BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 02:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 maja 2008, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 97
Lokalizacja: Kobyłka / Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 1uz
wykres 328 Pb + LPG 1998 rok 190 tysi przejechane wydech końcowy na zamówienie
kolektory ori BEZ CZOŁOWEGO NAWIEWU POWIETRZA
z założonym wkładem.

Obrazek

myślę o stożku tylko dlatego, że dźwięk jest baaardzo ładny....
koszt hamowania w Toruniu - chyba 50 czy 60 zł

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą to znaczy że jedziesz za wolno" - Sir Jackie Steward


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 09:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 13
Lokalizacja: BodzanĂłw
Ja długo jeździłem z wkładką KN , nie wiem czy to ma jakiś związek z tą wkładką ale w pewnym momencie zawór ssący nie wrócił na swoje miejsce na czas i dostał tłokiem po czym urwał się z niego grzybek i efekty widać poniżej
Obrazek
Obrazek

Po zainstalowaniu nowego motorka jeździłem jeszcze kilka dni z wspomnianą wcześniej wkładką , po czym kupiłem zwykły filtr powietrza BOSCH i ... nie było żadnej różnicy na seryjnym filtrze autko nic nie straciło nic nie zyskało. Tyle tylko że teraz sumienie mam tak czyste jak odfiltrowane przez oryginalny filtr, powietrze . Bo jakość wkładki KN już na oko dawała wiele do życzenia , niektóre otwory w macie filtrującej były wielkości kupy pająka.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2008, 19:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
U mnie po założeniu całego zestawu K&N wygląda to tak:

Obrazek

Biorąc pod uwagę fakt, że temperatura na zewnątrz była wyższa o 22C podczas hamowania auta ze stożkiem, to ogólnie jestem zadowolony. :D

_________________
moje 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=22605


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: STOŻEK W BMW
PostNapisane: 7 lipca 2008, 22:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: west kirby
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
Planującym zabawe ze stożkiem lekturę tę polecam!!!!!!!

Jako ciekawostkę przytoczę wyniki badania kiedy miałem założony kompresor VORTECH:
262KM i 296Nm. To dopiero była jazda.



zalozylem stozek do e36 318 is czuje zmiane na dole szybciej lapie i ladniej sie wkreca. u gory tez jest odrobine lepiej ladniej przeciaga powyzej 5000. dzwiek jest bardzo ladny i jestem bardzo zadowolony. mam nadzieje ze jak pojade na hamownie to sie nie rozczaruje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2008, 20:47 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 33
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
glowapl napisał(a):
zalozylem stozek do e36 318 is czuje zmiane na dole szybciej lapie i ladniej sie wkreca. u gory tez jest odrobine lepiej ladniej przeciaga powyzej 5000. dzwiek jest bardzo ladny i jestem bardzo zadowolony. mam nadzieje ze jak pojade na hamownie to sie nie rozczaruje


i jak wyszły próby ze stożkiem ?

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 13:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Witajcie

Poza jednym kolega ktos ma doswiadczenia z montazem airboxow BMC CDA lub Simota carbon do silnikow R6 z podwojnym vanosem (328e46,528 e46, 323 e46) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 15:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 694
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Guraja napisał(a):
U mnie po założeniu całego zestawu K&N wygląda to tak:

[url=http://images32.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/305/eab8263fb5a84f99m.jpg]Obrazek[/URL]

Biorąc pod uwagę fakt, że temperatura na zewnątrz była wyższa o 22C podczas hamowania auta ze stożkiem, to ogólnie jestem zadowolony. :D

Typowe , spadek momentu i na dodatek przesuniecie jego dostępności o 500 obrotów w gore, tego temperatura nie robi. Na dodatek przebieg momentu jest teraz nieregularny i ma dziury...

_________________
Moje byłe qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=278860#278860
BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )
http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 12:35 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 97
Lokalizacja: Kobyłka / Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: 1uz
witam,
w koniec końców wsadziłem stozek...
kupiłem bardzo tanio i teraz rozkoszuję się dźwiękiem R6....
i to na tyle....
do 4 000 rpm cisza praktycznie jak z wkladem
powyżej 4 ooo ryczy jak wściekły...
dźwięk jest fajny, co do osiągow się nie wypowiadam, należało by zmierzyc ale nie wiem czy się wybiorę po raz 3 hamować.

założyłem tak dla dźwięku nie dla mocy.... a ciągnie dalej przyzwoicie :)

_________________
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą to znaczy że jedziesz za wolno" - Sir Jackie Steward


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 13:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 150
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Chciałem krótko opisać własne wrażenia Stożek vs Orginalny dolot.
Gdy kupowałem obecne śmigło to już było ze stożkiem który zamontował poprzedni właściciel helmut :wstyd:
Jako że nie miałem porównania jak się jeździ z silnikiem 1,8 a przesiadałem się z 1,6 więc różnica i tak wypadała na plus. Ale z czasem zauważyłem że jest duża róznica w przyśpieszeniach na poszczególnych biegach tzn. na jedynce i dwójce praktycznie tak samo a po wrzuceniu trójki tak jakby się odtykał i dopiero zaczynał ładnie lecieć.
Kilka miesięcy polowałem na orginalną puszkę filtr powietrza bo na Alledrogo albo liczyli sobie jak za zboże albo mieli te robione przed 95r. które nie pasują :kwasny:
Po założeniu orginalnej puszki i zwykłego wkładu szok :zdziwko:
Dużo większa elastyczność, idzie pięknie z dołu i odetkany jest na wszyskich biegach, jedynka i dwójka nie są już zmulone, poprostu nie ten silnik.
Krótko mówiąc inżynierów BMW amatorsko się nie poprawia :rotfl:

_________________
Wreszcie upragnione 6 cylindrów, sesja wkrótce :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 11:23 
Kobys napisał(a):
Chciałem krótko opisać własne wrażenia Stożek vs Orginalny dolot.
Gdy kupowałem obecne śmigło to już było ze stożkiem który zamontował poprzedni właściciel helmut :wstyd:
Jako że nie miałem porównania jak się jeździ z silnikiem 1,8 a przesiadałem się z 1,6 więc różnica i tak wypadała na plus. Ale z czasem zauważyłem że jest duża róznica w przyśpieszeniach na poszczególnych biegach tzn. na jedynce i dwójce praktycznie tak samo a po wrzuceniu trójki tak jakby się odtykał i dopiero zaczynał ładnie lecieć.
Kilka miesięcy polowałem na orginalną puszkę filtr powietrza bo na Alledrogo albo liczyli sobie jak za zboże albo mieli te robione przed 95r. które nie pasują :kwasny:
Po założeniu orginalnej puszki i zwykłego wkładu szok :zdziwko:
Dużo większa elastyczność, idzie pięknie z dołu i odetkany jest na wszyskich biegach, jedynka i dwójka nie są już zmulone, poprostu nie ten silnik.
Krótko mówiąc inżynierów BMW amatorsko się nie poprawia :rotfl:
I po tej wypowiedzi nic nie będę robił ze swoją BMW,tak jak mówisz,inżynierów BMW się nie poprawia zwykłą amatorszczyzną,bo można sobię pogorszyć,pozdro


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 13:48 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
do tego pewnie był cały zasyfiony(miał sporo nachulane) i helmut nigdy go nie czyscił :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 12:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 150
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Cytuj:
I po tej wypowiedzi nic nie będę robił ze swoją BMW,tak jak mówisz,inżynierów BMW się nie poprawia zwykłą amatorszczyzną,bo można sobię pogorszyć,pozdro


Tak trzymaj :super:

_________________
Wreszcie upragnione 6 cylindrów, sesja wkrótce :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 grudnia 2008, 13:58 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 950
Lokalizacja: Sosnowiec
ja tez od jakiegos czasu nosze sie z zamiarem wymiany stozka na ori

tylko nie wiem dokladnie jaki mam kupic :/

ktos moglby mi przeslac na pw link ze zdjeciami jak to ma wygladac pod macha w compakcie 1.8ti '94 ?

to bedzie ok ?
http://www.allegro.pl/item503064431_obu ... 8_m43.html

_________________
"Życie jest usłane różami...
Obrazek
...ale nie ma róży bez kolcy... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2008, 00:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 150
Lokalizacja: Bytom
Moje BMW: E39
Kolego najprawdopodobniej masz inny typ obudowy taki prostokątny, ten co u mnie nie pasował :kwasny: , a że leży w szafie i jest mi nie potrzebny mogę Ci go odsprzedać :) .
Więc zapraszam na przymiarkę do Bytomia :hyhy:
Daj znać na PW
Pozdro

_________________
Wreszcie upragnione 6 cylindrów, sesja wkrótce :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 00:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
Wyniki montazu BMC CDA wraz z dolotem powietrza "ze zderzaka" do Z3 2.8, silnik M52TU czyli podowojny vanos (taki sam silnik jak w E46 328i) :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

I rezultat :

Obrazek

pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 grudnia 2008, 19:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 565
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e36 332i
Kod silnika: s50b32
widac zdrowe Z3.ja bym go dał jeszcze bliżej przepływki na krótki łącznik elastyczny o ile miejsce pozwoli na takie zamontowanie,bo te kolanko jest troche długie.a wiadomo ze airbox musi byc jak najbliżej przepływki,kazdy centymetr dalej wpływa niekorzystnie na moment i moc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 02:14 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 36
Posty: 2261
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: E91 318d LCI
Kod silnika: N47
Garaż: E91 318d LCI + F20 118d LCI + F82 M4
reza napisał(a):
widac zdrowe Z3.ja bym go dał jeszcze bliżej przepływki na krótki łącznik elastyczny o ile miejsce pozwoli na takie zamontowanie,bo te kolanko jest troche długie.a wiadomo ze airbox musi byc jak najbliżej przepływki,kazdy centymetr dalej wpływa niekorzystnie na moment i moc.


Oczywiscie ze jakby mozna bylo to bym go dal blizej przeplywki ... niestety tak jak jest to najlepsza opcja jaka udalo mi sie wykombinowac. Lacznik elastyczny jest za dlugi i za malo elastyczny . Uwierz mi kombinowalem i myslalem nad tym dlugo .

Ale i tak na wiosne bede musial przynajmniej rure flex inaczej pociagnac ...

pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 00:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Ja dzisiaj w swojej 330ci założyłem stożek K&N i musze powiedziec ze jestem zadowolony jakos szczególnie nie czuje spadku mocy (pewnie mi sie wydaje ale jakos szybciej nabiera predkosci ;) ) Ale za to dzwięk jest BOSKI ! Polecam :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, 11:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 223
Lokalizacja: google
Moje BMW: e36 turbo
Kod silnika: m50 nv
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
Niewiele niestety mogę Ci napisać. A na to by zrobić foty nie wpadłem. To był VORTECH , modelu nie pamiętam. Miałem go ponad miesiąc na próbe od znajomego znajomego z Poznania. Powiem tylko tyle. Jak zaraz po instalacji wracałem do Warszawy to łeb mi urwał z wrażenia. To rakieta była a nie 328. Kompresor był z 2000 roku i kosztował prawie 13000, dlatego zrezygnowałem. Jak mi go zdjeli to żal było do auta wsiadać. Takie było wolne i bez sensu. Nowy kompresor jest dość drogi. Vortech robi KITY do BMW - otwierasz pudełko, instalujesz i jazda. ALE 12 tys EURO też robi wrażenie.
ok ok stozku juz wiemy wszystko, a ty jak mozesz napisz mi jakie doladowanie pompal kompresor, co ze strojeniem - gotowy ECU? pasek dostales micro? sam to robiles? IC tez byl? pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lutego 2009, 10:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 4
Lokalizacja: B-B
mam stożek ale z tego co tu czytam to dochodze do wniosku zeby go wywalic, dzieki za pomoc w podjeciu decyzji :)

_________________
Moja Bunia...prawie jak M3...
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 149 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL