BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 17:18

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 320i E36 sekwencja STAG 2300zł montować?
PostNapisane: 12 marca 2007, 14:21 
kaamilalfa napisał(a):
pytałem dzisiaj o cenę instalacji gazowej do mojego auta i ju ździwko
w tym samym zakładzie we wrześniu 3000zł teraz 2300zł.

Instalacja STAG miałem z nią wcześniej doczynienia i nie narzekałem.

Oferta super. Chyba się skuszę.


Co Wy na to?


Kamilalfa a słyszałeś jakieś opinie o tym warsztacie?
Dzwoniłem tam dziś i za staga 200 chcą 2300zł a za staga 300 2400zł więc ceny są super tylko ciekawe jak z jakością bo czasem warto dołożyć 200-300zł.
Przy okazji zapytałem czym się różni stag 300 od 200 i podobno ma szybsze wtryski oraz komputer jest w metalowej obudowie a nie plastikowej jak w 200.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: 320i E36 sekwencja STAG 2300zł montować?
PostNapisane: 18 marca 2007, 21:58 
ile spali 320i e36 na sekwencji? pzdr.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, 10:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
kaamilalfa napisał(a):
Oferta super. Chyba się skuszę.


Co Wy na to?


nie :zdegustowany:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 13:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 240
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
--==maly==-- napisał(a):
Kamilalfa zamontowałeś tą instalację czy odpuściłeś?

Ja zafundowalem sobie Staga do E39 528.
1.Zaisntalowano mi Staga-200 bo za pozno zorientowalem sie, zey zadac 300ki, rozniaca w cenie zadna a w trwalosci zapewne duza, ale to osobny temat. Wtryski Valtek czerwone.
2.Zadnych zauwazalnych roznic w pracy silnika na benzynie czy gazie.
3.Spalanie ~13 l lpg w trasie, komputer pokazuje ~11 l PB.
Wszystko zalezy od warsztatu montujacego LPG, jezeli znaja sie na rzeczy to samochod bedzie jezdzil tak samo, jedynie koszty beda mniejsze.

_________________
Tomek
Marzenia sie spelniaja...
E92 335ix


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2007, 14:04 
Ja prawdopodobnie za jakieś 2 tygodnie wybiorę się do Siedlec na montaż Staga 300 zobaczymy jak to będzie.


Góra
  
 
 Tytuł: GAZ ????????
PostNapisane: 3 kwietnia 2007, 22:36 
Ukasz napisał(a):
Cytuj:
NIE! Nigdy nie daj sobie zagazowac silnika... To jest BMW a nie wartburg!
Czemu Wy to robicie swoim bunia...
:wstyd: kolejna osoba która w zabobony wierzy ? :rotfl:


Zabobony zabobonami ale do gazu radził bym odnosić sie z pewnym dystansem, ja miałem gaz w innym autku i mojej Beci nie zagazuje...............


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 08:30 
Offline
Forumowicz

Posty: 240
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
michal/////// napisał(a):
mi dzis zalozyli STAG300 w e39 520i chodzi jak na benzynce , niewiem ile pali bo dopiero 50km zrobilem jedyny mankament to taki ze na biegu jalowym obroty na benzynie oscyluja od 740 do 757 a po przelanczeniu na gaz 690-800 i auto drży.czy to normalne?da sie to ustawic??

Wolnymi obrotami reguluje komputer od BMW, podaje on parametry dla benzyny co chyba wiaze sie z tym, ze na gazie sa one troche nizsze. Moze trzeba ustawic ciut wyzsze obroty biegu jalowego dla benzyny i spowoduje to lepsza prace na gazie.

Ja rowniez mam, jak juz pisalem, STAGA (2 tygodnie, 1500 km) w E39 528 i jestem zadowolony - nalezy tylko pamietac aby tankowac DOBRY gaz, bo BMW jest czule na jakosc paliwa!

_________________
Tomek
Marzenia sie spelniaja...
E92 335ix


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 11:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: warm-maz
lpg i wszystko jasne... dobrze to się na tym gotuje :P nie polecam instalacji lpg.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 18:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
neodriver napisał(a):
Zabobony zabobonami ale do gazu radził bym odnosić sie z pewnym dystansem, ja miałem gaz w innym autku i mojej Beci nie zagazuje...............

co miałes ??? I czy II GENERACJĘ , napewno nie sekwencje bo byś tak nie pisał.
ksynio napisał(a):
lpg i wszystko jasne... dobrze to się na tym gotuje nie polecam instalacji lpg

:dobani: co wy o tym wiecie???
Nie chce mi sie już pisać 100 raz że mam drugą betę z gazem (e28m30b25 , e34m50b25 ) , brat już też ma drugą z gazem (e12m30b25 , e34m50b20 ) , ja na swojej poprzedniej becie przejechałem 60 tysięcy na gazie i sprzedałem z przebiegiem 320tyś z silnikem jak żyleta , brat na swojej pierwszej własnoręcznie nakulał 200 tysięcy na gazie i skończyła się już homologacja na butlę( 10 lat), ale silnik dalej chodził jak zegarek.
Jestem życiowym realistą i nie powtarzam jak papuga tego co gdzieś usłyszę lub przeczytam tylko z autopsji wiem ze gaz to same plusy , więc to ze gaz jest "be" włóżcie sobie miedzy bajki. Jeżdziłem już na gazie jak kosztował 78groszy za litr a benzyna 2,5zł ( 97 rok)
Prawdą jest ze stare instalacje ( I i II GENERACJA) niewiele miała wspulnego z osiągami benzyny i nie były takie ekonomiczne , ale sekwencja to jest to czego brakowało tym którzy chcą jeżdzić taniej i bez straty na osiągach.
A dlaczego w beemce gaz??? ; A DLACZEGO NIE??? auto jak każde inne , jeszcze pare lat i już nie będzie gorących przeciwników gazu , zostaną tylko ci co jeżdżą na benzynie bo koszty paliwa to dla nich grosze , oraz ci co sie im wydawało ze gaz to syf ale pużniej już będzie dobry. :D
za niedługo będe zmieniał samochód na z wiekszym silnikiem i też tam wsadzę sekwencję hehe ,tylko ze zanim zacznę jeżdzić to pewnie będę musiał poprawić po gazownikach to i owo ale będzie dobrze. :D

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 19:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: warszawa
jak widzę znów dyskusja w necie zakładać gaz albo nie, i jak to może popsuć bunie.
bunie może popsuje ale nie bmw.
ciekawe jak niektórzy będą w niedługim czasie podchodzić do napędu hybrydowego albo do silników wodorowych.
gaz jest już integralną częścią naszej rzeczywistości i jest nawet montowany fabrycznie , a także w innych wozach nie jest tracona gwarancja na zamontowanie gazu.
na gazie IV generacji zrobiłem w 540-ce ok 50 tys. i jeżelibym nie wiedział, ze to jest LPG nawet bym się nie domyślił. dla ciekawości ostatni zrobiłem całkowity przegląd silnika wraz z mierzeniem ciśnienia i nie ma najmniejszych zmian od czasu założenia.
w tym czasie nie miałem najmniejszych problemów z instalacją (diego + matrix ).
jestem z wykształcenia mechanikiem samochodowym ( a nawet sie na tym znam ) dlatego wiem co piszę.
trzeba pewne zmiany zaakceptować, a nie wybrzydzać, że bmw to tylko benzyna.
jak kiedyś pamiętam zwolennicy bmw ( a jakże ) śmieli się z fanów mercedesa kiedy ci udowadniali wyższość diesla na benzyną.
no właśnie jak może być silnik diesla w BMW, toż to świętokradztwo.
pozdrawiam :/ :/ :zdegustowany:

_________________
czasami sie mylĂŞ


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 19:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
saygon napisał(a):
jak widzę znów dyskusja w necie zakładać gaz albo nie, i jak to może popsuć bunie.
bunie może popsuje ale nie bmw.
ciekawe jak niektórzy będą w niedługim czasie podchodzić do napędu hybrydowego albo do silników wodorowych.
gaz jest już integralną częścią naszej rzeczywistości i jest nawet montowany fabrycznie , a także w innych wozach nie jest tracona gwarancja na zamontowanie gazu.
na gazie IV generacji zrobiłem w 540-ce ok 50 tys. i jeżelibym nie wiedział, ze to jest LPG nawet bym się nie domyślił. dla ciekawości ostatni zrobiłem całkowity przegląd silnika wraz z mierzeniem ciśnienia i nie ma najmniejszych zmian od czasu założenia.
w tym czasie nie miałem najmniejszych problemów z instalacją (diego + matrix ).
jestem z wykształcenia mechanikiem samochodowym ( a nawet sie na tym znam ) dlatego wiem co piszę.
trzeba pewne zmiany zaakceptować, a nie wybrzydzać, że bmw to tylko benzyna.
jak kiedyś pamiętam zwolennicy bmw ( a jakże ) śmieli się z fanów mercedesa kiedy ci udowadniali wyższość diesla na benzyną.
no właśnie jak może być silnik diesla w BMW, toż to świętokradztwo.
pozdrawiam


samo sedno sprawy :super: :ok:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2007, 20:12 
saygon napisał(a):
jak widzę znów dyskusja w necie zakładać gaz albo nie, i jak to może popsuć bunie.
bunie może popsuje ale nie bmw.
ciekawe jak niektórzy będą w niedługim czasie podchodzić do napędu hybrydowego albo do silników wodorowych.
gaz jest już integralną częścią naszej rzeczywistości i jest nawet montowany fabrycznie , a także w innych wozach nie jest tracona gwarancja na zamontowanie gazu.
na gazie IV generacji zrobiłem w 540-ce ok 50 tys. i jeżelibym nie wiedział, ze to jest LPG nawet bym się nie domyślił. dla ciekawości ostatni zrobiłem całkowity przegląd silnika wraz z mierzeniem ciśnienia i nie ma najmniejszych zmian od czasu założenia.
w tym czasie nie miałem najmniejszych problemów z instalacją (diego + matrix ).
jestem z wykształcenia mechanikiem samochodowym ( a nawet sie na tym znam ) dlatego wiem co piszę.
trzeba pewne zmiany zaakceptować, a nie wybrzydzać, że bmw to tylko benzyna.
jak kiedyś pamiętam zwolennicy bmw ( a jakże ) śmieli się z fanów mercedesa kiedy ci udowadniali wyższość diesla na benzyną.
no właśnie jak może być silnik diesla w BMW, toż to świętokradztwo.
pozdrawiam :/ :/ :zdegustowany:


Dokładnie to samo chciałem napisać, tylko nie wiedziałem jak to zlepić ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL