BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW


Teraz jest 22 maja 2019, 23:16


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 871 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 25 października 2015, 19:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 25
Posty: 135
Lokalizacja: Zamość
Moje BMW: 528i E39
Kod silnika: M52TUB28
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=158059
Da radę po vinie się dowiedzieć jaki jest rozmiar klapek? 320d e46 2004 FY38979

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 17 listopada 2015, 23:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Przyznaje sie ze nie doczytałem wszystkich postów i zapytam wprost ....czy po zaślepieniu klapek auto z dołu gorzej wstaje?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 17 listopada 2015, 23:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2629
Lokalizacja: in Poland
Moje BMW: 530d e39
Kod silnika: M57
TTom3k napisał(a):
Przyznaje sie ze nie doczytałem wszystkich postów i zapytam wprost ....czy po zaślepieniu klapek auto z dołu gorzej wstaje?

nie :]

_________________
palczasty - polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 18 listopada 2015, 08:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Dlaczego miałoby mieć gorszy dol:)? jest ok nawet lepiej :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 18 listopada 2015, 08:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Gdzies tam czytałem że klapki są odpowiedzialne za własnie moc w dolnym zakresie obrotów dlatego pytam :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 18 listopada 2015, 19:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Dzisiaj rozmawiałem z bratem który ostatnio w 320 zamontował klapki i twierdzi że jest dół słabszy ?! Może ktos potwierdzic jakims wykresem jak to naprawde jest?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 18 listopada 2015, 22:37 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E90 320d
Mate08 napisał(a):
Da radę po vinie się dowiedzieć jaki jest rozmiar klapek? 320d e46 2004 FY38979


Spytaj tu http://klapkizawirowan.pl/pl/kontakt/ maja jakis patent na to (pewnie wymontowane wszystkie mozliwe wersje kolektorow :hyhy: )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 19 listopada 2015, 10:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
Nie miał klapek i zamontowal jest spowrotem? :) po jakiego grzyba? ja myślałem że Ty chcesz demontowac a nie montować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 19 listopada 2015, 18:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
zyziekm napisał(a):
Nie miał klapek i zamontowal jest spowrotem? :) po jakiego grzyba? ja myślałem że Ty chcesz demontowac a nie montować.

Tfuuu sorry, zamontował zaślepki :)

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 19 listopada 2015, 19:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 257
Lokalizacja: Dąbrowa Gór.
Moje BMW: e46 320td
Kod silnika: m47n
No to igla , nie powinien przez taki zabieg mieć słabszego dolu przynajmniej ja nie odnotowalem , niech sprawdzi czy wszystko dobrze złożył do kupy .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 19 listopada 2015, 21:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Gdzies na forum był wykres z hamowni przed i po ale niestety zdjecie sie nie otwiera;/

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 25 listopada 2015, 20:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Powitać, czy zaślepki z tej aukcji będą pasowały do E46 2.0d 150 km ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=4845029388


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 11 stycznia 2016, 14:52 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 60
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47N
Moje spostrzeżenia.
Po demontażu klapek i założeniu zaślepek dół jest wyraźnie słabszy, silnik chodzi głośniej, bardziej drży. Sam dźwięk silnika z wymontowanymi klapkami jest beznadziejny. Dałem się nabrać na wywalenie tych klapek choć jak się później okazało (organoleptycznie) luzów w klapkach zbytnio nie stwierdziłem. Nity świetnie trzymały a ośka delikatny luz ma także w nowym kolektorze. Wiem bo kupiłem NOWY kolektor i silnik wrócił do normalności - znów jest RADOŚĆ Z JAZDY.
Łącznie na tym starym kolektorze JA zrobiłem 150.000 km - bałem się co tam się dzieje a trzeba było tematu w ogóle nie ruszać.
Bez klapek spalanie też było troszkę wyższe i silnik miał coś w rodzaju bezwładności - minimalnie dłużej spadały obroty do wartości biegu jałowego.

WYWALANIE KLAPEK - NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Rzadki3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 10:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Posty: 10110
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M654321
Kod silnika: AMG z LPG
rzadki3 napisał(a):
Moje spostrzeżenia.
Po demontażu klapek i założeniu zaślepek dół jest wyraźnie słabszy, silnik chodzi głośniej, bardziej drży. Sam dźwięk silnika z wymontowanymi klapkami jest beznadziejny. Dałem się nabrać na wywalenie tych klapek choć jak się później okazało (organoleptycznie) luzów w klapkach zbytnio nie stwierdziłem. Nity świetnie trzymały a ośka delikatny luz ma także w nowym kolektorze. Wiem bo kupiłem NOWY kolektor i silnik wrócił do normalności - znów jest RADOŚĆ Z JAZDY.
Łącznie na tym starym kolektorze JA zrobiłem 150.000 km - bałem się co tam się dzieje a trzeba było tematu w ogóle nie ruszać.
Bez klapek spalanie też było troszkę wyższe i silnik miał coś w rodzaju bezwładności - minimalnie dłużej spadały obroty do wartości biegu jałowego.

WYWALANIE KLAPEK - NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!



:zdziwko:

Usuwałem już klapki z kilkunastu aut E46, E39, E60 4-ro i 6-cio cylindrowych i nigdy czegoś takiego nie zaobserwowałem, ani ja, ani użytkownicy...
Może coś źle poskładałeś po usunięciu klapek ?

_________________
Obrazek
Andrew Performance - Niezależny Serwis BMW & MINI
https://www.facebook.com/AndrewPerformance/
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 12:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 60
Moje BMW: e46 320d
Kod silnika: M47N
Hej.
Robił to mechanik. Ten sam, który później zamontował kolektor. Auto niby jeździło, przyśpieszało itd. ale to już nie było to samo. Tak jak na pewnym wykresie mocy auto faktycznie jak się bujnęło to w górnych zakresach było nawet jakby mocniejsze.
Znam swoje auto zbyt dobrze, żeby nie zauważyć subtelnych różnic, o których pisałem w poprzednim poście. Wydałem 1800 na nowy kolektor i mam spokój.
Czekam na wrażenia osób, które wjeżdżone są w swoją brykę. Bo jak ktoś usuwa klapki niedługo po kupnie auta to może nie zauważyć różnicy.
Pozdrawiam.

_________________
Rzadki3


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 13:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 883
Lokalizacja: Tczew
Widzisz Kolego, ja u siebie nic takiego nie zaobserwowałem.

_________________
320d Touring - 227 KM i 545 Nm


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 14:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 886
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Na pewno mechanik coś źle złożył.Jeździłem paroma e46 320d bez klapek i z klapkami i niema żadnej różnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 16:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 347
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N++
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=140502
rzadki3 napisał(a):
Moje spostrzeżenia.
Po demontażu klapek i założeniu zaślepek dół jest wyraźnie słabszy, silnik chodzi głośniej, bardziej drży. Sam dźwięk silnika z wymontowanymi klapkami jest beznadziejny. Dałem się nabrać na wywalenie tych klapek choć jak się później okazało (organoleptycznie) luzów w klapkach zbytnio nie stwierdziłem. Nity świetnie trzymały a ośka delikatny luz ma także w nowym kolektorze. Wiem bo kupiłem NOWY kolektor i silnik wrócił do normalności - znów jest RADOŚĆ Z JAZDY.
Łącznie na tym starym kolektorze JA zrobiłem 150.000 km - bałem się co tam się dzieje a trzeba było tematu w ogóle nie ruszać.
Bez klapek spalanie też było troszkę wyższe i silnik miał coś w rodzaju bezwładności - minimalnie dłużej spadały obroty do wartości biegu jałowego.

WYWALANIE KLAPEK - NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jesteś chyba jedynym, któremu mechanik coś źle poskładał :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 12 stycznia 2016, 22:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 27
Posty: 2880
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
marcin92 napisał(a):
Na pewno mechanik coś źle złożył.Jeździłem paroma e46 320d bez klapek i z klapkami i niema żadnej różnicy.




x2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Niebezpieczne klapki zawirowań w kolektorze dolotowym
PostNapisane: 13 stycznia 2016, 00:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 25
Posty: 262
Lokalizacja: stoczek łukowski / warszawa
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=156155
kubawojcik napisał(a):
rzadki3 napisał(a):
Moje spostrzeżenia.
Po demontażu klapek i założeniu zaślepek dół jest wyraźnie słabszy, silnik chodzi głośniej, bardziej drży. Sam dźwięk silnika z wymontowanymi klapkami jest beznadziejny. Dałem się nabrać na wywalenie tych klapek choć jak się później okazało (organoleptycznie) luzów w klapkach zbytnio nie stwierdziłem. Nity świetnie trzymały a ośka delikatny luz ma także w nowym kolektorze. Wiem bo kupiłem NOWY kolektor i silnik wrócił do normalności - znów jest RADOŚĆ Z JAZDY.
Łącznie na tym starym kolektorze JA zrobiłem 150.000 km - bałem się co tam się dzieje a trzeba było tematu w ogóle nie ruszać.
Bez klapek spalanie też było troszkę wyższe i silnik miał coś w rodzaju bezwładności - minimalnie dłużej spadały obroty do wartości biegu jałowego.

WYWALANIE KLAPEK - NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jesteś chyba jedynym, któremu mechanik coś źle poskładał :)

Proponuje sobie samemu rozkrecic i popatrzec chwila roboty. To musi dzialac ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 871 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL