BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 19:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 22 sierpnia 2017, 07:32 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
Witam!Szukalem na forum i nie znalazlem info ktory pin w zlaczu diagnostycznym jest sygnalem obrotów do lpg?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 27 sierpnia 2017, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Moje BMW: E46 3.0 xD / Z3 3.0
Kod silnika: M57D30 / M54B30
jest osobne podpiecie (złacze diagnostyczne) do interfejsu gazu gdzie program pokazuje ci obroty jesli masz podlaczone a jezeli nie to szukaj brazowego kabla obok jakiejs cewki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 27 sierpnia 2017, 14:59 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
Tez wlasnie chcialbym wiedziec ktore piny sa w zlaczu diagnostycznym dla sygnalu obrotów jak i 12+ po stacyjce bo kazdy pisze co innego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 28 sierpnia 2017, 09:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Moje BMW: E46 3.0 xD / Z3 3.0
Kod silnika: M57D30 / M54B30
zle przeczytałem po co bierzecie ze zlacza obroty i plus. jak mozna wziac z cewki bezposrednio. a jak chcesz juz szukac to bierzesz igłe do kabla brazowego wlaczasz program odpalasz auto i igla sprawdzasz przewody jak pojawia ci sie obroty to sie w to wpinasz tak mozesz sprawdzic w swoim zlaczu diagnostycznym jak i przy cewkach. I tak samo z 12+ bierzesz miernik wlaczona stacyjka wbijasz sie jest 12 wylaczasz stacyjke jak nie ginie szukasz dalej jak ginie to jest to. W bmw Kable zielono białe beda plusem po stacyjce w wiazce przy podszybiu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 28 sierpnia 2017, 10:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
Chodzi mi o to ze centralke bede mial schowana tam gdzie dme silnika a ze aku mam po m43 pod maska to wszystko bedzie schowane i podlaczone odrazu do zlacza i reszta do aku takze gazu wogole nie bedzie widac po otwarciu maski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 17 września 2017, 19:37 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
jak by komus bylo potrzebne to w zlaczu diagnostycznym cienki czarny kabel to sygnal obrotów a gruby zielono -bialy to plus po stacyjce,pozdrawiam zagazowanych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL