BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 10 maja 2024, 12:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 736 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 22 lipca 2014, 20:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 332
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Garaż: Było.. BMW e46 320d -> było.. e87 118d -> jest.. e60 525d
Uporałem się po wielkim boju z multifunkcją w mojej e87 ale nie do końca, jeśli ktoś będzie doposażał swoją bemkę w multifunkcję i po zdjęciu kierownicy w tej drugiej kostce nie ma pinów to wymiana samej taśmy nie pomoże trzeba cały kombajn zmienić bez kodowanie kiery wszystko działa, ja kupiłem samą taśmę później musiałem dokupić kombajn i teraz przyciski działają. Po modyfikacji powstał mi problem typu świecąca się kontrolka od kontroli trakcji jak włanczam kierunkowskaz i skręcam np w prawo, a następnie prostuje kierownice w centralne położenie kierunek nie wyłancza się zapewne coś z czujnikiem konta skrętu kierownicy, wszystko sprawdziłem 2 razy wszystko ustawione na znakach tak jak być powinno i moje pytanie wystarczy skosować błąd czy trzeba podpiąć pod kompa i ustawić nowy punkt centralny kierownicy po wymianie na nowy kombajn czy trafił mi się kombajn z uszkodzonym czujnikiem?? Dodam, że wszystkie manetki działają bez problemu.

_________________
Przez całe ciało przechodzą ciarki
dwie nerki, rozpoznawczy znak wiadomej marki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 28 lipca 2014, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 12
Moje BMW: 318i
mam fart że w moim e90 już taka była bo bym sobie z tymi kabelkami ni chu chu nie poradził ... <farciarz> ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 28 lipca 2014, 15:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 332
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47
Garaż: Było.. BMW e46 320d -> było.. e87 118d -> jest.. e60 525d
W e90, e87, e81 nie ma zabawy z kabelkami przy dołożeniu multifunkcji jeśli masz po ściągnięciu kiery w tej drugiej kostce piny to tylko podłączasz multi i działa jeśli nie to wymiana taśmy i pająka jeśli na nowe części spoko, jeśli używane zaczynają się schody, pająk jest zaprogramowany pod dane auto przekładka do drugiego auta to nie taka prosta sprawa po złożeniu kiera działa ale od razu wywala błąd czujnika konta skrętu kierownicy i raczej nikt nie przeprogramuje pająka :/ a tak jeździć się nie da nie działa DTC i nie odbijają kierunki jednym słowem lipa..

_________________
Przez całe ciało przechodzą ciarki
dwie nerki, rozpoznawczy znak wiadomej marki.


Ostatnio edytowano 4 sierpnia 2014, 20:59 przez karamba_5, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 2 sierpnia 2014, 15:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa, sercem Parczew
Moje BMW: E39 520
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142945
Podłacze się pod temat..
Moje konektory z wentylatora komputera nie pasują - są za duże..
Zadne ze sprzętu AGD i RTV posiadającego w domu nie pasują..
Na chwile obecną zrobiłem prowizorkę (troche lutowania, uzywana kostka od MIDa) i jakoś poszło.. Działa choć jest to rozwiązanie chwilowe.. Chciałbym porządnie to zrobić i kupić oryginalne konektory , które występują w tej kostce..

Stąd moje pytanie , zna ktoś sklep gdzie mogę je dostać ? Albo chociaż nazwe tych konektorów ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 15:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 197
nioop napisał(a):
Stąd moje pytanie , zna ktoś sklep gdzie mogę je dostać ? Albo chociaż nazwe tych konektorów ?


Chyba coś takiego z tego co pamiętam.
http://allegro.pl/konektor-pin-zenski-m ... 40763.html

_________________
Obrazek
ZAPRASZAM do galerii mojej 330Ci ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 6 sierpnia 2014, 19:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 131
Lokalizacja: Warszawa, sercem Parczew
Moje BMW: E39 520
Kod silnika: M52B20
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142945
Oooo.. Stary, wielkie dzięki.. Ileż ja się tego naszukałem..
Jeszcze raz bardzo wielkie dzięki za pomoc..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 7 sierpnia 2014, 22:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Pany co wydrzeć z dawcy by przełożyć multifunkcję z e46 320d 2003r do e46 318d 2003r
Wiadomo kierownica, taśma, przewody do sterowania radiem.

A co z z tym do tempomatu w dieslu tempem steruje sterownik ECU i idą do niego 2 przewody?

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 8 sierpnia 2014, 11:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Mira_s1987, wydaje mi się że sama kiera wystarczy :) trzeba dołożyć kabelki tylko i powinieneś mieć wszystko , nawet tempomat

jak z e46 na e46 i te same roczniki

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 10 sierpnia 2014, 10:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
Sylwek_ch, no właśnie nie wiem wolałem spytać nie miałem jeszcze odczynienia z e46 :D,
ale przy wyciąganiu instalacji z tego anglika z zielonej wtyczki od taśmy od multifunkcji żaden przewód nie szedł do kostki od radia szły dwie skrętki na tył ale nie chciało mi się tego wydzierać (była jeszcze cała wykładzina w aucie i fotele) i chyba to szło do zmieniarki, to możliwe że dopiero od zmieniarki szło na radio?
E46 w którym ma być zamontowana nowa kiera nie ma zmieniarki.

Do tempomatu do diesla idzie jakiś przekaźnik? Bo idąc za przewodami z tej zielonej wtyczki doszedłem do jakiegoś przekaźnika z przekaźnika były dwa na bezpieczniki i jeden szedł do komory silnika zdaje się że do ECU.

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 10 sierpnia 2014, 18:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 593
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: '07 Audi A6 quattro
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
Panowie, ja wczoraj w koncu (po ponad 2 miesiacach jezdzenia z nieaktywna multifunkcja) podlaczylem sobie to na tej gotowej wiazce, co mozna kupic na allegro za 239zl.
30min roboty, bezproblemowo, bardzo szczegolowa instrukcja ze zdjeciami, informacja o pinach, ktore trzeba podlaczyc itp. Ogolnie polecam, gdyby nie ta cena ;) aczkolwiek ja nie zaluje bo nie mialem czasu na rozgrzebywanie tego 10razy przez złe piny czy złaczki. A tutaj obeszlo sie bez lutowania i kombinowania.

_________________
Obrazek
obejrzyj moje BMW :)
filmik z moja piękną str 9 ;) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
330d+ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 10 sierpnia 2014, 19:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
salieri330, możesz podrzucic link od kogo kupowałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 11 sierpnia 2014, 08:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 593
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: '07 Audi A6 quattro
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
http://allegro.pl/bmw-3-e46-multifunkcj ... 67768.html
nick z allegro sprzedającego: Bartolomeeo

Tylko jak kupisz to pilnuj maila albo telefonu, bo sprzedajacy potrzebuje bardzo duzo informacji o Twoim samochodzie a najlepiej końcówkę vinu i info do jakiej kierownicy ma być zestaw.

Ogólnie zestaw jest bardzo wysokiej jakości!

_________________
Obrazek
obejrzyj moje BMW :)
filmik z moja piękną str 9 ;) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
330d+ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 11 sierpnia 2014, 19:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2977
Lokalizacja: RMI
Moje BMW: e90 330d +
Kod silnika: m57t2
salieri330 napisał(a):
http://allegro.pl/bmw-3-e46-multifunkcja-tempomat-doposazenie-e-46-i4472167768.html
nick z allegro sprzedającego: Bartolomeeo

Tylko jak kupisz to pilnuj maila albo telefonu, bo sprzedajacy potrzebuje bardzo duzo informacji o Twoim samochodzie a najlepiej końcówkę vinu i info do jakiej kierownicy ma być zestaw.

Ogólnie zestaw jest bardzo wysokiej jakości!




Dzięki za info :)


Edit: Potem tempomat trzeba uaktywniać przez kompa czy dziala do razu?


Ostatnio edytowano 11 sierpnia 2014, 20:46 przez damianRC, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 11 sierpnia 2014, 20:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 2808
Lokalizacja: Tomaszów Lub i okolice :)
Moje BMW: E36 318i 96r.
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=88829
salieri330, to masz jakieś dokładne foty tego zestawu? bo nie wiem czy wsio wyciąłem :) albo masz tą instrukcje montażu tam może coś jest co mi się przyda?

_________________
Moja Bunia: viewtopic.php?f=6&t=88829



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 11 sierpnia 2014, 23:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 443
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: e46 330ci 328ci
Kod silnika: m54b30,m52b28tu
Garaż: e46 328ci hellrot
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149192
e46 330ci topasblau
viewtopic.php?f=6&t=170876
chłopaki mam takie pytanie w mojej e 46 328 czyli w silniku m52b28tu ciągnąc przewód od wtyczki z kierownicy czyli pin nr 8 do komory silnika to w komputerze silnika musze znaleźc wtyk 40 pinowy i podłączyć do wolnego pinu 27 tak ? bo w opisie nie było silnika m52 czy jednak inaczej?

_________________
Obrazek
Kolektory Schmiedmann, xpipe, końcowy eisenmann, ssący b30, gwint Lowtec H9.2


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 13 sierpnia 2014, 15:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 593
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: '07 Audi A6 quattro
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
U mnie nie trzeba bylo nic aktywowac. W poliftach raczej nie bedzie trzeba. Hm samych fot nie mam, w sumie nie pomyslalem zeby zrobic.
Ale podesle potem instrukcje to bedzie wiadomo co i jak ;-)

_________________
Obrazek
obejrzyj moje BMW :)
filmik z moja piękną str 9 ;) http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=106910
330d+ :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 14 sierpnia 2014, 11:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 154
Moje BMW: e89 Z4
Kod silnika: M20B20
Garaż: e46: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=133201
e89: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159682
Koledzy, od paru dni wałkuję wątki ale nadal nic nie wiem. Zazwyczaj kurcze tak jest ;) Dlatego zadam swoje pytanie wprost.

Mam auto z grudnia 1999. Chce wymienic swoja kierownice (czteroramienna bez MF) na najlepszą jaką mogę. Czy ktos moze mi wskazac ktorych NIE MOGE zamontowac? Pewnie moge wszystkie, ale zebym nie wymianial polowy deski ;) Czy musze szukac kierownicy z poduszką jednonabojową? Wtedy by mi odpadły wszystkie kierownice z okrągłą poduszką i zostały tylko te trójkątne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 14 sierpnia 2014, 15:08 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 99
ładuj każdą jaką chcesz.. na forach piszą ze musi byc jednonabojowa jesli taka wychodzila w twojej furce, ale laduja rowniez na przemian z jedno na dwu nabojowa i tez im działa, zapewne bedziesz chcial Mpakietowa to laduj i sie nie przejmuj ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 15 sierpnia 2014, 11:36 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 19
Moje BMW: 320Ci
Kod silnika: M54B22
Witam, gdzie może być problem? Wstawiłem do mojego 320Ci z 2001r. panel multifunkcyjny, miałem kierownice trójramienną. Wszytko podłączyłem jak w instrukcji i niestety nic nie działa, zero reakcji, brak podświetlania.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] Wymiana zwykłej kierownicy na multifunkcyjną
PostNapisane: 16 sierpnia 2014, 23:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 328i
Kod silnika: M52B28
Witam
Zadam pytanie, które już padło, niestety odpowiedzi nie było (albo nie znalazłem).
Chodzi o przyciski do sterowania telefonem na kierownicy. Są to dwa przyciski, które u mnie nie działają rzecz oczywista bo nie mam telefonu. Multifunkcja jest w oryginale.
Jak już ktoś wcześniej pisał chciałbym wykorzystać te przyciski, ja akurat, do otwierania bramy wjazdowej i garażowej. Jednym słowem
czy da się "wyciągnąć" te sygnały na zewnątrz aby sobie jakiś przekaźnik podpiąć i sterować pilotem od bramy.
Czy ewentualnie po dołożeniu modułu telefonu da się to uzyskać ?
Czy ktoś już tego próbował albo ma te przyciski wykorzystane w sposób podobny ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 736 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 37  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL