BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2024, 11:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: INSPEKCJA
PostNapisane: 8 stycznia 2009, 12:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: Puszcza BiaÂłowieska
Witam,niech ktoś mi odpowie jak działa ta inspekcja(diody)czy na podstawie przejechanych kil.?czy jeszcze jakoś jest badana jakość oleju?(to byłoby ważne przy zakupach oleju)I jeszcze Panowie na temat kasowania inspekcji,u mnie elektryk bierze10zł.słownie DZIESIĘĆ,i wiem że nic nie spiepszy,więc nie zgredujcie!!!bo z innych for będzie śmiech!!!

_________________
Pensjonat TopiÂło


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Komputer gasi pokoleiszybciej bądź wolniej w zależności od stylu jazdy, ale wątpię żeby badał jakość oleju..

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 stycznia 2009, 20:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Holandia
Witam ponownie.mam 316i z 96 roku.wczoraj skasowalem pieknie u siebie inspekcje ,a oto moj sposob
1-wlaczony zaplon(jak by na drugim stopniu)
2-mostkuje 7 z 19 (pamietac tu nalezy o grubosci kabla czy drutu)z chudym drutem moze sie nie udac :-)
3-dokladnie 12 sekund trzymam (tyle to dokladnie trwalo,kumpel siedzial w srodku i pieknie ryknal GOTOWE :-).)
4-wyjmuje drut po czym chowam go do schowka by, bez wiekszych problemow odnalezc go za kilkadziesiad tysiecy,:-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 17:46 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Turek
Mam e39 520d z 2001r, zrobiłem jak napisał Ukasz czyli :

"Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon . "

i nic ;/ testy wyskakują ;/ nie wie ktoś może jak to zrobić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, 17:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Turek
wymieniłem dziś olej + filtry, a kontrolki oil service się palą jak paliły (tylko 2 zielone) a nie wszystkie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2009, 09:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 27
Lokalizacja: mazowieckie
Moje BMW: BMW E39 530d
Witam wszytskich.

Mam E36 i tam zawsze bez problemów kasowałem inspekcje nawet spinaczem biurowym..

Niedawno kupiłem E39 z 2002 roku, nie ma tam gniazda w komorze silnika, próbowałem kasować tak jak pisaliście, przyciskiem do kasowania zapłonu i pojawił mi sie komunikat:

" _ _ EESE _1._ " (pierwsze i ostatnie było bez górnej poziomej kreski, tu nie da sie chyba takiego znaku zrobic) jak nic nie wciskałem przez jakiś czas to ten komunikat zmieniał sie na jakieś wartości km, jak wzisnąłem po pojawieniu sie tamtego komunikatu ponownie przycisk do kasowania przebiegu to 1 zamieniała sie na 2, i przy kolejnym wciskaniu na 3,4,5,6,7,8,9,0...w jakiś sposób przez przypadek zminiła mi sie jednostkapomiaru temperatury, jednostka pomiaru predkosci czy test zegarów..tyle udało mi sie zrobic a inspekcji niestety nie :(
pomoze mi ktos?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 09:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
u mnie lipa. Próbuje skasować oil service i inspekcje to czekam nawet 1 minute i dalej mam czewoną i pomarańczową cegiełke a zielonych brak. po zmostkowaniu cos zaczeło stukać jakby z złącza i zostało to nawet bo rozłączeniu. Teraz jak mam kluczyk w pozycji drugiej to raz na 3 sekundy stuka coś a nie wiem co ?? Moje BMW to 34 524td


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 09:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
u mnie lipa. Próbuje skasować oil service i inspekcje to czekam nawet 1 minute i dalej mam czewoną i pomarańczową cegiełke a zielonych brak. po zmostkowaniu cos zaczeło stukać jakby z złącza i zostało to nawet bo rozłączeniu. Teraz jak mam kluczyk w pozycji drugiej to raz na 3 sekundy stuka coś a nie wiem co ?? Moje BMW to 34 524td


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2009, 09:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 105
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: Opel Insignia A
Kod silnika: A20DTH
u mnie lipa. Próbuje skasować oil service i inspekcje to czekam nawet 1 minute i dalej mam czewoną i pomarańczową cegiełke a zielonych brak. po zmostkowaniu cos zaczeło stukać jakby z złącza i zostało to nawet bo rozłączeniu. Teraz jak mam kluczyk w pozycji drugiej to raz na 3 sekundy stuka coś a nie wiem co ?? Moje BMW to 34 524td


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2009, 22:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Legnica
Mam dokładnie taki sam problem co kolega DIABOLO. Druciki i inne cuda nie działają. Autko - E46 320d 98r. ...ESSE...1 i mogę sobie tak po przełączać do 20 :(
Wie ktoś jak sobie poradzić ze skasowaniem inspekcji (u mnie cofa się liczba kilometrów i mam już - 350 :) )
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2009, 19:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: OleÂśnica
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów

Ja z kolei mam nieco inny problem. Po przeczytaniu wszystkich postów w tym temacie oraz przejrzeniu różnych źródeł (w tym książka "sam naprawiam samochód") mam pewne wątpliwości. Otóż od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem E46 z lutego 99roku. Na różnych stronach wyczytałem, że zerowanie inspekcji za pomocą przycisków obok liczników możliwe jest jedynie w modelach od września 1999 roku. I pod maską odnalazłem złącze diagnostyczne jedyny problem w tym, że nigdzie u siebie nie jestem w stanie zlokalizować żadnych kolorowych (zielonych czy czerwonych) diod, które miały by znikać po kasacji a jedynie napis "Inspection 1150km". Prosiłbym o kilka słów wyjaśnienia o ile to możliwe. Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Kuba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2009, 18:26 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Legnica
W naszym modelu nie ma diod :) Jest tylko info - Oilservice -1350 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 11:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Katowice
dlaczego po skasowaniu inspekcji pali mi sie kontrolka zasilania(akumulator na czerwono).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 14:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: E39, E39 TOURING
Kod silnika: M52B20, M62B44
Witam,
dzisiaj zrobiłem wymianę oleju i filtrów w BMW E39 520i z 1997 roku. Po zakończonej pracy postanowiłem zająć się kasowaniem inspekcji. Zgodnie z instrukcją połączyłem pin nr 7 z "minusem" i przełączyłem zapłon na 2 pozycję... po 5 sekundach nic się nie stało. Spróbowałem to samo zrobić i poczekać 10-15 sekund i nadal nic :(
Później zmieniłem kolejność i najpierw zapłon a później kable na 5 sekund i na 10 sekund ale bez efektu :(
Oczywiście drzwi były pozamykane a jedynie maska uniesiona ;)
Chyba pozostanie my skoczyć do elektronika.

_________________
Galeria mojego BMW:
viewtopic.php?p=494609#494609
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 18:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 193
Lokalizacja: wielkopolska
Moje BMW: E39, E39 TOURING
Kod silnika: M52B20, M62B44
A jednak obędzie się bez elektryka :) Poszedłem i metodą najpierw włączony zapłon, zamknięte drzwi i dopiero wtedy pin nr 7 i "minus", po kilkunastu sekundach odłączyłem próbówkę i na tablicy widzę 5 ładnych zielonych diodek ;)

_________________
Galeria mojego BMW:
viewtopic.php?p=494609#494609
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2009, 19:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 44
Posty: 2630
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
Pamper napisał(a):
A jednak obędzie się bez elektryka :) Poszedłem i metodą najpierw włączony zapłon, zamknięte drzwi i dopiero wtedy pin nr 7 i "minus", po kilkunastu sekundach odłączyłem próbówkę i na tablicy widzę 5 ładnych zielonych diodek ;)

Błavo :hyhy: :hyhy:

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2009, 15:29 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: OleÂśnica
konrat napisał(a):
W naszym modelu nie ma diod :) Jest tylko info - Oilservice -1350 :)


czyli jak skasować inspekcję w naszym modelu? przyciski przy zegarach czy drut w złączu diagnostycznym? do tego pojawił mi się zegarek o wymianie płynu hamulcowego, po kasacji powinien zniknąć ?? raczej sam po wymianie płynu nie zniknie prawda?

czy może od razu udać się do jakiegoś magika od naprawy wskaźników elektronicznych w autach?
w książce "sam naprawiam..." napisali, że do kasacji inspekcji w modelu do października 1999 potrzebne jest specjalne urządzenie:/ jak się do tego ustosunkować?

pozdrawiam
Kuba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2009, 21:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 324
Lokalizacja: Łuków - Konstancin
Moje BMW: 325i , R1150GSA
Kod silnika: N52B25
DIABOLO napisał(a):
Witam wszytskich.

Mam E36 i tam zawsze bez problemów kasowałem inspekcje nawet spinaczem biurowym..

Niedawno kupiłem E39 z 2002 roku, nie ma tam gniazda w komorze silnika, próbowałem kasować tak jak pisaliście, przyciskiem do kasowania zapłonu i pojawił mi sie komunikat:

" _ _ EESE _1._ " (pierwsze i ostatnie było bez górnej poziomej kreski, tu nie da sie chyba takiego znaku zrobic) jak nic nie wciskałem przez jakiś czas to ten komunikat zmieniał sie na jakieś wartości km, jak wzisnąłem po pojawieniu sie tamtego komunikatu ponownie przycisk do kasowania przebiegu to 1 zamieniała sie na 2, i przy kolejnym wciskaniu na 3,4,5,6,7,8,9,0...w jakiś sposób przez przypadek zminiła mi sie jednostkapomiaru temperatury, jednostka pomiaru predkosci czy test zegarów..tyle udało mi sie zrobic a inspekcji niestety nie :(
pomoze mi ktos?

Mam tak samo! Ale to nie jest EESE :rotfl: :rotfl: :rotfl: tylko tESt poprostu :hyhy:
Trzeba poczekać te 5sek. nie puszczać za wczesnie i wszystko działa.
Bardzo dobry sposób dla tych co juz nie mają gniazda przy silniku.

_________________
Zobacz moją piąteczkę
A tu moja była
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2009, 17:56 
Witam serdeczne
Jestem nowy na forum, jeśli będę mógł to oczywiście pomogę.
Mam pytanie, czy ktoś wie jak zresetować oil service i inspection w E39, 535 1998? dzięki. czy niezresetowanie tego może mieć wpływ na pracę silnika?
z czym może być związane duszenie się silnika na obrotach ok 2500 3000?
dzięki, pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 12:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 288
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: E36 x2
dziś resetowałem oil service oraz inspection w E36 316i 92r -

1 najpierw przekręcić kluczyk w pozycje 2
2 dokładnie styknąć pin 7 i 19 na około 13sek
3 gotowe

prościzna :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL