BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 maja 2024, 04:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 5 listopada 2015, 13:24 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
BartekFC napisał(a):
panowie ktos mi dzis napisal ze do m54 i m52tu nie oplaca sie zmieniac kolektorow bo to nic nie da a drugi ze zakłada kolektor z m50 do 530 m54 i to ma ponoc 250kucy dac bo jego kumpel tak ma. czekam na wykresy od niego ale pierwsze slysze o kolektorach z m50 do m54... moja w przeciagu 2 3tyg powinna byc hamowana ;)


ktos dobre bajki opowiada :)

do m52 bez tu zakłąda się kolektory z M50, do m52tu zakłada się z M54, w m54 sie zostawia bo sa i tak duże przekroje, poza tym nie ma z czego juz tam przykręcić czegoś lepszego, ewentualnie z większej pojemności do mniejszej

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 5 listopada 2015, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Masz juz kolektor od 3.0, wiec poszukaj wydechu jesli chcesz od 3.0, zrob dolot do filtra i pozniej chipsa. Nie kombinuj, bo wszystko sprawdzone, a mozna tylko zepsuc, wymyslajac niepotrzebnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 5 listopada 2015, 19:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Moje BMW: Leon 1M
Kod silnika: BCB
Sylwek_ch napisał(a):
BartekFC napisał(a):
panowie ktos mi dzis napisal ze do m54 i m52tu nie oplaca sie zmieniac kolektorow bo to nic nie da a drugi ze zakłada kolektor z m50 do 530 m54 i to ma ponoc 250kucy dac bo jego kumpel tak ma. czekam na wykresy od niego ale pierwsze slysze o kolektorach z m50 do m54... moja w przeciagu 2 3tyg powinna byc hamowana ;)


ktos dobre bajki opowiada :)

do m52 bez tu zakłąda się kolektory z M50, do m52tu zakłada się z M54, w m54 sie zostawia bo sa i tak duże przekroje, poza tym nie ma z czego juz tam przykręcić czegoś lepszego, ewentualnie z większej pojemności do mniejszej

Zdaje mi się, że mowa o kolektorach wydechowych, a nie ssących ;) Gdzieś czytałem, że warto założyć te z M52 bez TU, bo spaliny mają łagodniejszy wylot. Ale nigdy nie widziałem potwierdzenia z hamowni. Może ktoś potwierdzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 5 listopada 2015, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tu ktos ladnie zrobil polaczenie wydechu m52tub28 z m54 3.0
Jak widac zdrowa seria wyszla, a rzadko sie zdarza, ze 3.0 ma swoje 230km/320nm
Warto zatem sprawdzic jakie masz kolektory BartekFC i jesli sa inne niz w 3.0, to szukaj wydechu od 3.0, polacz ze swoim od polowy, jak w temacie, ktory wstawilem.
Pozniej chips, jesli masz juz dolot i powinno juz byc ladnie i bilzej 250km

viewtopic.php?f=6&t=107974&start=140


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 5 listopada 2015, 21:34 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
Elvis90 napisał(a):
Gdzieś czytałem, że warto założyć te z M52 bez TU, bo spaliny mają łagodniejszy wylot. Ale nigdy nie widziałem potwierdzenia z hamowni. Może ktoś potwierdzić?



Do m54 warto założyć kolektory z m52tub28/b25 z katami, a resztę układu z wydechem zostawić. Zalety: lepsze brzmienie i przyzwoity przyrost mocy jak na wolnossaka, a koszt niewielki.


Różnicę między kolektorem od m54 a m52tu widać gołym okiem, na korzyść oczywiście starszej wersji.


Ostatnio edytowano 5 listopada 2015, 21:45 przez damianRC, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 5 listopada 2015, 21:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tylko kolega BartekFC ma 2.8, wiec dobrze byloby kupic od 3.0 i od polowy polaczyc go z kolektorami, ktore juz ma w tub, jak sie nie myle u siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 5 listopada 2015, 23:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Moje BMW: Leon 1M
Kod silnika: BCB
damianRC napisał(a):
Elvis90 napisał(a):
Gdzieś czytałem, że warto założyć te z M52 bez TU, bo spaliny mają łagodniejszy wylot. Ale nigdy nie widziałem potwierdzenia z hamowni. Może ktoś potwierdzić?



Do m54 warto założyć kolektory z m52tub28/b25 z katami, a resztę układu z wydechem zostawić. Zalety: lepsze brzmienie i przyzwoity przyrost mocy jak na wolnossaka, a koszt niewielki.


Różnicę między kolektorem od m54 a m52tu widać gołym okiem, na korzyść oczywiście starszej wersji.

Już wszystko jasne: w M52TU występowały 2 rodzaje kolektorów wydechowych. Wy mówicie o tym "starszym" typie z lepszym przepływem:
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AM51-EUR-03-1999-E46-BMW-328i&diagId=11_2212
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AM51-EUR-03-1999-E46-BMW-328i&diagId=18_0329

Ja z kolei w 323i z 99 r., jak również kolega w 328Ci też z 99 r. (czyli obydwa M52TU), mamy zamontowane kolektory łączone z katalizatorami i są one identyczne jak w M54:
http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=AM51-EUR-03-1999-E46-BMW-328i&diagId=11_2181

Dyskusja o tym jest poruszona w temacie, który podał Punisher, na stronie 6 przez użytkownika asc. Dalej na stronie 7 widać właśnie jak wygląda ten drugi rodzaj wydechu. Ja myślałem wcześniej, że te kolektory pochodzą z E36 M52.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 6 listopada 2015, 18:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Tyle bylo tych wydechow, ze mozna sie pogubic. Nowy model, a czasem wydech byl jeszcze od starego.
Podobnie bylo z silnikami m62 w 535i i 540i, ktore byly z vanosami i bez. Kolektory wydechowe i dolotowy w wersji z vanosem byly zdlawione i o mniejszym przekroju niz bez vanosow, przez co mialy miec wiekszy moment obrotowy, a okazalo sie, ze byly slabsze niz stare jednostki napedowe. Podobnie bylo z dolotem powietrza, przez ktory byl zdlawiony rura o mniejszym przekroju, a po usunieciu dostawalo sie gratis moc i moment obrotowy.
Tu na forum ktos mial zrobione 2.8 chyba na 250km, ale nie jestem do konca pewny. Byl tam wydech,kolektor,dolot i chip i byc moze cos jeszcze.
Warto poszukac takich tematow tu i w necie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 31 grudnia 2015, 00:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: 328
Kod silnika: M52B28
Co do wydechu to szukać całego z bar anami od 330?

W swojej bawarce posiadam wydech końcowy "Laser" o średnicy 76 będzie się do czegoś nadawał czy nie bardzo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 31 grudnia 2015, 11:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zrob cos takiego

viewtopic.php?f=6&t=107974&start=120


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 1 stycznia 2016, 23:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: 328
Kod silnika: M52B28
Panowie jeszcze takie pytanie co do wkładki filtra... otóż zastanawiam się nad filtrem firmy Pipercross czy lepiej dopłacić i kupić K&N? Czy może będzie to bez różnicy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 2 stycznia 2016, 00:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Pipercross po pol roku gora rok sie odklei od gumowej ramki i bedzie lipa. Tak samo kiedys napisal chyba Hipek.
Poszukaj k&n albo bmc(wedlug mnie lepsze wykonanie niz k&N).
Mialem kilka k&N-ow dosc dlugo i zadnych problemow, zatem masz porownanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 2 stycznia 2016, 16:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: 328
Kod silnika: M52B28
dzięki za odp.

Z tego co widzę to potrzebuję tylko tej środkowej części za katami do wydechu bo końcowy mam "Laser" o średnicy : 7.6" więc końcowy wydech powinien pasować? Z tego co widzę to wszystko jest ok tylko tam jest wlot na 1 rurę a nie na dwie. tylko on ma wejście na jedną rude tak jak jest w m52tub28. Myślę że nie powinno być z tym problemu żeby to przerobić, tylko trzeba znaleść tą część wydechu którą potrzebuje i ją zakupić i będzie ok ;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 3 stycznia 2016, 01:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Masz u siebie od srodka jedna rure, a masz zrobic tak, aby byly dwie do konca dla lepszego przelotu i dzwieku. Kolektory wydechowe masz zapewne inne niz w 330, ktore sa wydajniejsze. Jesli nie, to i tak troche bys sie meczyl, wiec zrob wudech od poczatku do konca na dwoch rurach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 22 stycznia 2016, 03:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Błaszki
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52TUB28
Witam :D
Powiedzcie mi do kogo sie zwracać o ten adapter?
Czy pozostaje tylko EBAY?

_________________
POWOLI DO CELU.......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 23 stycznia 2016, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Allegro sprawdzales? Na ebayu to chyba ciezko, ale na poczatku tematu masz w opisie uzytkownika piotres

Tu masz profil, wiec zarzuc mu pw i byc moze po 3 latach ma cos na stanie albo moze podpowie gdzie szukac lub sam jeszcze adaptery robi

memberlist.php?mode=viewprofile&u=2544


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 31 stycznia 2016, 00:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 101
Lokalizacja: Błaszki
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52TUB28
Dzięki napisałem :)

_________________
POWOLI DO CELU.......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 31 stycznia 2016, 00:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Jak sie uda, to przy 2.8 ladnie powinno pojsc z moca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 1 lutego 2016, 00:46 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 54
Posty: 701
Moje BMW: e39 523i Touring 99r
Kod silnika: M52TUB25
Garaż: Jestem uzależniony od garażu.
DEŁUu TICO
Cześć Panowie
Kusiło mnie to co w temacie i zdecydowałem się spróbować.
Kupiłem na motoallegro toto:
http://allegro.pl/kolektor-ssacy-bmw-e4 ... 23199.html
Byłem na 99% pewny i świadomy, że DISA jest pewnie niesprawna, ale jak się już napaliłem to niech będzie i była dziurawa gumka membranka siłownika.
Tak wyglądał kolektor już u mnie(inny mi przyłał :rotfl: ):
http://zapodaj.net/8b8aaff3d4d77.jpg.html
http://zapodaj.net/53992847a8acc.jpg.html
http://zapodaj.net/f34c647061a87.jpg.html
I Disa:
http://zapodaj.net/63c2bab6017a5.jpg.html
http://zapodaj.net/77233f4ead17a.jpg.html
Test na przekręcenie klapki zaworu i zatykanie otworka przechodziła, ale mojego testu na wywoływanie zamknięcia poprzez wytwarzanie podciśnienia w tym otworku już nie, ani poprzez uruchamianie akumulatorkiem próżniowym.
Mam troszkę praktyki w rozbieraniu DIS-y więc przełożyłem gumkę z cięgnem i swojej roboty bolec z DISY ze swojego samochodu(z kolektora m52tu), bo gumki mają ten sam nr kat. Bmw, a cięgna są identyczne:
http://zapodaj.net/299f9e7c2da8b.jpg.html
http://zapodaj.net/1eac40fd1d8b2.jpg.html
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... Qh15SeK12g
W miedzyczasie zamówiłem sobie blachę/płytkę aluminiową 250x250x8mm stąd:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=58 ... ule_id=201
Wyciąłem tyle co potrzeba, przy okazji musiałem poodcinać brzegi, bo grubość ich malała do ok. 7mm:
http://zapodaj.net/77156e1ce8470.jpg.html
I zacząłem rzeźbić moje rękodzieło:
http://zapodaj.net/399bc9526eb5e.jpg.html
http://zapodaj.net/46dae3ed90ea4.jpg.html
http://zapodaj.net/b6abcfc418495.jpg.html
Średnicę łepków nakrętek także musiałem zmniejszać przez szlifowanie(na imbusy, na szybko nie udało mi się znaleźć w sklepach).
Kolektor także musiałem także troszkę podebrać, bo nie da się umieścić, przykręcić dokładnie i centrycznie przepustnicy do tego kolektora(nr kat. bmw 7 501 527) tak żeby otwór przepustnicy(przedłużenie gardzieli) pokrywał się z otworem w kolektorze:
http://zapodaj.net/004f5e8712455.jpg.html
Jako, że nie mam czym wykonać centrycznego rowka na duży oring, to zdecydowałem się na cienką uszczelkę i dodatkowo silikon. Dokręcić oczywiście starałem się wystarczająco mocno, ale z wyczuciem żeby nie powyrywać nakrętek mosiężnych zatopionych w materiale kolektora:
http://zapodaj.net/2bc71a94d1be8.jpg.html
http://zapodaj.net/878479f92f152.jpg.html
http://zapodaj.net/754b3d19a0cea.jpg.html
Tutaj jeszcze sprawdzałem czy jest jako-tako, bo z powodu luzów w otworach na śruby w korpusie przepustnicy trudno jest ustawić dokładnie centrycznie przepustnicę:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... x_i_Simgwg
Przy zakładaniu, dokręcaniu przepustnicy do kolektora już przymocowanego do silnika, wspomagałem się lusterkiem w celu sprawdzenia prawidłowego ustawienia przepustnicy względem adaptera. Przykręciłem śrubkami oryginalnymi, skróconymi o ok. 3mm-żeby nie odwalić adaptera od kolektora-taka konieczność. Zresztą, kto robił to wie o co chodzi.
Zdjęcie silnika bez kolektora jest słabej jakości, bo się śpieszyłem wieczorem:
http://zapodaj.net/e6ceaa79c1f71.jpg.html
Kolektor, który był- od m52tu:
http://zapodaj.net/4f69a6efa62ed.jpg.html
Musiałem jeszcze przezbroić niektóre elementy typu przewód do serwa, odpowietrzania zbiornika, wtryski(próbowałem je na „starym” kolektorze), boczne blaszki do powieszania przewodów paliwowych itd. z kol. m52tu na kol. m54
Od m54 w trakcie montażu:
http://zapodaj.net/fbcea019c4f92.jpg.html
Silnik odpalił od „kopa”(tylko wcześniej podpompowałem paliwka zworką zamiast przekaźnika pompy), ale zapomniałem założyć węża spływowego z separatora na odgałęzienie rurki bagnetu i na początku dumałem co się dzieje, ale kapnąłem się i wszystko zaczęło grać. Tylko DME oczywiście nałapało błedów.
Następnego dnia sprawdzanie INPĄ po wcześniejszym skasowaniu adaptacji, błędów i zrobieniu ponad 30km różnej jazdy(silnik jest rozklekotany, cylinder-tłok, także na to nie zwracajcie uwagi):
https://www.youtube.com/watch?v=7B3jIgo ... e=youtu.be

Jestem zadowolony!!! :ok: . Zupełnie inaczej zbiera się z dołu, pracuje podczas jazdy tak jakby bez wysiłku. Inaczej reaguje na gaz na postoju. Różnica jest wyczuwalna w każdym calu pracy silnika. Czuć, że wyższe wartości momentu obrotowego „rozciągnęły się” na szerszy przedział obrotów(bardziej płaski wykres). Silnik zmienił troszkę dźwięk, teraz pracuje podobnie do rozpadającego się M54 :rotfl: , nawet z rury wydechowej wychodzą bardziej basowe tony ;) .
To tylko z odczuć i to nie z autosugestii, bo za długo grzebię przy tym „wraku”.
Zamierzam pojechać na hamownię, ale nie będę miał żadnego porównania, bo nigdy tym gruźlikiem nie byłem na żadnych badaniach. Oprócz technicznych do dowodu rejestracyjnego.
Wszystko, jak policzyłem, kosztowało mnie dokładnie 199 zł i moja mordęga, ale opłacało się i polecam zrobić taki zabieg, bo zupełnie inaczej-lepiej-bardziej komfortowo podczas jazdy teraz się czuję. Wcześniej, ten silnik w porównaniu do tego co jest teraz po wymianie kolektora, pracował jakby z jednej strony dodawało się gazu, a z drugiej strony cały czas naciskało się jednocześnie delikatnie na hamulec. Mogłem się gdzieś pomylić, ale jestem już zmęczony, a napadło mnie podzielić się z Wami moimi wrażeniami :spi: :spi: :szok: :spi: .

_________________
Skazany na BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Kolektor dolotowy z silnikow M54 w M52TU(+14KM u mnie)
PostNapisane: 1 lutego 2016, 17:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Masakra z tym, co przeszedles, aby to zlozyc do kupy, ale gratulacje. Myslisz o programie albo chipsie? Szkoda byloby nie robic tego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 535 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL