BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 11:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 3 czerwca 2013, 22:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
Witam, doradzi może mi ktoś jaką sekwencje założyć do mojej 4,4.. chodzi mi głównie o firme,
zależy mi na bez awaryjności i żeby silnik na tej sekwencji nie ucierpiał.. nie chce byle jakiego chłamu wole dołożyć parę groszy i mieć coś pewnego :)
ps. silnik w doskonałej kondycji przebieg 260tyś. :D

_________________
"Liczą się intencje szczere i wtedy dopiero powstaje auto z charakterem."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 11:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kliknij do użytkownika o nicku Toudi a najlepiej to u niego montuj bo dobry gaziarz to podstawa, nic Ci nie dadzą najlepsze komponenty jeśli będzie to montował i sterował nie znający się na rzeczy gazownik :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 11:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
Wlasnie do tego Pana chcialem napisac :p bo troche poczytalem na forum i ma bardzo dobra opinie :D a gdzie jego firma sie znajduje ? I jaki +/- czas montazu ?

_________________
"Liczą się intencje szczere i wtedy dopiero powstaje auto z charakterem."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 11:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
LR Omegas u kumatego gazownika. Napisz skąd jesteś...

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 12:11 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
dzwon do Toudiego (ale dzwon bo nie ma specjalnie czasu pisać maile) i wkładaj to co On Ci powie (ostatnimi czasy grana jest KME Nevo). Czas montażu dla 6cylindrów to 1 dzień roboty V8 niby ciut dłużej ale może się da i w 1 dzień. Na termin czekasz pewnie ok 2tyg.

Pzdr :)

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 15:56 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
Lukasz_S napisał(a):
Napisz skąd jesteś...


Jestem z Wielkopolski a dokładnie z Sierakowa, 70km do Poznania :)

_________________
"Liczą się intencje szczere i wtedy dopiero powstaje auto z charakterem."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 16:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
wladekkow napisał(a):
dzwon do Toudiego (ale dzwon bo nie ma specjalnie czasu pisać maile) i wkładaj to co On Ci powie (ostatnimi czasy grana jest KME Nevo). Czas montażu dla 6cylindrów to 1 dzień roboty V8 niby ciut dłużej ale może się da i w 1 dzień. Na termin czekasz pewnie ok 2tyg.

Pzdr :)

Napisałem @ i czekam na odpowiedz... do jego firmy mam aż 400km. więc spory kawałek ale myślę że warto tyle przejechać :)

_________________
"Liczą się intencje szczere i wtedy dopiero powstaje auto z charakterem."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 18:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Zapytaj na lpg-forum.pl, moze uda Ci sie znalezc kogos blizej (chociaz Toudi to sprawdzona firma). Generalnie Omegas bylby najlepszy ale i drogi. Mozesz zrobic skladaka:

Stag 300+/ Tech 318/ KME
Dwa reduktory Gold/ Ac r01 250km/ 2 szt KME Tur polaczone w jeden (na to juz nie bedzie gwarancji ale malo zajmuje i ma swoje zalety)
Wtryski hana/baracuda
Wielozawor extra
Rurka faro
Wlew pod klapka
dobre filtry z wloknem szklanym
Schludny montaz, kolektor zdjety do nawiertow, strojenie na drodze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 18:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1007
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW 540 i6b
Kod silnika: M62B44TU
Temat jak dla mnie, również będę montował lpg do m62b44. Czytałem o Toudim i o Nikodemie, niestety mam do nich ponad 250km i nie widzi mi się na każde serwisy albo jak się będzie coś działo dymać taki kawał drogi. Ded jaki koszt takie omegasa??

_________________
/// brak zgody administracji na reklame ///


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 19:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Sucre napisał(a):
Czytałem o Toudim i o Nikodemie, niestety mam do nich ponad 250km i nie widzi mi się na każde serwisy albo jak się będzie coś działo dymać taki kawał drogi

Montaż LPG Częstochowa
Mechanika pojazdowa
ul. Leśna 154, Częstochowa (Dźbów)
tel. kom.: 692 964 766
http://www.moto-as.pl/

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 20:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Moje BMW: e38
Kod silnika: M62B44
Sucre napisał(a):
niestety mam do nich ponad 250km i nie widzi mi się na każde serwisy albo jak się będzie coś działo dymać taki kawał drogi.


moim zdaniem lepiej trochę grosza do paliwa dorzucić i jechać do pewnej sprawdzonej firmy :) a o Toudim i Nikodemie są same pozytywne opinie wiec warto się pofatygować... ps. Ja mam do Toudiego ponad 400km.. wiec 250 to nie jest aż tak źle ;p

_________________
"Liczą się intencje szczere i wtedy dopiero powstaje auto z charakterem."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 20:35 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Wiesz, temat gazu w BMW nie jest jakis wyjatkowy w porownaniu do innych aut. Szczegolnie jesli chodzi o silniki m62. Jak ktos zna sie na robocie a klient nie zaoszczedzi na podzespolach, to wszystko bedzie smigac. Co do cen, to jak 2 lata temu pytalem o taka konfiguracje na stagu , 2x ac01 i hanach to wychodzilo ok 4 tys- zalezy jeszcze u kogo. Tyle ze ja chcialem duza butle (kombi), wlew pod klapka i "schowany" montaz (nie zawsze to jest w standardzie).

Omegas bedzie kosztowal pewnie 5-6 tys. Jego zaleta jest dlugowiecznosc ale wada koszty serwisu. Do staga kupujesz kabel i sciagasz program ze strony www producenta (to samo tech i kme). Do omegasa powinno sie kupic. Reduktor jak i wtryskiwacze sa nieporownywalnie drozsze niz to co podalem. Teraz zestaw naprawczy do reduktra IG1 to chyba 250zl + nalezaloby splanowac czesc korpusu reduktora. Za tyle mozna miec R01 albo Golda bez zabawy w regeneracje. Oczywiscie jest roznica w jakosci tych urzadzen, ale ja poszedlem w skladaka i w sumie jest ok. No chyba ze ktos zrobic np 200 tys, to wtedy bym sie nie zastanawial i bral LR.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 22:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Pogadajcie z Toudim że macie do niego troszkę kilometrów to wam podrzuci pomysł hotelu nie dalekiej odległości :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 4 czerwca 2013, 23:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: F01
Garaż: mój szrocik :)

było
e39 sedan m52b25, 1996r,
e39 touring m52tub25, 1998r,
e39 m62tub44, Manual :) 2002r
e38 m62tub35, 2000r,
volvo xc90 T5 2005r
audi S8 2000/02r
BMW F10 520d
jest

BMW F01 730d LCI ;)
mialem ten motor w e39 540i (230 000km gdy kupilem, 252tys km gdy sprzedawalem), i co w niej:

stag 300premium
reduktor 1x kme gold,
wtryski valteki
butla w kolo blisko 80L (podniesiona lekko podloga od strony zderzaka) wchodzilo 62L

calosc (z wlewem pod klapka) 3500,- zl

ja tam roznicy nie zauwazylem miedzy pb/lpg minimalne spalanie w niemczech 12L/100km lpg (sprawdzone przy tankowaniu) przy dosc normalnej jezdzie do 130km/h, w polsce nie szlo zejsc ponizej 13L lpg. generalnie nie moge powiedziec zlego slowa a przejechalem w 6miesiecy ponad 20 000km i instalacja ok. (butla moglby byc wieksza... w niemczech tankowanie co 350km to utrapienie) w e38 masz ten plus ze butla mozesz nawet 100L w kolo walnac (cos pieknego :) ) kolega ma w 728i i coz zasieg na pelnej to blisko 800km no ale motor inny ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 5 czerwca 2013, 06:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
ja wiem że daleko do Nasielska ale nie żyłujcie i jedźcie. poczytajcie jakie ludzie potrafią mieć problemy z LPG, potem krążą mity że dużo pali, ciągłe problemy i regulacje. U Toudiego i Nikodema wkładasz i jedziesz.

Decyzja Wasza ale po tym co widziałem jak chłopaki u Toudiego gaz montują, jak traktują klienta i auto, jak się rozmawia z samym Pawłem (Toudim) inni gazownicy przestali dla mnie istnieć. Ale wiem że mi to łatwo mówić bo mam 40km :P

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 5 czerwca 2013, 07:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
mistrzu88, Jeden gold nie obrobi tego silnika, poczytaj o tym. Nawet toudi mi mowil, ze starcza na max 265 koni i to nie w kazdym silniku. To ze jest napisane 350km, to taka fikcja literacka. Valteki sam mialem i moge sie wypowiedziec. Nie daja rady z krotkimi czasami wtryskow i trzeba je kalibrowac przy kazdym przegladzie. Hanki zamontuje sobie pojedyncze, na krotkich wezykach, spalanie bedzie deko nizsze bo sa duzo bardziej precyzyjne, odporne na zabrudzenia itp. Jak ma byc tanio to Reg Fast, ich chociaz nie trzeba kalibrowac na dzien dobry.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 10 czerwca 2013, 22:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
ded napisał(a):
Nawet toudi mi mowil, ze starcza na max 265 koni i to nie w kazdym silniku

Mi akurat toudi montował do m62 ten reduktor i moja opinia jest taka że się nie nadaje do tego silnika

Drugi problem jest taki, że nawet dobrzy gazownicy często nie chcą się bawić w zakładanie dwóch reduktorów. Do toudiego mam ponad 400 km i nie chce mi się jechać kolejny raz na bawienie przy instalacji (byłem na założeniu i regulacji). Są fora gdzie jest sporo opinii, przydatnych informacji itd. Jedziesz do gazownika, mówisz że chcesz 2 reduktory, a on Ci mówi że Gold wystarcza - niestety mam problem z obecnym gaziarzem, który robi dobrą robotę, ale kompletnie nie można mu nic za sugerować bo on wie lepiej ....
Ja mu swoje, a on swoje wie lepiej. W Koninie jest podobno dobry gazownik polecany na forum lpg, może tam zaatakuje na montaż dwóch reduktorów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 06:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
tomaszeklolek napisał(a):
Mi akurat toudi montował do m62 ten reduktor i moja opinia jest taka że się nie nadaje do tego silnika


Rozwiń trochę temat........

U mnie sprawa wyglądała tak, że elektronika byłą za słaba i od 5 tys było zrzucenie na PB na jednym goldzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 14:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1857
Lokalizacja: c:\bmw\e38\740i
Kod silnika: 2,0 T
Jak dosyć mocno pałuje samochód na trasie to przy ciągnięciu do czerwonego pola potrafi mi pociągnąć PB zamiast LPG. Kończę przyśpieszać i automatycznie wraca mi do LPG. Próbuję znaleźć ogarniętego gazownika aby rozbudować instalację na dwa reduktory, ale nikomu się nie chce bawić, a do toudiego 450 km tak średnio mi się chce jechać

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E38] Jaką sekwencję założyć do 4.4 m62b44
PostNapisane: 16 czerwca 2013, 14:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Z jakimi kosztami trzeba sie liczyć za instalke do M60/2 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL