BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 14:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] problem z instalacja KME prosze o pomoc
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 17:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
wiem ze to dlugie, ale napisane z sensem i odzwierciedlajace problem licze na pomoc i sugestie, dziekuje z gory

podjalem decyzje wymiany filtrow na sekwencji KME mod DIEGO oczywiscie w toruniu wielki problem bo nikt nie obsluguje ponoc. Znalazl sie jeden ktory wymienil 1 maly filterek taki okragly no i zabral sie za taka puszke przy listwie od razu ta co caly syf pobiera: zczail sie ze nie ma do KME puszki wiec dal jakas ELPIGAZ 2 razy mniejsza od tamtej-nie sugeruje ze mniej wydajna ale na cos tamta wieksza byla co nie. I zaczyna sie problem:

1. Po odpaleniu gaz trzymal nierowno (najpierw zejscie potem dopiero odbijal do gory obrotomierz )wiec gosciu zapodal jakas korekte na kompie
2. Podczas jazdy probnej auto zaczelo sie dlawic tracic obroty nawet gaslo
3. Po samoistnym ustaniu dlawienia auto na 1 biegu zbiera sie dobrze w calym zakresie obrotow natomiast na 2 BIEGU NASTEPUJE ODCIECIE PRZY 6000 obrotow i koniec wiecej nie pojdzie, sprawdzalem na benzynie idzie spokojnie pod 7000
4. Jakims cudem nagle zaczal przeplywomierz nawalac - dotkniecie gumy powodwalo znaczny spadek obrotow, a mocniejsze jej scisniecie wylaczenie pracy silnika.
5. Potem przy kolejnych badaniach przeplywomierza w ogole nie reagowal na dotyk zero zamuchy przy sciskaniu i ruszaniu nawet jak odlaczylem kostke to nieznacznie spadly obroty.

Koles od gazu mowi ze nie wie co to jest odciecie paliwa (wedlug niego silnik pewnie sie kreci do 1000000 obrotow na min) i ze przez podlaczenie komputera nie moze okreslic takowych parametrow, a potem zgania wine na przeplywomierz mowiac ze po podlaczeniu zlacz nie wykrywa prawidlowej pracy przeplywki i to dlatego mi odcina przy 6000.

rece padaja chlopaki pomocy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 17:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
a przed tym wszystkim było ok? i czy na benzynie silnik pracuje normalnie?

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 18:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
przed dzisiejszymi zabiegami auto jedzilo ok benzyna-bajer, a gaz delikatnie sie mulil-oznaka wg mnie filtorw, ale jeszcze w sobote na zlocie w toruniu wstawialem jej na prostej i krecila bez oporow. A dzis po zmianie filtra dziwny zachowanie przeplywomierza ale juz sie samo ustatkowalo, natomiast gaz na 2 biegu zatrzymuje sie prz 6000 tys jakby mial odcinke i dalej nic. Zadne modyfikacje na komputerze nie byly robione oprocz przejrzenia danych w programie AKME zero poprawek nic nie robione z wartoscia mieszanki nie sprawdzane mapy po prostu zero zenada spojrzal powiedzial ze dobrze jest i wylaczyl i ze nie wie z czego wynika problem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 18:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
no to widocznie wina leży w tym co wymieniał, możliwe że ten mniejszczy filtr nie wyrabia na całą instalacje i się muli albo zacina.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
mniejszy znaczy ten okragly malutki ?? bo w zasadzie byly takie same ten co wyjal i ten co wlozyl...nawet mowil ze jest w miare czysty ale kazalem zalozyc nowy

czy chodzi o te puszke co od razu przez wtryskiwaczami jest, te ktora zalozyl 2 razy mniejsza niz byla


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 18:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
cub3 napisał(a):
czy chodzi o te puszke co od razu przez wtryskiwaczami jest, te ktora zalozyl 2 razy mniejsza niz byla

własnie o to chodzi
jeśli jest przed wtryskiwaczami to przechodzi przez nią odpowiednia ilość gazu dla wtrysków, jeśli założył mniejszą to mniej paliwa i nie chce chodzić.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 18:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
wiesz jak zrobie jutro pojade rano zapytam co zrobil z tamta stara puszka na pewno jakis ma smietnik z elementami na warsztacie sam przeloze i zobacze jak bedzie chodzil jezeli dobrze to problem sam sie wyjasni a jak nie to mu chyba warsztat rozpierdziele bo oddawalem mu dobre auto odebralem liche


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, 18:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
cub3 napisał(a):
wiesz jak zrobie jutro pojade rano zapytam co zrobil z tamta stara puszka na pewno jakis ma smietnik z elementami na warsztacie sam przeloze i zobacze jak bedzie chodzil jezeli dobrze to problem sam sie wyjasni a jak nie to mu chyba warsztat rozpierdziele bo oddawalem mu dobre auto odebralem liche

za taką usługe nie powinieneś wogóle płacić. zrób tak jak mówisz i się wtedy okaże.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 08:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Kolego a może zmienił Ci soft na nowszy i nic nie podregulował???
Najczęściej jest tak że jak podłączasz GAZ pod kompa to instaluje się nowsza wersja softu... bez tego nie sprawdzi koleś pod kompem czy jest wszystko ok...
Jeśli soft nowy się pod gra to na 100% trzeba wyregulować obroty itp.
I to się robić powinno przy zmianie filtrów również! w zasadzie to przede wszystkim!!!
i bez regulacji obrotów (przy starych ustawieniach autko może , nawet powinno nierówno pracować)... czemu bo przy wymianie filtrów na nowe przepływ gazu jest większy i pomiary będą inne niż po tym jak zrobiłeś 10 tys. km!

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e36 problem z instalacja KME prosze o pomoc
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, 13:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 502
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
cub3 napisał(a):
Koles od gazu mowi ze nie wie co to jest odciecie paliwa (wedlug niego silnik pewnie sie kreci do 1000000 obrotow na min) i ze przez podlaczenie komputera nie moze okreslic takowych parametrow,


Kolo Cie robi w balona bo ja mam duzo tansza inastalke i moge takie cos robić tu masz linki do programow obsługi instalacji KME znajdz sowja wersje sciagnij/zainstaluj, a zobaczysz jak duzo mozesz sobie ustawic przez koma...

http://www.kme.com.pl/programy.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 15:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 50
Lokalizacja: ToruĂą
z tego co ja widzialem to on potrafil tylko przestawic obroty wyzej bo mu powiedzialem ze z jalowego lekko spada, a tak poza tym to nic innego nie patrzyl - pewnie nie umial. Komputer widocznie sie sam dostroil bo wczoraj po jezdzie na wszystkich biegach z rozna elastycznoscia wszsytko wrocilo do normy - pewnie sam komp sobie dobral i ustalil mieszanki.

Ale dzis kicha, normalnie na postoju nagle silnik zaczal mi nie palic na 1,2 garnki poczulem delikatne trzesenie i gaz sie wylaczyl, tzn nie wylaczyl tak tradycyjnie jakby sie skonczyl czy cos tylko po prostu padla elektryka, naszczescie znalazlem innego kolesai ktory obsluguje akme w warsztacie wiec podjade i zobaczy co z elektryka...

a garnki tez do roboty, pewnie przez to ze mi uszczela przed wczoraj na wydechy poszla i kompresje stracil...pewnie cewki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL