BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 20:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 10 lipca 2011, 23:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Moje BMW: m9
Kod silnika: m52, m30b35,m52b25
musi być na 4 śruby. Najlepiej kup od e36, nie wazne jaki silnik od 1.6 do 2.8 . Z tego co słyszałem podchodzi nawet z e30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 11 lipca 2011, 09:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 218
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E46 330Ci
hectas napisał(a):
Witam....Mam pytanie mam e36 2.0i 92 rok i czy kupujac visco używane musze kupic z tego samego modelu czy moze byc od innego tylko tez niewiem czy bedzie pasowała śruba od pompy.......


Kup nowy nawet zamiennik, najtańszy, ważne aby było pod dany silnik !

Pamiętaj aby po zamontowaniu pozostawić bez uruchamiania silnika około 4-5 godzin.

_________________
Obrazek


Moje Coupe ----> viewtopic.php?f=6&t=74082

E39 535iA ----- > http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 2#p1177672


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 11 lipca 2011, 10:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
MaciejE36 napisał(a):
Kup nowy nawet zamiennik, najtańszy, ważne aby było pod dany silnik !


Ja tak zrobiłem.... Kosztowało mnie to trzy wiatraki... Pow. 4tys wisco dostawało takiego bicia że łopatki waliły o silnik... Najtańszego nie kupuj.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 11 lipca 2011, 11:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Moje BMW: m9
Kod silnika: m52, m30b35,m52b25
tylko behr, cena jakies 400 zł, ale masz pewność, że się nie rozpadnie... możesz jeszcze regenerować wisko. Podobno pomaga, koszt oleju do regeneracji to jakieś 20 cos zł na alledrogo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 11 lipca 2011, 17:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 218
Lokalizacja: Zielona Góra
Moje BMW: E46 330Ci
Ja mam u siebie Visko Toprana i jest OK ! Działa poprawnie.

Kiedyś też kupowałem visko do m30b30 BEHR kosztował 225 zł :D

_________________
Obrazek


Moje Coupe ----> viewtopic.php?f=6&t=74082

E39 535iA ----- > http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... 2#p1177672


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 29 lipca 2011, 17:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: 320
Czy do e36 2.0 moge zamontować visco z disla......


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 4 sierpnia 2011, 01:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Moje BMW: m9
Kod silnika: m52, m30b35,m52b25
możesz, tylko potrzebujesz całe wisko z wiatrakiem bo te ot tdsa jest na 3 śruby


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 5 lutego 2012, 19:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 262
Lokalizacja: Końskie - Warszawa
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103722
Witam!

Sprawdzałem ostatnio wisko i na zagrzanym silniku nie mam problemu aby zatrzymać kręcący się wiatrak. Gdy zgasiłem silnik to kręcąc wiatrakiem wykonuje on ponad jeden obrót.
Ostatnio jak latałem po śniegu bokiem tak z 25 minut temp silnika weszła mi na czerwone pole.

Płyn uzupełniony, układ odpowietrzony. We wrześniu w ciepłe dni nie było problemu z przegrzewaniem się silnika..

Wisco do wymiany?

_________________
e36 M52B28 ---> tempomat sterowany multifunkcją! :D

viewtopic.php?f=6&t=103722&start=20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 18 lutego 2013, 08:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
Kiedy wisko powinno się w takim razie zapiąć na wysokie obroty? Gdy wskazówka jest w pionie i samochód stoi z minutę na wolnych obrotach czy jak?

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 18 lutego 2013, 20:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Ciężko określić ile musi postać na wolnych obr żeby wisko załapało. Wskazówka nie powinna ruszać się z pionu. W lato wisko załączało mi się w mieście co kilka minut.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 18 lutego 2013, 23:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
No że z pionu nie powinna wykraczać to wiem.

No a jeśli visko się załączy i silnik chodzi na wolnych obrotach, to jak przygazuje i trzymam na 3tyś obr to visko tak samo powinno się szybko kręcić wprost proporcjonalnie do silnika czy jednak wtedy odpuścić i kręcić się luźno żeby ręką dało się zatrzymać?

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 19 lutego 2013, 16:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Kusy napisał(a):
No a jeśli visko się załączy i silnik chodzi na wolnych obrotach, to jak przygazuje i trzymam na 3tyś obr to visko tak samo powinno się szybko kręcić wprost proporcjonalnie do silnika czy jednak wtedy odpuścić i kręcić się luźno żeby ręką dało się zatrzymać?

Dopóki nie schłodzi silnika powinno zasuwać razem z silnikiem, dopiero przy wyższych prędkościach obrotowych(powyżej 3tyś) powinno zmniejszać swoje obroty wzg silnika, ale nie tak że da się zatrzymać ręką.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 19 lutego 2013, 20:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
No właśnie ok, czaje, dzięki.

Zagrzałem ją dzisiaj żeby obydwa węże były ciepłe, i odkręciłem korek chłodnicy, lekko tylko sykło, i do zbiorniczka wyrównawczego na wolnych obrotach się nie wlewa od góry woda dopiero jak przygazuje czyli od ok 3tyś, niech ktoś zobaczy czy tez tak ma w R6 i napisze czy u mnie to jest ok.

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 19 lutego 2013, 20:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
Kusy napisał(a):
Zagrzałem ją dzisiaj żeby obydwa węże były ciepłe, i odkręciłem korek chłodnicy, lekko tylko sykło, i do zbiorniczka wyrównawczego na wolnych obrotach się nie wlewa od góry woda dopiero jak przygazuje czyli od ok 3tyś,

U mnie na wolnych obr prawie w ogóle nie leci strumień. Dopiero wraz ze wzrostem obr coraz bardziej nasila się strumień.(nowa pompa oraz termostat)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 3 maja 2013, 02:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: torun
Moje BMW: 320d e46
Kod silnika: m47
Czy jest jakies BMW bez wiskozowego sprzęgła wiatraka? :zakrecony:

_________________
ja kudłaty durnowaty reperuje stare graty


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 3 maja 2013, 11:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 16
Posty: 1476
Lokalizacja: WG
Moje BMW: E-36/E-46
Kod silnika: M50B20 S2/M54B30
Garaż: Blaszany
dzidek44no napisał(a):
Czy jest jakies BMW bez wiskozowego sprzęgła wiatraka? :zakrecony:

Jest. W niektórych compaktach montowali elektryczny wiatrak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 6 maja 2013, 02:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: torun
Moje BMW: 320d e46
Kod silnika: m47
Cytuj:
Pamiętaj aby po zamontowaniu pozostawić bez uruchamiania silnika około 4-5 godzin.


Czy może mi ktoś powiedzieć o co tu chodzi? Zamówiłem visco sachs'a. Nie chciałbym go zepsuć na wstępie. :zakrecony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 9 maja 2013, 08:18 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 595
Lokalizacja: Chełm
Moje BMW: e39 530D
Kod silnika: m57d30
Olej musi wrócić na swoje miejsce.
Nie ma tego wcześniej napisanego?

_________________
Było e36, było e39 528 "turas", jest e39 530D touring.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 10 maja 2013, 17:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1824
Lokalizacja: Mielec
Moje BMW: 330iT
Kod silnika: M52tub30
Garaż: Triumph 675,
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=122941
dzidek44no napisał(a):
Czy jest jakies BMW bez wiskozowego sprzęgła wiatraka?
Dzisiaj zauważyłem u kumpla w E46 328i przedlift że ma elektryczny wiatrak.

_________________
BMW to nie tylko zwykła marka, to cecha charakteru,

to klasa, to elegancja, to styl i szyk bycia mego,

droga koleżanko i kolego... :wink:


Bo Możesz Więcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Visco - budowa, zasada działania, problemy
PostNapisane: 10 maja 2013, 21:53 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
W sedanach też był elektryczny wiatrak.wystarczy że masz klime.U mnie wisco załącza sie zawsze na chwile po odpaleniu silnika.i teraz w cieple dni jak auto chodzi jakis czas na biegu jałowym to załącza sie co chwile.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL