BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Błąd auto kalibracji lpg stag 300-6 silnik m 50
PostNapisane: 17 września 2017, 20:22 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
Podczas auto kalibracji silnik pracuje idealnie na pb /lpg i gdzieś w połowie kalibracji dostałem komunikat że ..." za niskie ciśnienie 0.67 w kolektorze ssącym" i pytanie czy przerwać czy kontynuować- dałem kontynuuj- i po chwili spadają obroty do 400 wywala jakby dwa wtryski jakby chodził silnik na 4 garach,telepie silnikiem chodzi jak betoniarka i nagle gaśnie z komunikatem brak wtrysku na 4 lub 6 zależy bo rożnie wypada!!!!!!Instalacja sprawdzona od lpg wszystko jest jak należy,podpięte wtryski ori wtyczkami zero druciarstwa ogólnie instalacja jest przystosowana max do 210 km,wtryski lpg na wylocie maja 2,4 mm wiec chyba nie to jest powodem blędu podczas kalibracji,ale skąd i z jakiego powodu takie komunikaty i jak na nie zareagować,co jest przyczyna????? Filtry nowe przewody nowe gazowe,podciśnieniowe nowe, map sensor podmieniony z działającej instalacji z innego auta wszystko sprawdzone zero lewego powietrza!? Dme silnika podmienione na inne i na taki co nie ma sondy itp i dalej to samo ,może ktoś miał podobny problem i pomoże...pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Błąd auto kalibracji lpg stag 300-6 silnik m 50
PostNapisane: 10 października 2017, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 40
Posty: 1027
Moje BMW: X5
Kod silnika: Było m43m50m52n62
Problem rozwiązany,jednak winne byly zbyt duze dysze kalibracyjne lpg po wymianie na mniejsze przeszla kalibracja bez blednie.Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL