BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 09:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Stag 300 528i problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 30 listopada 2013, 13:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 125
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57
Witam panowie
Odkąd zrobiło się chłodniej(przynajmniej tak mi się wydaje) przy głębszym wciskaniu pedału gazu w szczególności na 1 i 2 a czasami też przy delikatnym rano jak jest zimno auto bezdźwięcznie przełącza się na pb.
Przycisk mruga i po chwili znowu wraca na lpg.
dosyć często na lpg zdarza się falowanie na wolnych obrotach...
Druga sprawa to że auto dosyć sporo pali jak na 2.8 w e39 bo potrafi nawet ok 17-19l lpg przy czym to nie jest jakaś ekstremalna jazda.Sondy zdrowe,silnik zadbany na bieżąco diagnozowany...

Elektronika: Stag 300plus
Wtryskiwacze: Rail czarne
Reduktor: Shark 1500
faro 13mm

_________________
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->E39 528i-->E38 740i :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Stag 300 E39 2.8 problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 30 listopada 2013, 18:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Jaka temperatura przełączania?? moim zdaniem gaz jest za zimny i dlatego go przełacza. Masz kabel do gazu??

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Stag 300 E39 2.8 problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 4 grudnia 2013, 14:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1231
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Reduktorr kijowy panie masz, zmień na ACR-01 :)

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Stag 300 E39 2.8 problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 5 grudnia 2013, 14:02 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 511
Moje BMW: 320i
Kod silnika: b48b20 @ 305/415
Podnieś temperature przełączania na lpg.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Stag 300 E39 2.8 problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 5 grudnia 2013, 16:58 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
reduktor słaby, elektronika ratuje sytuacje chwilowa praca na pb a gdy parametry wracaja do normy znow przelacza na lpg.

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Stag 300 E39 2.8 problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 8 grudnia 2013, 14:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 125
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57
a więc tak dzisiaj trochę jazdy z kompem i wyszło czemu wyrzuca z lpg,przy dużych obciążeniach wyłączają się dwa wtryski(więc wymiana na nowe świeże valteki na dniach)
jednen zrzut na wolnych jeden przy bucie lecz na postoju,proszę o ocenę.
Obrazek
Obrazek

_________________
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->E39 528i-->E38 740i :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Stag 300 E39 2.8 problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 9 grudnia 2013, 22:58 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 2657
Lokalizacja: Świebodzice
Moje BMW: E36 320i
Kod silnika: M50B20++
Garaż: Murowany w szeregu :P
Kamciooo napisał(a):
świeże valteki na dniach

Nie rób tego temu silnikowi bo nie będziesz zadowolony z efektu. One są za wolne dla 2.8.

więcej ci koledzy podpowiedzą jak wrzucisz Plik Ustawień sterownika i plik OSC z jazdy to wtedy możemy prześledzić co w danym momencie się dzieje.

Zawsze się wyłączają te dwa?? Nigdy żadne inne??

_________________
Takie tam 2.8 w sedanie<---KLIK
Mapa osób z interfejsam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Stag 300 528i problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 11 grudnia 2013, 21:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 125
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57
dokładnie tak zawsze dwa te same...

_________________
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->E39 528i-->E38 740i :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Stag 300 528i problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 12 grudnia 2013, 03:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
Kamciooo napisał(a):
a więc tak dzisiaj trochę jazdy z kompem i wyszło czemu wyrzuca z lpg,przy dużych obciążeniach wyłączają się dwa wtryski(więc wymiana na nowe świeże valteki na dniach)

Błądzisz kolego...
Wtryski Ci się wyłączają bo spada ciśnienie na reduktorze i sterownik najnormalniej w świecie podlewa beną żeby ratować sytuacje. Temu wyłącza Ci 2 wtryski.
Sprawdź jakie spadki generuje reduktor przy pełnym bucie.

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Stag 300 528i problemy z przechodzeniem na pb
PostNapisane: 18 grudnia 2013, 11:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 125
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Moje BMW: E60 530d
Kod silnika: M57
Dziś lub jutro dodam nowe zrzuty z wolnych obrotów ponieważ ten pierwszy wydaję się być dosyć nieprawidłowy w stosunku do tego co wczoraj zaobserwowałem
a to odłączanie cylindrów z drugiego zrzutu to jest odcięcie,obserwowałem benzynę gaz i wygląda to jak najbardziej normalnie,nie wiem czemu dopiero teraz na to wpadłem ...
Zaznaczyłem opcje wyłącz przy pierwszym i wszystko puki co spoko,auto ciągnie do końca na lpg bez zrzucania,lecz występuje błąd wtryskiwacze gazowe ciągle otwarte...

Kwestia tylko dlaczego wcześniej podczas buta potrafiła bezszelestnie pomrugać dioda od staga?A teraz wszystko gra?

_________________
e36 318i-->E36 320i-->E36 318is-->E34 520i-->E36 318is-->E39 520i-->E36 323i-->E39 528i-->E38 730iA-->E38 728i-->E39 528i-->E38 740i :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL