BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 maja 2024, 14:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] Przerobka silnika 1,6 na 1,8 co zrobic?
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 11:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Elbing
sluchajcie, jestem szczesliwym posiadaczem E30 z 89 roku, silnik jest M40, z racji zbyt malego przebiegu, mianowicie 58 k, troche szkoda mi tego motoru wymieniac narazie, wiec z mett-elem wpadlismy na pomysl przerobki na 1,8. glowica silnnika jest taka sama, srednica cylindra 84 mm w 316 i kat i 318 IS, roznia sie skokiem, 72mm - 81mm i stopniem sprezania 9 - 10

co zrobic, zeby dodac mojej 316 te brakujace 36 konikow? :)

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 20:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
daj sobie spokój człowieku

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 21:51 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 768
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Moje BMW: E46 Coupe
Kod silnika: M54b25
only six gar ;) :hyhy:

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=19775


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 07:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Elbing
fajnie, ale dla osob majacych problem z logicznym czytaniem i zrozumieniem tekstu, nie pytalem sie o preferencje, ani silnikowe, ani seksualne, lecz o aspekty techniczne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 08:09 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
mpower007 napisał(a):
only six gar


Cytuj:
nie pytalem sie o preferencje, ani silnikowe, ani seksualne


raczej tu chodziło o 6 cylindrów a nie o aspekty seksualne :D

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 08:58 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Elbing
wiem o tym dobrze, ale niewysokim kosztem nie doloze do 4 jeszcze 2 (w sensie, zamiana) chodzilo mi o podpowiedzi typu, wsadzic insze popychacze, walek, czy tez blok.
pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 09:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
cosik widzę że chyba będzie trzeba załozyć podforum dla only four gar , bo posiadacze 6garówek , patrzą na tych 4garowców z pewną dozą humoru. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 17:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Sexo,ja mam m40 i osobiscie nie jestem zadowolony z tego silnika.Jeśli twoj motor jest w dobrym stanie to sie mozesz pobawic,albo jednoczesnie namieszac :( .Chcę teraz wrzucic 2.0 m20 bo po prostu 6 garówki są lepsze.Tak więc z m40 proponuje odłożyć na bok.

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 19:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 826
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: mondeo ghia x
Kod silnika: duratec HE
oj ludziska, wiadomo ze R6 bedzie lepsze, ale jeszcze lepsze bedzie V12...

w tym temacie chodzi nam glownie o roznice konstrukcyjne motorow 1,6 i 1,8is

rozumiem ze IS ma 2 walki rozrzadu, przez co i inna glowice, czy dol silnika pozostaje ten sam, osprzet?

czy da rade z silnika 1,6 zrobic 1,8 is czy trzeba caly swap'nac
sterownik do wymiany napewno, co jeszcze ?

prosze o konkrety a nie : "only six gar"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 08:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: ÂŁukĂłw
Przyłączam się do tematu tyle ze jesli chodzi o E36:) planowalem swap calego silnika ale ten temat jest niezwykle interesujacy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: odp
PostNapisane: 8 sierpnia 2007, 16:33 
Witam...

NIE DA RADY! M40-z tym silnikiem nic nie da rady-przynajmniej na długo!Góra słaba,dół słaby-odpuść sobie-BMW od początku do dziś nie wyprodukowało takiego Gó...a jak m40.
Ile mógłbym pisać na ten temat...uuuuuuuuuuuuu,aż boli.teraz mam m30b35 w e30 i pali 4litry więcej paliwa niż m40-a osiągi NIE PORÓWNYWALNE!

Pozdrawiam

p.s jak bedzie miała 22000tyś sprzedawaj.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL