BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 18 lipca 2018, 14:17


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E39 M52TU korekty paliwowe na LPG
PostNapisane: 10 lipca 2014, 12:40 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 15842
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci
Jest: E92 325Xi, F32 428i
Lukasz_S napisał(a):
Bez ruszania korekt po obrotach można instalacje ustawiać w nieskończoność.


Tak, i z korektami po obrotach wcale nie jest łatwo to ustawić, jak masz tylko predefiniowane modele, któr nazywają się mało/średnio/dużo.... i kompletnie nie wiadomo co robią, bez analizy konfiguracji.

Dlatego gaz to kupa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E39 M52TU korekty paliwowe na LPG
PostNapisane: 10 lipca 2014, 18:27 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 616
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52TU
Sytuacja wygląda na dzisiaj tak:
Jest lepiej ale nie do końca tak jak być powinno.
Pojeździłem z "gaziarzem" dobre 40 kilometrów.
Wprowadzał korekty po obrotach, po temperaturze i coś tam jeszcze mieszał :niepewny:
Udało się ustawić następujące korekty (zrzut na postoju zaraz po regulacji)
Obrazek
Po kombinacjach z regulacjami, dobrze się złożyło bo musiałem jechać w trasę.
Po przejechaniu 130 km sytuacja z korektami nic się nie zmieniła, jest dokładnie taka jak na fotce.
Tylko podczas jazdy additive spada na 0,20ms a na postoju wzrasta szybko o te 0,02/3 ms
Mam przyjechać za tydzień i sprawdzić czy ustawienia instalacji są dalej takie same.
Tak czy inaczej będę sobie teraz co dziennie podpinał Inpę i sprawdzał jak się zachowują korekty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] M52TU korekty paliwowe na LPG
PostNapisane: 24 czerwca 2018, 14:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 7
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Panowie ja w mojej m52 bez gazu zauważyłem że mam na minusie korekty długo terminowe, po skasowaniu adaptacji i przejechaniu 10 km korekty długo terminowe -10 na banku 2 i -9 na banku 1. Ciekawostką jest dla mnie jak otworzę zawór przy filtrze powietrza od kolektora (chyba), a mianowicie na banku 1 korekty KRÓTKOTERMINOWE z minusa wchodzą na duży plus, a z banku 2 stoją w miejscu
tzn. -20, nie zmieniają się. tzn ze co? któryś wtrysk z banku 2 leje? Jakie są możliwe przyczyny korekt na minusie? Pomijam przepływkę i kable na niej,

Zdjęcia po skasowanej adaptacji 3 min na wolnych obrotach, po dłuższym czasie korekty długo terminowe wchodzą na ''-''

https://drive.google.com/file/d/1PlcjjMM9ncq4FJCWcVJD2BYnyxsT1LAS/view?usp=sharing
Obrazek

https://drive.google.com/file/d/1J1NdtwzIIdXLH-U-nq7IObNGQcczzIqf/view?usp=sharing
Obrazek

https://drive.google.com/file/d/1mGfwnsX0oHyXcyCa_HuesROu6xK-ARYA/view?usp=sharing
Obrazek


Ostatnio edytowano 24 czerwca 2018, 16:24 przez rekda1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] M52TU korekty paliwowe na LPG
PostNapisane: 24 czerwca 2018, 14:57 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 15842
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci
Jest: E92 325Xi, F32 428i
Długoterminowe na -10, coś moim zdaniem masz nie tak, może dolot nieszczelny czy coś w tym stylu.
-10 oznacza że zmniejszana jest dawka paliwa, może leje któryś, tak jak piszesz. Nieszczelny układ dolotowy to raczej wyrzuca długoterminowe na +.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] M52TU korekty paliwowe na LPG
PostNapisane: 24 czerwca 2018, 16:08 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 7
Moje BMW: e36
Kod silnika: m52b20
Nieszczelny dolot na kolektorze ssącym to właśnie korekty na plus wchodzą, czy się mylimy?
Nieszczelny układ korbowo tłokowy to też właśnie plus.
Bardzo mnie zastanawia ten zaworek koło filtra powietrza ( na zdjęciu 2 ), tam chyba jest podciśnienie od kolektora połączony z wszystkimi cylindrami jak go otwieram to korekty idą na plus ale tylko na jednym banku a na drugim pozostają nadal na minusie,
mogę dodać że na końcówce tłumika mam sporo nagaru, za bogata mieszanka ale zwiększonego spalania nie stwierdzam za to muła przy przyśpieszaniu.



https://drive.google.com/file/d/1wQyjWm ... p=drivesdk


https://drive.google.com/file/d/1h21isu ... p=drivesdk




Czy to ma wplyw na ujemne korekty?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL