BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 12 maja 2024, 00:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jakie ceny instalacji gazowych ???
PostNapisane: 12 maja 2008, 19:10 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 13
Moje BMW: e46 qp
hey ;]
mam do Was takie pytanko może ktoś z Was sie orientuje jaki jest koszt założenia instalacji gazowej do BMW 3 e36
zamierzam z najbliższym czasie zakupic właśnie jakąś trójeczkę coupe nie wiem jeszcze czy 1.8 is czy tez 2.0 zalezy co sie trafi :) ii właśnie chciałbym sie dowiedziec ile kasy musze odłożyć na instalacje ;) i jaką polecalibyście

thx za odp

pozdroo

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 20:29 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 22
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Z tego co mi wiadomo to ceny kształtują się na poziomie 2500 do 4 cylindrów i ok 3000 do 6 cylindrów. Oczywiście mowa tu o sekwencji, i instalacji STAG 300, dwóch moich kumpli jeździ na takich instalkach i są bardzo zadowoleni, zresztą ja na dniach również takową będę montował.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 21:10 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
instalacja BRC do 6 cylindrow kosztuje ok. 4600zl do 4 cyl. tysiac mniej....http://www.czakram.pl/

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2008, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 78
Lokalizacja: ³ódzkie
ja w 318 is pomykałem na KME, instalacja ok. żadnych problemów nie miałem, rok temu za instalacje dałem 2,3 tyś.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 17:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 140
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Kod silnika: M47N
STAG 300 -2300 zł butla w koło 48 litrów Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 maja 2008, 19:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1249
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: e87
Kod silnika: n45b16
W Kielcach do R4 2200 PLN, do R6 2700 PLN

_________________
zobacz moje byłe R4
zobacz moje byłe R6
a potem poświęć chwilę mojemu V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 maja 2008, 22:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
Jako pracownik Czakramu polecam jednak BRC. Mało obiektywnie ale może szef czyta :hyhy:
2 ważne sprawy przy zakładaniu instalacji:
1. Nie ma co lecieć po taniości, chociaż drogie nie zawsze oznacza bezawaryjne.
2. Sama instalacja to nie wszystko. Połowa sukcesu to poprwany montaż.

Zalety BRC.
1. Wieloletnie doświadczenia na rynku
2. Bardzo duża liczba warsztatów zajmująca się montażem i serwisem BRC.
3. 2 letnia gwarancja bez limitu kilometrów.
4. Bezproblemowa procedura reklamacji w razie usterki. Ręka w ręke - towar zepsuty wymieniony na nowy a nie regenerowany.
5. System ASISTANCE na terenie całego kraju. (likwidacja usterek nieodpłatnie w wyznaczonych punktach)

W porównaniu do innych instalacji (tzw. polskich składaków)
1. Nie rozjeżdząją się mapy benzynowe po kilkumiesięcznym urzytkowaniu instalacji
2. Centrala gazowa nie traci pamięci po odłączeniu akumulatora
3. Reklamacja- dostajesz fabrycznie nowy towar od razu a nie czekasz 2 tyg. na regenerowany podzespół (zależy od warsztatu)
4. Po 50 tyś km nie musisz wymieniać listwy wtryskowej i reduktora bo nie wytrzymują.
5. Polskie składaki mają zespolone listwy. Zepsuje się 1 wtryskiwacz wymieniasz całą listwę. Przy BRC wtryskiwacze nie są zespolone.
6. Przy BRC nie masz możliwośći stworzenia sobie mapy gazowej. Centrala gazowa automatycznie zczytuję mapę z benzyny. Czyli nie ma co popsuć majstrująć. A jak samochód poprawnie jeździ na benzynie tak samo będzie i na gazie.

Należy jednak pamiętać że wszystko może się popsuć. To tak jak z Mercedesem i Polonezem. I jedno i drugie się psuję, tylko jedno częściej drugie rzadziej. Podobnie będzie z podzespołami. Po gwarancji ceny BRC będą nieco wyższe niż innych istalacji.

Cena Sequenta 24 na 4 cyl wacha sie w granicach 2500-2800, "Polaków" w granicach 2100-2500 w zależności od regionu.
SQ56 czyli na 6 cyl w rzędzie <140 KW 3600-4000 " Polak"- około 3 tyś.
Masz temat do przemyślenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 20:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
Ja z kolei polecam ci Prinsa. Mój wujek ma taką instalację w 523i i chodzi super. Zadnych strat mocy, nic gazem nie śmierdzi i niewtajemniczony może sie dać nabrać, że to benzyna. Tylko ma jedną wadę, bardzo dużą wadę. Jest droga jak cholera. Cena to ok 5000zł z montażem no może troche taniej(do 6 cyl). Jakbyś był zainteresowany to zobacz tą instalację tutaj albo pisz na priva.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 23:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
a ceny lpg do V8 ?? oriętuje się ktoś ?? :zdziwko:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2008, 23:23 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
pawik83 napisał(a):
a ceny lpg do V8 ?? oriętuje się ktoś ?? :zdziwko:


V8-emka V8 nie równa. np Małe V8 jeden reduktor duże V8 dwa reduktory.

kosa8312 napisał(a):
Jako pracownik Czakramu polecam jednak BRC.


Ciekaw jestem jakie podzespoły instalacji proponujesz do BMW E32-E38 750i i do BMW E39 540i. Chyba że to tajemnica firmy :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 00:16 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
the_bambus napisał(a):
nic gazem nie śmierdzi i niewtajemniczony może sie dać nabrać, że to benzyna.

rzadko sie to zdarza nawet w sekwencji.Niestety jakosc kosztuje:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 06:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
kosa8312 napisał(a):
Jako pracownik Czakramu polecam jednak BRC. Mało obiektywnie ale może szef czyta :hyhy:


A to ciekawe, ze BRC + czakramowski montaz to jest poezja :wstyd: . Mialem w E36 6cyl instalke BRC 2gen na blosie, komputer jakis rozbudowany do samochodow z turbo. Jakos panowie bali sie dotknac do tego produktu, bo 'plastikowy' kolektor ich wystraszyl :rotfl: :rotfl: Takze nie swiadczy to zbyt dobrze o 'jakosci' instalacji w Czakramie.

W Siedlcach instalacja stag 300 kosztowala mnie 2-3 miesiace temu rowno 2500pln, w Warszawie za to samo krzyczeli miedzy 3000-3300pln.
Do V8 4,4 napewno ponad 3500pln

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 08:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
tomasz86staszic napisał(a):
the_bambus napisał(a):
nic gazem nie śmierdzi i niewtajemniczony może sie dać nabrać, że to benzyna.

rzadko sie to zdarza nawet w sekwencji.Niestety jakosc kosztuje:/

No Polacy umieją instalować instalacje, ale o ile się nie mylę to to było robione w Niemczech, bo stamtąd jest mój wujek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 14:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
Pinczer napisał(a):
V8-emka V8 nie równa. np Małe V8 jeden reduktor duże V8 dwa reduktory.


interesuje mnie cena instalacji do 530 V8

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 16:26 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 875
Lokalizacja: Kraków
Najpierw znajdź sobie konkretnego gazownika wtedy pytaj o cenę bo jeden za 3 tys a inny za 4.5tys. A najważniejsze żeby śmigało jak marzenie.

www.lpg.info.pl zaglądnij tutaj może ktoś ci to wyliczy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2008, 16:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
Mongooes z twojej wypowiedzi:

A to ciekawe, ze BRC + czakramowski montaz to jest poezja :wstyd: . Mialem w E36 6cyl instalke BRC 2gen na blosie, komputer jakis rozbudowany do samochodow z turbo. Jakos panowie bali sie dotknac do tego produktu, bo 'plastikowy' kolektor ich wystraszyl :rotfl: :rotfl: Takze nie swiadczy to zbyt dobrze o 'jakosci' instalacji w Czakramie.


Człowieku jeśli już piszesz takie bzdury to przynajmniej dowiedz się o co chodzi w temacie.
Po pierwsze to taka instalacja nie powinna być zamontowana w tym samochodzie. Dlatego właśnie nie chcieli się do niej dotykać, bo zawsze można zwalić na tego co ją regulowł lub ustawiał jak strzeli i ci kolektor ssący rozwali lub przepływomierz.
Po drugie nie ma czegoś takiego jak komputer gazowy do turbo.Kto ci takich głupot naopowidał????
Przy samohodzie z turbo może być inny reduktor, map sensor ale nie komputer, czyli centrala.
A co do tego ma jakość instalacji w Czakramie? Oni ci to założyli, czy twierdzisz tak dlatego że jakiś paprak włożył ci instalację BRC a teraz nikt się nie chce z tym pierdzielić bo same kłopoty mogą być.

Ty sam wpadłeś na taki pomyśl żeby instalację tej ganeracji zamontować przy 6 cyl na plastikowym kolektorze, czy ktoś ci polecił, bo ja bym go utopił w łyżce wody.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2008, 07:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
Uwazaj zeby szef nie czytal Twoich wypowiedzi bo wylecisz za brak znajomosci produktow BRC CZLOWIEKU!

http://speedgaz.com.pl/index.php/pl/produkty/top_kity_montazowe/brc/system_eco_gas_turbo
Kod:
System ECO GAS TURBO,
System Eco Gas idealny do instalacji gazowych zakładanych w samochodach z silnikiem z doładowaniem, odpowiadajacych przepisom przeciw zanieczyszczeniu Euro 2. Sercem urzadzenia jest specjalny mikroprocesor bedacy w stanie wykonywac wszystkie funkcje optymalizujac kazda interwencje centralki sterujacej. System mozna zastosowac do kazdego typu silnika (wolnossacego czy turbo).


Takze panie specjalisto zanim zaczniesz byc majstrem w swoim fachu, poczytaj troche internet i sie podszkol, a potem zwracaj uwage.
a wiesz co to blos? :rotfl:
Twierdze o jakosci firmy, poniewaz jest dystrybutorem produktow BRC. Produkt, ktory byl u mnie zamontowany tak jak mogles przeczytac wyzej nadawal sie do silnikow wolnossacych. Dlatego smiem twierdzic, iz firma bala sie dotknac bo nie ma umiejetnosci. Jaki jest schemat w firmie? zainstalowac, kalibracja i nastepny?


Cytuj:
Ty sam wpadłeś na taki pomyśl żeby instalację tej ganeracji zamontować przy 6 cyl na plastikowym kolektorze, czy ktoś ci polecił, bo ja bym go utopił w łyżce wody.

Instalacja byla zakladana we Francji, sam niezalozylbym instalacji drugiej generacji. Swoja droga, dopoki elektronika nie zaczela sie sypac to bylem bardzo zadowolony z osiagow tej instalacji.

pozdro specjalisto ;)

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2008, 08:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
No to trochę mnie zagiąłeś ale potrafię się do błędu przyznać :padam:
Pierwszy raz na oczy widzę taką instalację a pracuję od 3 lat. Nie mam też jej w ofercie ani w katalogu. Nie wiem czy ta firma nadal ma ją w sprzedaży ale sądzę że nie bo 3500 zł za instalacje II gen + montaż później to lekkie przegięcie.
W nowocześniejszych produktach nawet II gen nie ma czegoś takiego jak centrala do turbo. Każda potrafi obsłużyć samochód z doładowaniam. Prawdopodobnie jak weszła na rynek ta instalacja to był hit bo turbo obsługiwał (ale który to był rok???) Dlatego taka cena jak widać na stronie tej firmy do której link podałeś.
Sam powiedziałeś że instalacja montowana we Francji a tam bliżej do makaroniarzy. Wchodząc na włoską strone BRC to widzę że połowy ich produktów nie mamy w ofercie. Dlatego nie chcieli się dotykać bo w życiu na oczy tego nie widzieli. Ale to tylko ludzie, jak oni tak i ja i rzadko się zdarza że ktoś pracuje 10 lat w jednej firmie i zna cały asortyment który zmienia się praktycznie co roku, no chyba że nie ma co wieczorami robić i do poduszki wszystkie katalogi czyta.
Dlatego zdziwiły mnie Twoje słowa że to źle świadczy o jakośći instalacji w Czakramie, bo nie oni to montowali tylko ktoś we Franji. I nie rozumiem stwierdzenia o schemacie w firmie: zamontować, kalibracja i następny. Szczerze to taki jest schemat i nie tylko w Czakramie, no bo czego Ty oczekujesz że na kawę ktoś z Tobą jeszcze pójdzie. Biznes to biznes. Także nie oczekuj że ktoś zacznie tłumaczyć z włoskiego instrukcje obsługi takiej instalaji, ściągnie program i zacznie się jej uczyć na Twoim samochodzie bo mógłby więcej popsuć niż naprawić a Ty i tak byś miał pretensje.
Myślę że temat objaśnieny i z mojego i z Twojego punktu widznia. Nie róbmy Off Topic bo się ktoś zdenerwuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2008, 09:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
kosa8312 napisał(a):
No to trochę mnie zagiąłeś ale potrafię się do błędu przyznać :padam:

To sie ceni

kosa8312 napisał(a):
W nowocześniejszych produktach nawet II gen nie ma czegoś takiego jak centrala do turbo. Każda potrafi obsłużyć samochód z doładowaniam.

Kazda potrafi obsluzyc ale nie kazda ma cos takiego jak czujnik podcisnienia, ktory jest podlaczony pod kolektor dolotowy. Dzieki temu mozna dokladniej wysterowac krokowca.

kosa8312 napisał(a):
Prawdopodobnie jak weszła na rynek ta instalacja to był hit bo turbo obsługiwał (ale który to był rok???)

Trudno mi powiedziec, ktory rok ale z mojego wywiadu wyszlo, ze produkt byl produkowany max chyba 1-2lata. W Polsce nikt nie slyszal nikt nie widzial, za to za granica troche tego sprzedali.

kosa8312 napisał(a):
I nie rozumiem stwierdzenia o schemacie w firmie: zamontować, kalibracja i następny. Szczerze to taki jest schemat i nie tylko w Czakramie, no bo czego Ty oczekujesz że na kawę ktoś z Tobą jeszcze pójdzie.

Chodzilo mi o niezbyt dokladna prace, tzw prace maszynowa. A gdzie dodatkowe strojenie? kalibracja nie zalatwia sprawy w 100 procentach.

kosa8312 napisał(a):
Także nie oczekuj że ktoś zacznie tłumaczyć z włoskiego instrukcje obsługi takiej instalaji, ściągnie program i zacznie się jej uczyć na Twoim samochodzie bo mógłby więcej popsuć niż naprawić a Ty i tak byś miał pretensje.

Taka mala ciekawostka. Nie ma interfaceu komputerowego jest tylko specjalna centralka BRC podlaczana do komputera gazowego (taki prostokat, 4-6 przyciskow na krzyz i maly wyswietlacz)

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 maja 2008, 21:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 116
Lokalizacja: POLSKA:)
Stag 300 zrobiłem 20 tys i niema dandych problemów. Koszt 2400. Jezeli chcesz namiar na dobrego gaziarza bo widzę ze jesteś z małopolski to priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL