BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 16:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 18:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
śrube sie odkreca w lewa strone! czyli normalnie! jest troche dowalona ale powinna puścic!
weź sobie nasadike i długie ramie to tego i nie ma takiej opcji ze nie idzie! a jakby dalej opor stawiała to zawołaj jakiegos kumpla i ogien! musi puscic! :super:

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 19:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Holandia
dzieki serdeczne ,a nawet mam takigo kumpla co chetnie pomoze :-),,jutro sprobujemy polaczyc sily i ogien :-),,a tak na marginesie to kierownica musi byc zablokowana czy nie ??czy to nie ma znaczenia?,,ja probowalem i z blokada i bez i nie idzie ,moze bym ja z wd40 potraktowal?jak myslisz? pozdro hipis


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 09:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
kiera ma byc odblokowana! wiesz jak zrób: skrec kierownice w lewo do oporu , czyli max skret w lewo, i probuj jeszcze tak! :)
moim zdaniem wd tam jest nie potrzebne! ale jak chcesz to potraktuj!

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 grudnia 2008, 15:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Holandia
No i udalo sie :-),,nowe podswietlenie zegarow daje mi duzo radochy ,,z 3w na 5w,,,a tak nawiasem mowiac to pozmienialem te zarowki bez sciagania kierownicy :-),(da sie bez wiekszych problemow tyle, ze trzeba lezec pod kierownica czyli pozycja do wykrecania i wkrecania jest prze hu...,ale w mojej jak kierownice na dol opuszcze to zegary da sie fajnie ustawic i dostep do kazdej zarowy jest nie najgorszy) z pierwsza walczylem jakies pol godziny by ja z powrotem wsadzic a druga jak juz opracowalem technike to w 2 minutki.

wybralem opcje gimnastyki pod kierownica bo na sama mysl o tej srobie dostaje dreszczy :-),,trauma czy cos :-),,,
dzieki raz jeszcze,,,a w przyszlym tyg biore sie za inspekcje :-),,to dopiero bedzie ubaw :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 10:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 548
Lokalizacja: b-stok
Jak sie dostać do zegarów z przodu, czyli jak z tą szybką plastikowa mocowana jest na zatrzaski?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2009, 12:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 225
Lokalizacja: stalowa wola
zeby przód zdjac to musisz kolego od tył takie jakby zaczepy poprzekrecac!

_________________
Brzmienie Moc WraÂżenia!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 11:00 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 138
Lokalizacja: Stalowa Wola / Podkarpacie
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m42b18
a zmiana koloru podświetlenia z czym się wiąże? bo jak rozumiem sama wymiana żarówek nic nie da :)

pytam, bo jeszcze nie dobierałem się do licznika, ale chcę być przygotowany materiałowo do operacji, zdjąć, zrobić i założyć :cwaniak:

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 9 czerwca 2010, 12:22 przez niebiesky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 22:33 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: Zgorzelec
Witam!
W końcu znalazłem trochę czasu, aby wymienić poprzepalane żarówki w zegarach, ale też w zapalniczce, czy podświetlaniu włącznika świateł. Myślałem, aby zmienić kolor podświetlania deski rozdzielczej na niebieski lub czerwony. Co o tym myślicie? Czy wymiana żarówki na niebieską jest jedyną czynnością aby zegary i kokpit miał podświetlanie niebieskie, lub czerwone w zależności od dobranej świetlówki? Czy to nie trąci "wiejskim tuningiem"?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 12:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 95
Lokalizacja: Zgorzelec
Już wiem, trzeba również zmienić kostkę w pokrętełkach, która jest pomarańczowa. Pytanie tylko gdzie ja kupić, może ktoś wie?

_________________
Bayerische Motoren Werke


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, 16:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 2969
Lokalizacja: Warszawa/RAJ
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B25
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=320
temat pomocny ;)
laptop + net w bmw i po klopocie :padam:

_________________
Jadę nisko o progi trę miską !!
https://www.facebook.com/JadeNiskoOProgiTreMiska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 21 listopada 2009, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 358
Lokalizacja: Niemcy
Moje BMW: E36
Respect :super:

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 2 grudnia 2009, 17:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e36 M3 3.2
czesc

jak wygladaja zarowki do podswietlenia tarcz zegarow w modelu zaprezentowanym na zdjeciach?
chcialbym rozkrecic i od razu je wymienic niestety do sklepu z zaroweczkami mam spory kawalek.
pomozcie jak mozecie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 11 maja 2010, 21:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 25
Lokalizacja: RzeszĂłw
witam,
jaki rozmiar torx mają śruby mocujące zegary?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 12 maja 2010, 21:44 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 98
Lokalizacja: Dankow k/Czestochowy
Moje BMW: e34 520i 24v
Kod silnika: m50b20
paradox001 nie wiem jak u innych ale (jesli chodzi to te dwie srubki trzymajace cały "licznik") to u mnie sa to srubki na srubokret krzyzakowy a jedyny torx jakiego uzywalem to byl (nie pamietam rozmiaru - chodzi mi po glowie rozmiar 30) do odkrecenia AirBag zeby zdjac kierownice


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 31 maja 2010, 20:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 40
Lokalizacja: Opole
Mam takie pytanie. Nie wyświetlają mi się pierwsze dwa zdjęcia. O co chodzi z tym zaznaczeniem kierownicy bo bez zdjęcia niezabardzo kumam i jak w ogóle zdjąć kiere gdzie sa te śruby??. Z tyłu kierownicy?/
Mam kiere z prostokątnym airbagiem i bez regulacji:/.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach jak to zrobić w Compacie
PostNapisane: 21 czerwca 2010, 17:44 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
Opis wymiany żarówek w Compacie jest podobny tylko że w compim są 4 wkręty trzymające zegary 2 u góry widoczne (torx) i dwa schowane pod plastikami od włączania świateł pozycyjnych/mijania i przeciwmgłowych, więc:
najpierw odkręcamy 2 wkręty u góry
potem odkręcamy pokrętła od świateł z obu stron (normalnie kręcimy je w lewo, aż się odkręcą)
następnie musimy ściągną dwie plastikowe zaślepki (są to zaślepki te pod pokrętłami od świateł) NIE WOLNO ROBIĆ TEGO ŚRUBOKRĘTEM BO JEST TO BARDZO CIENKI PLASTIK I JEGO BRZEGI ULEGNĄ ZNISZCZENIU, ale ściągną je trzeba, jak?.. już mówię odkręcamy obudowę/osłonę kierownicy tą z dołu (1 wkręt krzyżak) wkładamy swoją śliczną rękę i wypychamy od tyłu obydwie zaślepki (jest tam troche mało miejsca więc Ci "napakowani" mogą mieć problem, a tym delikatny polecam nie robić tego gołymi rękami tylko coś założyć, ja przeciąłem sobie rękę na jakimś ostrym plastikowym kancie), zaślepki mamy już wypchane, naszym oczom ukazują się 2 piękne wkręty torx które odkręcamy, dalej postępujemy tak ja w pierwszym poście napisał kolega Fryderyk (chwała mu za to) od punktu 3.
W Compacie nie trzeba ściągać kiery, bo jest "dużo więcej miejsca", nie są to tylko moje spostrzeżenia, ale również to samo znalazłem w mojej bibli "Sam naprawiam swoje BMW e36",
w zegarach znajdziemy następujące żarówki:
w3w 3w 12v
r5 1,2w 12v
xx 1,5w 12v

Najlepsze że nie mogłem dostać żarówek w3w w jednym sklepie się skończyły, w drugim na hasło "W3W", koleś zrobił taką minę jakbym go pytał "czy można kupić jogurt w sklepie motoryzacyjnym?"

w trzecim mieli tyko w5w

a w czwartym wziąłem 3 ostatnie żarówki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 6 grudnia 2010, 13:37 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 33
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M43B16
:wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 6 kwietnia 2011, 15:05 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 31
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 330CI
Kod silnika: M54B30
<brawo><brawo><brawo> Dziękuje za fotorelacje :) Moim zdaniem na 5 :). <brawo> <brawo><brawo>


No i podziękowania dla ,,Piotrek" przydatne INFO :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Wymiana żarówek w zegarach
PostNapisane: 17 kwietnia 2011, 14:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 431
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e36 compact
Kod silnika: m43b16
fotorelacja pierwsza klasa :ok: oraz wielkie dzieki dla rafal_13 :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 18 kwietnia 2011, 20:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 1650
Lokalizacja: WT / WPR
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B30
niebiesky napisał(a):
a zmiana koloru podświetlenia z czym się wiąże? bo jak rozumiem sama wymiana żarówek nic nie da :)

pytam, bo jeszcze nie dobierałem się do licznika, ale chcę być przygotowany materiałowo do operacji, zdjąć, zrobić i założyć :cwaniak:


mnie też to interesuje... pomoże ktoś?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL