BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 04:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 12:03 
Padło mi visco w E36 1,8 ben. i potrzebuję porady jakiej firmy najlepiej zakupić takie visco. Czy to raczej nie ma większego znaczenia? Ma ktoś może linka na dobry sklep inetrnetowy z częściami do BMW???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 14:07 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
HMM..też mam problem z wentylatorem, objawy były na początku takie że załączało się późno, coraz później i teraz wskazówka wchodzi za prawą białą kreskę , ale do czerwonego nie dochodzi. Czy możliwe jest żeby ten bimetal był zabrudzony i zbyt późno reagował na wzrost temperatury ??

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2008, 14:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Miejska GĂłrka
Dany U
Kolego proponuje sprawdzić termostat ? i czy ubywa ci woda ze zbiorniczka
inną ewentualnością będzie wadliwy czujnik


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 11:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
luki55555 termostat wymieniłem na nowy, odpowietrzyłem układ, i było spoko, temperatura wzrastała po 10 minut w korku do pierwszej kreski, po chwili spadała do pionu już nie drgnęła. ALE..wczoraj dolałem 1/4l płynu, bo za mało troche było i dziś znowu to samo..temperatura wzrosła za kreskę i nie spadała, wyjechałem z korka, i po około 1 km się uspokoiło i znowu była w pionie! Normalnie płynu nie ubywa, teraz było mało po wymianie.

:wsciekly: Co jest ??

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 października 2008, 22:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Miejska GĂłrka
A czy termostat jest na dobra temperaturę bo sa różne rodzaje ???
Jeśli płyn chłodniczy sie nie gotuje to znaczy ze jest winny czujnik i wprowadza cię w błąd, ale jeśli sie gotuje to bedzie na 1000% uszczelka pod głowicą (może byc minimalne przejście pomiędzy komorą spalania a kanałem wodnym )
acha czy po nagrzaniu silnika jest duże cisnienie w zbiorniczku wyrownawczym


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 07:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
termostat jest na 95stopni, działa jak należy (z dobrego źródła go nabyłem :) )czujnik też jest dobry, woda się nie gotuje, przerabiałem uszczelkę pod głowicą w Astrze i to nie jest uszczelka pod głowica! Przy nagrzanym silniku do 90 mogę spokojnie odkręcić korek i nie wywali wody, tylko lekko pssiknie:P wczoraj troche potestowałem układ, jeździłem po mieście ostro w trasie cisnąłęm jak się da, żey jak najbardziej rozgrzać silnik, i wskazówka pionowo stała jak należy, a więc termostat działa. Jest więc podejrzenie:
Prawdopodobnie jest gdzieś jeszcze jakieś powietrze. Visko się nie załącza, jak temperatura wzrastała, słuchałem wiatraka, i na 99% nie załączał się :( ale może dlatego że powietrze blokuje chłodnice która nie oddaje wystarczającej ilości ciepła na wiatrak.

Dziś jeszcze odpowietrze układ i zobaczymy

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 października 2008, 09:03 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Miejska GĂłrka
Jeżeli okaże się ze nie było powietrza to zobacz czy na wężach nie osadził się jakiś dziwny osad możliwe ze ktoś wcześniej nalał jakiegoś środka do uszczelniania i mógł on zapchać chłodnice i straciła w ten sposób swoją wydajność to chyba jedyna możliwość jeśli visco załącza sie prawidłowo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 22:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 36
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57
Witam. Mam banalny problem. Zmienilem visco - wszysko świetnie - dziala elegancko. Zastanawia mnie tylko czy wentyletor ma powietrze "pompować" na chłodnicę? czy "odciągać" z chłodnicy?

W chwili obecnej wentylator pompuje powietrze na silnik, zgodnie z ruchem auta... co wydaję sie logiczne... może jednak powinien dmuchać na chłodnicę? Jak to powinno właściwie być? Jak to jest u Was?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2008, 13:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
jednak visko..opornie działa, na szczęście musze stać w totalnym korku żeby temperatura zaczęła wzrastać. po godzinnej jeździe po mieście, wciskaniu gazu mocno w podłogę nic się nie dzieje, więc naraie odpuszczam i jeźdżę.
A co do wentylatora to ma on dmuchać na silnik, czyli zaciąga chłodne powietrze z przed samochodu w czasie postoju. jadąc z większą prędkością nie jest potrzeban pomoc wiatraka, co innego w korku..tak więc redeh wszystko jest OK

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 21:48 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Lublin/RadzyĂą Podl.
A ja mam problem wymienilem wiskoze z wiatrakiem mialem wylamanych kilka łopatek po wymianie bylo jakis czas ok ale znowu wylamalo mi kilka lopatek dostaje dziwnych wibracji wiskoza opudowa nie ociera normalnie o witarak ale jak dostaje tych wibracji wylamuje łopatki czy moze to byc wina pomy wodnej wkoncu wiskoza jest montowana na pompie wody


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 listopada 2008, 09:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
a może któraś śróba Ci ne trzyma (np. gwint się ściął) i jak się załączy wiatrak to wpada wi wibracje i nparza łopatkami o coś..Zdejmij wiatrak i zobacz jak gwinty od srób.

A teraz moj problem..a więc mam padnięte Visko, i wydaje mi się żę uciekł ten olej z mechanizmu Viska. czuć tłusty nalot, a niedawno czyściłem go z syfu w rodzaj smaru z kurzem. Czy to możliwe ??

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 stycznia 2009, 12:41 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Strzy¿ów
Witam mam problem tylko niewiem co się dzieje bo jest tak termostat wymieniłem na nowy ale dalej mi się grzeje ale co zauważyłem mimo to że silnik ma duża temperature to nie grzeje mi powietrza w kabinie i niewiem co jest czy termostat do wymiany chłodnica do odpowietrzenia czy to Visco ?? prosze o pomoc bo autko mi stoi juz chwilke ładna i nie jeździ :( <beczy> a n ie chce go dawac znów do mechanika na wymiane termnostatu bo będzie dalej to samo prosze o pomoc pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 21:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
czy wisco mysi codzic caly czas, ma 1.8 a jak dodam gaz to wydaje sie jak bym mial trzy litry czy tak musi byc??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 23:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
conway87 napisał(a):
czy wisco mysi codzic caly czas, ma 1.8 a jak dodam gaz to wydaje sie jak bym mial trzy litry czy tak musi byc??

skoro chodzi jak 3litry to prawdopodobnie masz zasprzeglone cały czas. Normalnie wiatrak sie kręci ale można go zatrzymać, i przy dodawani gazu nie przyśpiesz bardzo. na zgaszonym silniku powinno bez problemu sie dać kręcić nim.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, 23:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Cytuj:
Witam mam problem tylko niewiem co się dzieje bo jest tak termostat wymieniłem na nowy ale dalej mi się grzeje ale co zauważyłem mimo to że silnik ma duża temperature to nie grzeje mi powietrza w kabinie i niewiem co jest czy termostat do wymiany chłodnica do odpowietrzenia czy to Visco ?? prosze o pomoc bo autko mi stoi juz chwilke ładna i nie jeździ <beczy> a n ie chce go dawac znów do mechanika na wymiane termnostatu bo będzie dalej to samo prosze o pomoc pozdrawiam


odpowietrz dobrze układ. jak silnik złapie temperature spradz czy wąż miedzy chłodnicą a termostatem jest ciepły, jeśli tak to dobrze, termostat sie otworzył i puścił wode, trzeba odpowietrzyć. a jak chłodnica jest zimna, a wskazówka powyżej 90 to prawdopodobnie do wymiany chłodnica.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 16:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 244
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Moje BMW: e39 528i
a u mnie wlasnie jak dodam gazu to tak jakby coraz bardziej przyspieszalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 94
Lokalizacja: Stalowa Wola
u mnie to samo jak dodaje gazu to wisko tak przyśpiesza że chyba jak by tam reke włożył to chyba by urwało i pewnie przez to nie dogrzea mi silnika wisko mam nowe i termostat dobry jest ktoś w stanie coś doradzić? da sie jakoś wyregulowac visko?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2009, 09:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
pawelziom88 napisał(a):
da sie jakoś wyregulowac visko?
viskozy sie nie reguluje. troche bedzie przyśpieszało przy dodawaniu gazu ale nie bedzie charakterystycznego szumu.

U mnie wiatrak można zatrzymać nawet ręką, kręci się, ale ostrożnie i delikatnie go blokując jakąś tekturą (bezpieczniej) albo czymś co nie spowoduje uszkodzeń (tektura sie odkształci a nie popsuje wiatraka). Wiem że to bandytka ale to pewna metoda sprawdzenia visko czy nie jest zasprzeglone.

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 10:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: Strzy¿ów
[odpowietrz dobrze układ. jak silnik złapie temperature spradz czy wąż miedzy chłodnicą a termostatem jest ciepły, jeśli tak to dobrze, termostat sie otworzył i puścił wode, trzeba odpowietrzyć. a jak chłodnica jest zimna, a wskazówka powyżej 90 to prawdopodobnie do wymiany chłodnica.[/quote]


z tego co patrzyłem to jest tak zagrzałem silnik do temp. odpowiedniej wskazówka w pionie węze na chłodnice mialem zimne a to się grzało czyli dalej zapowietrzony ?? bo jeszcze jak odkręciłem po chwili śrubke tą do odpowietrzania na góże to sykło powietrze a ile ma być płynu w chłodnicy po sam korek ?? i to odpowietrzać tymi dwoma korkami ?? z góry dzięki za pomoc pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 stycznia 2009, 13:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
beton250km/h, odpowietrzanie jest opisane na forum. jeśli zrobisz zgodnie ze wskazówkami to napewno się uda. Sokoro obydwa węże są zimne, a do te z korka odpowietrzającego syknęło powietrze to chyba oczywiste że jest układ zapowietrzony!!

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL