BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 20:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Magnetyzery
PostNapisane: 18 września 2006, 13:01 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
Czy cokolwiek da mi jak zaloze magnetyzery - chodzi o spalane
Silonik 2,8l E-36 328i


Ostatnio edytowano 17 maja 2009, 21:36 przez Majtus, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2006, 13:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1484
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M47N
te przelotowe podobno cos tam daja ale to chyba 0.01% :),te z allegro ktore zaklada sie opaskami sobie daruj bo to zwykły szajs,lepiej zalac autko lepszym paliwem i sa wieksze efekty :)

_________________
Obrazek
moje BMW --->> viewtopic.php?f=6&t=80596&p=889212#p889212
mój JeeP --->> viewtopic.php?f=55&t=64710


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2006, 13:22 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
hehe tak tez myslalem
magnetyzer daje Ci "zero koma nic" hahaha

a co do paliwa to zawsze leje PB98 na renomowanych stacjach - orlen, BP, Statoil ...
nie mam zaufania to tych manufakturek przydroznych

_________________
E-36 328i "MaÂła Czarna"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2006, 13:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Magnetyzery dają zuważalną zmianę ale tylko w zawartości portfela.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2006, 13:48 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 55
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
hehehe - dlatego wlasnie wolalem w pierwszej kolejnosci Was sie zapytac
Pozdro

_________________
E-36 328i "MaÂła Czarna"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2006, 20:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
ponoc cos tam daja,ale to "drogie"(chyba makstor czy jakos takos) a nie tanie z allegro

moze nie duzo mniejsze spalanie,ale podobno takze mniejsza emisja CO2?? tak tylko slyszalem,moze sie myle.......


pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 września 2006, 22:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
makstor kosztuje chyba 500zł :| dodajesz drugie tyle i juz mozesz miec chipa :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 września 2006, 07:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Pablo22 napisał
Cytuj:
a nie tanie z allegro


Ate tanie z bazaru? A jak Makstora kupie tanio na Allegro?


To jeden wielki chłam:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 18:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
drodzy mili --moje zdanie jest takie :1.niech każdy jeżdzi na czym chce 2. nie macie niektórzy założonego gazu wiec milczcie z braku wiedzy i przekonania 3.ja mam i ne żałuję lubię BM i zstanawiałem sie chwilę nad tym, ale jak szwagier założył do e39 i w portwelu zostawało połowę kasy przemyślałem to i mam 4. efekty sprawdzane przez PZM-t i inne firmy .są i w to nie wątpie , mam dowody--silnik elastyczniejszy. e34 525 pali do 14 L lpg a nawet na trasie mniej--poczytajcie lektury na ten temat i podyskutujemy--ważna rzecz mniej truję środowisko i tyle ---pozdro jeśli obraziłem sorry--- lubię prawdę :)

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 19:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 96
Lokalizacja: Brzostek
Moje BMW: e39 535iA
Kod silnika: M62B35
--dopiszę jeszcze że założyłem magnetyzery na wlot powietrza, na przew.ód gumowy[gazu] specjalne magnesy temperaturowe na filtr oleju ,,,na wlocie powietrza też są inne bodajże przeciwstawne,--cząsteczki paliwa i powietrza łączą się przed wlotem do cylindrów i dokładniej spalaja co za tym idzie nie ma nagaru i świece czyściutkie widać po rurze wydechowej [srebrna] :D

_________________
nie bijcie nie ma za co?!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 00:58 
Gdyby magnetyzery działały to auta seryjnie by miały to wmontowywane w przewody :|


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 09:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
niby tak, ale producenci tną koszty jak się da, ja nie wierzę w cudowna moc magnetyzerów, ale podobna sprawa jest np. z filtrami z bawełny (np. K&N), są droższe, starczają na dłużej, a seryjnie chyba nikt ich nie montuje... nawet wkładek (bo stożki to zupełnie co innego)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 13:24 
No tak ale każdy wie że filtr i tak trzeba wymienić. Więc gdyby wstawił gorzy to potem by reklamował że inaczej mu autko chodzi. A seryjny magnetyzer by (ponoć) dodawał więcej mocy itp a w zasadzie by się nie zużywał.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2007, 13:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jest też sporo "gadżetów" które powstają np. dla sportu...
jest również urządzenie, które podobno też coś daje: ECOTEC CB-26P
wg mnie na pewno może ono więcej niż magnetyzer...
"urządzenie działa na zasadzie wzbudzania drgań powietrza w układzie dolotowym auta. Zastosowanie go przyspiesza reakcję silnika na pedał gazu, podnosi elastyczność silnika, oraz wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa (zużycie paliwa spada przeciętnie o 1 litr /100km), powodując dodatkowo poprawę składu emitowanych przez silnik spalin.
ECOTEC montowany jest na głównym przewodzie podciśnieniowym, a jego montaż i regulacja zajmuje kilka minut" (za: tuning, jc auto)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 09:28 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fajnie bo mając te wszystkie ceramizery, magnetyzery, strumienice i inne wynalazki to powinno się odlewać paliwo, bo wszystko powoduje spadaek spalania o 1L.
Chyba wszystkiego próbowałem poza magnetyzerem i pali tyle samo co paliło na samym początku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 22:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 818
Lokalizacja: PL
Moje BMW: saab 93 SC
Kod silnika: Z19DTH
Kyokushin napisał(a):
Fajnie bo mając te wszystkie ceramizery, magnetyzery, strumienice i inne wynalazki to powinno się odlewać paliwo, bo wszystko powoduje spadaek spalania o 1L.
Chyba wszystkiego próbowałem poza magnetyzerem i pali tyle samo co paliło na samym początku.


Ceramizer ma za zadanie chronic sprawny silnik, a nie obnizac spalanie... strumienica za 50zl :wstyd: co do ceramizera to znajomy zrobil experyment i jakis czas temu zalozyl do FSI magnetyzer ( jakis nie byle jaki - nie pamietam jaki ).. po okolo 1tys kilometrow komputer zaczal wsazywac w trybie miejskim spalanie mniejsze o 0.6L. Dodam, ze auto jezdzi caly czas na tych samych trasach. Znaczna poprawe na PLUS widac na analizatorze spalin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2007, 11:41 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Jak sie czyta opisy tych wszystkich złotych środków to wszystko ma obniżać spalanie przysłowiowe '8-15%' i powodować wzrost mocy o '5-8%'.
Kiedyś Frank jak policzył 'ile mu wzrośnie moc' po ceramizerze (w/g info producenta) to stwierdziliśmy że poco robić chiptuning - wystarczy wlać ceramizer.
Cuda na kiju.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2007, 06:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: POMORSKIE
Cześć jestem tu nowy. Ale jedno wiem MAGNETYZERY to jest nabijanie ludzi w butelke i zdzieranie kasy. Jak ktoś chce mieć lepszego kopa to niech idealne spasuje kolektory ssący i wydechowy z głowicą. chodzi oto aby otwory wlotowe i wylotowe idealnie dopasować do otworów w głowicy, tak aby niepowstawały zawirowania powietrza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2007, 10:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
radek22313 napisał(a):
Cześć jestem tu nowy. Ale jedno wiem MAGNETYZERY to jest nabijanie ludzi w butelke i zdzieranie kasy. Jak ktoś chce mieć lepszego kopa to niech idealne spasuje kolektory ssący i wydechowy z głowicą. chodzi oto aby otwory wlotowe i wylotowe idealnie dopasować do otworów w głowicy, tak aby niepowstawały zawirowania powietrza.

niestety nie zgodze sie z toba kolega mial (nie w bmw) i testowal,auto nie mialo lepszego kopa ale palilo mniej! kolega sprawdzal to kilka razy wiec nie bylo pomylki mial magnetyzery na przewodzie paliwowym i doprowadzajacym powietrze

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 października 2007, 11:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 169
Lokalizacja: BiaÂłystok
Kiedyś miałem magnetyzer w polonezie i naprawdę różnica była odczuwalna. Samochód palił 0,5l/100 mniej i był bardziej elastyczny na poszczególnych biegach. Po takich doświadczeniach postanowiłem włożyć go do BMW i nic się nie zmieniło. Ani nie obniżyło się spalanie, ani nie dało się odczuć poprawy osiągów.

_________________
Obrazek
Moje BMW E34 520i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL