BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 18:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 736 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 17 sierpnia 2014, 20:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
codecode, to nie jest takie proste wszystko się da zrobić tylko trzeba wiedzieć jak co działa.
każdy przycisk ma swoją rezystancję i sygnały wychodzą na przewody chyba w kostce zielonej w taśmie tylko ot tak nie da rady tego zrobić na przekaźniku by otwierać bramę musiał byś mieć jakiś moduł radiowy co steruje bramą i tak zmienić rezystancję przycisków na kierownicy by odpowiadały rezystancji przycisków w module.
naj prościej byś musiał mieć lusterko z m5 chyba które miało już moduł radiowy do tych celów który dało się programować.

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 22 sierpnia 2014, 20:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Odświeżam mam pytanie co do sterowania ori radiem z kiery wie ktoś jak to podłączyć?

Tempomat i podświetlanie już wiem :)
Ma ktoś może jakiś schemat?

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 24 sierpnia 2014, 12:02 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 13
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E46
Kod silnika: n42b18
Witam podpinam się do tematu z pytaniem.Chce dołożyć multifunkcje do mojej kierownicy auto to BMW E46 316i n42b18 2003r i moje pytanie jak mogę sprawdzić fizycznie czy mam tempomat?? Istnieje może jakiś sposób na to obecnie mam 3raminna kierownice bez multi. a czytałem ze auta z moim silnikiem wychodziły z tempomatem i bez niego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 24 sierpnia 2014, 12:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
dawidP napisał(a):
Witam podpinam się do tematu z pytaniem.Chce dołożyć multifunkcje do mojej kierownicy auto to BMW E46 316i n42b18 2003r i moje pytanie jak mogę sprawdzić fizycznie czy mam tempomat?? Istnieje może jakiś sposób na to obecnie mam 3raminna kierownice bez multi. a czytałem ze auta z moim silnikiem wychodziły z tempomatem i bez niego.



Nie wiem jak to jest w nowych autach z silnikami Pb, ale jak nie masz elektronicznego pedału gazu i nie masz servomotoru do przepustnicy to nie masz tempomatu

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 24 sierpnia 2014, 23:59 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 13
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Moje BMW: E46
Kod silnika: n42b18
Pedał gazu jest elektronicznie sterowany a co z przepustnica to nie wiem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 27 sierpnia 2014, 17:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
dawidP napisał(a):
Witam podpinam się do tematu z pytaniem.Chce dołożyć multifunkcje do mojej kierownicy auto to BMW E46 316i n42b18 2003r i moje pytanie jak mogę sprawdzić fizycznie czy mam tempomat?? Istnieje może jakiś sposób na to obecnie mam 3raminna kierownice bez multi. a czytałem ze auta z moim silnikiem wychodziły z tempomatem i bez niego.


Jest możliwość zamontowania multi wraz z tempomatem

_________________
E36 E46 E90 seria 3 to jest to .... Części używane mam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 28 września 2014, 08:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 664
Lokalizacja: Leszno k/ Warszawy
Moje BMW: E46 316 Ti
Kod silnika: N42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 4#p2213424
lukejadi napisał(a):
Koledzy, od paru dni wałkuję wątki ale nadal nic nie wiem. Zazwyczaj kurcze tak jest ;) Dlatego zadam swoje pytanie wprost.

Mam auto z grudnia 1999. Chce wymienic swoja kierownice (czteroramienna bez MF) na najlepszą jaką mogę. Czy ktos moze mi wskazac ktorych NIE MOGE zamontowac? Pewnie moge wszystkie, ale zebym nie wymianial polowy deski ;) Czy musze szukac kierownicy z poduszką jednonabojową? Wtedy by mi odpadły wszystkie kierownice z okrągłą poduszką i zostały tylko te trójkątne?


Przeczytałem temat od początku ale mało obrazkowy i już zgłupiałem ;) Czy czteroramienną kierownice z multifunkcją jak niżej

Obrazek

mogę zamienić na pakietową trójramienną jak poniżej ?

Obrazek

Jeśli już o tym było to przepraszam za niedoczytanie...

_________________
byłe
miłe wspomnienia E90 viewtopic.php?f=6&t=93850
miłe wspomnienia E34 viewtopic.php?f=6&t=115176
miłe wspomnienia E46 viewtopic.php?f=6&t=144578
miłe wspomnienia E91 viewtopic.php?f=6&t=157257


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 28 września 2014, 11:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 28 września 2014, 11:10 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 664
Lokalizacja: Leszno k/ Warszawy
Moje BMW: E46 316 Ti
Kod silnika: N42
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 4#p2213424
Wszystko jasne. Dziękuje.

_________________
byłe
miłe wspomnienia E90 viewtopic.php?f=6&t=93850
miłe wspomnienia E34 viewtopic.php?f=6&t=115176
miłe wspomnienia E46 viewtopic.php?f=6&t=144578
miłe wspomnienia E91 viewtopic.php?f=6&t=157257


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 3 października 2014, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: krk
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B22
Czy mając kierownice trój ramienną (jak m pakietowa) tylko bez multifunkcji potrzebuje coś więcej niż same przyciski?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 3 października 2014, 18:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 598
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 330ci
Kod silnika: m54b30
Garaż: Obecne E46 Coupe 330ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149926

Byłe E46 Coupe 323ci-->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142836&p=1860214#p1860214

Byłe E36 Coupe -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123217

E39 Sedan -->http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=138381
qasu123, Tak kolego, potrzebujesz przyciski wraz z tym plastikiem przewody i kostki, ogolnie to sprawa jest banalna, wyciągasz poduche, wyciągasz zaślepkę od multifunkcji, wkładasz panel wraz z przyciskami, i podłączasz kostkę od przycisków. i Dalej dokładasz 3 przewody do kostki tej zielonej nad nogami o ile już nie masz.

_________________
Kliknij na zdjęcie i Zobacz moje 330ci


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 8 października 2014, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
Witam wszystkich Ponownie

Od dluższego czasu walcze z tempomatem w swojej bemie. Mam silnik m47n czyli e46 po lifcie. Dokupilem sobie do swojej kierownicy przyciski multifunkcji. Zamontowalem w kierownicy podlaczylem przewody tak jak powinny byc. Sterowanie radiem dziala, podswiatlanie tez, kontrolka od tempomatu sie wlacza i to tyle, tempomat nie dziala. Podlaczylem pod INPA i sprawdzielm przyciski multifunkcji. Wszystkie przyciski dzialaja. Probowalem zdiagnozowac sam tempomat ale wyskakuje mi komunikat IFH-0009 NOT RESPONSE CONTROLUNIT. Program will be stopped. Notice: Rover crusie control must be turned ON for diagnosis!!!

Wkoncu wpadlem na pomysl zobaczyc czujnik pedalu sprzegla aczkolwiek nie widze tam zadnych kabli zeby byly podlaczone. Podrzucam zdjecia jak to wyglada. Wydaje mi sie ze ten czujnik jest po lewej stronie tego wysprzeglika ale sie nie orientuje dokladnie. Nie wiem gdzie w ogole powinny byc przewody od tego czujnika bo nigdzie ich tam nie widze. Powiem szczerze ze wkoncu zwatpilem czy w tej wersji mam tempomat. Jak ktos sie orientuje o co tutaj chodzi to bede naprawde bardzo wdzieczny.

http://zapodaj.net/f4e9972d15cdc.jpg.html

http://zapodaj.net/51af9c992c594.jpg.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 9 października 2014, 08:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
mozesz sprawdzic czy czujnik pedalu sprzegla i stopu dzialaja w inpa jak tak to moze masz inny nr vinu skrzyni i motoru( ja tak mialem) i tempomat byl wlaczony ale nie dzialal. a w inpa mam ten sam komunikat i nie moge go zdiagnozowac. tempomat masz napewno ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 9 października 2014, 16:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
no dzieki za podpowiedz. a powiesz mi jak mozna sprawdzic to w inpa? Bo nie wiem w jakim dziale tego szukac. Mozna powiedziec ze dopiero co zaczynam przygode z diagnstyka :oczami:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 20 października 2014, 11:27 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E 30
Kod silnika: m10b18
Panowie pacjent to e46 2.0d 1999 czy mogę zastąpić zwykłą kierownicę z kwadratową poduszką bez muli na trójramienną poliftową z multi? temat obszerny ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na to pytania.

z góry dziękuje i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 21 października 2014, 10:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 24 października 2014, 21:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
BMW E46 320i 2000r

Nie wiem w którą kostkę wpiąć się z tempomatem, mam kostke 54piny?^ w której 27 i 37 pin są już zajęte.


http://gyazo.com/8383d8c24c3a017dc3cb73788e2ad5e4
http://gyazo.com/1b8175662c1a3d8044f11a6673af0beb


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 26 października 2014, 15:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
bike3r napisał(a):
54piny?

sory, źle zobaczyłem 52piny :)

lepsze zdjęcie: http://gyazo.com/b54b3f0f1ccc93a9356a06f0d505540b


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 26 października 2014, 16:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 7
Moje BMW: e46
Kod silnika: m47n
ok, zrobione już :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 11 listopada 2014, 19:02 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46
Kod silnika: m43
Witam mam kierownice 4 ramienna z napisem airbag taka sama jak w pierwszym poscie .Mam e46 318i z 98 r pazdziernik Czy to mozliwe ze mam dwunabojowa poduszke w przedlifcie z tego roku? Prosze o odpowiedz bo dla mnie to kwestia bezpieczenstwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 736 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL