BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 16:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 27 października 2015, 19:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E36 Sedan
Kod silnika: m43b18
Witam przymierzam zagazować bawarkę i mam pytanie odnośnie instalacji jaką założyć żeby nie było problemów oraz jaki możecie polecić warsztat gdzie dobrze i w rozsądnej cenie zakładają gaz w Lublinie ? Brałem pod uwagę LPGTECH oraz STAG. Piszcie jakie macie doświadczenia i co możecie polecić. Pozdro ! :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E36 jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 27 października 2015, 22:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1864
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Garaż: E39 523iT, E46 318i, E36 328iA Individual, E61 530xD
obie instalacje spokojnie sobie dadza rade z tym silnikiem ;p do tego odpowiednie wtryski i reduktor no i przede wszystkim montaż zgodny z biblią LPG :P

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 31 października 2015, 20:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
U żony w compakcie m43b19 zamontowałem LandiRenzo Omegas ma reduktorze ig1mag i czarnych medach jedyna słuszna instalacja a nie polskie dziwolągi które to należy kompletować wszystko z osobna

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 31 października 2015, 20:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 5693
Lokalizacja: Ciechanów
Moje BMW: e39
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p ... 0#p2043810
Polskie dziwolągi to wspieranie pl rynku. Co do kompletowania, to robi to gazownik, więc nie jest to specjalnie uciążliwe. Te sterowniki mają dostępne dla każdego oprogramowanie i możliwość samodzielnej łatwej regulacji. Można tez ustawić temp przełączenia dużo niżej niż w Omegasie a to przekłada się na znacznie szybszy zwrot inwestycji. O cenach samych instalek nie wspomnę.

bartezz73, obydwa sterowniki są spoko, także KME jest ok. Istotniejsze są wtryski, brałbym pojedyncze baracudy. Reduktor pewnie Artic starczy, generalnie przy tej mocy cokolwiek trochę mocniejszego da radę.

Podstawa to fachowy montaż, specjalisty radzę szukać na LPG-forum. Pamiętaj, że najistotniejszy jest gazownik, później dobre wtryski a na końcu cała reszta. Sterownik do tego silnika styknie dowolny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 1 listopada 2015, 13:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23095
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
CHEMIK211 napisał(a):
U żony w compakcie m43b19 zamontowałem LandiRenzo Omegas ma reduktorze ig1mag i czarnych medach jedyna słuszna instalacja a nie polskie dziwolągi które to należy kompletować wszystko z osobna



Nie zrobiłeś źle ale wierz mi że można zrobić to dużo taniej niż LR a będzie jeździć równie dobrze jak LR to nie są po prostu wymagające silniki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 5 listopada 2015, 21:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
ded napisał(a):
Polskie dziwolągi to wspieranie pl rynku. Co do kompletowania, to robi to gazownik, więc nie jest to specjalnie uciążliwe. Te sterowniki mają dostępne dla każdego oprogramowanie i możliwość samodzielnej łatwej regulacji. Można tez ustawić temp przełączenia dużo niżej niż w Omegasie a to przekłada się na znacznie szybszy zwrot inwestycji. O cenach samych instalek nie wspomnę.

bartezz73, obydwa sterowniki są spoko, także KME jest ok. Istotniejsze są wtryski, brałbym pojedyncze baracudy. Reduktor pewnie Artic starczy, generalnie przy tej mocy cokolwiek trochę mocniejszego da radę.

Podstawa to fachowy montaż, specjalisty radzę szukać na LPG-forum. Pamiętaj, że najistotniejszy jest gazownik, później dobre wtryski a na końcu cała reszta. Sterownik do tego silnika styknie dowolny.

W omegasie ustawiłem 25 temp przełączania a jak ktoś pomyśli to nawet i 0 tylko poco żeby reduktor szybko i wtryski padły, bez sensu, a przełącza się bardzo szybko

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 5 listopada 2015, 21:38 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Szczurek1986 napisał(a):
CHEMIK211 napisał(a):
U żony w compakcie m43b19 zamontowałem LandiRenzo Omegas ma reduktorze ig1mag i czarnych medach jedyna słuszna instalacja a nie polskie dziwolągi które to należy kompletować wszystko z osobna



Nie zrobiłeś źle ale wierz mi że można zrobić to dużo taniej niż LR a będzie jeździć równie dobrze jak LR to nie są po prostu wymagające silniki ;)

Prawie masz rację instalkami bawię się już od jakiś 10lat, i co dasz wtryski keihin jaki reduktor który mnie zadowoli ig1 i jakąś polską elektronikę i już masz drożej jak lr więc bez sensu

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] jaka instalacja M43B18
PostNapisane: 6 listopada 2015, 13:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Przed montażem zbadaj dobrze auto pod komputerem- błędy,czasy wtrysków pb. Żebyś później nie narzekał, że auto szarpie.
Miałem ten sam silnik(też e36) i zimą, latem zresztą(zimny silnik) też jada takim szarpakiem potrafi nieźle wkur... :cenzura:
fakt że miałem jakieś gówno z pod znaku ZENITA i parowniczek alaska, ale czas wtrysku na pb na wolnych obrotach był ponad 3ms gdzie przy budzie nawet 70ms. Oczywiście auto na PB jeździło znakomicie.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL