BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Ogłoszenia
Teraz jest 11 grudnia 2017, 08:51


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] [E38] [E39] [E46] Dorobienie kluczyka "diament"
PostNapisane: 16 marca 2017, 21:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 282
Lokalizacja: Częstochowa/Borowe
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
Fajny opis, dodam tylko, że w E46 polift 330 i 325, aby dodać kluczyk do auta, należy przekręcić stacyjkę do pozycji 2 i z powrotem, pięć razy w miarę szybko. A potem klikamy tak jak w opisie na pierwszej stronie czyli trzymamy przycisk otwierania, a naciskamy trzy razy przycisk zamykania. Aby dodać kolejne kluczyki powtarzamy powyższe kroki, ale już bez przekręcania stacyjki. Działa na kluczyku z aliexpress wszystko, także opuszczanie i domykanie szyb.

_________________
http://www.bmw-drift.xlx.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] [E38] [E39] [E46] Dorobienie kluczyka "diament"
PostNapisane: 19 marca 2017, 16:18 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 674
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E90 LIM
Kod silnika: M47N2
Jeśli ktoś ma jeden kluczyk i chciałby dorobić sobie drugi to zapraszam na PW, mogę pomóc.
pozdrawiam Simoniak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] [E38] [E39] [E46] Dorobienie kluczyka "diament"
PostNapisane: 19 marca 2017, 16:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 670
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/E46 Touring
Kod silnika: S50B32/N42B20
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=117601&start=0
Simoniak napisał(a):
Jeśli ktoś ma jeden kluczyk i chciałby dorobić sobie drugi to zapraszam na PW, mogę pomóc.
pozdrawiam Simoniak


To moze oglos sie w dziale gielda? W sumie temat bylby smietnikiem gdyby teraz kazdy wypowiadajacy sie tutaj nagle zaczeli reklamowac swoje uslugi, nie uwazasz ze swoim postem nic nie wniosles?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] [E38] [E39] [E46] Dorobienie kluczyka "diament"
PostNapisane: 1 października 2017, 14:14 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz
Avatar użytkownika

Wiek: 26
Posty: 56
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 Touring
Kod silnika: M52B20
Przeczytałem poradnik ale mimo to mam jedno pytanie. Obecnie posiadam jeden kluczyk, taki jak na środku schematu 433 Mhz

Obrazek

Czy kupując klucz z pilotem na poniższej aukcji (przykładowa pierwsza z brzegu) mogę dociąć grot i przełożyć pestkę z starego pilota aby wszystko działało?
http://allegro.pl/kluczyk-pilot-bmw-e34 ... 95913.html

W poradniku była mowa o wylutowaniu cewki ponieważ zagłusza sygnał ale to był przypadek w oryginalnym pilocie a tutaj mamy do czynienia z chińczykiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] [E38] [E39] [E46] Dorobienie kluczyka "diament"
PostNapisane: 1 października 2017, 14:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Lokalizacja: Olesin/okolice Warszawy
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M52B20
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=83226
Przekładasz pestkę, docinasz grot, przypisujesz pilot do auta (procedura jest na forum) i jeździsz.

_________________
Obrazek
Zrób to sam: Pokaz diagnostyki INPA, Kodowanie NCS + NCSDummy, Aktualizacja sterownika WINKFP - MS41, MS42, MS43,
E60 E90 - Programowanie nowego czystego kluczyka do auta, E36 E38 E39 E46 - Dorobienie kluczyka "diament"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] [E38] [E39] [E46] Dorobienie kluczyka "diament"
PostNapisane: 27 października 2017, 05:07 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 66
Lokalizacja: Kraków / Koszyce
Moje BMW: e46 328i 1999
Kod silnika: M52TU B28
DaV91 napisał(a):

W poradniku była mowa o wylutowaniu cewki ponieważ zagłusza sygnał ale to był przypadek w oryginalnym pilocie a tutaj mamy do czynienia z chińczykiem.




No wlasnie chlopaki :) czy ktos opanowal temat jak ogarnac ladowanie indukcyjne po tym jak wylutuje sie cewke ?:) macie juz sposob zeby byc moze cewki nie wylutowywac lub po prostu wylutowac cos innego zeby nie wysylalo podwojnego sygnalu do immo? :)
Od dluzszego czasu mnie ten temat nurtuje :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL