BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 kwietnia 2024, 00:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, 22:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: POLSKA
Witam panowie. ja ze spadkiem mocy w mojej bumie walcze juz dosyc dlugo i juz sie dawno poddalem. Zawory i filterki wyczysczone środkiem ktory sie nazywa GASKET REMOVER. Jest on dostepny w kazdym sklepie motoryzacyjnym badz castoramie. usuwa sweietnie nie trzeba nawet szorowac.
Obrazek

Filterki jak juz mowilem tez zostały wyczyszone ( cały dzien dłubania w aucie )
Ale jak mocy nie było tak dalej nie ma. Planuje jeszcze wymienic je na nowe oraz rurki dające podcisnienie. Przepływomierza jeszcze nie ruszalem i nie zaślepiałem zawour erg. Jak bede mial chwile to to zrobie i dam znac. Nie wiele mi juz pomysłow zostało :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2009, 20:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Fressh napisał(a):
Ale jak mocy nie było tak dalej nie ma. Planuje jeszcze wymienic je na nowe oraz rurki dające podcisnienie. Przepływomierza jeszcze nie ruszalem i nie zaślepiałem zawour erg. Jak bede mial chwile to to zrobie i dam znac. Nie wiele mi juz pomysłow zostało :(


Ja też wyczyściłem zawór EGR (silnik N47N2), bardzo podobny do tego co widać u poprzedników. Silnik działa ciszej na wolnych i łagodniej wchodzi na obroty niż z egrem zasyfionym i unieruchomionym. Nie dziwi mnie to bo przecież egr podaje spaliny do dolotu zamiast powietrza, a spaliny nie powodują palenia paliwka ;). Skutek pewnie taki, że spaliny z działającym egrem są bardziej "czyste".

Pozdrowienia,

h

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2009, 14:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: okolice Mińska Maz.
Witam
Pisze aby pochwalic sie ze u mnie problem ze spadkiem mocy juz zakonczony :super:
Zrobilem wszystko tak jak opisywal Robertbmw i jest oki:) a spodziewalem sie gorszych rzeczy :rotfl:
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2009, 12:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
a ja w swojej e90 wykręciłem elektrozaworki i okazało się że są inne, nie ma na nich czego czyścić , zamiast tego elementu co ma się czyścić jest po prostu plastikowy element.

tyle roboty na nic :kwasny: :kwasny: :kwasny:

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
moadip napisał(a):
a ja w swojej e90 wykręciłem elektrozaworki i okazało się że są inne, nie ma na nich czego czyścić , zamiast tego elementu co ma się czyścić jest po prostu plastikowy element.

tyle roboty na nic :kwasny: :kwasny: :kwasny:


Jest tylko trzeba zdjąć plastykową osłonkę

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 czerwca 2009, 21:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
hmmm nie za bardzo widać było że jest on demontowalny ten plastik...
a powiedz mi skoro robiłeś, jeden jest koło bagnetu i egr a drugi gdzie? jak go odszukać?


dziś sprawdziłęm na realoem i jednak w moim silniku jest jeden elektrozawór od sterowania egr...to czym zastąpili ten od turbo ?

jak widać nawet w wynikach wyszukiwania po numerze części występuje tylko raz a nie jak w prztypadku e 46 , 2 razy...

Wyniki wyszukiwania
RealOEM.com Strona główna

Language:
Część 11747796634 (Przetwornik ciśnienia) została znaleziona w następujących pojazdach E90

E90 325d Limousine, M57N2, Europa (VC51) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 325d Limousine, M57N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (VC52) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 330d Limousine, M57N2, Europa (VC91) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 330d Limousine, M57N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (VC96) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 330d Limousine, M57N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (VC92) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 330xd Limousine, M57N2, Europa (VD91) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 335d Limousine, M57N2, Europa (VD71) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 335d Limousine, M57N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (VD72) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 318d Limousine, M47N2, Europa (VC11) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 318d Limousine, M47N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (VC12) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 320d Limousine, M47N2, Europa (VC31) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 320d Limousine, M47N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (VC36) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR
E90 320d Limousine, M47N2, Europa, Kierownica po prawej stronie (VC32) : Sterowanie podciśnieniowe-AGR

Szukaj innej części:

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lipca 2009, 22:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 123
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
dziś wymontowałem ten elektrozawór i faktycznie miejsce które pokazane było do czyszczenia miało plastik - zaślepkę. zdjąłem, wyczyściłem i zauważyłem że auto mniej kopci albo wcale, gaz szybciej reaguje - tj. mniejsza turbo dziura i wogóle jakby odzyskał parę koni :] :] :] :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
320d po wirusie: 202KM i 406Nm

"JeÂśli BĂłg byÂłby za przednim napĂŞdem, chodzilibyÂśmy na rekach" :D


Go¶æ oceñ moj± LALKÊ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2009, 22:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
moadip napisał(a):
dziś sprawdziłęm na realoem i jednak w moim silniku jest jeden elektrozawór od sterowania egr...to czym zastąpili ten od turbo ?



A tu turbo ma elektryczny siłownik a nie podciśnieniowy i tyle.

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2009, 21:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 651
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW: Z06
Kod silnika: LS7
Ostatnio wyczyściłem zawór EGR i zobaczyłem, że w tym do czego się go przykręca też jest sporo syfu, stąd moje pytanie czy powinno się to wyczyścić tam w środku czy nie ruszać?

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lipca 2009, 11:16 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
Cytuj:
Ostatnio wyczyściłem zawór EGR i zobaczyłem, że w tym do czego się go przykręca też jest sporo syfu, stąd moje pytanie czy powinno się to wyczyścić tam w środku czy nie ruszać?


ja to czyscilem tyle ile sie dało :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 17:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1608
Mam pytanie odnosnie samego EGR. Czy u Was ten tloczek w EGR mozna bylo poruszyc palcami? U siebie probowalem i nic sie tam nie rusza. Tak powinno byc czy mam cos zapieczone?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2009, 17:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1608
Mam pytanie odnosnie samego EGR. Czy u Was ten tloczek w EGR mozna bylo poruszyc palcami? U siebie probowalem i nic sie tam nie rusza. Tak powinno byc czy mam cos zapieczone?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2009, 12:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 2868
Lokalizacja: Opole
Moje BMW: 530iA
Kod silnika: M54B30
Styks u mnie tez nie dało rady go ruszyć :)

_________________
[you] luknij na moją srebrną strzałe


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2009, 15:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 247
Lokalizacja: PL
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N2
Borsuk napisał(a):
Styks u mnie tez nie dało rady go ruszyć :)


U mnie też palcami nie dało rady, ale jak pociągnąłem porządnie powietrze z wężyka to drgnęło. trzeba po wyczyszczeniu przesmarować olejem popychacz.

Poza tym sprawdziłem, że można zobaczyć ruch zaworu jak się zdejmie wąż od turbiny z egra i na wolnych obrotach zatyka ostrożnie dolot ręką. Zaczyna wtedy ssać i gołym okiem widać czy egr się otwiera.

_________________
Pozdrowienia od lenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sierpnia 2009, 19:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: PiÂła
Po przeczytaniu wielu Waszych postów na temat zaworu EGR pobiegłem do garażu zabaczyć jak wygląda mój zawór i przeraziłem się strasznie - masakra :przestraszony: .średnica była zmniejszona prawie o 1/3 :przestraszony:

Ale mam pytanie: z jaką siłą powinin poruszać się ten tłoczek, bo u mnie rusza się ale z bardzo dużym naciskiem?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 14:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 301
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47+
Koledzy, ten tłoczek w zaworze EGR który doprowadza spaliny to powinien być zamknięty przy opcji "ODPIĘTEGO EGRa"??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2009, 17:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
yoshimura01 napisał(a):
Koledzy, ten tłoczek w zaworze EGR który doprowadza spaliny to powinien być zamknięty przy opcji "ODPIĘTEGO EGRa"??


TAK

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 05:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja z takim zapytaniem, czy jeżeli przepływomierz jest zepsuty (sądzę po tym że przy nie zaślepionym egr kopcił niesamowicie, a samego egra miałem wymienionego) i zaślepię egra to on już nie ma wpływu na nic wtedy czy jeszcze pracuje w inny sposób? Z tego co się zdążyłem zorientować to turbina dostaje w tyłek jak nawala egr... Egra mam teraz zaślepionego i nie wiem czy jeszcze w jakiś sposób nie dostaje w tyłek od przepływomierza teraz...
A pytanie do Lego: Czy jak miałeś zepsuty egr z przepływomierzem turbina nie pracowała u ciebie inaczej niż zazwyczaj?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sierpnia 2009, 05:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ja z takim zapytaniem, czy jeżeli przepływomierz jest zepsuty (sądzę po tym że przy nie zaślepionym egr kopcił niesamowicie, a samego egra miałem wymienionego) i zaślepię egra to on już nie ma wpływu na nic wtedy czy jeszcze pracuje w inny sposób? Z tego co się zdążyłem zorientować to turbina dostaje w tyłek jak nawala egr... Egra mam teraz zaślepionego i nie wiem czy jeszcze w jakiś sposób nie dostaje w tyłek od przepływomierza teraz...
A pytanie do Lego: Czy jak miałeś zepsuty egr z przepływomierzem turbina nie pracowała u ciebie inaczej niż zazwyczaj?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 września 2009, 15:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 301
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47+
Witam koledzy,
czy te membrany filtrujące w zaworkach można wyczyścić ROZPUSZCZALNIKIEM NITROWYM ?? czy wężyki podciśnieniowe wymienić na nowe z "kołnierzem ochronnym" (zbrojeniem)??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 397 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL