BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 kwietnia 2024, 17:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 29 grudnia 2010, 19:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Witam,
jestem użytkownikiem również forum.vwgolf.pl i muszę przyznać że mają tam trochę że tak powiem bardziej to wszystko poukładane, ale może to dlatego może że sam golf :).

Chciałem spytać o to gdzie w E36 318i jest gniazdo diagnostyczne, ponieważ dziś kupiłem swoją pierwszą bunię :) i nie wiem gdzie jest (z tego co znalazłem aby skasować inspekcję olejową trzeba zmostkować pin 7 z 19 przy włączonym zapłonie) i czy tak jak do golfa jest jakiś program do kasowania błędów??

Pozdrawiam

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 30 grudnia 2010, 01:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 33
Posty: 130
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / lubuskie
Moje BMW: E39, E60
Kod silnika: M52 M54 M57
Gniazdo masz pod maska bedzie pewnie przymocowane do ktoregos kielicha, samemu nie skasujesz insepkcji musisz miec chociaz kogos do pomocy, fakt zwiera sie ktores piny juz teraz nie pamietam ktore, ale z reguly na kazdej wymianie oleju w warsztacie potrafia to robic i robia to za darmo:)

_________________
popek;-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 30 grudnia 2010, 13:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Dzięki tyle że ja wolę sobie sam wymienić, wymieniałem w golfie to i tu sobie poradzę :). Nie lubię jak mi ktoś grzebie w aucie :)
Pozdrawiam

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 30 stycznia 2011, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7081
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Ukasz napisał(a):
W autach młodszych (mam z 2000r i nie dało się "tradycyjną metodą" ) można skasować tak:
"Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon . "


czy ta procedura bedzie dzialac w BMW X5 E53 ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 4 lutego 2011, 16:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1442
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: e36 325 tds touring
moja pytanie brzmi czy ta procedura bedzie dzialac w e36 z 96 roku ?? bo wszedlem ale nie potrafilem skasowac inspekcji, wyswietlalo mi tylkp cyfry ... i tu sie pojawia pytanie czy ta pierwsza cyfra to rzeczywisty przebieg auta ??

_________________
o gustach się nie dyskutuje ...
racja jest jak dupa ... każdy ma swoją !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 8 lutego 2011, 19:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 9
Lokalizacja: Przsnysz//Wszyków//Mława
Moje BMW: Bmw e36
Kod silnika: M50B20
Garaż: Bmw e36 320i
Jaguar x-Type 2,0D
Citroen Saxo 1,4i ;p (szatan) ;p
W autach młodszych (mam z 2000r i nie dało się "tradycyjną metodą" ) można skasować tak:
"Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon . "



Powiedzcie mi czy tak usunoł bym inspekcje w Bmw E36 318i 91rgrudzień

_________________
BMW
Dla Ciebie to trzy zwykle litery,
Dla mnie zaś silnik i koła cztery.
Jedyna marka która ma dusze,
Na inne auto juz się nie skuszę.
Śmigło na masce to bety znak,
Pruje powietrze jak wolny ptak.
Czy lat dwadziescia,osiem czy dwa,
To tylni napęd to cudo pcha.
I tu ukryty jest urok cały,
Nie raz nie dwie opony pękały.
Lecz najważniejsze jest serce w Beemie,
Motor pod maską jak dziki zwierz drzemie.
Gdy go obudzisz i dasz mu jeść,
Przez całe życie będzie Cie wieźć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 9 lutego 2011, 12:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
DoReK napisał(a):
czy ta pierwsza cyfra to rzeczywisty przebieg auta ?
to nie przebieg

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 9 lutego 2011, 12:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 50
Posty: 20
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E90 302D
Może się komuś przyda ta informacja, u mnie w E46 2004 r. działa ten sposób:

"Wyłączyć zapłon
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon. "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 12 lutego 2011, 10:17 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
a ja mam głupie pytanie :P
gdzie jest ten kabel w komorze silnika żeby kasować ta inspekcje?
gniazdo znalazłem a kabla nie, jak on wygląda :wstyd:
silnik : m51d25

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 18 lutego 2011, 18:49 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 282
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Szara Mysza e87
Kod silnika: 2.0d
Witam
Jestem posiadaczem BMW e46 320d z 2002r. od jakiegoś miecha i świeżo po wymianie oleju. Chciałem zresetować inspekcję oleju według opisów z powyższych postów a tu psikus... Po wciśnięciu przytrzymaniu lewego guzika na liczniku i przekręceniu kluczyka na pozycję 1 nie pojawia się napis OIL SERVICE albo INSPECTION tylko wchodzi w tryb testu OBC :zdziwko: Może robię coś nie tak ale nie wydaje mi się... Macie może jakieś pomysły bo ja wymiękam???? :przestraszony:

_________________
Było - Fiat 126p...
Było - Fiat Bravo I...
Było - BMW e46 320d Touring...
Było - VW Passat B5 Variant TDI...
Jest - BMW e87 120d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 2 marca 2011, 21:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: 316i
bass.tek napisał(a):
Witam
Jestem posiadaczem BMW e46 320d z 2002r. od jakiegoś miecha i świeżo po wymianie oleju. Chciałem zresetować inspekcję oleju według opisów z powyższych postów a tu psikus... Po wciśnięciu przytrzymaniu lewego guzika na liczniku i przekręceniu kluczyka na pozycję 1 nie pojawia się napis OIL SERVICE albo INSPECTION tylko wchodzi w tryb testu OBC :zdziwko: Może robię coś nie tak ale nie wydaje mi się... Macie może jakieś pomysły bo ja wymiękam???? :przestraszony:

W e46 nie jest to takie proste, ale mam do tego schemat .Tam powtarzasz proces parę razy.Odezwij się i podaj mi meila to wyśle ci schematy kasowania do prawie wszystkich aut i twojej BMW.To mój numer na GG 11589803.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 2 marca 2011, 21:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 43
Posty: 282
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Szara Mysza e87
Kod silnika: 2.0d
dariusz130 napisał(a):
bass.tek napisał(a):
Witam
Jestem posiadaczem BMW e46 320d z 2002r. od jakiegoś miecha i świeżo po wymianie oleju. Chciałem zresetować inspekcję oleju według opisów z powyższych postów a tu psikus... Po wciśnięciu przytrzymaniu lewego guzika na liczniku i przekręceniu kluczyka na pozycję 1 nie pojawia się napis OIL SERVICE albo INSPECTION tylko wchodzi w tryb testu OBC :zdziwko: Może robię coś nie tak ale nie wydaje mi się... Macie może jakieś pomysły bo ja wymiękam???? :przestraszony:

W e46 nie jest to takie proste, ale mam do tego schemat .Tam powtarzasz proces parę razy.Odezwij się i podaj mi meila to wyśle ci schematy kasowania do prawie wszystkich aut i twojej BMW.To mój numer na GG 11589803.

Na PW napisałem Ci swojego email'a

_________________
Było - Fiat 126p...
Było - Fiat Bravo I...
Było - BMW e46 320d Touring...
Było - VW Passat B5 Variant TDI...
Jest - BMW e87 120d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 25 marca 2011, 18:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 42
Posty: 38
Lokalizacja: łódź
Moje BMW: E 39 3.0i
Witam tez przerabialem kasowanie przebiegu oleju czyli inspekcji na rozne sposoby probowalem ale tylko jeden zadzialal wiec podziele sie info z wami podkreslam ze mam bunie e39 3litr diesel z roku 1999 pazdziernik
1.otwieram bunie i uchylam sobie szybke,i maske:)
2.otwieramy dekiel od gniazda
3.przekrecamy zaplon przez zamkniete drzwi
4 zwieramy styk 7 kontrolka samochodowa do masy pojazdu
5 czekamy 12sek
6 wyciagamy kontrolke
7 wylaczamy zaplon
8 I tak o to wasze bunie zaczynaja cieszyc sie swierzym i pachnącym olejem :hyhy: :hyhy:

_________________
http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/c46 ... 7d7e1.html Po co jeździc na ręcznym jeśli można wstawiac w piz......;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 27 marca 2011, 15:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2
Moje BMW: e34 520i
Kod silnika: M50B20
Dziękuje za opis. W e34 zrobiłem to tak:
1.Otworzyłem okno od strony kierowcy, maskę i zdjąłem pokrywkę z gniazda diagnostycznego.
2.Zamknąłem drzwi i przez otwarte okno włączyłem zapłon (druga pozycja, gdy zapalają się czerwone kontrolki).
3.Jeden koniec przewodu włożyłem w 7 pin gniazda diagnostycznego a drugi koniec przyłożyłem do zamka od maski (masa) i przytrzymałem wolno licząc do 14.
4.Odłączyłem przewód, spojrzałem na zegary i gotowe :D

Wyszło za pierwszym razem :) Jak widać można samemu. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 27 marca 2011, 16:55 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 13
Posty: 2183
A ja sie podlaczam INPA, pare klikniec i gotowe. Przy okazji odczytuje bledy i sprawdzam jak silnik pracuje. ;)

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 28 marca 2011, 17:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Czy ktoś kasował inspekcję za pomocą Inpy w e60? Podobno jest inaczej niż w e39, ale ciężko stwierdzić bo e60 po niemiecku a e39 po angielsku. Niemieckiego niestety nie znam.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 2 kwietnia 2011, 11:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 137
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 323i
Mydlo121 napisał(a):
W autach młodszych (mam z 2000r i nie dało się "tradycyjną metodą" ) można skasować tak:
"Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon . "


Powiedzcie mi czy tak usunoł bym inspekcje w Bmw E36 318i 91rgrudzień


Ta metoda nie działa, kasowałem właśnie na 2 bawarkach z 92 roku model 316i oraz 318i i sposób jest prosty opisany na http://elektronikasamochodowa.com/content/view/84/62/ a szczegółowo to wygląda tak że, w pinie 7 wystarczy dotknąć (najlepiej śrubokrętem z kablem do masy) blaszki która tam się znajduje, a kabel od próbnika podpiąć pod - w akumulatorze, włączyć zapłon na 12sek (ja czekałem 15) wyłączyć zapłon, odłączyć próbnik od pinu i masy włączyć i sprawdzić czy działa.
Zdarza się tak że jest źle "dotknięty" pin lub źle podpięte pod masę więc kilka prób powinno pomóc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 2 kwietnia 2011, 11:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Warszawa/ Ke3n
przeciez jest napisany, ze metoda ta jest dla nowszych modeli... :wstyd:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 2 kwietnia 2011, 16:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 249
Lokalizacja: przeworsk
Moje BMW: e46 316 ti compact
Kod silnika: N42B18
Ukasz napisał(a):
W autach młodszych (mam z 2000r i nie dało się "tradycyjną metodą" ) można skasować tak:
"Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon . "


Właśnie ja mam problem- owszem mi pojawia się INSPECTION ale chciałem żeby było OIL SERVICE i nie wiem jak to zmienić.

"Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać".

MI właśnie nic nie miga tylko pojawia sie symbol zegaru i pod symbolem jakaś inna godzina niż jest...

_________________
GG: 6708526


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 16 maja 2011, 23:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Moje BMW: E 39
Witam, tak trochę dla odświeżenia tematu...
Dzisiaj kasowałem inspekcję u siebie bez podłączenia kompa...
Bmw 530D 99r.
Znalazłem na forum, że trzeba "zmostkować" w gnieździe serwisowym piny nr. 19 i 7.
tak zrobiłem... włączyłem zapłon (podobno trzeba pozamykać drzwi w samochodzie) podłączyłem przewód do w/w pinów poczekałem ok 5-7 sek. rozłączyłem i powtórzyłem czynność i gotowe. zakręcamy osłonę na gniazdo serwisowe i po wszystkim. Inspekcja znikła i wskaźnik świeci na zielono. POZDRAWIAM!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL