BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 13:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 5 lutego 2012, 22:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Gdzieś na jakimś forum czytałem ze trzeba po między kasowaniami robić przerwy 15-20s,
że niby zawsze najpierw kasuje olej (diodki) i jak to się skasuje to ile by nie czekał dalej nic się nie stanie
trzeba ponoć po skasowaniu oleju odłączyć masę na te 15-20s i znowu zewrzeć.

Jutro jak będzie jak to spróbuje i napisze czy to działa.

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 26 lutego 2012, 18:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1442
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: e36 325 tds touring
Panowie a właczcie najpier zapłon a potem połaczcie 7 z 19 i czekajcie na specyficzne pykniecie :)

_________________
o gustach się nie dyskutuje ...
racja jest jak dupa ... każdy ma swoją !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 3 marca 2012, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
DoReK napisał(a):
Panowie a właczcie najpier zapłon a potem połaczcie 7 z 19 i czekajcie na specyficzne pykniecie :)


A długo trzeba czekać ja tak robiłem czekałem z 1.5 minuty i tylko się kontrolki skasowały, tak jak wyżej pisałem jeszcze nie próbowałem, żeby poczekać między kasowaniami. A najlepiej wyposażyć się w złącze i program diagnostyczny INPA :D i po sprawie.

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 5 marca 2012, 08:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1442
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: e36 325 tds touring
no nie ja poczekalem ok 10 sekund i uslyuszalem pykniecie i sie skasowala inspekcja oleju, musze skasowac ja teraz w nowym samochodzie i zobaczymy jak mi pojdzie :) i nie musialem czekac ani robic przerw :)

_________________
o gustach się nie dyskutuje ...
racja jest jak dupa ... każdy ma swoją !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 5 marca 2012, 14:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Ale chodzi też o kasowanie napisu INSPECTION z takim zegarkiem, który informuje o wymianie płynu hamulcowego. Tak jak piszesz żeby skasować inspekcje olejową (te kontrolki) wystarczy zrobić tak jak piszesz, a resztę? :looka:

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 2 maja 2012, 10:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 79
Lokalizacja: 034
Moje BMW: E46 318i
Kod silnika: M43
Odgrzewam temat, żeby nie zakładać nowego.

Czytam i czytam i nie wiem co mam zrobić z tą inspekcją - symbol zegarka i napis INSPECTION.
U mnie e46 1999 sedan 1.8 nie ma żadnych diodek, które powinny się zapalić.

Jeżeli zewrę piny 7 i 19 lub 7 do masy na włączonym zapłonie to czego mam oczekiwać jako informacji o skasowaniu inspekcji?

Inspekcje mam już na minusie 300km :/

Jadę na weekend majowy i nie wiem co z tym robić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 8 maja 2012, 19:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Nie wiem czy już ogarnąłeś, ale do takich aut jak e46 to lepiej kompa podpiąć niż się w druciki bawić.

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 8 maja 2012, 21:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 285
Lokalizacja: Wlkp Rokietnica
Moje BMW: E46
Kod silnika: M43
podol napisał(a):
Nie wiem czy już ogarnąłeś, ale do takich aut jak e46 to lepiej kompa podpiąć niż się w druciki bawić.

Ja zawsze w swojej beacie kasuje drutem,z bezpiecznikiem oczywiscie.A też mam e46
I wszystko jest ok.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 12 lipca 2012, 18:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 114
Moje BMW: E39
Kod silnika: M54B25
Garaż: Była E46 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132298
Witam wszystkich. Mam problem ponieważ robię wszystko tak jak jest napisane i nie wychodzi... Pojawia się wykrzyknik i koniec... Raz mi się tylko udało to zaraz zgasło. Nie wiem co mam robić. Dołączam filmik i proszę o pomoc.

Samochód jest spuszczony z ręcznego i na biegu.



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 24 lipca 2012, 15:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1097
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Potwierdzam metode Pin 7 + masa.
320i e36 93r pomogło, kluczyk na zapłon, około ponad 10s i już zielono na liczniku.

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 2 września 2012, 10:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 38
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57
Witam! Dzisiaj wlasnie kasowalem inspekcje w E36 z 96r. coupe
U mnie zadzialalo to w ten sposob:
1. Wlacz zaplon na 2 "stopien"
2. Polacz PIN nr 7 z nr 19
3. Odczekaj min. 12 sek
4. Wylacz zaplon, wlacz ponownie a twoim ocza okaza sie zielone diody.
Dodam ze u mnie zadzialalo za pierwszym razem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 16:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52b28
Odgrzewam temat.

Wymieniłem dziś oliwkę i płyn hamulcowy. Zadziałałem metodą druciarza tzn. wszystkie zielone cegiełki zagościły na wyświetlaczu. Kłopot w tym, że nadal świeci Inspekcja i zegar. Próbowałem zwierać te same piny nawet na 12 i 20 sekund - bez zmian.

W czym tkwi problem ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 17:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 767
Moje BMW: e46 330dTA
Kod silnika: M57
Jak spinasz PIN nr 7 do masy lub do PIN nr 19 to po 12 sekundach INSPEKCION powinno zniknąć. Być może przez te 12 sek. nie ma ciągłego styku czy coś i dlatego taki problem. U mnie w e36 m52 za każdym razem to działa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 17 stycznia 2013, 22:03 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
Mi niestety nie działa. Rozbieram złącze żeby widzidzieć piny, przekręcam kluczyk zamykam drzwi, okna, szyber, mostkuje i nic. Rownież próbowałem narpiew mostek pozniej do auta drzwi zamknięte i kluczyk na 2, Też nic. A muszę wykasować inspekcję bo wymieniłem olej i filtry i już 80km przejechałem bez skasowanej:(

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 18 stycznia 2013, 09:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Sunny napisał(a):
nadal świeci Inspekcja i zegar.
A nie znikną przypadkiem po rozłączeniu aku?

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 14:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52b28
Teraz mowa o innym aucie. e36 328i. Zmieniłem w zeszłym tygodniu olej (gostek wykasował inspekcje itd). Kłopot w tym, że zrobiłem raptem 300 km a jedna kratka już zgasła. O co chodzi ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 14:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 29
Posty: 1097
Lokalizacja: Małopolska
Moje BMW: e36
Kod silnika: M50
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115032
Sunny napisał(a):
Teraz mowa o innym aucie. e36 328i. Zmieniłem w zeszłym tygodniu olej (gostek wykasował inspekcje itd). Kłopot w tym, że zrobiłem raptem 300 km a jedna kratka już zgasła. O co chodzi ?

A czy to nie normalne? Możliwe że zamiast seryjnych 20kkm(?) masz ustawione 5/10? Nie wiem, ale może o to chodzi?

_________________


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 20 kwietnia 2013, 14:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Moje BMW: e38
Kod silnika: m52b28
5 kratek daje 2500 x 5, z tego co wiem. A mi wygasło już po 300 km ? to wygląda na to, że 5 kratek zniknie po 1500 km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [FAQ] Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 19 lipca 2013, 20:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 225
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36 sedan
Kod silnika: M52b20
Dorzucę coś odnośnie tematu z literatury fachowej

Opis dotyczy pojazdów marki bmw
Seria 3
• E30 od 1986 do 1994
• E36 od 1990
• E46 od 1998
Seria 5
• E34 od 1988 do 1996
• E39 od 1996
Seria 7
• E38 od 1994
Seria z3
• E36 od 1996
Seria z8
• E52 od 1999
Seria x5
• E53 od 1999

Lampka kontrolna wymiany oleju
1. Włączyć zapłon.
2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora teleskopowego lub na ścianie podwozia.
3. Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
4. Wyłączyć zapłon.

Lampka kontrolna inspekcji
1. Włączyć zapłon
2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora teleskopowego lub na ścianie podwozia.
3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
4. Wyłączyć zapłon.

Lampka kontrolna przeglądu i symbol zegara
1. Włączyć zapłon.
2. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora teleskopowego lub na ścianie podwozia.
3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
4. Wyłączyć zapłon.
5. Odczekać 20 sekund.
6. Włączyć zapłon.
7. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy.
8. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
9. Wyłączyć zapłon.

Opis dotyczy pojazdów marki BMW:
Seria 3
• E30 od 1982 do 1985
Seria 5
• E28 od 1982 do 1988

Lampka kontrolna wymiany oleju
1. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora teleskopowego lub na ścianie podwozia.
2. Włączyć zapłon
3. Po 3 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
4. Wyłączyć zapłon.

Lampka kontrolna inspekcji
1. Przyłączyć lampkę kontrolną do zacisku 7 wtyków diagnostycznych silnika i masy. Wtyk diagnostyczny znajduje się blisko obudowy lewego lub prawego amortyzatora teleskopowego lub na ścianie podwozia.
2. Włączyć zapłon
3. Po 12 sekundach zapala się 5 zielonych lampek kontrolnych.
4. Wyłączyć zapłon.

Źródło: „Nowoczesny warsztat. Ogólnopolski miesięcznik dla fachowców branży motoryzacyjnej”. – nr. 6 (170) czerwiec 2013.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] FAQ- Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 2 września 2015, 14:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: BMW e46
Witam

Moje pytanie wiąże się z komunikatem inspection. Czy jest możliwe ze auto, które na liczniku ma 147 tys po przekręceniu kluczyka pokaże "inspection 243000". komunikat pojawia się na chwilę potem znika. Zdaje to pytanie bo zastanawiam się czy nie grzebano przy liczniku ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL