BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 12:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] V8 M60 B40
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 09:50 
Orientuje sie ktoś jak zamontować do e30 silnik M60 B40 z manualem ?? :hyhy: (wiem że kłopoty będą już od początku bo ciężko będzie znaleźć taki komplet...)

Wyobraźmy sobie sytuacje podświatłową: podjeżdża jakiś cieć golfem vr6 i zaczyna dawać po garach...jak by usłyszał dźwięk mojej V8 to by w majty ze strachu narobił


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 10:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
troche za ciezki przod by byl i wlasciwosci jezdne poszly by w eter

NIE KLNIJ - KotSylwester


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2007, 11:06 przez matt-el, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 17:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
było E30 2d z silnikiem V8, możliwe że jeszcze jeździ, tylko że silnik miało umieszczony centralnie, czyli za przednimi fotelami :)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 12:06 
matt-el napisał(a):
troche za ciezki przod by byl i wlasciwosci jezdne poszly by w pizdziec


a co sądzisz kombi??Niewiele bo niewiele ale cięższy.

www.e30.de, tam to dopiero swapy robią...e30 v12...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 22:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
żeby zrobić VR'a nie trzeba od razu v8

NIE KLNIJ - KotSylwester

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2007, 11:05 przez ///ESIU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 10:43 
była kiedyś do sprzedania czarna E30 Touring z 4.0 V8 :cool:


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2007, 14:37 przez DAREX, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 13:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Lokalizacja: z MOKOTOWSKICH
siemanko jeżeli chcesz pakowac m60 do e30 wybrał bym touringa.
co do takiego auta to jezdzi jedna taka w wawce właśnie w kombi jest to autko mojego ziomala. jeżeli chodzi o wsadzenie takiego śilnika to niema az takich duzych problemów.duzo cięzkiej pracy i odp. motywacji a efekty są nie do opisania takie subaru impreze to wciągamy spokojnie nawet motocykle aha w tej e30 jest skrzynia 6biegowa manual szpera itp. jeżeli chcesz więcej info lub kogos kto ci to wsadzi to wal podam ci namiary do mnie na warsztat i do mojego kolegi to powie ci co i jak elo

_________________
BMW E39 M52 B25
GG 5058154
UNLIMITED STREET MACHINE
DEVIL-CAR MOTORSPORT-specjalizacja BMW serwis BMW TEL 600-832-790
USŁUGI TRANSPORTOWE PRZEPROWADZKI CAŁY KRAJ DO 3,5T IVECO DAILY KONTENER


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 15:42 
esiue30 napisał(a):
żeby zrobić VR'a nie trzeba od razu v8


Wiem że vr zniszczysz nawet e30 z 2.5l, ale mi chodziło ryk silnika, wcisnąć w niego 2 strumiennice, syty stożek, wydech przelotowy ;) -sam oddźwięk zniszczył by vr a właściciel to by oszczędzał pedał gazu... :hyhy:


Ostatnio edytowano 3 czerwca 2007, 22:02 przez Davidoo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 15:47 
SPEKTER` napisał(a):
jeżeli chcesz więcej info lub kogos kto ci to wsadzi to wal podam ci namiary do mnie na warsztat i do mojego kolegi to powie ci co i jak elo


A orientujesz sie jaki byłby koszt takich działań i czy jest zarąbiście dużo roboty??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 17:23 
Davidoo napisał(a):
wcisnąć w niego 2 strumiennice, syty stożek, wydech przelotowy


V8 ma kosmiczny dźwięk bez tych bzdetów.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 21:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
darex dobrze gada ... te bzdety to ma zabiorą kilkanascie kucy jak nie wiecej ...

najwieksza zmorą swapowiczów jest wydech i zrobienie go tak zeby auto niestraciło ... ;)

takie v8 jest lzejsze od m30b35 ... i lezy zdecydowanie bardziej z tyłu ...

powiem wam ze moje lata bokami jak ta lala ale tragedii nie ma... trzyma sie nieźle nawet na wybitych tulejach na tylnym wózku ... gdzie powinno latać po drodze jak stara szmata...

moim zdaniem bez roznicy czy coupe czy touring ...

szczerze mi sie tez marzy e30 z takim setupem do jazdy na codzień ;]

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 22:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
ja bym chciał E21 z silniczkiem V12... :hyhy:


no co, "jak juz kraść to miliony!!"

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 09:25 
Hej Darex.
Fajny masz avatar :kwasny: Zajęło mi kilka godzin w Corelu stworzenie takiego zmyślnego znaczka, który z resztą rozpoczął swoją karierę na BKP. Trochę niefajnie, że tak sobie po prostu skopiowałeś.

Pozdrówka


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 10:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: LÂądek ZdrĂłj
Jestem po swapie do mojej silnika m50B20. i nie obeszło się bez problemów, a mnożą się one na każdym kroku! , Pierwszy i chyba najważniejszy to zmieszczenie w komorze sinika, albo wycinasz blachy nad skrzynią , albo przesuwasz silnik do przodu, w Twoim przypadku to jeszcze masz problem z serwem bo fizycznie Ci się nie zmieści obok silnika i musisz zamienić na mniejsze bo jak nie to będą doloty uderzały w serwo, nie wiem jak z wagą silnika ale ja zdecydowałem sie wysunąć silnik do przodu, uratowałem serwo, ale chłodnicę musiałem przełożyć pomiędzy zderzak a wzmocnienie, z wyważeniem, nie było aż tak ciężko, parę kilo więcej ale nie ma tragedii, silnik podparty jest w trzech miejscach, oczywiście dorabiałem nowe mocowania , dzięki temu zostawiłem stary wał i wodziki, ( najważniejsza sprawa by silnik był ustawiony w osiach wału napędowego tzn . osi wzdłużnej by nie gięło wału góra- dól i na boki) kolejna rzecz to zmieszczenie osprzętu( więcej zabawy, ale wszystko da rady zrobić), i kolejna ważna sprawa ( może najważniejsza) to elektryka!!!!! tutaj to potrzeba naprawdę dobrego magika , w e30 złącze jest 21 pinowe a w m 60 przynajmniej 25albo więcej, a poza tym na jakich protokołach komunikuje się silnik z kompem i kokpitem bo kompa musisz wstawic od tego silnika ale co do reszty instalacji to mnóstwo!!!!!! roboty by stawić instalację z autka z którego wyciągasz silnik!!! (w pierwszym przypadku tzn . podłączenie starej instalki do nowej z silnika m60 trzeba sprawdzić każdy kabel z jednej i drugiej wiązki i rozkminic jak połączyć!!!! trzecia sprawa !!! dyfer !!!! odpowiednio mocny i o właściwym przełożeniu powinien być według mnie max 3,23- 3,25 albo jeszcze mniejszy nawet 2, 93. Zastanów się co robisz, masz dużo roboty i mnóstwo kasy. ale powodzenia ! jak Ci się udało zamieść zdjęcia !!! P.S. nie zapomnij o lepszych hamulcach!!
[/quote][/center]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 10:40 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: LÂądek ZdrĂłj
Zapomniałem dodać co z wydechem, oczywiście przeróbka, generalnie, należy trzymać sie średnic za kolektorem i powinno być OK! To tak tylko ogólnie!!! ja wstawiłem końcowy od 325 i po kolei wspawywałem portki, rurę 60 ,strumienicę i się udało może bardziej przypadkiem, dźwięk zajefajny i nic nie czuci by było coś nie tak ( tzn . nie ma duszenia , strzelania , ani cofania spalin)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 10:48 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
andonik napisał,
Cytuj:
[/center] [/quote]

andonik = center???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 19:37 
Andan, myślałem też nad tym żeby kupić pukniętą e34 540(i tu jest problem bo BMW wyprod. tylko 767 sztuków 540i z manualem, ale kto szuka ten znajdzie ;) ) i zabrać z niej co sie da, z hamulcami włącznie, narazie kupie 325i jako bazę pod ten projekt-czyli nauczę się tym jeździć a potem :hyhy: ...z tyłu będzie napis "golf killer" i obowiązkowo "nie płacz kiedy odjadę"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 19:44 
Jaras E21 napisał(a):

moim zdaniem bez roznicy czy coupe czy touring ...



sedanów czy coupe z m-technikiem można się już bać, a touringa?? Kto by sie bał rodzinnej szuflady...a tu lipa pod maską tej kolumbryny blisko 300kM!! YEEE


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 21:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Davidoo napisał(a):
sedanów czy coupe z m-technikiem można się już bać, a touringa?? Kto by sie bał rodzinnej szuflady...a tu lipa pod maską tej kolumbryny blisko 300kM!! YEEE


fascynujące

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 21:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
KotSylwester napisał(a):
andonik napisał,
Cytat:
[/center]


andonik = center???[/quote]

world trade zapomniał dopisać :rotfl:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL