BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 23:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] M52B25TU Reduktor LPG a zakłócenie układu chlodzenia
PostNapisane: 26 marca 2016, 21:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e46 323i
Kod silnika: M52B25TU LPG
Witam wszystkich serdecznie!
Zakupiłem jakiś czas temu właśnie e46 silnik 2.5 170km M52B25TU miałem problemy z ogrzewaniem na niskich obrotach i dogrzewaniem reduktora LPG.Podłączenie parownika wyglądało następująco podłączenie trójnikiem przed elektrozaworem na wejściu do elektrozaworu nagrzewnicy(niby dobrze) drugi króciec trójnikiem do powrotu nagrzewnicy do zbiorniczka. Jednak nie działało to jak powinno pomijając kwestie odpowietrzenia i termostatu itp. próbowałem przydławić reduktor zaworem manualnym na krótka metę trochę pomogło ale przy temp 0 stopni na zewnątrz zaczynały się problemy z ogrzewaniem na wolnych obrotach. Więc w końcu wziąłem się do roboty za to porządnie wpiąłem się trójnikiem do wyjścia na nagrzewnicę (na podszybiu) blisko silnika niby podobnie jak było ale blisko silnika co się okazało miało bardzo duże znaczenie. Drugim zaś trójnikiem w ten drugi wąż dochodzący do zbiorniczka od dołu i wchodzący potem w blok silnika. I teraz moje zapytanie do was obytych w temacie jest następujące czy wpinając się tym drugim wężem w ten dolny od zbiorniczka zakłócę w jakiś poważy sposób układ chłodzenia silnika??
dodam że teraz ogrzewanie jest super gorąco jak diabli jak na max się rozkręci i parownik tez super dogrzany 80 stopni i więcej na postoju podczas jazdy ok 75 i szybko się rozgrzewa wskazówka jeszcze na końcu niebieskiego pola i przełącza się na gaz temp przełączania 28stopni.Nie daje mi to spokoju. Tylko czy takim sposobem nie zakłóciłem krążenia w układzie chłodzenia?? i nie wyrządzę krzywdy silnikowi ?? tutaj obrazek tym wężem od prowizorycznego reduktora wpiąłem się w ten niżej taki mniej wyraźny
http://i.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/qYQdBdC.jpg

ps. jestem nowy nigdy nie uczestniczyłem czynnie w żadnym forum jedynie czytałem aczkolwiek sledze to forum już od dawna i uzyskałem dużo praktycznych informacji i odpowiedzi na pytania które mnie interesowały. wiec proszę o wyrozumiałość jeśli coś nie tu gdzie trzeba napisałem :) pozdrawiam wszystkich i czekam na uwagi, sugestie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL