BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 10:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 13 grudnia 2015, 20:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
Witam , mowa o e39 m52b28 z instalacja a prinsa problem jaki mnie gnębi podczas jazdy to
-auto musi się bardziej nagrzać żeby się przełączyło na lpg
-podczas jazdy przełącza się na pb i jak dobrze pójdzie to po paru minutach wróci z powrotem na lpg albo zacznie mi pipczeć
diagnoza u gazownika bład 321 zacinający się reduktor
dla mnie bład 321 to: Na piecie Psys zbyt wysokie, lub zwarcie ,sprawdź podłączenie zasilania czujnika ciśnienia / temperatury w jednostce filtra

szukam osoby która miała taki problem i znim sobie poradziła

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 15 grudnia 2015, 00:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
oizo_pl napisał(a):
-podczas jazdy przełącza się na pb i jak dobrze pójdzie to po paru minutach wróci z powrotem na lpg albo zacznie mi pipczeć

miałem w M52B28TU z intsalacją Prins taki problem jak piszesz.
Oddałem do gazownika. Powiedział żebym wymienił czujnik położenia wałka rozrządu od strony wydechowej.
Zmieniłem i jak ręką odjął!
Tyle, sam nic nie diagnozowałem. Powiedział jeszcze że może to być wina reduktora gdyż mój wypadałoby już chyba zregenerować, ale po wymianie czujnika wszystko jest ok.
oizo_pl napisał(a):
zacinający się reduktor

też mówił że może to reduktor, ale to nie on


Daj znać jak ogarniesz...

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 15 grudnia 2015, 21:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
czujniki mam dwa nowe , dom znac , coś tam było ze jak mi padł czujnik to miałem problem z gazem ale nie pamiętam co to było

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 12:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
witam , do 3 razy sztuka , byłem u gazownika i okazało się ze reduktor nie ma obiegu wody , cos go przytkało , parownik miał ledwo 30c gdzie auto w pełni zagrzane a z kratek leci gorące powietrze , po długim pałowaniu parownik pokazywał 70c ale i tak problem pozostał

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 12:53 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Co za magik to zakładał ? :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 21:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Zadzwoń tutaj na ten drugi nr komórkowy i powołaj się na chemika Jarka z Krakowa , gość ma na imię Kazimierz i poproś o pomoc powinien coś doradzić http://prinsczyszczenie.pl/kontakt.php

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 26 grudnia 2015, 11:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
o fajnie ze mi przypomniałeś o nim kiedyś juz do niego dzwoniłem , i tak czeka mnie regeneracja reduktora , jakieś gówno go przytkało

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 6 stycznia 2016, 10:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: e39 528ia
Naprawione , przetarta izolacja na kablu z czujnika temperatury od reduktora , dotykał karoserii

_________________
było:P e32 735i ,e34 2,4 td ,e36 320i ,e36 323i coupe , e39 740 , e32 735,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39]Bład 321 Prins
PostNapisane: 6 stycznia 2016, 16:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 528
Lokalizacja: KRAKÓW
Moje BMW: E39
Kod silnika: m57d30
Gdzie byłeś na naprawie??? Kazek coś pomógł??

_________________
Bandit Machine Wagon


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL