BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 maja 2024, 16:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Gaz sekwencyjny i gaśnięcie na zakrętach,hamowaniu.
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 22:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Witam,
jakiś czas temu kupiłem e36 323i, bardzo fajne autko :) Na pokładzie ma instalkę LANDI RENZO bodajże OMEGAS oraz przejechane na niej ponad 50 tyś. Problem taki że raz na jakis czas zgaśnie.


Ostatnio edytowano 17 czerwca 2008, 07:33 przez Piotrek-S, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 08:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
prawdopodobnie jakies uszkodzenie parownika

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 08:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
zrób fotki jak ta instalacja lpg wygląda

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 19:57 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Za co sie wziąć na początku?


Ostatnio edytowano 17 czerwca 2008, 07:34 przez Piotrek-S, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 20:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Wyłącz zasilanie gazem, odepnij przepływomierz i pojeździj na benzynie. Miałem ten sam problem, zrobiłem to co ci teraz poradziłem i wszystko było w porządku. W moim przypadku była to wymiana przepływomierza.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 21:29 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Kubenzy napisał(a):
Wyłącz zasilanie gazem, odepnij przepływomierz i pojeździj na benzynie. Miałem ten sam problem, zrobiłem to co ci teraz poradziłem i wszystko było w porządku. W moim przypadku była to wymiana przepływomierza.

Hmmm ok ale któro to ten przepływomierz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 09:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Witam, też miałem podobny problem i nie był to przepływomierz!
Szwędała mi się taka cienka rurka grubości długopisu... i ciumoki zapomnieli mi ją podpiąć! jest duże prawdopodobieństwo że to będzie to! mi pomogło! Pewnie jak będzie ta rurka pęknięta to będzie to samo!
Nie wiem, w którym miejscu może być u ciebie bo ja mam 4 cylindry a więc wygląda to troszkę inaczej!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 12:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Piotrek-S napisał(a):
Hmmm ok ale któro to ten przepływomierz?


konkretnie to odepnij kabel do przepływomierza (jak masz podpięty) Jest to kabelek który przykręca się tam gdzie jest mniej więcej filtr powietrza, dokręcany na zakrętke, czarego koloru

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 16:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
Kubenzy, to nic nie da jak odepniesz przepływomiesz to zamkniesz dopływ powietrza całkiem

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 16:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
masz wyciągnieta gume miedzy grilem a obudową filtra powietrza spróbuj ją załozyc

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 21:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
elektron85 napisał(a):
masz wyciągnieta gume miedzy grilem a obudową filtra powietrza spróbuj ją załozyc

Myślisz że może to coś dać, z tego co słyszałem to właśnie przy gazie ściągają tą gumę.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 22:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
ale przy zwykłym

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 06:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 218
Lokalizacja: SZCZECIN
1.skoro masz gazownię na gwarancji to zdeka dziwne ,że wyciągają łapy po pieniądze :cenzura: NIE DAJ SIĘ

2.mam poprzedniczkę omegasu tzn igs landirenzo w e32 3,5,,,u mnie podobne objawy były przy zużytym TPS,podobne-tzn gasł mi w momencie zahamowania,czasem dusił się ostro w czasie dodawania gazu
-czasem gazownia coś marudzi sobie gdy nadchodzi czas czyszczenia silniczka krokowego

3.u mnie taki mini przegląd wyglądał tak,że wpierw robili test instalacji w warsztacie przez kompa,a potem jechaliśmy razem na miasto z podpiętym kompem

4.za korektę ustawień instalki po wymianie tps zapłaciłem 10 zł :]

5.jedz do nich i niech ryjądo skutku,w końcu z 5 kawałków za darmo nie dostali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 09:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
elektron85 napisał(a):
jak odepniesz przepływomiesz to zamkniesz dopływ powietrza całkiem


i co się wtedy stanie?

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 22:34 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
JACA napisał(a):
3.u mnie taki mini przegląd wyglądał tak,że wpierw robili test instalacji w warsztacie przez kompa,a potem jechaliśmy razem na miasto z podpiętym kompem

U mnie też tak było ale według komputera było wszystko ok, a jak np przy hamowaniu spadały obroty na mniej niż 500 to text był taki: że przy takim gwałtownym zzucaniu z biegu to to jest normalne.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2007, 20:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 290
Lokalizacja: Szprotawa
Witam. Mam podobne auto jak twoje i podobny problem. Gdy wrzucam na luz w czasie jazdy lub wciaskam sprzęgło potrafi zgasnąć lub zawachlować obrotami. Gasnąć co prawda po ostatniej regulacji gazu już nie gaśnie lecz na postoju trzęsie i obroty opadają i podnoszą się (na pb nie ma tego) U mnie przestała gasnąć gdy dodał więcej mieszanki na niskich obrotach.Instalację mam: komp omvl dream, wtryski valtec reduktor nie pamiętam ale wtryski i reduktor nowe (300km przebiegu)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2007, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Panowie i mnie raz też tak było że gasła zaraz po regulacji , ale zadzwoniłem do swojego gaziarza i powiedział żebym przełączył na Pb i podjechał do niego. Podjechałem , ustawił i juz nie miałem z tym nigdy problemu, ale powiedział mi że jak będę do niego jechał na wymianę filtra i regulacje to żebym zawsze jechał na Pb bo wtedy da się idealnie ustawić do danych na paliwie.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2007, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 247
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Moje BMW: E60 3.0d
Kod silnika: M57N
elektron85 napisał(a):
masz wyciągnieta gume miedzy grilem a obudową filtra powietrza spróbuj ją załozyc


Też przyuważyłem brak rury. Przy zwykłych instalacjach gazowych tak się właśnie działo jak był pobór powietrza ustawiony bezpośrednio , jak wbijało sie luz podczas jazdy lub po zakrętach wtedy auto dławiło się powietrzem i gasło. Trzeba było zrobic taką fajke żeby auto ciągło powietrza od tylca. Niewiem jak jest przy sekwencjach może to coś podobnego. Nawet coś naszkrobałem może to coś zoobrazuje ;)

Obrazek

_________________
A6...2.6........V6..ABC..150KM..225 Nm==> było
A4...2.5 TDI..V6..AFB..150KM..310Nm ==>było
BMW..E39..2.0...150 KM....190Nm ==>było
BMW..E60..3.0...218 KM....500Nm ==>jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2007, 19:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Po regulacji jest już lepiej.


Ostatnio edytowano 17 czerwca 2008, 07:36 przez Piotrek-S, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2007, 21:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
spalanie 16l nie jest normalne, mi palila 15 jak mialem uszkodzona sonde, po wymianie spadlo do 10. Jedz na komputer i sie upewnij.

Zalozylem sekwencje, tez zaczela gasnac po pewnym czasie - okazalo sie ze lewe powietrze, od rury idacej do kolektora odlaczyl sie przewod podcisnieniowy bodajże - szybko problem rozwiazalem i jest ok.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL