie maja dokładek pod zderzak ale to chyba już przypadek wydaje mi sie.

bierz to co ci sie podoba, ja kupiłem kratkę bo bardziej mi sie podoba

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 8 października 2013, 07:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 499
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 2x E36, E39
Kod silnika: M52
rafal_13 napisał(a):
AdaS_BMW napisał(a):
rafal_13 napisał(a):
AdaS_BMW napisał(a):
wiem że wszystko wchodziło stopniowo ale chodzi mi dokładnie kiedy itp ;) a co do tych szczebli w zderzaku to widze ze sa ich dwa rodzaje, jedne to dwa szczeble i środek zabudowany a drugie to szczeble z dwoma pionowymi poprzeczkami

z tego co wyczytałem, to jedni uważają, że te osłony są w zależności od obecności klimy (z klimą z poprzeczkami, bez klimy zabudowane), a inni twierdzą, że od kraju na który szedł dany model (tam gdzie zimno zabudowane, tam gdzie cieplej z poprzeczkami)

no własnie tutaj znalazłem że pisze cos przy tych poprzeczkach o klimie, kraje tropikalne i aut. skrzynia biegów nr 8,9,29. Jak patrze po zdjeciach to auta z klima maja te poprzeczki nie zabudowane i sa czesto z końcówki produkcji. Zamierzam kupic do siebie zderzak i niewiem z czym wybrac, czy to co w oryginale czy co innego, widze też że te z poprzeczkami nie maja dokładek pod zderzak ale to chyba już przypadek wydaje mi sie.

bierz to co ci sie podoba, ja kupiłem kratkę bo bardziej mi sie podoba

kupuje zderzak ze szczeblami bo jest ich najwiecej do wyboru w tej chwili, a jaki sie znudzi to włoze sobie kratke bo to przeciez wymienna częsc z tego co sie orientuje ;) jednak ciekawi mnie jak to wszystko oryginalnie wychodziło

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 10 lipca 2016, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10b18
Odkopuję, ale nie znalazłem nigdzie odpowiedzi.

Czy jest jakaś reguła co do koloru progów w wersji poliftowej?
Większość w kolorze nadwozia i z dwoma przetłoczeniami zachodzącymi na siebie na środku progu, a też spotykam bez przetłoczeń ale też w kolorze nadwozia a są też bez przetłoczeń i do tego czarne. Jak ma być w końcu w rocznikach 95-98?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 10 lipca 2016, 14:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Tak:

Progi szary baran - do 09/96, razem z nielakierowanymi dołami zderzaków
Progi czarny baran - od 09/96, j.w.
Nakładki progowe gładkie w kolorze nadwozia - zawsze razem z lakierowanymi zderzakami w kolorze nadwozia.
Nakładki progowe zawijane - mpakiet coupe, cabrio. Nie orientuję się do końca jak to było w sedanach i compactach, czy zawsze były gładkie czy w jakichś rocznikach/wersjach z mpakiem zawijane takie jak coupe.

Zmiana nakładek z zawijanych na zwykłe i vice versa to żaden problem, pasują zamiennie i między wszystkimi wersjami nadwoziowymi, więc nie należy się sugerować tym co jest a co powinno być bo każdy może sobie zmienić wg własnego widzimisie.

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 11 lipca 2016, 07:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10b18
O takie konkrety mi właśnie chodziło :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Na czym polegał lifting ?
PostNapisane: 11 lipca 2016, 13:23 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
_KL_ napisał(a):
Tak:

Progi szary baran - do 09/96, razem z nielakierowanymi dołami zderzaków
Progi czarny baran - od 09/96, j.w.
Nakładki progowe gładkie w kolorze nadwozia - zawsze razem z lakierowanymi zderzakami w kolorze nadwozia.
Nakładki progowe zawijane - mpakiet coupe, cabrio. Nie orientuję się do końca jak to było w sedanach i compactach, czy zawsze były gładkie czy w jakichś rocznikach/wersjach z mpakiem zawijane takie jak coupe.

Zmiana nakładek z zawijanych na zwykłe i vice versa to żaden problem, pasują zamiennie i między wszystkimi wersjami nadwoziowymi, więc nie należy się sugerować tym co jest a co powinno być bo każdy może sobie zmienić wg własnego widzimisie.

compact miał zawsze gładkie nie było zawijanych

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 93 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL