BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 21:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 19 października 2013, 18:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Cześć,

Jaki silnik wybrać do instalacji LPG z tego co wiem większość modeli po lifcie ma bezpośredni wtrysk i jest/był problem z montażem LPG nie jestem w temacie??
Oczywiście też patrzę na spalanie 25-30l to zdecydowanie za dużo jak na moją kieszeń :) a lubię poszaleć . max 20L będzie dobrze.
Jeśli chodzi o modele biturbo boję się trochę serwisu.. i nie znam się na nim :)

Nad dieslem myślałem 530d lub 535d lecz odpada ze względu na krótkie odcinki i 90% to śmietniki na allegro w normalnych cenach z lepszym wyposażeniem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 19 października 2013, 18:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Z silników pod gaz chodzi Ci o 6 cylindrówki czy 8?
Dlaczego ma być po lift? Różnice między nimi dla laika są niezauważalne, nawet fan marki może mieć problem żeby ocenić czy to przed lift czy po. ( Robiłem kiedyś poradnik, poszukaj to zobaczysz jakie są dokładnie różnice. )

Moja propozycja to przed lift 545i + dobry gaz + ewentualnie Mpak ( jak chcesz żeby ładniej, świeżej wyglądało auto ). :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 19 października 2013, 19:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Dużo osób mówi, że do gazu to najlepszy silnik.
Chcę kupić coś o 4 lata nowszego z mniejszym przebiegiem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 19 października 2013, 23:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: F01
Garaż: mój szrocik :)

było
e39 sedan m52b25, 1996r,
e39 touring m52tub25, 1998r,
e39 m62tub44, Manual :) 2002r
e38 m62tub35, 2000r,
volvo xc90 T5 2005r
audi S8 2000/02r
BMW F10 520d
jest

BMW F01 730d LCI ;)
w zasadzie kazda V10 :D i V8 sprawnie zagazujesz ;) i jest to najlepszy wybor. ja osobiscie nie wybralbym zadnego r6, tylko i wylacznie v8+automat

pozdrawiam

BTW BMW nie kupuje sie na roczniki :P chyba ze szukasz skarbonki to powodzenia ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 07:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Moje BMW: e46cabrio
Kod silnika: m54
Brat kupił e60 pre Lci 2005 r. m54b30 ..zagazował ( 4000zł ) spalanie na trasie 120-140 km/h +- 10l , od 160 km/h wychodziło - 13l mega oszczedny a tylko dlatego ze to 6-biegowa skrzynia..:-) moje m54b25 e46 troche wiecej sie meczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 14:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Chyba skuszę się na 550i problem w tym, że nie ma dużo tych samochodów ;/

Ktoś wie w jakiej cenie będzie instalacja gazowa do niego ?

Wczesniej miałem e46 320d 150km z kosztami utrzymania spokojnie sobie radziłem , jak to jest z silnikiem N62N i z E60 ?

Wiele informacji o nim nie ma. Na co uważać? Na jakie większe koszta się przygotować ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 15:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Kup 545i, jest tego więcej, łatwiej coś znaleźć, wielkiej różnicy w osiągach między nimi nie ma, raptem sekunda do 200.

Nie porównuj kosztów utrzymania V8 do 2.0d.

W tych silnikach jest jedna główna wada-rurka odprowadzająca płyn chłodniczy, która jest wbudowana w blok silnika.

Co do cen instalki- telefon do ręki i dzwoń. Tylko nie do byle kogo!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 15:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1329
Lokalizacja: Bytom
Jak masz kasę to tylko 550i, instalacja pewnie z 5-6tys + cza liczyć z 1,5 tys miesięcznie na serwis + paliwo i można nabijać kilometry..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 17:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Wiem, że nie da się ze sobą porównać 320D do 550I mówi się tylko, że benzyna tańsza w utrzymaniu.

Awarii nie miałem w swoim samochodzie może dlatego koszta wydawały mi się znikome.

Z ręka na sercu przez 2,5 roku wydałem
amory 1000zł
klocki+tarcze 500zł
Przetwornica xenon używka 200zł
Złączka elastyczna 300zł
2 przód wahacze 800zł
dwumasa ze sprzęgłem 2500zł
akumulator 350zł
i wymiana oleju z filtrami 350zł
= znikome koszta ok.2000zł-2500zł roczne

Inna sprawa, że szukałem tego samochodu 9 miesięcy ;]

a tak lałem paliwo i jeździłem 20 tyś rocznie / teraz 10 max rocznie.

1500zł miesięcznie na serwis ? W aso ?
Dobry kumpel prowadzi serwis samochodowy u niego wszystko zawsze robię i nie mogę na nic narzekać.
Przykładowo za samą wymianę sprzęgła+dwumasy w E46 policzył mi 350zł gdzie każdy inny warsztat krzyczał 450-500zł

Na pewno nie stać mnie, aby wyłożyć 10-15 tys rocznie na serwis.
Przy 5 tyś rocznie jest do zaakceptowania.

545i nie chodzi w grę bo zamierzam kupić nowszy samochód jak się nie uda w PL to w DE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 17:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1586
Wiedz że tego typu BMW nie jest dla gołodupców.
Nie wiem czy masz pieniądze, czy nie i nie chce wiedzieć.
Musisz liczyć się z tym że coś strzeli. to naprawa nie będzie kosztowała dwie stówy, tylko dwa tysiące, a czasami nawet więcej.

Jeśli chcesz to odezwij się na pw do mnie, podam Ci kontakt do faceta który posiada E60 V8 i sam ogarnia auto.
Pewnie będzie znał więcej jakiś bolączek i będziesz mógł pogadać o koszta eksploatacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 19:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 1396
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: 535i/330xd
Kod silnika: M57
prokennycool napisał(a):
Przy 5 tyś rocznie jest do zaakceptowania.


Wyszło mi tyle za jedną, ostatnią naprawę. Mam V8. I to w E39.

_________________
535d
Obrazek

330xd
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 20 października 2013, 21:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
szwaglu, co grzebałeś? Widzimisię czy była potrzeba? :)


Pytam bo przez krótki okres miałem 540 i jakoś mam wrażenie, ze wszyscy wyolbrzymiają koszty utrzymania takiego auta w nienagannym stanie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 22 października 2013, 07:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Koszty utrzymania nie są takie wysokie pod warunkiem, że nie robi się tego w ASO.

Zdecydowałem się na zakup tego samochodu .... ale nigdzie nie ma 550i w dobrym stanie a te dostępne na allegro są już obsmarowane na forach jako szroty :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 22 października 2013, 09:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1327
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57TU
E60 awaryjność ?? Powiem szczerze, że brak !!! Tak jak kolega pisał jeśli robi się wszystko na bieżąco to nie ma problemu. Na temat gazu się nie wypowiadam bo moim zdaniem on jest dobry do gotowania :D. Naprawdę jeżeli się dba to auto super. Może kolego rozważ opcje 535d plus chip ? Ja co prawda w swojej 530d dobijam do 400.000 km skrzynia i silnik nie ruszane. Pracuję bardzo ładnie.

_________________
Obrazek
Najnowsza sesja zapraszam serdecznie --> viewtopic.php?f=6&t=50515&start=300


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 22 października 2013, 09:49 
Offline
Compact z wyboru
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 3741
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: e36 316i
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t ... lit=malina
szwaglu napisał(a):
prokennycool napisał(a):
Przy 5 tyś rocznie jest do zaakceptowania.


Wyszło mi tyle za jedną, ostatnią naprawę. Mam V8. I to w E39.

no ok, ale chyba raczej nikt co roku dwóch głowic zrzucał nie będzie, tym bardziej, że tego typu robota to raczej nie jest norma w żadnym silniku

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 16 sierpnia 2016, 19:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Moje BMW: E60 550i
Witam kolegów, chcialbym zapytac uzytkownikow e60 550i i 545i o spalanie? Jak to realnie wyglada. Jestem na etapie zmiany auta, pozbylem sie e60 530d/218KM i chce kupic cos mocniejszego, biore tez pod uwage 535d ale wolal bym benzyne bo uwazam ze diesel to juz nie to samo co benzyna, podoba mi sie dzwiek V8 :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 16 sierpnia 2016, 22:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Mało mamy tutaj użytkowników autek z takim silnikiem stąd nie liczyłbym na za dużą ilość odpowiedzi...


Może autocentrum będzie bardziej przydatne :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, 09:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Jest na forum topic o v8 z e60. Poszukaj. Rurka, jak sie rozcieknie, to pikus. Zatarte gladzie cylindrowe to już inna historia.. Uszczelniacze zaworowe, rozrzad,... To wszystko raczej predzej niz pozniej trzeba robic. A raczej większość egzemplarzy czyvw Polsce czy za granicą, chicby nie wiemjak zadbane byly, dobija do przebiegow, lub maja juz na kulane tyle ze trzebaby robic tych, kilka nieeksploatacyjnych rzeczy. W v8 w39 najwieksza i najdrozsza bolaczka byly vanosy, drogie w naprawie, lub pompa oleju ktora sie odkrcala. A reszta jak sie komu pofarcilo. W e60 jest podatny na zatarcie, znikajacy olej, rozrzad ktory lubi grzechotac, glupia uszczelka za kilka zl, ba rurce miedzy glowicami, ktora aby wymienic, trzeba pol silnika rozebrac a to generuje ogromne koszty, i pewnie jeszcze kilka rzeczy, o których nie wiem :)
W domu jest 645ci. Auto naprawdę robi przeciag, i jest w zasadzi bez awaryjne, mimo przebiego ponad 300k. Po kupnie od razu byl zrobiony rozrzad, i kompletna regeneracja glowic. Przebieg robi swoje w tym silniku. I bylo fajnie, az tu nagle stukadełko pod maską.
Na te naprawy poszła wartosc auta :) auto kupione w holandi, od pierwszego wlasciciela.
Nie demonizuje, tylko pisze jakie niespodzianki moga sie pojawic.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, 10:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7454
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
kirpek, w e39 pompa oleju się nie odkręcała. Ta bolączka dotyczy m60. Moim zdaniem największym problemem m62tu nie są wcale vanosy - bo one krzywdy nie zrobią i regeneracja majątku nie kosztuje - największym kłopotem jest rozrząd którego wymiana z dodatkowymi gadżetami jest absurdalnie droga.
W e60 , poza rodziną silników m54 , nie ma niestety dobrych, "pancernych" benzyniaków :kwasny:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E60] Jaki silnik pod instalacje LPG po lift
PostNapisane: 17 sierpnia 2016, 10:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Koszt rozrządu do 645 ok 1200-1500 lancuchy slizgi +robota.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL