BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 21:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] FAQ- Kasowanie inspekcji
PostNapisane: 4 maja 2006, 19:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 295
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 330CiC
Tu znajdziecie instrukcje, jak skasowac inspekcje:

http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=25828

Mysle ze moze przydac sie to kazdemu.

Pozdrawiam, Karol.

_________________
wczesniej: E32 750 iL, E30 325 iX,
E34 540 iA obecnie: E30 320i


Ostatnio edytowano 5 grudnia 2006, 02:42 przez Karol 540, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 21:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
W autach młodszych (mam z 2000r i nie dało się "tradycyjną metodą" ) można skasować tak:
"Wyłączyć zapłon .
Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu
Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.
Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re
Zwolnić przycisk
Wcisnąć i przytrzymać przycisk
Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.
Zwolnić przycisk
Ponownie nacisnąć i puścić przycisk
Wyświetlony został nowy okres przeglądu.
Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.
Wyłączyć zapłon . "

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 maja 2007, 10:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 14
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
witam panowie dzieki za pomoc ale coś sie nie chce kasowac są jskieś problemy więc mam następne pytanie moge wogóle tego nie kasowac? słyszałem że w niektórych bmw blokuje sie zapłon czy to prawda prosze o szybką odpowiedż bo jestem uziemiony pozdrówka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 11:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
ukasz jak myslisz moze to dzialać w e36 z 93listopada bo probowalem ale nie dalo rady nie wiem czy cos zle zrobilem czy poprostu u mnie to nie dziala :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 11:54 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ja już kasowałem chyba w 10 betach i ostatnio miałem problem ze swoją ; miałem wrażenia jakby coś nie stykało i po kilkunastu prubach wreszcie sie udało.
Wstarszych modelach które miały akumulatorki w licznikach zdarzało sie że po skasowaniu nie mineło kilka dni i spowrotem trzeba było kasować bo traciły sie zielone diody i świeciła pomarańczowa i czerwona , ale po wymianie akumulatorków wszystko było ok.
Co do blokady zapłonu to napewno przed 2000rokiem takiego czegoś nie było , a potem całkiem możliwe.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 14:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
Mcgiver a probowales kiedykolwiek tym przyciskiem bez kabelkow ???

No i tak probowalem przed chwilka drutem wsadzilem w 7 i 19 wlaczam zaplon i nic :/ .

yyyy czy to trzeba zewrzec i zamknac obudowe czy na otwartej obudowie sie je zwiera ?? .

ja robilem na otwartej ale zero reakcji kurcze :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 15:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
przyciskiem nie próbowałem ,ale tak jak to opisał Ukasz, w starszych modelach robi sie test zegarów , a jeśli jest dodatkowy przycisk do check control to właśnie nim.
W tych co my mamy oil inspector kasuje sie przez złącze diagnostyczne i czasami się to udaje od razu ,a czasami trzeba cierpliwości.
Wyczyść dokładnie styk 7 i zewrzyj go z masą auta jak załączysz kluczyk to prubój dociskać i ruszać tym kabelkiem w celu dokładnego styku, w końcu się musi udać.
tak jak pisałem wcześniej w mojej becie miałem ostatnio problem , a w becie kuzyna(e34 89r) tydzień temu i ciotki kilkadni temu(e28 85r) nie było żadnego problemu

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2007, 16:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1377
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
lipa :/.

Probowalem z 10 razy laczac 7 z 19 pozniej 7 z minusem od akumulatora i nic :/ , dodam ze wsadzilem drucik na okolo 1cm i wcisnolem dodatkowo jeszcze jeden by bylo ciasno by lepiej przewodzilo i nic :/ 1cm chyba wystarczy bo to chyba cala ta blaszka przewodzi :/ . nawapewno nie trzeba zamknąć tego wieczka ???? .

co moze być przyczyną tego ze u mnie to niedaje żadnego efektu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 czerwca 2007, 10:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Musisz poprobowac kilka kobinacji:
1. zlaczyc 7 z 19 i dopiero wlaczyc zaplon na 5 sek
2. j.w. tylko ze na 10-15 sec
3. najpierw zaplon potem zlaczyc 7 z 19

Dzisiaj albo jutro bede musial to zrobic u siebie wiec powiem potem co i jak.

Przy ostatnim kasowaniu tez mialem problemy - pomoglo zamkniecie wszystkich drzwi!

To juz wiem co i jak:
W moim przypadku bylo tak
1. Zaplon (zamkniete drzwi)
2. mostek pinow 7-19
3. czekamy kolo 10 sec
4. wyciagamy mostek
5. wylaczamy zaplon

Gotowe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 11:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: CheÂłmno
witam a nie wiecie może jak by to wyglądało w w 316i 93r e-36? bo już pali mi się pomarańczowa i czerwona kontrolka tylko.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 12:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Łukasz1982, to jest ta sama procedura

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 czerwca 2007, 13:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
A jeśli chodzi o E-39??

Edit: Jeśli chodzi o mój przypadek zadziałało najpierw stacyjka potem kabelek i wszystko gra....
Dodam jeszcze może parę szczegółów auto jest z 97 roku 2,5 literka benzyna

_________________
PiÂąteczka piĂŞkna bajeczka


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 08:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: Tarnowskie GĂłry
To ja mam pytanie, w jakim celu kasuje sie inspekcje? BMW mam od kilku dni i nie bardzo sie w tym orientuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 08:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
mir napisał(a):
To ja mam pytanie, w jakim celu kasuje sie inspekcje?

Inspekcję kasuje sie po wymianie oleju , po to aby komputer od nowa liczył przebieg na nowym oleju i w miarę exploatacji gasi kolejne zielone diody ,aby było wiadomo kiedy znowu wymienić , pozatym inspekcja także informuje kiedy robić mały a kiedy duży przegląd , lecz raczej żadko kto tego pilnuje , bo przeważnie przy kasowaniu inspekcji olejowej , przez zbyt długie przytrzymanie kabelków jest kasowane wszystko.
Ja prowadzę sobie swoją własną "książkę serwisową" , dla własnej informacji abym wiedział kiedy i co zrobiłem przy aucie , zapisując przebieg i datę .

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2007, 10:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 16
Lokalizacja: Tarnowskie GĂłry
dzięki Mcgiver za wyjaśnienie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 lipca 2007, 21:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
witam posiadam 325 tds i w moim przypadku kasowanie zadziałało dopiero tak !:
-włączony zapłon
-połączenie styku nr.7 z masą (słychac było jais przekażnik)
-po 20 sek odłanczam przewód i wszystko cacy :)

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2007, 18:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
kazio1919 ten drugi pin to tez masa więc na jedno wychodzi ;)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 19:07 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Kwidzyn
a gdzie są te piny te wtyczki? to trzeba te piny polaczyc zwyklym kablem do siebie? nie podlaczac do akumulatora ? jak to sie wykonuje?

_________________
Po prostu BMW

KVINEK (Marienwerder)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 21:55 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
bowwer napisał(a):
a gdzie są te piny te wtyczki? to trzeba te piny polaczyc zwyklym kablem do siebie? nie podlaczac do akumulatora ? jak to sie wykonuje?
wyżej masz napisane jak to sie wykonuje i co z czym łączy. a wtyczka to taka okragła jakieś 50mm średnicy i odręcanym "dekielkiem"

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sierpnia 2007, 22:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 108
Lokalizacja: Kwidzyn
chodzi mi gdzie jest ta wtyczka w ktorym miejscu??
W komorze sinlnika ale przy bezpiecznikach??

_________________
Po prostu BMW

KVINEK (Marienwerder)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 264 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL