BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2024, 07:33

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 sierpnia 2008, 10:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
czy to mozliwe by w moim e36 316 93 listopad nie dalo sie tego zrobić bo probowalem z 20razy i nic :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 października 2008, 17:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Polska
Czy proba skasowania inspekcji moze miec cos wspolnego z obrotami? :/ Sprobowalem skasowac inspekcje i w sumie nic mi to nie dalo oprocz tego, ze po odpaleniu silnika samochod chodzi na 4 tys obrotow :C Prosze o szybka pomoc :(
-----
Prosze admina o skasowanie posta.
Okazalo sie ze sprawa banalna i dopiero przed chwila to zauwazylem... przy odkrecaniu "puszki" diagnostycznej zachaczylem o linke od gazu i zachaczyla ona po drodze, co spowodowalo ze sie zablokowala :P dopiero po chwili udalo mi sie dotrzec gdzie i wyeliminowalem problem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: kasowanie inspekci w E39 2001 rok 2.5d
PostNapisane: 28 października 2008, 13:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 65
Lokalizacja: GdaĂąsk
Czy powyzszy - http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm można zastosować także do BMW z 2001 roku 2.5 d (E39) ?

Ewentualnie jeśli nie to w jaki sposób skasować inspekcje w tym autku bo w niektorych warsztach nie mają nawet odpowiedniego kabla do tego(żenada).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: kasowanie inspekci w E39 2001 rok 2.5d
PostNapisane: 31 października 2008, 09:39 
szulim napisał(a):
... bo w niektórych warsztatach nie mają nawet odpowiedniego kabla do tego(żenada).


Jaki to odpowiedni kabel :?: :rotfl:


525D (E39) z 2000 roku:
Najpierw włączam zapłon.
Za pomocą zwykłej kontrolki samochodowej podłączonej do masy zwieram pin nr 7:
a) na 3 sekundy - kasowanie oleju
b) na 10 sekund - kasowanie inspekcji
Wracam do kabiny i widzę same zielone diody. :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 12:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: CzempiĂą
mongooes ma racje trzeba robić jego sposobem jak komuś nie działa inaczej przed chwilą skasowałem inspekcje w mojej 316i z 91r. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 188
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: A4
Kod silnika: AVV
matti21sk napisał(a):
mongooes napisał(a):
Musisz poprobowac kilka kobinacji:
1. zlaczyc 7 z 19 i dopiero wlaczyc zaplon na 5 sek
2. j.w. tylko ze na 10-15 sec
3. najpierw zaplon potem zlaczyc 7 z 19

Dzisiaj albo jutro bede musial to zrobic u siebie wiec powiem potem co i jak.

Przy ostatnim kasowaniu tez mialem problemy - pomoglo zamkniecie wszystkich drzwi!

To juz wiem co i jak:
W moim przypadku bylo tak
1. Zaplon (zamkniete drzwi)
2. mostek pinow 7-19
3. czekamy kolo 10 sec
4. wyciagamy mostek
5. wylaczamy zaplon

Gotowe[/quote

Tak z doswiadczenia - wszystkie kombinacje u mnie dzialaja. Meczylem sie z tym troszke i stwierdzam, ze nieudane proby spowodowane były złym stykiem w gnieżdzie ( zasniedziale Piny).

pzdr

prubowalem juz na 318 `93 ; 318is `93, 320i `92 ( za vanosem - Siemens jak i bez-Bosch), 325i `93.

Dobrze oczyscic styki i naprzod !!


Dokładnie.
Dziś też walczyłem w swojej po wymianie oleju i rece załamywałe.
Ale najważniesze jest żeby kabelek dobrze zwierał z pinami. Mi się udało na włączonym kluczyku.

Ostatnia zielona lampka (5) zgasła mi przy przebiegu 11700km od kasowania ostatniej inspekcji.

_________________
Zobacz moje byłe QP!

Zobacz moje A4!

Obrazek
BMW - Siła Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 listopada 2008, 17:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: OstrĂłda
Może Wam sie udaje ja w 525 tds kasuje bez problemu. A w 318tds nie idzie wogóle. Dziwnie tez palą sie diody. Jak przycisne przycisk kasowania kilometrów to dopiero swieci się czerwona, a tak migaja 2 zielone. 3 moze miec akumulatorek w licznikach i tego to przyczyna ze nie moge skasowac. 318 jest z 97r.

_________________
Ciejo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 13:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: katowice
witam ja mam problem w e36 316i z roku 92 robie piny 7 i 19 przy zakmniętych drzwiach lub na załonczonym zapłonie i nic nie wiem trzemu pinu 1 niema umnie może sprubować 7 z akum - ??? proszę o jakąś rade z góry dziękuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 12:08 
Powie mi ktoś co mam rozumieć przez pojęcie "przewód"? Jestem ciemny w tym temacie.. Co to ma być kabelek, drucik? Z góry dzięki za odp!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 12:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: TarnĂłw
diakonos napisał(a):
Powie mi ktoś co mam rozumieć przez pojęcie "przewód"? Jestem ciemny w tym temacie.. Co to ma być kabelek, drucik? Z góry dzięki za odp!

Kolego zwykły drucik wystarczy.. wystarczy poczytac:D

[ Dodano: 17 Listopad 2008, 12:20 ]
diakonos napisał(a):
Powie mi ktoś co mam rozumieć przez pojęcie "przewód"? Jestem ciemny w tym temacie.. Co to ma być kabelek, drucik? Z góry dzięki za odp!

Kolego zwykły drucik wystarczy.. wystarczy poczytac:D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 15:35 
adi_ad napisał(a):
witam ja mam problem w e36 316i z roku 92 robie piny 7 i 19 przy zakmniętych drzwiach lub na załonczonym zapłonie i nic nie wiem trzemu pinu 1 niema umnie może sprubować 7 z akum - ??? proszę o jakąś rade z góry dziękuje


Ja dzisiaj kasowałem inspekcję w takim modelu jak twój i wszystko poszło ok
1 Włącz zapłon
2 Zewrzyj 7+19 na 15 sekund
3 Wyłącz zapłon
4 Gotowe


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: WLKP
w e 36 1.6 bedzie to dzilało mam to zrobic tak ten pin7 lączy z masa na zapłonie czy w pierwszej pozycji kluczyka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Chester/Prudnik
witam czytałem ale sie nie doczytałem jak zrobc to w 520(2,2) e39 po 2001 nie ma puszki w przedziale silnkowym jest złącze w kabinie na obd 2,i czy faktycznie stanie jak zaswieci sie czerwona słyszałem ze nie stanie ale pytam tak dla pewności.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 18:21 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
mikita2003 napisał(a):
witam czytałem ale sie nie doczytałem jak zrobc to w 520(2,2) e39 po 2001 nie ma puszki w przedziale silnkowym jest złącze w kabinie na obd 2,i czy faktycznie stanie jak zaswieci sie czerwona słyszałem ze nie stanie ale pytam tak dla pewności.
pozdrawiam

co ma sie stac?
http://elektronikasamochodowa.com/content/view/84/62/ :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 18:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Chester/Prudnik
czy odłączy zapłon jak zaświeci czerwona diota ??
info na temat kasowanie e39 po 2000r juz znalazłem

http://elektronikasamochodowa.com/index ... df=1&id=84


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 18:30 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
mikita2003 napisał(a):
czy odłączy zapłon jak zaświeci czerwona diota ??
info na temat kasowanie e39 po 2000r juz znalazłem

http://elektronikasamochodowa.com/index ... df=1&id=84

:wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd: :wstyd:
http://rapidshare.com/files/165401175/I ... dunaj2.rar :zalamany:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 18:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 18
Lokalizacja: Chester/Prudnik
czy to ma znaczyc ze nie stanie? ok tez tak myslałem ze to głupie pytanie ale zawsze warto zapytac:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 grudnia 2008, 18:51 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
mikita2003 napisał(a):
czy to ma znaczyc ze nie stanie? ok tez tak myslałem ze to głupie pytanie ale zawsze warto zapytac:)

caly czas daje ci do zrozumienia zebys nie wierzyl w bajki ;)

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 11:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 788
Lokalizacja: Lublin
Witam wszystkich. Ja u siebie dzisiaj kasowałem inspekcję. niestety nie pomogło 7 i 19 tylko 7 z masą na 5 sekund. Oczywiście przy zamkniętych drzwiach i włączonym zapłonie. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Kasowanie inspekcji oilservice i diody
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 16:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 8
Lokalizacja: MaÂłopolska
Witam. Po pierwsze chciałem się przywitać,gdyż jestem nowy na tym forum.
Po drugie, dzisiaj kasowałem inspekcję oilservice i diody.
Próbowałem chyba wszystkich sposobów przedstawionych na forum,niestety żaden nie zadziałał w mojej buni.
Robiłem różne kombinacje (masa z pinu 19, masa z samochodu) i nic. :zdziwko:
Aż w końcu udało się :hyhy:

Oto mój sposób:
Robimy mostek pinów 7 i 19,
włączamy zapłon,
zamykamy drzwi,
potem wyciągamy na sekundę i z powrotem wkładamy mostek (cały czas włączony zapłon),
następnie czekamy w zależności co chcemy skasować, kilka lub kilkanaście sekund,
następnie wyciągamy mostek wyłączamy zapłon,
zamykamy gniazdo i ......Gotowe :)

Pozdrawiam

_________________
Od koÂłyski aÂż po grĂłb jedna marka BMW :hyhy:
Obrazek
Looknij na mojÂą BuĂąkĂŞ-->>http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=398034#398034


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL