BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 14:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.


Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 01:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: rzeszow
mam pytanko odnosnie pompy paliwowej do e46 2.0diesel jak sprawdzic wydajnosc starej???
bo znajomi mowia mi zebym zmienil gdyz jak mam malo ropy w baku samochud staje,czy to napewno wina pompy??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 01:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: rzeszow
czy ktos mi pomoze??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2008, 19:20 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam nie mam disla ale wydaje mi się że gdyby pompa szwankowała to byłoby żle i na pe łnym baku

co to znaczy mało ropy w baku może wskażnik paliwa żle wskazuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2008, 18:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: rzeszow
dziekuje za odpowiedz:))) ale zdobylem nastepne informacje a mianowicie znajomy mechanik wspominal cos jeszcze o popce ktora znajduje sie w srodku baku,gdyz bak jest dwu komorowy i za utrzymywanie rownego poziomu w obu zbiornikach odpowiada wlasnie pompa,wiec moze to ona jest sprawca calego zamieszania? sam juz nie wiem co myslec, ogulnie samochud jezdzi normalnie ale gdy wskazowka zbliza sie do poziomu rezerwy nim jeszcze zdazy sie wlaczyc,samochud staje musze dopiero dotankowac by kontynuowac jazde,niebawem wybieram sie do polski,gdyz narazie jestem w Uk i boje sie zeby nic sie nie stalo po drodze co moge zrobic??? pozdrawiam:)))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2008, 19:03 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
Witam zgadza się zbiornik ma dwie komory w jednej jest czujnik poziomu paliwa z pompą paliwa a w drugiej czujnik poziomu między komorami jest przewód wyrównawczy który odpowiada za wyrównanie poziomu między komorami prawdopodobnie szwankuje czujnik w jednej komorze jeżeli wybierasz się w drogę to pozostaje ci obserwować wskażnik i nie dopuszczać do zbyt niskiego stanu a najlepiej mieć trochę paliwa w bagażniku nie dawaj angolom do naprawy bo zedrą z ciebie skórę-pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2008, 13:12 
Witam mam problem z 325 td kiedy jest dobrze rozgrzana ciężko odpala, za pierwszym razem muszę kręcić parę sekund aż załapie. jeżeli nie to cofam kluczyk i za drugim jest już lepiej. jeżeli silnik jest zimny odpala praktycznie od dotknięcia, czy to jest wina pompy? i czy warto ja regenerować? mowa jest o przekaźniku czy jego wymiana może coś pomóc?

Pozdrawiam:))


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Zachodnio-Pomorskie
witam mam problem z bmw e34 touring 2.5 tds, gdy jest 40 l paliwa i więcej pali znakomicie a jak jest mniej niż 40 l to ciężko pali.wymieniłem pompe paliwa w zbiorniku i nadal to samo, przewody paliwowe są ok, turbina ok.zna ktoś recepte na to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 października 2008, 21:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Zachodnio-Pomorskie
ja mam podobny problem 2.5tds pompe wymieniłem i nadal to samo, narazie szukam dalej i dowiedziałem się że trzeba wymienić zaworek zwrotny paliwa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2008, 20:16 
Witam!
Mam podobny problem w moim BMW 530D. Najpierw ze 3 razy miałem kłopoty z odpaleniem, zawsze paliła za pierwszym razem aż w czwartek zapaliła za 3 i tak ze 3 razy aż w końcu w czasie jazdy - ja jej gaz a tu nic... i stanęła, po chwili odpaliła ale na wysokich obrotach znów zgasła, potem odpaliła, odjechałem z 500m i..... odwiozłem ją na lawecie. Mechanik mówi ( po komputerze) że to chyba pompa w zbiorniku - jedna z dwóch (podobno są tam 2), czujnik niby jest ok. A i jeszcze jak mi gasła to zapalała się kontrolka - chyba od świecy żarowej (spirala z napisem DDE) - mechanik mówił że to błąd i już to naprawił. Teraz będzie sprawdzał pompy.
A może ktoś miał podobny przypadek.... ?
Pzdr


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2008, 18:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Zachodnio-Pomorskie
Witam. Miałem podobne problemy, z tego co wiem to w sedanie są 2 pompy paliwa w zbiorniku, a w kombi 1. Wymieniłem pompe i nic, dopiero gdy wymieniłem zawór zwrotny paliwa wszystko jest OK.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: BMW E 46 320D 136 km słabo pali
PostNapisane: 22 kwietnia 2009, 22:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Przysucha
Witam posiadam, bmw e46 320 d rok 99 słabo pali rano jak załapie to gasnie i potem musze krecic dlugo prosze o jakas rade ponieaz jezdze po mechanikach i nikt mi nie moze pomoc prosze o pisanie na gg 9884102


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 26 lutego 2010, 21:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 320
Kod silnika: m50b20
Witam !

Odkopię trochę stary temat :) Otóż ostatnio mam problem z moją m50b20, a dokładniej z jej odpalaniem. Wygląda to tak - wczoraj odpalała za 3 razem, kręciła ładnie i za 3 odpalała. Dzisiaj pojechałem do sklepu, zgasiłem... i już nie odpaliła. Mam LPG i kiedyś czytałem że często pompy paliwa od gazu padają. Tak jak jeden z kolegów który pisał troche wyżej, dałem fotel do góry i pięścią uderzyłem parę razy - nie pomogło... to kluczem potem ;p i tak za 5 razem pomału odpaliła i to tak nie chetnie. PB mam 20L w tej chwili w baku. Potem jak chciałem bemke wstawic do garażu to samo, ale uruchomiła się po paru stuknięciach pięścia (klucza nie ruszałem juz :))

Jak już odpali to jedzie normalnie, mocy nie traci, normalnie się wkręca. Myślę, że to pompa paliwa, ale chciałbym poznać Wasze zdanie, oraz zapytac gdzie ona może być w m50b20 92' sedan, pod kołem zapasowym czy pod siedzeniem z tyłu ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 26 lutego 2010, 21:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 71
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
pompę paliwe masz pod tylną kanapą po stronie kierowcy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 26 lutego 2010, 22:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 320
Kod silnika: m50b20
ryszard55, dzięki.

Dobrze by było gdyby ktoś potwierdził moje domysły czy to jest pompa paliwowa winna. Ewentualnie czy jest sens dopłacać 250zł do BOSHA czy lepiej kupić tańsza za ~200zł nową innego producenta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 27 lutego 2010, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Nikt Ci na odległość nie potwierdzi na 100% że to pompa. Jest jeszcze dużo możliwości które były opisane wcześniej. Fachowo uruchamia się pompę i mierzy się ciśnienie na szynie wtryskowej.
Pompy nie padają od instalacji gazowej tylko od długiej jazdy na gazie z małą ilością paliwa w zbiorniku. Ja zabezpieczyłem się w ten sposób że zainstalowałem sobie ręczny wyłącznik pompy paliwa. Ponieważ pompa bierze dużo prądu musi to być zrobione przez osobny przekaźnik lub przez włączenie wyłącznika w obwód sterowania oryginalnego przekaźnika pompy.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 28 lutego 2010, 21:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 357
Lokalizacja: Dzialdowo
Moje BMW: E39 530D
landryna106 prawdopodobnie padla ci pompa pod nogami kierowcy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 2 marca 2010, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: 320
Kod silnika: m50b20
Mam pytanko czy może ktoś wie, jak idą przewody do pompy paliwa od pływaka + i - ?? wyjąłem pompe chce wstawic nowe przewody bo stare były tak stare ze w palcach mi pękły, a zdjecia nie zrobilem...

OK już sobie poradziłem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 5 marca 2010, 00:08 
witam .
mam podobny problem z moją bestią e39 2,5 tds 97 niewybiera tak ze 20 litrów paliwa tankuje do pełna wskaznik pokazuje ze jest tak ze 70 litrow jak jezdze to wskazówka opada do 15 i auto staje brak paliwa.
postawiłem do mechanika ten stwierdził ze pompy sa sprawne .
do elektryka -instalacja sprawna ale jak rozkręcił licznik to teraz pokazuje na maxa 30 i tak wskazówka sie przemieszcza od 30 do 15 i rośnie spowrotem do 30.
wiem i rozumiem ze opcji moze byc wiele ale prosze pomózcie zaczyna mnie to irytowac.nauczyłem sie juz wozic 5l ropki w bagazniku jak bym sie zapomnieał
pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 4 października 2010, 14:45 
Witam.
Mam problem ze swoim 325 tds 1996 a mianowicie ostatnio wrucilem z trasy wieczorem i postawilem samochud na parkingu i na drugi dzien po poludniu nie moglem go za cholere odpalic mija 3 dzien i dalej jest ten problem krece i tylko bialy dym idzie z rury. niby pompa sprawna bo paliwo podaje. Jaka moze byc przyczyna, dodam ze wczesniej od jakiegos czasu swiecila mi sie inspekcja ale nie stety nie wzdazylem jechac na wymiane oleju.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: [Exx] Zepsuta pompa paliwa? może nie tym razem
PostNapisane: 12 stycznia 2011, 19:28 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E46
Kod silnika: A534G777
Witam mam pytanie, mam BMW E46 318 2002r. już rok a dziś po raz pierwszy mi nie zapalił, silnik pracuje normalnie jak kręcę, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki są dobre, przekaźnik pompy też jest dobry, czy to może pompa paliwa się zepsuła? jak mogę sprawdzić czy pompa paliwa jest dobra, proszę o jakieś wskazówki, pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL