BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 10:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 17:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Dobra instalka to ok 4-4,5 tys. Nie trzeba iść w skrajności i montować Prinsy czy Landi Renzo.
np, Wtryski Barracuda - to taka dobra polska kopia wtrysków Hana (Hany ostatnio spadły na jakości i dużo osób montuje Barracudy i są bardzo zadowoleni), 2 reduktory, wydajny zawór w butli, sterownik KME albo Stag. Klucz do sukcesu to dobre podejście i cierpliwość osoby montującej i późniejsza regulacja.
Ja u siebie miałem na poczatku normalny zawór w butli i wtryski tanie Magic Jet, przejechałem na tym 60 tys km. Zawór w butli i wtryski zostały wymienione i jeździ się bardzo dobrze jak na PB. Co mi jeszcze zostało to zmiana reduktora na układ z dwoma lub po prostu dołożenie jeszcze jednego do tego co mam. Jak ostro butuje to są albo spadki ciśnienia albo przymarza troche reduktor i przy obrotach przy czerwonym polu potrafi zasygnalizować miganiem kontrolki że podbiera benzynę, kończę przyśpieszać i automatycznie jedzie już na LPG. Jesli nie przekraczam 5 tys obrotów nie ma opcji aby na PB przełączało.
Nie mialem od poczatku np Hany, 2 reduktorów itd ze względu na koszty zaraz po kupnie samochodu i pierwszych serwisów. Gazior montował mi Toudi, wszystko ładnie, schludnie i według sztuki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 17:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
tomaszeklolek, możesz jeszcze napisać jakiego rzędu są oszczędności jazdy na LPG i PB. Jakie spalanie osiagałeś w mieście na PB, a LPG i jaka jest oszczędność. ;)


W ogóle ostatnio mnie naszła tak refleksja czy warto się przesiadać z e39 540i na e38 740:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 18:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
waskii napisał(a):
W ogóle ostatnio mnie naszła tak refleksja czy warto się przesiadać z e39 540i na e38 740:)

Nie warto bo będzie brakowało osiągów. Oszczędności na LPG na pewno są - powiedzmy spalanie 18 Litrów PB, a 21 LPG więc różnica spora. Jesli ktos trochę jezdzi to chwila moment zwraca się instalacja, a cięzkie 7 w automacie i z V8 spalić swoje musi i nie da się tego zmienić w żaden sposób, nawet magnetyzerem z allegro :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 18:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
No właśnie tak mi sie wydaje. Musze wybić ten pomysł z głowy. Z drugiej stron M73 w e38 to już koszta 2x jak 540...


No to oszczędność jest, dla porównania 540i spala 24 po stolicy, 21 po mniejszym mieście, 13 w trasie, ale do Belgii 11 dało sie zrobić nie będac najwolniejszym... I bez magnetyzera :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 18:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
e38 z m73 dalej będziesz miał niedosyt osiagów w porownaniu do e39. Wiadomo e38 jest troche wygodniejsze, ale bardziej uzależnia przyśpieszenie niż wygoda, której w e39 raczej nie brakuje

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 18:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
No nie brakuje, nie brakuje. Co ty V12 odpada zupełnie. Myśle, że nie ma co kombinować tylko pieścić 540i. Nad tym gazem też musze się powaznie zastanowić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 19:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Na gazie nie ma co oszczędzać, oszczędności zaczynają się zawsze po założeniu instalacji, a nie przy montażu.
ja na Twoim miejscu zadzwonił bym do Nikodema, pogadał co i jak, umówił się i jechał montować.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 13:50 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Koledzy dostałem takie propozycje konfiguracji instalacji gazowej:
-LPG-TECH , RED. ZAVOLI , WTRYSKIWACZ VALTEC 3000 ZŁ
-STAG 300 ISA II , RED KME SILVER 8 , WTRYSKIWACZ VALTEC 3200ZŁ
-STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ OMVL REG FAST 3500ZŁ
-STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4000 ZŁ
-KING AEB OBD , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4600 ZŁ
-KING AEB OBD , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ HANA 2000 5000 ZŁ 5 LAT GWARANCJI !!!
-VSI PRINS HOLANDIA WTRYSKIWACZE KEIHIN 7500 ZŁ

Który będzie najodpowiedniejszy, ewentualnie co by można było zmienić??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 14:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Sucre napisał(a):
Koledzy dostałem takie propozycje konfiguracji instalacji gazowej:
-LPG-TECH , RED. ZAVOLI , WTRYSKIWACZ VALTEC 3000 ZŁ
-STAG 300 ISA II , RED KME SILVER 8 , WTRYSKIWACZ VALTEC 3200ZŁ
-STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ OMVL REG FAST 3500ZŁ
-STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4000 ZŁ
-KING AEB OBD , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4600 ZŁ
-KING AEB OBD , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ HANA 2000 5000 ZŁ 5 LAT GWARANCJI !!!
-VSI PRINS HOLANDIA WTRYSKIWACZE KEIHIN 7500 ZŁ

Który będzie najodpowiedniejszy, ewentualnie co by można było zmienić??




Nie znam się dobrze na gazie, ale coś tam wiem i ile mogę tyle pomogę.

Pierwsze dwie propozycje bym odrzucił, o tych wtryskiwaczach-obiło mi się o uszy że można je o kant dupy potłuc.
Trzecią opcje też bym odrzucił- te OMVL też do najlepszych nie należą.
Ja bym wybrał opcję numer 4. Dobry sprzęt i nie powinno być z nim problemów, a w dodatku w uczciwych pieniądzach.
Kingów nie znam więc się nie wypowiadam.
Prins to bardzo dobra firma, wtryskiwacze Keihin to też górna półka, ale cena jest wysoka.
Za około połowę tej ceny masz opcję numer 4, gdzie też powinno wszystko hulać :)


najważniejsze przy zakładaniu gazu-OGARNIĘTY GAZOWNIK
Bo nawet zakładając najlepszy sprzęt w sobotnie popołudnie ze szwagrem można dużo spieprzyć




PS. Do kolegów gazowników: Czy M62 nie powinno być na 2 reduktorach?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 14:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Sikora napisał(a):
Ja bym wybrał opcję numer 4. Dobry sprzęt i nie powinno być z nim problemów, a w dodatku w uczciwych pieniądzach.

x2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Ok, czekam jeszcze na propozycję z jednej firmy i wtedy coś wybiorę. W tej opcji czwartek coś byście zmienili czy jest zupełnie ok?? Nie ukrywam że mogę dołożyć byle by było jak najlepiej.

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 21:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Sucre napisał(a):
Koledzy dostałem takie propozycje konfiguracji instalacji gazowej

Rozumiem, że pytasz o m62b44?
Jeśli tak to :
Sucre napisał(a):
-LPG-TECH , RED. ZAVOLI , WTRYSKIWACZ VALTEC 3000 ZŁ

Porażka na maksa. Pan co to zaproponował powinien zmienić fach. Jeden zavoli do v8? hahah śmiech na sali
Sucre napisał(a):
-STAG 300 ISA II , RED KME SILVER 8 , WTRYSKIWACZ VALTEC 3200ZŁ

Tak jak wyżej
Sucre napisał(a):
-STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ OMVL REG FAST 3500ZŁ

Ciut lepiej, ale dalej słabo
Sucre napisał(a):
STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4000 ZŁ

Coraz lepiej, ale jeden gold w v8 nie wróży nic dobrego. Wtryski ok.
Sucre napisał(a):
KING AEB OBD , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4600 ZŁ
-KING AEB OBD , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ HANA 2000 5000 ZŁ 5 LAT GWARANCJI !!!

Dalej tylko jeden reduktor ;)
Sucre napisał(a):
VSI PRINS HOLANDIA WTRYSKIWACZE KEIHIN 7500 ZŁ

Instalacja ok, ale cena zabija. Da się dużo taniej i tak samo dobrze.
Sikora napisał(a):
PS. Do kolegów gazowników: Czy M62 nie powinno być na 2 reduktorach?

Powinno a nawet musi!! Możliwe, ze jeden reduktor prinsa dał by radę, ale cena zabija.

Ja założył bym:
LpgTech 318, 2x ACR01, 8x Barracuda,
Podstawa to kumaty gazownik!! Propozycje co wymieniłeś oprócz VSI Prins są chyba od ludzi którzy montują LPG na ilość a nie na jakość.

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 21:54 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Poprosiłem go żeby podesłał kilka możliwości, od razu zaznaczyłem że po taniości mnie nie interesuje. Mam rozumieć, że jak dorzucę tutaj STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4000 ZŁ drugi reduktor to będzie ok??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 22:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Wydaję mi się że ten zestaw STAG 300 ISA II , 2x RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA zadowoli Cię. Nie powinno być problemów z gazem, nie będzie spadków mocy itd

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 21 czerwca 2013, 22:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Sucre napisał(a):
Poprosiłem go żeby podesłał kilka możliwości, od razu zaznaczyłem że po taniości mnie nie interesuje. Mam rozumieć, że jak dorzucę tutaj STAG 300 ISA II , RED KME GOLD 8 , WTRYSKIWACZ BARACUDA 4000 ZŁ drugi reduktor to będzie ok??

Czyli te wszystkie opcje są od jednego gościa tak?

Jak będzie drugi reduktor (nie koniecznie gold) to ma to prawo działać. Najważniejsze i tak jest sposób montażu i regulacja instalacji na drodze.
Jeśli ten sam gazownik zaproponował Ci pierwszy zestaw z Twojej listy i powiedział, że zamontuje to za 3 tys zł to nie chciałbym widzieć zdjęć jak to jest zamontowane.
3 tys instalka do v8 śmiech na sali ;)
Ja bym odpuścił tego pana zdecydowanie.

Na pierwszej stronie tego tematu dałem Ci namiar na MOTO AS kontaktowałeś się z nimi? Co ci zaproponowali?

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 06:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Sucre, zapytaj czy zdejmuja kolektor do nawiercania i ile beda musieli przejechac km, zeby to ustawic. Jak kolektora nie zdejmuja lub stwierdza ze maja "analizator" a instalke dostroi ustawi sie "po tysiacu" to daj sobie spokoj. Od razu Ci powiem, ze gazownik, ktory zna sie na robocie to wrecz wyjatek. Ja bym wolal przejechac 100km do polecanego warsztatu niz ryzykowac u pierwszego lepszego. Jak chcialem w e39 duza butle w kolo, to jechalem do wawy, bo nikt mi nie chcial jej zamontowac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 06:51 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Powiedzial mi ze strojenie odbywa sie na hamowni maha. O kolektor musze zapytac.

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 22 czerwca 2013, 18:01 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Ja bym dał

- kme diego g3 albo nevo
- hany zielone
- reduktory 2x kme silver


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 26 czerwca 2013, 18:25 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Ok, mam propozycję Landirenzo Omegas za 5000zł, następnie STAG 300, KME SILVER x 2, BARACUDA za 4000z i na koniec LPG-Tech 318, Hana / Baracuda, 2x silver za 4000 i za dopłatą 300zł do dwóch goldów i 200zł za staga 300-8.
Wiem że Omegas będzie pewnie najlepszy, ale czy będzie aż taka różnica między pozostałymi opcjami że warto dopłacić tysiąc złotych??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 26 czerwca 2013, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Sucre napisał(a):
Wiem że Omegas będzie pewnie najlepszy, ale czy będzie aż taka różnica między pozostałymi opcjami że warto dopłacić tysiąc złotych??

Wszystkie zestawy, które podałeś są ok. Jeśli masz zamiar jeździć tym autem dłużej i robić sporo kilometrów to bierz Omegasa. Najważniejszy i tak jest gazownik który Ci
to będzie zakładał, bo jak jest partaczem to nawet Omegas za 5kzł Ci nie pomoże ;)

Kontaktowałeś się z tym warsztatem co Ci o nim już 2 razy pisałem?

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL