BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 10 grudnia 2018, 06:39


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 22 sierpnia 2017, 08:32 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 811
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: bylo m43 jest m50
Witam!Szukalem na forum i nie znalazlem info ktory pin w zlaczu diagnostycznym jest sygnalem obrotów do lpg?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 27 sierpnia 2017, 15:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 35
Moje BMW: E46 3.0 xD / Z3 3.0
Kod silnika: M57D30 / M54B30
jest osobne podpiecie (złacze diagnostyczne) do interfejsu gazu gdzie program pokazuje ci obroty jesli masz podlaczone a jezeli nie to szukaj brazowego kabla obok jakiejs cewki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 27 sierpnia 2017, 15:59 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 811
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: bylo m43 jest m50
Tez wlasnie chcialbym wiedziec ktore piny sa w zlaczu diagnostycznym dla sygnalu obrotów jak i 12+ po stacyjce bo kazdy pisze co innego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 28 sierpnia 2017, 10:25 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 35
Moje BMW: E46 3.0 xD / Z3 3.0
Kod silnika: M57D30 / M54B30
zle przeczytałem po co bierzecie ze zlacza obroty i plus. jak mozna wziac z cewki bezposrednio. a jak chcesz juz szukac to bierzesz igłe do kabla brazowego wlaczasz program odpalasz auto i igla sprawdzasz przewody jak pojawia ci sie obroty to sie w to wpinasz tak mozesz sprawdzic w swoim zlaczu diagnostycznym jak i przy cewkach. I tak samo z 12+ bierzesz miernik wlaczona stacyjka wbijasz sie jest 12 wylaczasz stacyjke jak nie ginie szukasz dalej jak ginie to jest to. W bmw Kable zielono białe beda plusem po stacyjce w wiazce przy podszybiu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 28 sierpnia 2017, 11:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 811
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: bylo m43 jest m50
Chodzi mi o to ze centralke bede mial schowana tam gdzie dme silnika a ze aku mam po m43 pod maska to wszystko bedzie schowane i podlaczone odrazu do zlacza i reszta do aku takze gazu wogole nie bedzie widac po otwarciu maski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Montaz lpg stag 300 e36 m50b20 bez vanosa
PostNapisane: 17 września 2017, 20:37 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 811
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: bylo m43 jest m50
jak by komus bylo potrzebne to w zlaczu diagnostycznym cienki czarny kabel to sygnal obrotów a gruby zielono -bialy to plus po stacyjce,pozdrawiam zagazowanych


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL