BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 22:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] Obniżenie E60
PostNapisane: 4 lipca 2007, 18:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Chce obniżyć E60 ..... zaproponujcie mi prosze jakiś dobry sposób, w sensie jakich podzespołów użyć i oczywiście o jakiej specyfikacji. Przejechałem sie obniżonym E36 Rafała (RORAFALKI) i zachorowałem na niższy zawias.... :)


Ostatnio edytowano 23 kwietnia 2009, 09:03 przez Przemek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 18:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
hehe, a na www.prince.com.pl nic nie ma ?

e60 to wyższa półka, więc może H&R

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 19:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
ale o ile obniżać?? żeby było ładnie i komfortowo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 19:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
http://moto.allegro.pl/item211738584__w ... 5_e60.html


co Wy na to??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 19:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
-30 będzie optymalnie

nie wiem do Weiteca nie mam przekonania

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 19:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Kucharz napisał(a):
nie wiem do Weiteca nie mam przekonania


a dlaczego jeśli moge spytać??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 19:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
tu masz Eibacha z prince'a
http://www.prince.com.pl/index.php?act= ... dul=oferta

nie wiem czemu do końca, ale trochę na to wpłynęły doświadczenia niektórych z forum jeszcze Renault Clio

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2007, 19:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
a tu H&R z www.czescionline.pl

http://www.czescionline.pl/tuning.php?s ... c_id=56406

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 07:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Przemku, bardzo mi miło, że Tobie równiez przypadło do gustu moje nowe zawieszenie. Jeździłes wcześniej moją E36 na seryjnym zawiasie i teraz więc masz porównanie. Wg mnie do BMW należy kupowac TYLKO części najwyższej jakości. Wg mnie Eibach to wysoka półka o czym świadczy gwarancja jaka udzielają. jeśli Eibach sprawdza się u mnie, to dlaczego nie kupic go do Ciebie?
Poczekajmy jeszcze jak Marcin (Kucharz) zamontuje Eibacha w swojej E39. jeśli jego wrażenie się potwierdzą to ....


PS Eibachy, które mialem wcześniej sprzedałem właścicielowi E36 M3 3.0
po ich zamontowaniu do mnie zadzwonił i stwierdził, że jest rewelacja więc jeśli coś się sprawdza również w serii M to wnioski nasuwają się same :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 07:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 585
Lokalizacja: Katowice
Przemek nie wiem czy ty mozesz od tak wsadzic sobie poprostu sprezyny i bedzie dobrze??

Jesli dobrze sie orientuje to troche tam masz elektroniki i nie wiem czy twoje zawieszenie nie dostoswuje sie do predkosci-czyli pod wplywem wiekszej predkosci auto troche siada.

Dowiedz sie w ASO BMW czy tak masz o ile jestes pewny ze tak nie jest.

_________________
Obecny E39 530d
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... light=530d

Moj poprzedni COMPACT
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... ht=compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 07:22 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jeśli firma, która robi sprężyny ma w swojej ofercie springi do E60 to nie widzę przeciwskazań
a obniżenie względem serii o ok. 30mm na pewno nie zaszkodzi, tylko pomoże :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 10:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Przemek napisał(a):
http://moto.allegro.pl/item211738584__weitec_sprezyny_obnizajace_bmw_5_e60.html


co Wy na to??


Prawie 6,5 stówy za jakieś podróby to sporo... Bo chyba jak wiadomo DarsTuning sprzedaje tylko jakieś szity wątlpiwego pochodzenia... Bierz Eibacha albo H&R`y to jedne z najlepszych firm a różnice w cenie nie są nawet zauważalne przy koszcie E60...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 10:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Prawie 6,5 stówy za jakieś podróby to sporo... Bo chyba jak wiadomo DarsTuning sprzedaje tylko jakieś szity wątlpiwego pochodzenia...


Weitec to podróby :niepewny: ?
skąd masz takie wiadomości, że DarsTuning sprzedaje towar takiej jakości?

:znudzony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 10:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
rorafalki napisał(a):
skąd masz takie wiadomości, że DarsTuning sprzedaje towar takiej jakości?

:znudzony:


Już nie raz ta kwestia była poruszana nawet na tym forum przez ludzi którzy tam coś kupowali, towary przychodzą bez jakichkolwiek oznaczeń, znajomy dostał krzywe sprężyny a tłumaczenia sprzedającego w stylu: A co by pan chciał za takie pieniądze albo że towar jest robiony specjalnie dla nich i przez to nie posiada żadnych oznaczeń mówi sam za siebie !

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 13:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Już nie raz ta kwestia była poruszana nawet na tym forum przez ludzi którzy tam coś kupowali, towary przychodzą bez jakichkolwiek oznaczeń, znajomy dostał krzywe sprężyny a tłumaczenia sprzedającego w stylu: A co by pan chciał za takie pieniądze albo że towar jest robiony specjalnie dla nich i przez to nie posiada żadnych oznaczeń mówi sam za siebie !


powiem szczerze że nie wiedziałem o tym, ale będe brał to teraz pod uwage. Chyba zdecyduje sie na Eibacha ......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 13:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
Kuba_Katowice napisał(a):
Przemek nie wiem czy ty mozesz od tak wsadzic sobie poprostu sprezyny i bedzie dobrze??

Jesli dobrze sie orientuje to troche tam masz elektroniki i nie wiem czy twoje zawieszenie nie dostoswuje sie do predkosci-czyli pod wplywem wiekszej predkosci auto troche siada.

Dowiedz sie w ASO BMW czy tak masz o ile jestes pewny ze tak nie jest.


nie mam samopziomującego zawieszenia więc będzie ok :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 14:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Eibach to dobry wybór ! Ja montuje u siebie H&R`y 35/30 bo nie mogłem znaleźć Eibach`ów nigdzie a do tego wrzucę jeszcze Bilsteiny B6 i będzie GIT :]

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 14:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
a właśnie co z amorami czy trzeba wrzucać twardsze od razu??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 14:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Przemek napisał(a):
a właśnie co z amorami czy trzeba wrzucać twardsze od razu??


Jeżeli zależy ci tylko na tym żeby samochód dobrze wyglądał to wystarczą same sprężyny, zmiana amorków razem ze sprężynami napewno bardzo poprawia właściwości jezdne ale to już jak kto woli :)

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lipca 2007, 14:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
przy obniżeniu ok. 30mm nie ma takiej potrzeby

PS Przemku, a może zakupisz od razu jakiś gwint :hyhy: ??

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 38 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL