BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 08:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [e46] Gaz w BMW e46 323ci M52TU25 / LANDIRENZO, warto?
PostNapisane: 30 lipca 2013, 06:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: E46 325i
Kod silnika: M54B25
Mam reduktor KME gold , działa do odcinki . Jedyny problem to że jeszcze nie był czyszczony . Raz chciałem zrobić rundkę autostradą , przy 200km/h wywalił check , zrzuciło na benzynę . Parę razy zimą nie chciał działać na gazie , wg Toudiego trzeba wyczyścić reduktor . Miałem podobne pomysły ; Landi u Nikodema ale wtedy trudno było się z nim umówić , Toudi Landi nie montował , to chciałem polepszyć zestaw o reduktor np. IG- Landi Renzo ale skończyło sie na goldzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] Gaz w BMW e46 323ci M52TU25 / LANDIRENZO, warto?
PostNapisane: 31 lipca 2013, 21:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Moje BMW: e46 320i E46 330i
Kod silnika: M52 B(20 6 S3) Vanos
Witam, ja w swojej e46 320i nabiegałem 80k km na LR Omegasie i nie było porblemów oprócz dokręcenia śrub parownika (był lekki nalot na nim). Po zabiegu takowym przejechane 20k km i jest ok. Jedyna rada to taka, że jak każda instalka musi być porządnie założona. Wtryski LR medy są głośne ale to w zasadzie ich jedyna wada. Są w "zasadzie" niezniszczalne biorąc pod uwagę żywotność konkurencji. Wiadomo jak każde muszą zawsze działać z filtrami fazy ciekłej i lotnej w odpowiednim stanie (mają być czyste i zmieniane tak często jak się da - koszt minimalny - do wykonania we własnym zakresie). Instalacja LR jest droga ale uważam, że warta rozważenia. Obecna e46 330i ma Lovato (również od LR) i jak na razie jestem zadowolony. Różnice zauważone dwie: możliwość uruchamiania automatycznie z LPG na odpowiednio gorącym silniku (ważne np. latem jak się często jeździ w dzień) oraz całkowita cisza (z wtrysków LPG) pod maską. Moim zdaniem 320i dobrze zniesie gaz, ważne aby przy eksploatacji pamiętać o tym w jakich temperaturach pracy motoru korzystać z mocy. UWAGA: na gazie w bmkach zrobiłem łącznie ponad 400k km i moja uwaga odnośnie świec: znacznie lepiej sprawdzają się jednoelektrodowe ale dobrych producentów. Koszt zakupu większy ale "suma sumarum" wychodzi na plus.
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL