BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 23 października 2018, 01:47


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: PORTFEL BMW M-Power Mistrzostwo stylu :)
PostNapisane: 9 sierpnia 2008, 21:52 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
Wedlug mnie stylistycznie rewelacja :)

Cena alledrogo 150 zl aso nie mam pojecia


Orientuje sie ktos czy dowod rejestracyjny sie miesci bez niszczenia go ?

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 14:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 2347
wg. mnie drogo jak na portfel :zalamany:

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 16:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4098
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B25
Garaż: .
E38
viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=130884
Cytuj:
wg. mnie drogo jak na portfel :zalamany:

wcale nie...

tak ogólnie to BMW oferuje jeszcze kilka (około 10) portfeli w cenie ok 350zł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2008, 17:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
a wie kos w konu czy sie miesci dowod rej ?:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 12:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 7
Lokalizacja: RacibĂłrz
Tak na zdj to wyglada ze by sie nie miescił! albo jak by sie miescil to by sie zginal przy zamykaniu portfela!! ale tak to wyglada na zdj w realu to nie wiem!

_________________
ej [you] "Gdyby BĂłg popieraÂł przedni napĂŞd chodzilibyÂśmy na rĂŞkach!"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 13:22 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
jak mozna zrobic portfel dla fanow bmw w ktorym sie dowod rej nie miesci ;/ zalamka po co taki portfel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 19:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 4098
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B25
Garaż: .
E38
viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=130884
napisz maila z zapytaniem o ten portfel do BMW

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 19:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
powerbmw napisał(a):
napisz maila z zapytaniem o ten portfel do BMW


Jest to jakaś myśl....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 22:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 32
Lokalizacja: Małopolska
Mam ten portfel. Dowodzik miesci sie na stuk doslownie. Ale gdy wlozy sie wieksza ilosc gotowki zaczyna sie zaginac :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 23:19 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
ZAiKS, mozes jzkaies foto dla nas walnac na wypchanym szmalem portfelu i jak dowod lezy?:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 01:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 129
Lokalizacja: siemianowice śl
Moje BMW: e60
Kod silnika: m54b30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166411
haha do takiego portfela trzeba miec 5litrowy silnik i 507 koni pod maska hyh :D szczerze mowiac jakby ktos miał taki portfel a wysiadłby z e36 1.6 w gazie do bankomatu po 10zł to bym chyba umarł ze smiechu :D

_________________
bmw 4 life


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 01:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1904
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
kantor napisał(a):
szczerze mowiac jakby ktos miał taki portfel a wysiadłby z e36 1.6 w gazie do bankomatu po 10zł to bym chyba umarł ze smiechu :D


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

swieta prawda to pasuje tak samo jak prowadzenie ursusa w garniaku szytym na miare za 5 patykow
no prawie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 01:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 302
Lokalizacja: GoÂłdap/Warszawa
ja osobiście nie przywiązuje wagi do portfela ;) aby były w nim pieniążki :rotfl: :rotfl:

_________________
KieÂłbie we ÂŁbie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 02:07 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
W lepszym portfelu kasa chetniej kopuluje ze sobą <lol>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 11:47 
Offline
Forumowicz

Wiek: 31
Posty: 129
Lokalizacja: siemianowice śl
Moje BMW: e60
Kod silnika: m54b30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=166411
hyh wiesz co nie sądze bo mając taki portfel (będąc kozakiem z 1.6 lpg) chciałbys go szytkim pokazac a ze nie za bardzo wypada go pokazywac to wchodzisz do sklepu i cos kupujesz hyh :D

_________________
bmw 4 life


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 22:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 32
Lokalizacja: Małopolska
Sorka ze tak pozno ;)

http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 841kx5.jpg

Tak wyglada sprawa jesli jest w nim jest max 1000zl. Nie jest tak zle. :hyhy:
Lecz jesli dolozymy kolejne 9000zl to juz ten portfel nie wyglada WOGOLE. Ale tego juz zaden portfel chyba nie wytrzymuje. :zdegustowany:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 16:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 873
Lokalizacja: Lublin/ Warszawa
Moje BMW: 325
ZAiKS napisał(a):
Sorka ze tak pozno ;)

http://img134.imageshack.us/my.php?imag ... 841kx5.jpg

Tak wyglada sprawa jesli jest w nim jest max 1000zl. Nie jest tak zle. :hyhy:
Lecz jesli dolozymy kolejne 9000zl to juz ten portfel nie wyglada WOGOLE. Ale tego juz zaden portfel chyba nie wytrzymuje. :zdegustowany:


true. Portef ktory mam (jakis tam firmowy) wytrzymuje bez problemu 2-3 kawalki ale powyzej 5000 to juz bida. A maly nie jest....

_________________
Obrazek
http://bmwmotorsportklub.eu/ lubelski klub BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2008, 18:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Posty: 4
Lokalizacja: KrakĂłw
Generalnie cena jest nawet przystępna, rozmiary na pewno są standardowe ponieważ rzadko zakłada się, że codziennie będzie się nosić przy sobie więcej niż 5.000zł. Zresztą do takich kwot nie służą portfele.

podoba mi się, muszę o nim pomyśleć ;)

_________________
Bayerische motoren werke. Alles klar.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 grudnia 2008, 17:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 9
Lokalizacja: obywatel swiata
bym sobie go kupił, to już by nie było co włożyć do niego....

:rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2009, 11:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 8
Lokalizacja: z polski
a gdzie mozna kupic jakies fajny portfel BMW

http://www.motofanshop.com/bmw-collecti ... 1_113.html

procz tej stronki bo nie sa zaciekawe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL