BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 03:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 17:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1271
Lokalizacja: dolnoslaskie
Moje BMW: E36 2.0 m-pak
Kod silnika: m52
dulu710 napisał(a):
Vermilion, nie watpie w Twoja wiedze, ale jak zwykle w Twoich wypowiedziach , (tym razem rowniez) to co tanie,dla Ciebie nie ma racji bytu. Felgi,gwinty i itp......pokazujesz nam tu jakies cuda ktorych koszt jest wiekszy od wartosci auta niektorych uzytkownikow.zacznijmy od tego ze wiekszosc osob zaklada stozek filtr dolot "airbox"( o sorry airboxem mozna nazwac tylko to z Twojego zdjecia, chociaz tlumaczac najprosciej jak sie da "puszka powietrza/puszka z powietrzem" - tak wiec i puszka simoty zawiera w sobie powietrze i to cos co pokazales tez zawiera powietrze) tak wiec wiekszosc osob zaklada te rozne rzeczy glownie dla dzwieku, wygladu a jesli cos minimalnie sie poprawi to sie bardzo ciesza z tego - mozna powiedziec bonusu.
nie pokazuj nam projektow jakis firm tuningowych bo wiadomo ze malo kto tutaj idzie w takim kierunku. pamietaj zyjemy w polsce gdzie malo kto zarabia wiecej niz 2-3tys miesiecznie, i nie da rady robic takich grubych projektow sila rzeczy. ludzie chca miec cos wlasnego i mozliwie zrobic cos jak najlepiej sie da adekwatnie do swoich mozliowsci finansowych. juz wiemy ze gwint za tysiac zlotych to nie gwint,bo dobry gwint musi kosztowac 5 kafli i tyle. ale powiedz mi kto na to zwroci uwage jadac do pracy, dziewczyny, na wakacje itd? ludzie kupuja tat aby miec twardo i miec mozliwosc regulacji a nie kupowac 27 kompletow sprezyn.....
tak wiec, podzielam Twoje zdanie ze cena = jakosc (choc sa wyjatki) , ale jestem tez realista i wiem gdzie zyje, i moze komus nizsza cena da nizsza jakosc ale zaspokajajaca jego potrzeby




witam kolego
Po uslyszeniu twojego dolotu zafascynował mnie ten temat zacząłem czytać i trafiłem tutaj.
W 100% zgodzę się z twoja wypowiedzią Kolega milioner przesadza nie lubię takich ludzi którzy uważają że jak się nie wyda za coś kroci to jest do dupy .Sam mam takiego kolegę, zarabia około 10 tys miesięcznie i kiedyś potrafił w ten sposób odebrać radość z tego co sobie kupiłem bo to tania tandeta.Wtedy rozchodziło się akurat o sprzęt audiofilski.Teraz po ponad 15 latach doświadczeń z hi-end.owym sprzętem audio ,wiem że wcale nie trzeba kroci na głośniki ,źródło czy kable żeby sprzęt grał poprawnie i na wysokim poziomie.Być może to porównanie nie jest do końca adekwatne do samochodów ,ale chciałem tym przykładem powiedzieć ,że nie trzeba mieć e60 żeby się cieszyć jazdą BMW ,nie trzeba mieć gwintu za 3tyś żeby się cieszyć sztywnym i obniżonym autem ,nie trzeba wydawać 1tys zł na dolot żeby cieszyć się pięknym dźwiękiem silnika!! Trzeba się cieszyć z tego na cię stać!!! Życie i tak jest trudne chyba szczególnie w naszym kraju.Oczywiście to ma znaczenie dla wyścigowych aut i tutaj zgodzę się z kolegą że sam nie chciał bym w swoim rajdowym aucie mieć gwintu za 1000zł czy dolotu z allegro za 200zł ale, ostatecznie większość z nasz jeździ tymi autami , do pracy ,na zakupy i najczęściej po mieście nie przekraczając przysłowiowych 60km/h ;) Nie z każdych świateł ruszany 0-100 w 9sekund .Większośc z nas jeździ tymi autami dla przyjemności ,więc czy na prawdę warto wydać 1000 czy 1500zł na dolot żeby na pweno dodał 4-5km a nie zabrał ?

_________________
Obrazek
zobacz mojego bandytę
FOR SALE !!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 20 grudnia 2010, 13:00 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 838
Lokalizacja: Killarney, Kerry, Irl
Moje BMW: 2xe36
Kod silnika: s50,m52
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 9#p1261989
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112163
Rownie dobrze w/g Twojego toku myslenia mozna powiedziec ze nie trzeba miec ladnie wygladajacej kobiety zeby cieszyc sie sexem, lub ze nie trzeba kupowac nowych ciuchow zeby sie ubrac :rotfl:
Oczywiscie masz racje po czesci, ale prawda jest taka ze dostajemy to za co placimy. Mozna przerobic caly samochod na czesciach Allegro i wszystko bedzie wygladalo dobrze, ale to nie znaczy ze bedzie sie dobrze spisywalo. A co do gwintow to smiech na sali, jak ktos lubi to i na obcietych sprezynach bedzie latal i nie bedzie mu to przeszkadzalo. Osobiscie pojezdzilem na gwincie z ebaya za 160 € (ta sama padaka co wszystkie inne, porownywalismy z Ta-T i MTS) i na poczatku bylo super. Teraz zalozylem Koni Sport Kit i niewyobrazam sobie jak moglem sie jarac tym gwintem.
Co do dolotow to polecam amerykanskie fora, tam znajdziesz wykresy, opinie, ceny i zdjecia.Tutaj jeden link na szybko, na dole strony masz odnosniki do kilku ciekawych tematow dotyczacych filtrow...
http://forum.e46fanatics.com/showpost.p ... ostcount=1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 20 grudnia 2010, 17:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
brodawid napisał(a):
W 100% zgodzę się z twoja wypowiedzią Kolega milioner przesadza nie lubię takich ludzi którzy uważają że jak się nie wyda za coś kroci to jest do dupy .


Kolega milioner posiada pewna fundamentalna wiedze z dziedzin mechaniki, fizyki, mechaniki plynow, rozumie dzialanie wiekszosci tuningowych czesci i ich wady czy zalety, a jak jest z tym u Ciebie? Jakos nie widze, abys wniosl cos interesujacego do tego tematu, zaprzeczyl temu co napisalem o wplywie pozycjonowania przeplywomierza czy zjawiskach falowych, albo pokazal jakies wykresy z hamownii :zdegustowany:

brodawid napisał(a):
Sam mam takiego kolegę, zarabia około 10 tys miesięcznie i kiedyś potrafił w ten sposób odebrać radość z tego co sobie kupiłem bo to tania tandeta.Wtedy rozchodziło się akurat o sprzęt audiofilski.Teraz po ponad 15 latach doświadczeń z hi-end.owym sprzętem audio ,wiem że wcale nie trzeba kroci na głośniki ,źródło czy kable żeby sprzęt grał poprawnie i na wysokim poziomie.Być może to porównanie nie jest do końca adekwatne do samochodów ,


Nie jest wogole adekwatne, w przypadku czesci tuningowych, ktore zwiekszaja moc przyrosty mozna prosto zmierzyc na hamownii, a nie jak w przypadku audio bazowac na tym czy ktos ma taki sluch, a nie inny i czy odpowiadaja mu wrazenia.

brodawid napisał(a):
ale chciałem tym przykładem powiedzieć ,że nie trzeba mieć e60 żeby się cieszyć jazdą BMW


Po co wiec przeplacales za 2.0 silnik? Przeciez 316i tez sie toczy :rotfl:

brodawid napisał(a):
nie trzeba mieć gwintu za 3tyś żeby się cieszyć sztywnym i obniżonym autem ,nie trzeba wydawać 1tys zł na dolot żeby cieszyć się pięknym dźwiękiem silnika!!


Spoko jak dla mnie mozesz sie cieszyc sztywnym i obnizonym autem, ktore zle sie prowadzi. Naprawde skoro nie rozumiesz tego co chce przekazac, to nie ma sensu o tym dyskutowac. Moglbym pokazac Ci jakies wykresy np. charakterystyki tlumienia, ale po co, skoro i tak nie bedziesz potrafil wyciagnac wnioskow, bo liczy sie tylko i wylacznie cena. Tuning to droga sprawa, jezeli Cie na to nie stac, to nie ma polsrodkow, lepiej zostawic cos dane elementy fabryczne (lub jako zamiennik fabrycznego rozwiazania) niz pchac sie w watpliwej jakosci elementy.

brodawid napisał(a):
Trzeba się cieszyć z tego na cię stać!!! Życie i tak jest trudne chyba szczególnie w naszym kraju.Oczywiście to ma znaczenie dla wyścigowych aut i tutaj zgodzę się z kolegą że sam nie chciał bym w swoim rajdowym aucie mieć gwintu za 1000zł czy dolotu z allegro za 200zł ale, ostatecznie większość z nasz jeździ tymi autami , do pracy ,na zakupy i najczęściej po mieście nie przekraczając przysłowiowych 60km/h ;) Nie z każdych świateł ruszany 0-100 w 9sekund .Większośc z nas jeździ tymi autami dla przyjemności ,więc czy na prawdę warto wydać 1000 czy 1500zł na dolot żeby na pweno dodał 4-5km a nie zabrał ?


Nadal zastanawiam sie po co Ci takie fanaberie jak 2.0 R6, jak mogles kupic 316i i cieszyc sie jazda :rotfl:

barzini e39 napisał(a):
Rownie dobrze w/g Twojego toku myslenia mozna powiedziec ze nie trzeba miec ladnie wygladajacej kobiety zeby cieszyc sie sexem, lub ze nie trzeba kupowac nowych ciuchow zeby sie ubrac :rotfl:
Oczywiscie masz racje po czesci, ale prawda jest taka ze dostajemy to za co placimy. Mozna przerobic caly samochod na czesciach Allegro i wszystko bedzie wygladalo dobrze, ale to nie znaczy ze bedzie sie dobrze spisywalo. A co do gwintow to smiech na sali, jak ktos lubi to i na obcietych sprezynach bedzie latal i nie bedzie mu to przeszkadzalo. Osobiscie pojezdzilem na gwincie z ebaya za 160 € (ta sama padaka co wszystkie inne, porownywalismy z Ta-T i MTS) i na poczatku bylo super. Teraz zalozylem Koni Sport Kit i niewyobrazam sobie jak moglem sie jarac tym gwintem.
Co do dolotow to polecam amerykanskie fora, tam znajdziesz wykresy, opinie, ceny i zdjecia.Tutaj jeden link na szybko, na dole strony masz odnosniki do kilku ciekawych tematow dotyczacych filtrow...
http://forum.e46fanatics.com/showpost.p ... ostcount=1


Dobrze, ze chociaz czesc osob, tak jak Ty dostrzega jakas prawidlowosc w tym co pisze. Amerykanskie fora to kopalnia wiedzy, szczegolnie dobry jest ten link ze skanem artykulu http://forum.e46fanatics.com/showthread ... highlight= moze niektorym osobom otworzy to liczy, a inne stwierdza, ze to pewnie zmowa producentow, albo, ze Nissan to nie BMW, wiec ich prawa fizyki nie dotycza :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 20 grudnia 2010, 17:14 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
barzini e39 napisał(a):
Rownie dobrze w/g Twojego toku myslenia mozna powiedziec ze nie trzeba miec ladnie wygladajacej kobiety zeby cieszyc sie sexem,


hahaha Pięknie to posumowałeś :hyhy:

Brodawid tyle się naprodukowałeś a wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem to co Vermilion napisał :wstyd:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 21 grudnia 2010, 08:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
jak ja kocham te forum za te piękne offtopy ;]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 02:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Wracając do kwestii airboxa simoty i jego NIBY przyrostu mocy przeglądnijcie ten temat:
viewtopic.php?f=2&t=47838&start=60
strona 4, tak w paru słowach o czym tam jest, testowałem na hamowni w ten sam dzień w tym samym silniku i w 10 minutowych odstępach czasu seryjną puszkę, simotę i filtr ITG, simota w porównaniu do serii pokazała 2konie i 10NM mniej, na lekkim plusie w stosunku do serii wyszedł tylko stożek ITG, a co do dźwięku to dośc subiektywna sprawa, ale uważam że ITG brzmi mega lepiej niż SIMOTA.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 09:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Podsumowanie:

1.Simota jest słaba nie tylko nie poprawia ale i pogarsza parametry silnika.

2. Dobre rozwiązanie to dedykowany zestaw K&N.

3.I po 3 stawiam na ITG z separacją termiczną poprawia parametry silnika co potwierdzone było nie jednym wykresem. (Racessuport i wykresy Grzegorza seryjna puszka , simota , i na końcu ITG)

Zwłaszcza że mi nie chodziło o dolot który spowoduję kosmiczne przyrosty.
Kto śledzi temat ten wie.

Aha rozmawiałem z dystrybutorem airboxów i innych rzeczy filtrujących powiada że Si.....a to jest wszystko Tajwan.
Sam przyznał ile takich zestawów K&N się sprzeda powyżej tysiąca złoty ?? jeden na miesiąc 1,5 miecha ??
Simota jest 3x tańsza i to idzie jak woda wiec chyba sprawa jest jasna.

Dzięki Racesuport i Grzechu za rozjaśnienie tematu.

P.s


Co do aspektu ekonomicznego i ludzkiego każdy ma swoje racje i Ci którzy mają 1,5 koła na dolot w prawej kieszeni i Ci którzy takiej kwoty nie posiadają.
Myślę że po przerobieniu tematu można coś sensownego wymyślić a jeśli ktoś ma wątpliwości obawy to zostaje przy seryjnej puszce jak miliardy zadowolonych użytkowników BMW.

Koncepcja już jest :
Obrazek

ImageShack.us

:rotfl: :rotfl:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 12:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
hehe mowcie co chcecie, ale przed zalozeniem simoty mialem wyczyszczona wkladke K&N i po zalozeniu simoty czulem rozniece na plus.nie mowie ze skoczyla mi moc silnika czy moment obrotowy,ale auto lepiej jechalo,dalo sie to odczuc i jak juz mowilem nie tylko ja odnioslem takie wrazenie ale i inne osoby ktore rowniez posiadaja e36. jakos w sezonie letnim tak czy siak wybiore sie na hamownie aby zobaczyc ile tam kucy pokaze i jaki moment. podkreslam ze nie napalam sie na jakies przyrosty mocy czy cos , bo zaraz mi tu bedziecie rozprawki pisali ze jestem naiwny itd i wmawiam sobie glupoty. jestem zadowolony z simoty i tyle.daje mi fajny dzwiek i dobrze mi sie na niej jezdzi.
wg mnie duze znaczenie ma tez sposob w jaki sie zamontuje dolot powietrza.jak ktos przymocuje tylko do przeplywki stozek i tak zostawi to wiadomo ze nie bedzie rewelacji,jak samo jak powietrze bedzie bralo gdzies z komory silnika albo zza atrapy jak w seryjnej puszce. aha dodam ze mialem swoja simote zamontowana 2dni tak prowizorycznie tylko do przeplywki bez zadnej rury doprowadzajacej powietrze i faktycznie bylo gorzej,ale jak kupilem rure i zrobilo sie odpowiedni dolot powietrza to bylo fajnie

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 12:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Ja uważam moim skromnym zdaniem że nie da się odczuć przyrostu mocy rzędu 8Nm i 4koni mechanicznych na +.

Nie da się tego zweryfikować podczas jazdy dlatego jest hamownia.

To że auto "idzie lepiej" to może tylko euforyczne wrażenie z powodu wydobywających się spod maski odgłosów.

W temacie dolotów jestem zielony ale nie mowie tutaj o modyfikacji dolotu ale ogólnie o przyrostach mocy na tym poziomie.

Dulu zrób pomiar z seryjną puszką i z Simotą i wtedy sprawa będzie jasna.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Ostatnio edytowano 24 grudnia 2010, 16:17 przez ///MacArthur, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 15:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Zanim kupiłem E46 miałem CRX del sol 160ps około 8sek do setki wysiadłem z niego i wsiadłem do e46 2.5l 7.2 do setki i moje wrażenia były takie że honda przyśpiesza dużo lepiej, a dlaczego bo przy tych 5 tysiącach honda zaczyna dopiero jechać, czuć to wciśnięcie w fotel, i jest mylnie odbierane jako że auto jest szybsze, a bmka dobrze i równomiernie jedzie od samego dołu, to przykład jak bardzo można się pomylić korzystając z dupo hamowni, poprostu bardzo łatwo ją oszukać :zabawa: , wystarczyło że po montażu simoty zepsuł się bardzo dolny zakres obrotów a a górny tylko odrobinę i już wydaje nam się że jest moc bo powiedzmy od 4tysięcy lepiej idzie a tu zwyczajnie w dolnym zakresie obrotów jest gorzej-wszystko zależy od punktu odniesienia.

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 16:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
-grzechu- napisał(a):
Zanim kupiłem E46 miałem CRX del sol 160ps około 8sek do setki wysiadłem z niego i wsiadłem do e46 2.5l 7.2 do setki i moje wrażenia były takie że honda przyśpiesza dużo lepiej, a dlaczego bo przy tych 5 tysiącach honda zaczyna dopiero jechać, czuć to wciśnięcie w fotel, i jest mylnie odbierane jako że auto jest szybsze, a bmka dobrze i równomiernie jedzie od samego dołu, to przykład jak bardzo można się pomylić korzystając z dupo hamowni, poprostu bardzo łatwo ją oszukać :zabawa: , wystarczyło że po montażu simoty zepsuł się bardzo dolny zakres obrotów a a górny tylko odrobinę i już wydaje nam się że jest moc bo powiedzmy od 4tysięcy lepiej idzie a tu zwyczajnie w dolnym zakresie obrotów jest gorzej-wszystko zależy od punktu odniesienia.


x1

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 16:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1520
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: było E36 320i coupe
Garaż: moja była http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=63374
///MacArthur, tak myslalem ze zaraz bedzie pier.....ze dzwiek z pod maski i wydaje mi sie szybciej, no tak zapomnialem dodac ze jak slucham glosno muzyki to auto juz nie idzie tak dobrze,jak przy wylaczonej muzyce....... :]
nie jestem hipokryta i nie kieruje sie dzwiekiem.
poprawe poczulem wlasnie na dole,na jedynce lepiej rwala do przodu na dwojce rowniez lepiej jechala od dolu, na wyzszych biegach zauwazylem ze rowno wchodzi na obroty, ze nie ma rozniy ze lepiej jest miedzy 5-6,5 tys obrotow niz przy 3-5.rowno przyspiesza. ok ja juz sie nie wypowiadam na ten temat. ile ludzi tyle opinie i podkreslam nie kazdy sielnik jest w takiej samej kondycji i nie kazdy dolot jest zrobiony tak jak trzeba. zapraszam do mnie.zalozymy wkladke K&N przejedziemy sie a potem zalozyly simote i sie znowu przejedziemy

_________________
Zobacz mojego byłego germańca viewtopic.php?f=6&t=63374


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 16:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 471
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e90
Kod silnika: N52B30
Ponieważ nie sądzę żebyśmy doszli do jakichś ostatecznych wniosków w tym temacie, proponuję złożyc sobie "wesołych świąt" i życzyc wszystkim owocnego tuningu niezależnie czy kosztuje 50, 500 czy 5000 złotych.
pozdrawiam

_________________
Obrazek

Nowe zdjęcia w galerii strona 3 viewtopic.php?f=6&t=95828&p=1133382#p1133382


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 24 grudnia 2010, 17:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 710
Lokalizacja: Znienadzka
Kod silnika: M50 M52 aa i M20
Dulu nie twierdze że nie ale wykresy z simotą pokazywały zupełnie coś innego.

Opieram się na informacjach z forum i na wykresach hamowni użytkowników nie na odczuciach.

Generalnie moje założenie było takie żeby był ładny dźwięk nie pogorszyły się parametry fabryczne i żeby do silnika nie leciał syf wszelaki szkodząc motorowni przepływce itd.

Wesołych :cool:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=2230 >> 318i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=1771 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=10133 >> 325i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=45445 >> 328i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=15&t=76576 >>320i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 15 stycznia 2011, 17:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Świndeminde
Moje BMW: e34 525i
Witam , odświeżę trochę temat ponieważ jestem świeżo po drobnych "modyfikacjach" dolotu r6 czyli:
-izolacja termiczna dolotu
-wkład kn

i muszę powiedzieć że po pierwszych testach ok 0.3 sec do sety lepiej się zbiera
a przejechanie mojego odcinka testowego zabiera ok 0,5 mniej czasu
Warunki testu zrobiłem przy tej samej pogodzie i na oko wilgotności jedynie temp była -3 stopnie nisza od tej na wkładce a miejsce testu było oczywiście zawsze te same
Myślę ze to niezły wynik jak na 210zł wydanych i nie naruszenie seryjnego wydechu przy tej operacji .
A jeszcze coś mnie bardzo zdziwiło kiedy ekonomizer wskazuje prz50km\h spalanie 8,7-9.0 L moje auto nie ma siły utrzymać tych 50 km \h czyli zwalnia pomalutku mówimy tu o płaskiej drodze . A po włożeniu wkładu auto przy warunkach j/w nie zwalnia a przyśpiesza ! ?
To możliwe czy coś sobie wmówiłem :wstyd: z tym spalaniem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 25 marca 2011, 22:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Moje BMW: e36 coupe
odkopuje :rotfl:
czyli panowie jak zamontuje przegrode izolacyjna i ITG to spadkow w porownaniu do kompletnej serii niepowinno byc??
silnik m52b28 na lpg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 25 marca 2011, 22:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2469
Lokalizacja: Wisła
Moje BMW: Audi 80 B4Q VR5T
Kod silnika: AZX
u mnie różnica była 4km na korzyść ITG, mierzone na hamowni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 26 marca 2011, 15:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Moje BMW: e36 coupe
wiec panowie pilna PROSBA :oczami: moze ktos zmierzyc ile w m52b28 ma srednica przeplywki ??
bo niewiem ktora srednice filtra wybrac :dobani:
http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=361


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 26 marca 2011, 16:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 786
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: e39
Kod silnika: m62b35tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 81&start=0
Cytuj:
wiec panowie pilna PROSBA :oczami: moze ktos zmierzyc ile w m52b28 ma srednica przeplywki ??

80mm
Ja mam ten-> http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=803
Tak wygląda u mnie.
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Dolot do R6 ?? Co jak ? Który będzie lepszy?
PostNapisane: 27 marca 2011, 15:43 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Moje BMW: e36 coupe
ciagle sie wacham czy kupic bo slyszalem ze wogle "stozek" to jedno wielkie G... i ze bede zalowal i ku... niewiem co zrobic:-/ :mur:

dudus a ta rure co ktora ci idzie od przeplywki to gdzie kupowales? jakas specjalna czy zwykla samorobka?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 123 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL