BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 kwietnia 2024, 09:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 20:27 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
łysy napisał(a):
jak nie macie na benzyne to lepiej zmienic marke na inna anie pisac ze gaz jest dobry


Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 grudnia 2007, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
@łysy

Cytuj:
jak nie macie na benzyne to lepiej zmienic marke na inna anie pisac ze gaz jest dobry

lepiej sie zastanów zanim kupisz diesla


Z kąd takie radykalne podejście ? napisz coś więcej, chętnie zapoznam się z argumentami za i przeciw.

_________________
E46 1.9L LPG KME_Valtec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 00:40 
łysy napisz dlaczego


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 12:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
No właśnie.. To mam zmienić na Merca, czy Lexusa, może Dodge'a? Bo przecież do smarta nie ma po co LPG montować :niepewny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 12:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Cytuj:
jak nie macie na benzyne to lepiej zmienic marke na inna anie pisac ze gaz jest dobry


łysy uargumentujesz to czy to kolejna wypowiedź w stylu jak nie masz na 325 do nie kupuj BMW bo z innymi silnikami to nie jest BMW.

To rozumiem że seria 7 na wodór to też lipa,mimo że BMW stworzyło ją myśląc o ekologii?

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 20:11 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
tak lepiej miec 1,6 na pb :kwasny:

ps diesel juz kupiony :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
Moim zdaniem jest nie Oplacalne Kupowanie 1.6! No chyba ze Ktoś smiga ciagle Po Miescie!Zaluje ze Nie kupiłem 2.5 :hyhy: :hyhy: ale nie moge narzekać na moje M50 :D Ja Diesla nie uznaje Moim zdaniem to nie dla mnie :) może jak Bede starszy :)

PS. Golf III 1.8 90PS (mojego taty) VS moja Bunia 320 coupe Spaliłem na trasie 1200km o 10euro mniej niz tata :) Tata sie Przekonał co znaczy śmigiełko :D Pozdrawiam :) :hyhy: :hyhy:

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: gaz
PostNapisane: 12 grudnia 2007, 22:33 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
znajomy ma zalozony ten gaz i sobie chwali...butla w kole..wlew w klapce..bmw e-39 523...gaz . :36:

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 grudnia 2007, 22:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 41
Lokalizacja: ÂŁĂłdz
cartonik napisał(a):
:D Ja Diesla nie uznaje Moim zdaniem to nie dla mnie :) może jak Bede starszy :)




Nie jezdziłeś nowoczesnym Dieslem ;)

_________________
E46 1.9L LPG KME_Valtec


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2007, 11:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
uris napisał(a):
Nie jezdziłeś nowoczesnym Dieslem ;)


Własnie o to chodzi ze nie jeździłem :) wiesz co ufam każdemu silnikowi BMW ale jak narazie Niechce Diesla :) Pzdrawiam

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 17:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
ja przejeździłem compactem E 36 w TDS-ie 4 latka i generalnie nie mam zastrzeżeń do tego silnika. Obecnie ma najechane ponad 283 tyś km ale nadal pali na dotyk. Oczywiście muszę o to zadbać aby wymienić świece oraz filtr paliwa. Przy temp. około -20 stopni C nie miałem problemów z odpalaniem ( w niższych temp. nie miałem możliwości tego sprawdzenia) W tym autku jest silnik o pojemności 1665 ccm. Co prawda najechałem nim dużo kilometrów jednak auto nigdy nie domówiło mi posłuszeństwa. W chwili obecnej powolutku muszę szukać turbinki bo już się kończy jednak diesel sprawuje się OK!
W drugiej lalce E 46 qp mam zamontowaną instalację LPG, którą po części sam montowałem i od czasu montażu nawet nie ma z nią najmniejszego problemu. Dobry monter, którego mogę wszystkim polecić dopieścił mi autko i sekwencja chodzi cudownie. Spalanie o połowę taniej a na osiągach nie widać żadnej różnicy. Ta instalacja to BRC uważam, że znana i bardzo dobra. Osobiście nigdy nie założyłbym instalacji na mikserze bo to niewypał. Bardzo awaryjna i kosztowna w eksploatacji, ciągłe wybuchy pod maską i ciągłe regulacje.
pozdrawiam Hubi

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2007, 17:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
A ja mam instalacje Zavoli Alisei N sekwencja w swoim e46 318i i za cholere nie moge go u siebie ( Jelenia Gora) wyregulowac, mam goscia ktory ma mi to zrobic ale juz tydzien czekam az zalatwi od kogos program do tego ;/

Znacie kogos w okolicach jeleniej gory badz karpacza kto sie zajmuje po cichu takimi rzeczami ??

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 grudnia 2007, 22:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 224
Lokalizacja: Bliska
to wszystko zalezy ile kto jeździ. Ktos dobrze powiedział nie zakłada sie gazu bo sie ma taki kaprys tylko np 15 razy 4,30 powiecmy benzyny to jest prawie 65zł no mówie o jeździe typowej dla bmw bo nie oszujujmy sie kto jeździ cały czas 80 żeby strzałka pokazywała mu 8do 9 litrów. A na gazie no powiecmy 17 razy 2,29 to jest 39. Czyli 26zł na 100km to 1000km i jest 2,600 w kieszeni. No ale jesli ktos mało jeździ to nie ma sensu ale jesli po tysiacu km ma sie komus zwórcic instalcja to mi sie zdaje że to już cos.
minusy złe założenie = ciągłe proglemy z gazem
plusy duża oszczędnośc pieniedzy
benzyna każdy wie jak jest
o dieslu myśle że poraszka jeśli chodzi o bmw (nie mówie o najnowszych modelach tylu nowa 3 ,5 czy 7) ale np e34 e39 i wszystkie modele tak do 2000 roku czasem. Silnik czesto do remontu trzęsie od gorszego paliwa na wolnych obrotach i nie ma takiego depnięcia czasem gaz lepiej juz chodzi niż diesel
to tyle co ja myśle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2007, 01:00 
Kiler530 napisał(a):
A na gazie no powiecmy 17 razy 2,29 to jest 39. Czyli 26zł na 100km to 1000km i jest 2,600 w kieszeni.


1000km to jest 260zł :).

Nie ma instalki, żeby zwróciła się po miesiącu :).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Oczywiście możecie powiedzieć że każdy chwali co ma. Ja mam e36 325TDS@po chipie , moi rodzice audi a4 B5 kombi 1,9TDI oraz WV LT35 CDI wszystkie auta rocznik około 1995 i nie ma problemy z żadnym z nich, paliwo kupuje na stacjach BP i nie miałem problemów z ich jakością. Największe zalety Diesel to mniejsze spalanie audi trasa około 5l LT35 2,5 i moje bmw około 7L w trasie i 8L w cyklu mieszanym (dostawczy troche więcej ale to jest maxi LT spory samochodzik) oraz jak na razie niższa cena jeśli ktoś ma układy to może z tirów kupić nawet po 2,5zł :) . A co do mocy to nie mam z tym problemu ładnie przyśpiesza bez wyjątku czy 2000 czy 3000 obrotów z audi jest gorszy problem ale ma o połowę mniejszą moc. Co do gazu to słyszę opinie że po dłuższym przebiegu wypala on skutecznie silnik i w konsekwencji portfel :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 09:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Heretyk napisał(a):
Co do gazu to słyszę opinie że po dłuższym przebiegu wypala on skutecznie silnik i w konsekwencji portfel



Temat przerabiany, często to mit, a jak już komuś padnie "przez lpg" to mu sie zwrócą wcześniej 3 silniki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 10:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Wszyscy pisza jak nie stac Cie na benzyne to kup diesla, ale nie wiem czy mi sie wydaje ale w dziale Mechaniki wieksza czesc postow dotyczy problemow z dieslami mowie tu o autach np w okolicach 2000rocznika wydaje mi sie ze silniki Diesla sa duzo bardziej delikatne, skonczyly sie czasy ze diesel to wieczne auto, nie do zajezdzenia, porownujac silniki np 3.0 PB i ON roznica w spalaniu miesci sie w 1-2litrow tak wiec wg to nie jest duzo, a przy mozliwej awarii np turbiny, wtryskow, pompy wtryskowej, swiec zarowych itp koszty drastycznie rosna w porownaniu do PB bo wtedy u mechanika placimy w tysiacach zl jesli ma byc naprawiona na markowych czesciach, a w PB co moze sie popsuc? cewki zaplonowe, moze jakies czujniki. nie ma co sie oszukiwac paliwo to nie mamy za najlepsze, acha i majac common raila zapomnial bym o zalewaniu "oszczednosci"

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 12:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 224
Lokalizacja: Bliska
no fakt pomyliłęm sie chodziło mi o 10.000 km wtedy wychodzi tyle co napisałem a przy 1000km to 260zł. Ale to wszystko zalezy jak się jeździ kto miał bmw przed nami itd mi osobiście źle sie jedzie jak za jazde do warszawy i spowrotem czyli 500km mam dac z 250zł a na gazie wiadomo dużo taniej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 15:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 725
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: E90 320dA
Santino napisał(a):
3.0 PB i ON roznica w spalaniu miesci sie w 1-2litrow


Mysle ze wiecej, do 4 - 5 litrow.

Wiekszosc awarii diesli opisywanych na forum, to skutego zlego uzytkowania tych silnikow. W dieslu trzeba pamietac o tym aby tankowac tylko dobrej jakosci ON, nie palowac gdy zimny i chlodzic po ostrej jezdzie, wtedy ryzyko awarii jest bardzo male. Wiekszosc problemow to turbiny, pompy paliwa czy wtryski, a wystarczy pamietac o tych zasadach i wtedy takie problemy nie wystepuja.

_________________
E90 320dA
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2008, 16:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Bydgoszcz
Mając silnik R6 porządna instalacja to zapewne koszt około 4tyś ja robiąc 1000km miesięcznie wydaje około 300zł ( 80L ON cena 3,8zł) na paliwo więc za cenę samej instalacji mogę przejechać 13mieś (nie wliczać ceny gazu którego spalił bym zapewne około 13/100km czyli około 130l mieś co daje około 286zł (cena ok 2,2zł) miesięcznie zaoszczędził bym 14zł (rocznie 168zł) czyli wychodzi że musiałbym odczekać 23lata na zwrot:P

Nawet przy spalaniu gazu na poziomie 10L (co wydaje mi sie nierealne w silniku 2,5l ) inwestycja będzie przynosiła 80zł mies czyli minimum 4 lata na zwrot ceny instalacji która przez ten okres pewnie nie raz nawali i należało by także doliczyć cenę benzyny na rozruch (i nie prawda że więcej jest tematów o dieslu wyraźnie więcej jest o LPG bardzo dużym spalaniu


Odnośne przeliczenia prowadzone są dla samochodów o mocy około 180KM czyli mój z chipem i BMW 323i E36. mój spala 8l/km w cyklu mieszanym z przewagą miasta z kompletem pasażerów

co do turbiny należy pamiętać aby odczekać 1min po zatrzymaniu przed unieruchomieniem silnika aby spowolniła swoja prędkości obrotową i tak jak wyżej dobra ropa i nie ma problemu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL