BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2024, 02:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 26 października 2015, 18:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: 328
Kod silnika: M52B28
Przy 15stu stopniach nie ale przy 30? + temperatura w komorze silnika robi swoje, wszystko jest nagrzane jak i powietrze przelatujące przez cały dolot studzi i przy okazji samo się nagrzewa. A nie są to duże koszty można spróbować :).

Co do samego dolotu mam ori puchę i filter przelotowy, tylko wlot powietrza w zderzaku jest dość słaby, ma małą średnicę jeździłem na nim ale według mnie słabo się sprawdza bo zasysa ciepłe powietrze. Pomyślę jak poprowadzić rurę do puchy aby ciągła zimne powietrze spod zderzaka, tylko tam jest taki myk że na osłonie zderzaka stoi woda więc przy montażu stożka może zassać wodę podczas ulewy albo wjechaniu w kałużę;/. Przy przelotowym z filtrze to ryzyko mi minimalizuje. Tylko ten filter przepuszcza mało powietrza...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 26 października 2015, 18:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Seba944 napisał(a):
Przy 15stu stopniach nie ale przy 30? + temperatura w komorze silnika robi swoje, wszystko jest nagrzane jak i powietrze przelatujące przez cały dolot studzi i przy okazji samo się nagrzewa.

Stojąc w korku to tak ale po prostu jadąc nawet i przy 30 jest to samo co przy 15, nie wróżę z fusów tylko mówię co pokazuje czujnik temperatury w kolektorze ssącym :)

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 26 października 2015, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: elw
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tu28
panowie mam juz kolektor z m54b30, adapter, dise i nie wiem czy wtryski od 3.0 tez brac. jest sens? auto to m52tub28.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 12:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Moje BMW: Leon 1M
Kod silnika: BCB
ADAMO M. napisał(a):
Elvis90 napisał(a):
Seba944
Rury dolotowe nic nie pomogą

Oj mylisz się :) Niedługo wkleję wykresy m52tub25 na seryjnym dolocie i takim moim. Przepustnica wielce istotnym elementem nie jest :)

Miałem na myśli rury między airboxem a przepustnicą. Ich średnica jest prawie 2x większa niż średnica przepustnicy, więc przekrój poprzeczny jest 3-4x większy. Chętnie się dowiem, dlaczego "przepustnica wielce istotnym elementem nie jest" ;)
Jednak zupełnie inaczej wygląda rura między oryginalnym wlotem znad chłodnicy a puszką powietrza. Tylko, że o niej nawet nie wspominałem, bo była mowa o dolocie ze zderzaka. I podejrzewam, że właśnie tu leży największa przyczyna poprawy przepływu.

Pokazuj ten wykres, bo jestem ciekaw wyników :)

I jeszcze jedno: na serio na oryginalnym dolocie nawet w upały 30-stopniowe powietrze nie zdąży się ogrzać (podczas dużego obciążenia)? W takim razie odgrodzenie puszki i inne podobne mody z izolowaniem rur nie mają sensu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 12:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Moje BMW: Leon 1M
Kod silnika: BCB
BartekFC napisał(a):
panowie mam juz kolektor z m54b30, adapter, dise i nie wiem czy wtryski od 3.0 tez brac. jest sens? auto to m52tub28.

Gdzieś mi się przewinęło kiedyś, że wtryski takie jak ma 2.8 były też montowane w amerykańskiej wersji M3. Z tego by wychodziło, że nie opłaca się. Ale jak masz w dobrej cenie to możesz kupić - będziesz miał zapas jakbyś chciał dalsze mody robić, o których wspominali koledzy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 19:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dinan oferowal w sprzedazy wieksza przepustnice do 540i, ktora dawala przyrost tak naprawde 2km, zatem nic.
Tu bardziej chodzi o obnizenie temperatury w dolocie, a pozniej w silniku. Dlaczego? Zimniejszego powietrza 'wejdzie' wiecej do silnika,a zatem zwiekszy sie moc.
Silnik dziala na zasadzie powietrze-paliwo-spaliny. To samo jest z turbo, gdzie intercooler chlodzi doladowane powietrze, aby zmiescilo sie go wiecej.

Rura nad chlodznica jest ok, tylko warto dorobic kanaly, tak jak wrzucilem na zdjeciu w e46. W turbo nic chyba nie da, ale wolnossak jak najbardziej.
Wkladka nie ma mniejszego przeplywu, gdyz jest zbudowana z tego samego materialu, co stozek-gabka lub bawelna, owinieta siatka dla wzmocnienia.

Czy jest sens brania wtryskow od 330, jesli nie chcesz wchodzic na 300KM?
Chyba,ze sa tanio jak napisal Elvis90
Pytanie czy nie trzeba adaptacji wtryskow robic albo czegos tam innego, aby wspolgraly z nowym silnikiem?
Jesli tak, to magika od razu szukaj od takich rzeczy.
Ja puche wylozylem folia i bylo zimniej, a wiadomo chodzi tu o jak najnizsza temperature. To jest wrecz darmowy mod, wiec czemu nie?


BartekFC pomysl o wydechu od 330, bo tez warto, a ceny raczej spore nie sa. Od silnika u siebie powienienes miec dwie rury i dopiero mniej wiecej od polowy jedna rura leci. Poza tym koncowy w 330 chyba ma wiekszy przelot, ale glowy nie dam.

tu jest 328 po chipie/sofcie
http://www.turnermotorsport.com/BMW-E46 ... odels.aspx

tu masz wydech 328

http://www.ebay.com/itm/BMW-E46-328i-32 ... 0448800509

a tu 330 ponizej

http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... ect/page14


Ostatnio edytowano 27 października 2015, 19:47 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 19:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Elvis90 napisał(a):
BartekFC napisał(a):
panowie mam juz kolektor z m54b30, adapter, dise i nie wiem czy wtryski od 3.0 tez brac. jest sens? auto to m52tub28.

Gdzieś mi się przewinęło kiedyś, że wtryski takie jak ma 2.8 były też montowane w amerykańskiej wersji M3. Z tego by wychodziło, że nie opłaca się. Ale jak masz w dobrej cenie to możesz kupić - będziesz miał zapas jakbyś chciał dalsze mody robić, o których wspominali koledzy.



Tylko w usa m3 e36 mialo 240KM, a nie 286 w 3.0

Po za tym z 328 daleko nie pojdzie, a juz napewno nie do 300KM, zatem spokojnie wystarcza. Musialby walki zmieniac,glowice planowac i kto wie co jeszcze, a pozniej sie okaze, ze dalej malo mocy i albo samochod bedzie chcial zmieniac albo turbo,kompresor montowac, a wtedy sprzeglo,hamulce i kto wie co jeszcze potrzebne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 19:42 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: elw
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tu28
no dobra , to tak: mam wkladke k&n w puszce i zrobilem do niej dodatkowy dolot z dolu ale mała srednica i idzie z okolic tunelu na tarcze hamulcowe,
w tym tyg zamierzam zalozyc ten kolektor z m54b30,
chcialem zalozyc wtryski bo myslalem ze pomogą ale jak nie trzezba to nie,
po zlozeniu tego mysle o chipie od Bagora pod ten kolektor i przyrost ma byc na poziomie 5-7%,
co do wydechu to nie myslalem o tym, mowicie ze warto? cały kompletny od bloku czy jak?

a co do kolektora to czy jest cos w plotkach ze jak sie porysuje kolektor w srodku to jest jeszcze lepiej?
i jak czym wykleic dokladnie puche?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 19:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
W polowie wystarczy, tylko nie wiem jak to polaczyc razem. Przydaloby sie, abys mial katy z 330, bo napewno sa wydajniejsze niz 328. Nie powiem, ze dodadza 20km, ale cos dadza gdy dolozysz kolektor i dolot.
Ja mialem taka srednica jak w odkurzaczu i czulem mala poprawe. Sprobuj sobie zrobic kanaly do dolotow nerkach i to dopiero poprawi pobor powietrza.
Z wtryskami to poprostu szkoda kasy bo watpie,abys probowal robic cos ponad 250KM, a napewno nie turbo.
Zrob dolot, kolektor,wydech i chips. Nie wiem ile bedzie, bo zalezy czy silnik zdrowy i ile teraz ma km/nm.
Chipy czy softy tyle daja, bo to nie turbo, ale te silniki to ok 12-14KM, chociaz widzialem nawet prawie 20, ale to po dolocie i wydechu.
Mysle, ze jak po tym wszystkim bedzie 30Km i podobna ilosc niutow, to bedziesz zadowolony. Jesli bedzie wiecej to jeszcze lepiej.
Nie ma sensu wiecej robic, bo koszta beda, a wtedy lepiej kupic 330 albo poczekac kilka lat, odlozyc i poszukac 335i, tylko koszta utrzymania beda spore, bo trzeba znalezc zadbana albo tania i wlozyc kupe kasy, aby ja doprowadzic do dobrego stanu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 20:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
BartekFC napisał(a):

a co do kolektora to czy jest cos w plotkach ze jak sie porysuje kolektor w srodku to jest jeszcze lepiej?
i jak czym wykleic dokladnie puche?


Ja wykleilem tasma aluminiowa, poprostu bedzie troche zimniej i tyle
doloty zza nerek dadza wiecej

Moze gdybys mial metalowy kolektor, to cos by dalo, ale wypolerowanie. Plastik sam nie wiem. Napewno mozesz go wyczyscic z syfu jesli jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: elw
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tu28
bede zadowolony z dodatkowych 10-20km wystarczająco ;) co do wydechu to moze za jakis czas, na razie skupie sie na dolocie i chipsie. spróbuje wykleic puche tą tasmą, zobaczymy co to da, tylko nie wiem jak zabrac sie do tego dolotu zza nerek, jakies pomysły?
jeszcze przeszedł mi przez mysl walek ssacy od b30 ale tez chyba sobie to odpuszcze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 20:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tylko wlasnie wydech i dolot laczy sie razem i na koniec chip, aby wszystko zgrac. Wtedy masz najlepsze efekty.
Na dolot zza nerek moze kawalki blachy przykrecic do wlotu albo plastik
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=241374

Ja wycialem w 323 dodatkowo plastik rozdzialajacy nerki, ale wtedy dobrze odgiac kawalek blachy i przykrecic ja sruba do pozostalosci, aby sie trzymala

Wydech do 330

http://allegro.pl/wydech-tlumik-bmw-e46 ... 69163.html

10 kucy dostaniesz po chipie, a 20 po chipie kolektorze i dolocie, jak nie wiecej. Sa gdzies wykresy na poczatku, pokazuja, ze po kolektorze i stozku wyszlo chyba 214 albo wiecej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 20:48 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: elw
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tu28
ten łapacz juz wiem jak zrobic ;) dzieki za link do m3 ;p pomocny

a wydech moze na wsi u mnie znajde bo jest paru handlarzy od e46


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 20:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2657
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E46 Turbo
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=184
Elvis90 napisał(a):
I jeszcze jedno: na serio na oryginalnym dolocie nawet w upały 30-stopniowe powietrze nie zdąży się ogrzać (podczas dużego obciążenia)?

Nie dopowiadaj sobie bo nie pisałem o seryjnym.. Jeśli masz doprowadzone powietrze za czym logicznie idzie jakieś odgrodzenie to już seria nie jest i tak, nie zdąży się ogrzać. 2.8 przed odcięciem potrzebuje jakieś 140litrów powietrza na sekundę, poważnie myślisz, że coś tu się ogrzeje? Zresztą... Sprawdź co pokazuje czujnik temp a co do przepustnicy to poszukaj a znajdziesz testy gdzie różnice są na poziomie błędu pomiarowego hamowni :)
Z mojej strony koniec bo oklejanie folią alu i drapanie kolektora to nie moja bajka.

_________________
adamomotorsport.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 27 października 2015, 21:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Adamo M-masz w podpisie:dodawanie koni mechanicznych to moje uzaleznienie!

Czy to wlasnie nie jest szukanie koni? W zyciu idziesz metoda prob i bledow, a to jest za darmo, wiec czemu nie?
Sam masz twin turbo, ale w silniku 20-2.2, co dalo 230km. Nie myslisz o dalszych modach?
Kazdy tu walczy o moc, nawet jak ma m3.
Nie ma, co krytykowac, tylko dzialac, aby bylo jak najwiecej!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 28 października 2015, 23:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Moje BMW: Leon 1M
Kod silnika: BCB
ADAMO M. napisał(a):
Elvis90 napisał(a):
I jeszcze jedno: na serio na oryginalnym dolocie nawet w upały 30-stopniowe powietrze nie zdąży się ogrzać (podczas dużego obciążenia)?

Nie dopowiadaj sobie bo nie pisałem o seryjnym.. Jeśli masz doprowadzone powietrze za czym logicznie idzie jakieś odgrodzenie to już seria nie jest i tak, nie zdąży się ogrzać. 2.8 przed odcięciem potrzebuje jakieś 140litrów powietrza na sekundę, poważnie myślisz, że coś tu się ogrzeje? Zresztą... Sprawdź co pokazuje czujnik temp a co do przepustnicy to poszukaj a znajdziesz testy gdzie różnice są na poziomie błędu pomiarowego hamowni :)

Nic nie chciałem dopowiadać, nie doczytałem dokładnie i myślałem, że to na seryjnym dolocie sprawdzałeś temperatury. Ja już niestety nie mam takiej możliwości, bo BMW sprzedałem jakiś czas temu, dlatego byłem ciekaw.
Zdaję sobie sprawę z prędkości przepływu powietrza, więc zastanawiam się gdzie jeszcze może być wąskie gardło (o ile jest). O zmianie przepustnicy nigdy nie czytałem, na logikę wydawała mi się najwęższym punktem. Uważam też, że nie bez powodu w 3.0 zastosowali większą średnicę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 29 października 2015, 11:15 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23105
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Punisher z tego co pamiętam z galerii ADAMO M. to siedzi tam to samo co u Mnie czyli b52tub20 :P

_________________
''Dobrze że za BAN-y płacą''


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 29 października 2015, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czyli mala pomylka, ale fakt jest taki, ze Adamo doklada sobie TT nie bez powodu do 2.0. Tak samo inni uzytkownicy chca wiecej mocy i walcza o kazdy kon mechaniczny, bo jak wiemy w NA silnikach trudno sie uzyskuje przyrosty, nie to co turbo, kompresor.
Jesli komus malo, to moze sobie nitro zarzucic na 50km i kiedy bedzie chcial sie poscigac, wystarczy guzik nacisnac i hasta lavista.
Zrobienie 230km z 2.8 bedzie latalo podobnie jak 2.0 TT, zatem trzeba probowac jak ma sie jakis pomysl. Ja sam wymyslalem cuda niewidy, zatem dlaczego komus innemu zabronic lub wysmiewac albo obracac tylem i odchodzic, zamiast cos doradzic?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 30 października 2015, 16:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: elw
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tu28
8h zabawy i kolektor siedzi :) mialem duzo obaw czy auto odpali po moim złożeniu ale jezdzi ;p na pewno poprawil sie dzwiek, w inpie pokazuje 18l powietrza na wolnych a na starym mialem 11l wiec wiecej wciąga a co do jazdy to nie wiem sam, obroty trzyma, wkreca sie dobrze. mam cały czas blad 103 z inpy o wartosci regulacji vanosa, strona ssaca niby o 6 stopni jest przestawiona i to moze jeszcze nie daje calego efektu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 4 listopada 2015, 22:34 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 43
Lokalizacja: elw
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tu28
panowie ktos mi dzis napisal ze do m54 i m52tu nie oplaca sie zmieniac kolektorow bo to nic nie da a drugi ze zakłada kolektor z m50 do 530 m54 i to ma ponoc 250kucy dac bo jego kumpel tak ma. czekam na wykresy od niego ale pierwsze slysze o kolektorach z m50 do m54... moja w przeciagu 2 3tyg powinna byc hamowana ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL