BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 14 maja 2012, 22:54 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TUB25
Moja E46 z 1998 roku koniecznie chciała mieć światła do jazdy dziennej ;) , a ponieważ ta funkcja w wersji dopuszczalnej w Europie nie była dostępna przed 2001 rokiem, to należało wymienić LSZ na ALSZ. O ile przednie światła są takie same przed i po lifcie, o tyle z tylnymi jest gorzej - poliftowe lampy mają więcej i inaczej rozmieszczone żarówki, ale można ALSZ zaprogramować tak, żeby to działało jak należy, bez żadnych przeróbek instalacji w aucie.
Sporo jest informacji na tym, i na innych forach na temat programowania świateł, ale zajęło mi to sporo godzin zarówno czytania, jak i eksperymentów w aucie, więc postanowiłem podzielić się swoim rozwiązaniem. Być może ktoś zaoszczędzi ten czas w przyszłości.

Disclaimer: Zakładam, że skoro zajmujesz się tym, to wiesz jak użyć NCS Expert żeby zgrać ustawienia z ALSZ i wgrać nowe. Poniższe zadziałało w stu procentach w moim przypadku, ale nie gwarantuję, że zadziała u Ciebie. Wszystko robisz na swoje ryzyko, i nie możesz mieć do mnie pretensji, jeśli uszkodzisz LSZ lub inny moduł, czy Twój samochód stanie w płomieniach.

Do dzieła:


Robimy porządek z przypisaniem żarówek do światel pozycyjnych i hamulcowych:
Kod:
BREMSLICHT_ALS_STANDLICHT
   aktiv
STANDLICHT_ALS_BREMSLICHT
   nicht_aktiv


Dalej światło przeciwmgielne - przed liftem jest tylko lewe, wiec nie może być użyte jako pozycyjne:
Kod:
PIN_20_ALS_NSL
   aktiv
NSL_ALS_STANDLICHT
   nicht_aktiv
STANDLICHT_ALS_NSL_RECHTS
   nicht_aktiv


Następnie światła pozycyjne jednostronne - te włączane dźwigienką kierunków przy wyłaczonej stacyjce:
Kod:
PIN29_30_PARK
   aktiv
PIN37_49_PARKL
   nicht_aktiv


Zostaje ustawienie PWM tak, żeby światła świeciły odpowiednią mocą:
Kod:
PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_SL_LI_HI
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_SL_RE_HI
   wert_03


Ja ustawiłem z rozpędu też:
Kod:
PWM_ANSTEUERUNG_SL2_RE_HI
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_SL3_LI_HI
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_SL3_RE_HI
   wert_03

ale chyba niepotrzebnie, bo tych świateł w przedliftowych lampach po prostu nie ma.

Wyłączamy sprawdzanie nieistniejących żarówek:
Kod:
WARMUEBERWACHUNG_RL_2_RE
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_3_LI
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_3_RE
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_2_RE
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_3_LI
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_3_RE
   nicht_aktiv


I włączamy testy, które były wyłączone:
Kod:
KALTUEBERWACHUNG_BL_MI
   aktiv
KALTUEBERWACHUNG_KZL_LI
   aktiv
CC_BREMSLICHT_MITTE
   aktiv
CC_KENNZEICHENLEUCHTE_LI
   aktiv

U mnie “zimny test” trzeciego światła stop nie zgłasza błędu, a “ciepły” tak, mimo, że światło jest ok, dlatego KALTUEBERWACHUNG_BL_MI ustawiam na aktiv, a WARMUEBERWACHUNG_BL_MI na nicht_aktiv

Możliwe, że Twój ALSZ będzie miał inne ustawienia sprawdzania żarówek, więc warto je przejrzeć i włączyć odpowiednie. Jeśli któreś światło zgłasza błąd, to sprawdzamy przez INPA o które dokladnie chodzi, i wyłączamy odpowieni test.

I teraz światła dzienne:
Kod:
TAGFAHRLICHT_ECE
   aktiv

Powyższe powoduje, że światła mijania i pozycyjne zgasną po wyłaczeniu stacyjki nawet, jeśli wyłacznik zostawimy w pozycji 2, a poniższe uruchamia śwatła do jazdy w dzień w postaci słabo świecących świateł drogowych (przy wyłączonych światłach mijania):
Kod:
DRL_DIMMUNG
   wert_03
GED_FL_ALS_DRL
   aktiv


Aha, mi trafił się moduł ALSZ w wersji kodowania C35, jeśli masz inną, to parametry mogą się nieco różnić. Światła dzienne dostępne są chyba od wersji C31.

Powodzenia,
Sławek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 26 maja 2012, 16:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 17
Moje BMW: e46
Kod silnika: M43TU
no dobra, a co z przebiegiem kolego??;> Zlikwidowana "kropeczka" przy przebiegu?? Bo raczej są małe szanse, że trafiłeś na moduł z takim samym +/- 100km przebiegiem?:P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 29 maja 2012, 08:44 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Zawsze można przeprogramować NrVin itp:)

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 31 maja 2012, 13:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TUB25
mitoRIDER_20101 napisał(a):
no dobra, a co z przebiegiem kolego??;> Zlikwidowana "kropeczka" przy przebiegu?? Bo raczej są małe szanse, że trafiłeś na moduł z takim samym +/- 100km przebiegiem?:P


Nawet jeśli trafisz LSZ z takim samy przebiegiem, to kropka i tak będzie - pojawia się, jeśli nr VIN jest inny.
Poniekąd celowo pominąłem ten krok, bo tu chciałem się skupic na odpowiedniej konfiguracji świateł.
Do ustawienia VINu i przebiegu niezbędny jest BMW-Scanner od PA-Softu, program i interface (kabel OBD2 nie wystarczy), ale jak już masz taki interface to wystarczy kilka kliknięć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 25 sierpnia 2014, 09:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52BTU25
Witam

Czy moduł od Compacta 2001r. będzie się dało zaadoptować do sedana 1998r.?

Zależy mi na dziennych bez kierunków ale nie wiem czy jest różnica sprzętowa między Compactem a Sedanem.

Chciałbym jeszcze dodać, że mam światła poliftowe DEPO i chciałbym trochę ogarnąć świecenie tylnych lamp. Żeby stopy nie świeciły jako pozycyjne a były jedynie stopami i jeśli się da uruchomić przeciwmgielne jako pozycyjne jak to powinno być w polifcie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 25 sierpnia 2014, 23:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 15
Moje BMW: E46
Kod silnika: M52BTU25
Odpowiadam dla potomnych:

TAK moduł świateł z compacta polifta można założyć do sedana przedlifta lecz potrzebne są zmiany NCS-em.
Indeks kodowania w sedanie był 27 i obsługiwał dzienne do wert_02.
Indeks kodowania z compacta jest 31 i obsługuje dzienne wert_03 (więcej nie sprawdzałem).

Aby moduł z poliftowego compacta dobrze sprawował się w sedanie przedliftowym z tylnymi lampami na wzór poliftowych marki depo należy zmienić:

Kod:
P_10_5_ALS_BL_FUNKTION
   aktiv
uruchomienie stopu we właściwym miejscu


STANDLICHT_ALS_BREMSLICHT
   nicht_aktiv
wyłączenie stopu w pozycyjnym


BREMSLICHT_ALS_STANDLICHT
   nicht_aktiv
wyłączenie pozycyjnego w stopie


PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG
   wert_03
rozjaśnienie tylnych  świateł pozycyjnych


Rozjaśnienie świateł pozycyjnych jest jeszcze sprawą dyskusyjną. Myślę, że jak dojdą pozycje w przeciwmgielnych to odpowiednie będzie wert_02.

A teraz poproszę jeszcze o poradę. Mam tylne lampy depo na wzór poliftowych. Światła są już ogarnięte poza pozycyjnymi w klapie. O ile wiem jak włączyć pozycyjne w lewym przeciwmgielnym:

Kod:
STANDLICHT_ALS_NSL_LINKS
   nicht_aktiv
lewe przeciwmgielne jako pozycyjne


O tyle narazie nie mam pomysłu jak najlepiej rozwiązać uruchomienie pozycyjnego w prawym przeciwmgielnym. Połączenie obydwu przeciwmgielnych jest dosyć nieestetyczne i nieprzepisowe. Zastanawiam się nad podpięciem prawego przeciwmgielnego do którejś prawej pozycji...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 15 sierpnia 2016, 21:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
Hej,
Mam taki problem miałem moduł C27 i kupiłem moduł C35.
Wszystko fajnie zaprogramowałem dzięki temu postowi, ale od samego początku po zamontowaniu świecą mi się kierunki na pozycji 0 i 1. Jest to bardzo irytujące :zly: bo w poprzednim module miałem na pozycji 2 kierunki a teraz na 0 i 1 :P.

Patrzyłem na forum różnych opcji oczywiście zmieniłem:
Kod:
"SIDEMARKER_US"
na "nicht_aktiv"
i
"GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
na "nicht_aktiv"


Ale to nic nie dało dalej się świecą może macie jakieś pomysły.

Kod:
FEHLER_BL_BLINKEN
   nicht_melden
BETR_STD_NICHT_LOESCHEN
   nicht_aktiv
FEHLER_ANHAENGER
   melden
SCHALTER_BREMSL_SCHWELLW
   wert_01
SCHALTER_BREMSL_WARTEZEIT
   wert_01
ABSCHALTUNG_UNTERSPG
   wert_01
KALTUEBERWACHUNG_BLK_VO
   aktiv
ENTPRELLZAHL_FEHLERERK
   wert_01
TASTVERH_KL_58G_MIN
   wert_01
ZUWACHS_TASTVERH_KL_58G
   wert_01
HEIMLEUCHTEN_AL
   aktiv
HEIMLEUCHTEN_KZL
   aktiv
HEIMLEUCHTEN_NSW
   nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_FL
   nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_BL
   nicht_aktiv
ABFRAGEZEIT_AHM
   wert_01
MELDUNG_AENDERUNG_DIMMER
   wert_01
HEIMLEUCHTEN
   wert_02
ADU_UNTERGRENZE
   wert_01
ADU_OBERGRENZE
   wert_01
LWR_NEIGUNG_KONSTANTE
   wert_01
KL58_HELLIGKEITSSTUFE_FLC
   wert_01
AUSWERT_PROP_ABWEICHUNG
   aktiv
AUSWERT_GRADIENT
   aktiv
EPSILON_DELTA_AV
   wert_01
EPSILON_DELTA_A
   wert_01
ANHEBUNG_175_KM/H
   wert_01
ABSENKUNG_10_KM/H
   wert_01
VMAX_BREMSEN
   wert_01
VMIN_BREMSEN
   wert_01
SCHW_GRAD_BESCHLEUNIGUNG
   wert_01
SCHW_GRAD_BREMSEN
   wert_01
SCHW_PROP_ABWEICHUNG
   wert_01
DIFFERENZ_MSP_DYN_STAT
   wert_01
DAUER_DYN_NACHFUEHRUNG
   wert_01
ABTASTRATE_DYN
   wert_01
MITTELUNGSINTERV_DYN
   wert_01
MIN_STEIGUNG_VZ_WECHSEL
   wert_01
MITTELUNGSINTERV_VZ_WECHS
   wert_01
MINDESTANZAHL_VZ_WECHSEL
   wert_01
HOEHENWEG
   wert_01
ABTASTRATE_TREND
   wert_01
MITTELUNGSINTERV_TREND
   wert_01
SCHW_TREND
   wert_01
ABWEICHUNG_TREND
   wert_01
GRADIENT_SCHLECHTWEG
   nicht_aktiv
NACHLAUF_SCHLECHTWEG
   wert_01
SAETT_TIMER_SCHLECHTWEG
   aktiv
SCHW_GRADIENT_SCHLECHTWEG
   wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_BL_MITTE
   wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_FERNLICHT
   wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_ZUSTZBLK
   wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_BIXENON
   wert_01
SPG_NACHREGELUNG_0
   wert_01
SPG_NACHREGELUNG_2
   wert_01
SPG_NACHREGELUNG_3
   wert_01
KALTUEBERWACHUNG_BL_MI
   aktiv
KALTUEBERWACHUNG_FL
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_KZL_LI
   aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BL_MI
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BLK_VO
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_FL
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_AL
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_KZL_LI
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACH_ZUSATZ_BLK
   nicht_aktiv
CC_BREMSLICHT_MITTE
   aktiv
CC_BLINKER_VORN
   aktiv
CC_NSL_LINKS
   aktiv
CC_FERNLICHT
   aktiv
CC_KENNZEICHENLEUCHTE_LI
   aktiv
CC_ABBLENDLICHT
   aktiv
CC_ZUSATZBLINKER
   nicht_aktiv
ANZAHL_QUICK_RUNDEN
   wert_01
ZEIT_KALT_RUNDEN
   wert_01
ZEIT_KALT_PULSE
   wert_01
ZEIT_KALT_PULSE_QUICK
   wert_01
ZYKLUS_KALT_RUNDEN_QUICK
   wert_01
DEF_PIN_20_DEFEKTBLINKEN
   nicht_aktiv
DEF_PIN_37_DEFEKTBLINKEN
   nicht_aktiv
PIN_38_RE_LI_MELDEN
   rechts_defekt
PIN_38_VO_HI_MELDEN
   hinten_defekt
ANHAENGERMODUL_PWM_WERT
   wert_01
PIN_29_30_AHM_ERS_FU_GESP
   aktiv
PIN_5_10_AHM_ERS_FU_GESP
   aktiv
SPG_NACHREGELUNG_LANGSAM
   nicht_aktiv
KL58_HELLIGKEITSSTUFE
   wert_01
U_POTI_DIMMER_MIN
   wert_01
U_POTI_DIMMER_DELTA
   wert_01
POTI_DIMMER_INVERS
   aktiv
POTI_LWR_INVERS
   nicht_aktiv
LEUCHTDICHTE_EXPO
   aktiv
TELEGRAMM_ZEIT_ZYKLUS
   nicht_aktiv
PIN_20_ALS_FRA_LI_VO_2
   nicht_aktiv
PIN_37_ALS_FRA_RE_VO_2
   nicht_aktiv
DRL_BLK_VORN_GEDIMMT
   aktiv
BLINKIMPULS_WARNBLK
   wert_02
BLINKIMPULS_CRASHBLK
   wert_02
DRL_BLK_VORNE_2_GEDIMMT
   nicht_aktiv
CRASH_WARNBLINKEN
   aktiv
CRASH_KLEMME_58G_EIN
   aktiv
TAST_WBLKTASTER_MIN
   wert_01
TAST_WBLKTASTER_ZUWACHS
   wert_01
STEIG_KL58_T_PER_D
   wert_01
BIXENON_EIN_BEI_LICHTHUPE
   nicht_aktiv
PHASE_AUS_GEDIM_LICHT_AUS
   aktiv
PWM_WERT2_NSL_ZUSATZFKT
   wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_BLK_VORN
   wert_01
SP_MOTOR_STOP
   nicht_aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_NSL_LI
   wert_01
FL_AL_AUS
   nicht_aktiv
BLK_H_R_PICT
   aktiv
SPG_NACHREGELUNG_1
   wert_01
BLK_H_L_PICT
   aktiv
BLK_V_R_PICT
   aktiv
BLK_V_L_PICT
   aktiv
XENON_TIMEOUT
   wert_01
XENON_TIME
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_10
   wert_01
DEF_PIN_37_VOR
   nicht_aktiv
DEF_PIN_20_VOR
   nicht_aktiv
DAUERFAHRLICHT_EU
   nicht_aktiv
ST3_SCHWEL
   nicht_aktiv
PIN29_30_BL_NSL
   nicht_aktiv
BFD_SW1_STUFE3
   aktiv
BFD_SW2_STUFE2
   nicht_aktiv
PIN5_10_BFD
   nicht_aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_NSW
   wert_01
LOAD_DUMP_U_GR
   wert_01
LOAD_DUMP_TIME_OUT
   wert_01
LOAD_DUMP_PWM_BLK
   wert_01
LOAD_DUMP_EINVER
   wert_01
KL_50_FUNK_AKT
   aktiv
LOAD_DUMP
   aktiv
FL_KL_50
   aktiv
NSW_KL_50
   aktiv
LOAD_DUMP_AUSVER
   wert_01
WARMUEBERWACHUNG_BLK_HI
   nicht_aktiv
LOAD_DUMP_KL58G
   aktiv
LOAD_DUMP_P44_45
   aktiv
LOAD_DUMP_P20
   aktiv
LOAD_DUMP_P37
   aktiv
LOAD_DUMP_P38
   aktiv
LOAD_DUMP_P49
   aktiv
NACHREG_DYN_SLOW
   aktiv
SP_BEWERT_OD_ALC_NSW_AUS
   aktiv
TREIBER_STOP_OD_ALC_RE_OK
   aktiv
LWR_INVERS_OD_ALC_6
   wert_01
REF_LAUF_T1_OD_ALC_4
   wert_02
BLST1_BLST3
   aktiv
BFD_ABS_STUFE3
   aktiv
BFD_STUFE3_TIMER
   wert_02
BFD_BLINK_EINZEIT
   wert_02
BFD_BLINK_AUSZEIT
   wert_02
BFD_SW2_STUFE3
   aktiv
TEST_OD_ST2_OHNE_NSW
   nicht_aktiv
SL_VO_ANSTEUERUNG
   aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_SL_VO_RE
   wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_SL_VO_LI
   wert_01
BEGRENZUNGSLICHT_IN_PARK
   aktiv
LAENDERVARIANTE_LSZ
   wert_01
KALTUEBERWACHUNG_SL_RE
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_SL_LI
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_SL_RE
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_SL_LI
   nicht_aktiv
CC_STANDLICHT_RECHTS
   aktiv
CC_STANDLICHT_LINKS
   aktiv
SIDEMARKER_US
   nicht_aktiv
GEDIMMT_BLK_BEGRENZ_LICHT
   nicht_aktiv
DRL_DIMMUNG
   wert_03
AH_US_OPTION
   nicht_aktiv
LEUCHTWEITENREGELUNG
   aktiv
PIN_20_ALS_SIDEMARKER
   nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_KL58G
   nicht_aktiv
TAXI_ENABLE
   nicht_aktiv
FEHLER_NSL_RECHTS
   nicht_melden
RECHTS_LINKS
   nicht_aktiv
TAGFAHRLICHT_ECE
   aktiv
GED_FL_ALS_DRL
   aktiv
VARIANTE_LSZ
   wert_01
LENKSEITE_LSZ
   wert_01
KALTUEBERWACHUNG_AL
   nicht_aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_AL
   wert_02
LEUCHTWEITENREG_AUTOM
   aktiv
XENON_TEST
   aktiv
LEUCHTWEITENREG_DYNAM
   aktiv
BI_XENON
   aktiv
HALB/VOLLSCHRITT
   halbschritt
PWM_WERT2_FL_BIXENON
   wert_01
FL_UND_NSW_NICHT_GLEICHZ
   nicht_aktiv
FEHLER_SCHALTER_BREMSL
   nicht_melden
BLS_PRUEFEN
   nicht_aktiv
LWR_VORZEICHEN
   nicht_aktiv
PIN29_30_BFD
   nicht_aktiv
FLC_LED_AKTIV
   nicht_aktiv
ALC_DEF_AKTIV
   nicht_aktiv
ALC_BLK_PER
   wert_02
KENNLINIE_LWR_SENSOR_VO
   wert_01
KENNLINIE_LWR_SENSOR_HI
   wert_01
VMAX_BESCHLEUNIGUNG
   wert_03
VMIN_BESCHLEUNIGUNG
   wert_03
DEF_LWR_SENSOR_HI
   wert_01
OFFSET_LWR
   wert_01
PWM_ANSTEUERUNG_SL3_LI_HI
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_SL3_RE_HI
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_SL2_RE_HI
   wert_03
KALTUEBERWACHUNG_RL_3_LI
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_3_RE
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_3_LI
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_3_RE
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_2_RE
   nicht_aktiv
CC_RUECKLICHT_3_LINKS
   aktiv
CC_RUECKLICHT_3_RECHTS
   aktiv
NSL_ALS_STANDLICHT
   nicht_aktiv
PIN_37_ALS_SL_RE_2
   aktiv
SL_X_3_ERSETZT_DEFEKT_BL
   aktiv
SL_3_ERSETZT_DEFEKT_BLK
   aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_2_RE
   nicht_aktiv
CC_RUECKLICHT_2_RECHTS
   aktiv
PIN_20_ALS_SL_LI_3_ANSTEU
   aktiv
PIN_38_ALS_SL_RE_3
   aktiv
KALTUEBERWACHUNG_NSL_LI
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_NSL_LI
   nicht_aktiv
DEF_PIN_5_10_DEFEKTBLK
   aktiv
DEF_PIN_5_10_DEFEKT_SL
   nicht_aktiv
P_10_5_ALS_BL_FUNKTION
   aktiv
BL_ERSETZ_DEFEKT_SL
   nicht_aktiv
PWM_WERT2_BLK_ZUSATZFKT
   wert_01
DEF_PIN_29_30_DEFEKT_BL
   nicht_aktiv
DEF_PIN_29_30_DEFEKT_SL
   aktiv
STANDLICHT_ALS_BREMSLICHT
   nicht_aktiv
PWM_WERT2_SL3_ZUSATZFKT
   wert_01
BREMSLICHT_ALS_STANDLICHT
   aktiv
PIN_20_ALS_NSL
   aktiv
BLK_DIMMEN
   aktiv
INTERM_FL
   nicht_aktiv
SCHALTER2_BL
   nicht_aktiv
GEDIMMT_BL__BEGRENZ_LICHT
   aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_SL_LI_HI
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_SL_RE_HI
   wert_03
PWM_ANSTEUERUNG_KZL
   wert_01
KALTUEBERWACHUNG_RL_LI
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_RL_RE
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACH_ZUSATZ_BLK
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_BL
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_LI
   nicht_aktiv
WARMUEBERWACHUNG_RL_RE
   nicht_aktiv
CC_RUECKLICHT_LINKS
   aktiv
CC_RUECKLICHT_RECHTS
   aktiv
CC_BREMSLICHT
   aktiv
CC_BLINKER_HINTEN
   aktiv
PWM_WERT2_ALS_BL_AUSGANG
   wert_01
KALTUEBERWACHUNG_BL
   nicht_aktiv
KALTUEBERWACHUNG_BLK_HI
   nicht_aktiv
PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG
   wert_03
NSL_ERSETZT_DEFEKT_BL
   nicht_aktiv
BL_ERSETZT_DEFEKT_BLK
   nicht_aktiv
SL_ERSETZT_DEFEKT_BLK
   nicht_aktiv
STANDLICHT_ALS_NSL_LINKS
   aktiv
STANDLICHT_ALS_NSL_RECHTS
   nicht_aktiv
FO_ME_HOME_SL2
   nicht_aktiv
PIN37_49_PARKL
   nicht_aktiv
PIN38_20_PARK
   nicht_aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL3_H
   nicht_aktiv
PIN29_30_PARK
   aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_H
   aktiv
HEIMLEUCHTEN_SL_V
   aktiv
BFD_MINDEST_GESCHW
   wert_02
BFD_STUFE_2_VERZOEG
   wert_02
BFD_STUFE_2_MAX_EIN
   wert_01
BFD_SW1_STUFE2
   nicht_aktiv
BFD_ABS_STUFE2
   nicht_aktiv
BFD_STUFE2_TIMER
   wert_01
BFD3_ASC_TIMER
   wert_01
PIN49_37_BFD
   aktiv
PIN38_20_BFD
   aktiv
M_TELEGRAM_OD_ALC_5
   nicht_aktiv
PWM_ANSTEUERUNG_BL
   wert_02
PWM_ANSTEUERUNG_BLK_HI
   wert_02
SL_ERSETZT_DEFEKT_BL
   nicht_aktiv
AL_KL_50
   aktiv
LOAD_DUMP_P5_10
   nicht_aktiv
LOAD_DUMP_P30_29
   aktiv
SP_F_EINTR_OD_ALC_NSW_PIC
   aktiv
TR_F_EINTR_OD_ALC_AL_FPIC
   aktiv
U_POTI_0_OD_FAILSAFE_ON
   wert_01
U_POTI_1_OD_DAEMMERSTUFE
   wert_01
U_POTI_2_OD_ALC_PARA_01
   wert_01
SCHRITT_GRENZE_OD_ALC_IO
   wert_01
TEMP_GRENZE_OD_ALC_NIO
   wert_01
REF_LAUF_STEP_OD_ALC_2
   wert_02
REF_LAUF_ZAHL_OD_ALC_1
   wert_02
REF_LAUF_T2_OD_ALC_3
   wert_01
TEMP_RAMPE_OD_ALC_8
   aktiv
PROGRAMMPARAMETER_LCM_1
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_2
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_3
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_4
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_5
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_6
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_7
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_8
   wert_01
PROGRAMMPARAMETER_LCM_9
   wert_01
SCHRITTABSTAND_STARTPHASE
   kennlinie_01
SCHRITTE_0_OD_ALC_AKTIV_0
   wert_04
HYSTERESE_OD_AL_XENON_IO
   wert_01
T_STROM_OD_ALC_PARA_02
   wert_01
SCHRITTE_1_OD_ALC_AKTIV_1
   wert_08
SCHRITTE_2_OD_ALC_AKTIV_2
   wert_10
ABS_MIN_2_OD_ALC_AKTIV_3
   wert_10
S_MOTORWEG_OD_ALC_7
   wert_02
BEI_NSL_KEIN_BFD
   aktiv


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 15 sierpnia 2016, 22:01 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Breszard, Po co zmieniałeś moduł LSZ? da się zakodować dzienne w przed lifcie bez kierunków US.
U mnie wygląda to tak(LSZ c28) :


_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 15 sierpnia 2016, 22:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: e46
Wróbel91, w tym samym dniu co kupiłem moduł dowiedziałem się że się da i tak też zrobiłem, a że kupiłem go za grosze to postanowiłem go zamontować zawsze więcej funkcji :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana sterownika świateł LSZ na poliftowy ALSZ
PostNapisane: 11 maja 2018, 20:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Moje BMW: e46 330d
Witam

Panowie mam problem z moimi światłami tylnymi w e46 sedan po lift
Przerabiałem wiązkę anglika myślę że połączyłem wszystko tak jak powinno być. Kupiłem też sterownik świateł do xenonu (bez ręcznego poziomowania) i teraz jak podłączyłem wszystko to świecą mi światła w klapie ale w błotniku żadne;/ chodzi o pozycyjne.
światło stop ok, kierunki ok, przeciwmgielne ok.

Wydaje mi się ze pozycja w klapie świeci za mocno bo jest całe 12V a do dolnych żarówek nic nie dochodzi;/

Można to jakoś rozwiązać programowaniem?? Ma ktoś schemat jak idą przewody by móc to sprawdzić czy nie popełniłem błędu przy przerabianiu?? chociaż wątpię bo wszystko oznaczałem. Najlepiej jakiś schemat od sterownika swiateł do samej lampy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL