BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 06:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E90] Jaki silnik pod instalacje LPG
PostNapisane: 30 listopada 2011, 23:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Toudi napisał(a):
Co do Magic Jet, jest to jakaś tańsza alternatywa Matrixa,

Czepiasz się bez powodów ;)
Wyraźnie napisałem że to "jakaś tańsza alternatywa", anie identyczny tyle że tańszy wtryskiwacz :P

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Jaki silnik pod instalacje LPG
PostNapisane: 24 stycznia 2012, 23:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Mazowieckie
Moje BMW: BMW E91 LCI 325D
Podepne sie pod temat. Niech ktos mi wypisze, ktore silniki sa N52, a ktore N54.

E46
330i - 231 km - N54

E60
530i - 231 km - N54?

E90
325i - (2.5) 218 km - N52?
325i - (3.0) 218 km - N54? USA
330i - (3.0) 258 km - N52?

Silniki N54 gazuje sie bezproblemowo na Stagu, a ile by kosztowala porzadna instalacja pod silnik N52? I czy w tych silnikach jest bezposredni wtrysk? Tylko dogrzanie silnika jest na benzynie, czy w kazdym cyklu wtrysku gazu musi nastapic dotrysk benzyny jak w nowych silnikach benzynowych z bezposrednim wtryskiem VW?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Jaki silnik pod instalacje LPG
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 07:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 3230
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Majes86 napisał(a):
E46330i - 231 km - N54E60530i - 231 km - N54?


Oba M54

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Jaki silnik pod instalacje LPG
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 10:58 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2287
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: Jest: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=144663&start=0

Było: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82221
Dokładnie w e46 i e60 są to silniki M54 a nie N.

_________________
KLIK-->> ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA- MOJE 330Ci CABRIO

"Typer EURO 2012 -II miejsce"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Jaki silnik pod instalacje LPG
PostNapisane: 25 stycznia 2012, 11:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Z tego co sobie przypominam to na Wikipedii jest to dość szczegółowo opisane :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Jaki silnik pod instalacje LPG
PostNapisane: 21 lipca 2014, 10:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Gdyby ktoś szukał inoformacji na temat tego które silniki w serii E9X miały wtrysk pośredni i można je bez problemu gazować to:

325i[12] R6 2,5 l (2497 cm³), DOHC wtrysk EFi 82,00 mm × 78,80 mm 11,0:1 218 KM (160 kW) przy 5800 obr/min 250 N•m przy 2750-4250 obr/min 7,0 s 245 km/h 8,4 l / 100 km
325i[13] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC wtrysk bezpośredni 85,00 mm × 88,00 mm 12,0:1 211 KM (155 kW) przy 6100 obr/min 270 N•m przy 2400 obr/min 6,8 s 248 km/h 7,2 l / 100 km
328i (US)[14] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 10,7:1 233 KM (172 kW) przy 6500 obr/min 271 N•m przy 2750 obr/min 6,3 s 209 km/h b/d
330i[15] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC wtrysk EFi 85,00 mm × 88,00 mm 10,7:1 257 KM (189 kW) przy 6600 obr/min 300 N•m przy 2500-4000 obr/min 6,1 s 250 km/h 8,7 l / 100 km
330i[16] R6 3,0 l (2996 cm³), DOHC wtrysk bezpośredni 85,00 mm × 88,00 mm 12,0:1 272 KM (200 kW) przy 6700 obr/min 320 N•m przy 2750-3000 obr/min 6,1 s 250 km/h 7,2 l / 100 km
330i (US)[17] R6 3,0 l (2979 cm³), DOHC, bi-turbo wtrysk EFi 84,00 mm × 89,60 mm 10,4:1 304 KM (224 kW) przy 5800 obr/min 407 N•m przy 1400-5000 obr/min 5,4 s 209 km/h b/d

Butle można umieścić pod samochodem ale wymaga ingerencji w podłogę bagażnika, inaczej trzeba zamontować normalną walcową butlę w bagażniku. Przykałdowe wykonanie można sobie zobaczyć tutaj: http://www.abart.com.pl/Galeria/BMW/330i-Touring-E91

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL