BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 02:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] B L O S S S
PostNapisane: 1 marca 2007, 19:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
Witam wszystkich! Czy ktos ma założonego blosa w m20? Czy w m20 sprawdza sie podtrzymanie przepustnicy w blosie czy raczej zwykły blos? jak wyglada sprawa regulacji blosa jak to sie robi po swojemu? jaki stozek do tej instalki załozyc czy lepiej oryginalna puche? czy bardzo kicha bo nie chciał bym zakładać klapki w dolocie (zwężka) czy lepiej założyc? mam instalke na srubie motor to m20b25. hmmm mysle ze to tyle pytan narazie :D pozdro!

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2007, 19:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Według mnie to zakładaj i się nie zastanawiaj. Dobrze będzie!
Pozdro!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 marca 2007, 18:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
tak jak pytałem znajomego gazownika wswzystko ma swoje plusy i minusy, blos niepowoduje zwężenia między filtrem a przepustnica wiencej powietrza wpada no gardziołka bmw, llepiej sie wkręca na obroty , nieprawda jest że mniej wtedy pali, dobrze wyregulowana normalna instalacja bendzie tyle samo paliła, nieprawdą też jest że niestrzela na blosie (kwestia wyregulowania), blos potrzebuje ,,czystszego gazu '' niż idzie na mixer - niewiem co on miał wtedy na myśli alo tak powiedział i jeszcze jakieś tam bla bla bla. generalnie to jest lepsze od śruby co masz na regulacji - blos dawkuje ilość gazu sam zależnie od potrzeby krencenia oponek. pozdro :hurra:

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2007, 20:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
lolejko ja juz jestem zdecydowany tylko wątpliwosci co do mątarzu, nie zależy mi na mniejszym spalaniu, nie ma cudów i niech pali gazu tak jak palił ale kapcie to juz inna bajka i niech sie szybciej palą :D . aha nie wiem tylko czy założyc go przed przepływką czy za bo zdania są podzielone :zalamany:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2007, 10:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
Blosa sie zakłada pomiędzy przepustnicą a przepływomierzem, a silniczek krokowy musi być od strony przepływki, jak założysz blosa tuż za przepływką bedzie zle chodzil na niskich obrotach

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2007, 19:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
wonz nie rozumiem jak krokówka ma być od strony przepływki (sprostuj) z tego co wiem to poprostu krokówka ma ciągnąć powietrze juz z gazem a nie samo powietrze i tyle, jak to w końcu jest w m20?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 marca 2007, 21:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
esiue30 napisał(a):
wonz nie rozumiem jak krokówka ma być od strony przepływki (sprostuj) z tego co wiem to poprostu krokówka ma ciągnąć powietrze juz z gazem a nie samo powietrze i tyle, jak to w końcu jest w m20?


Dobrze mówisz, pomyliło mi się sorki :wstyd: krokowiec ma być pomiędzy przepustnicą a blosem

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 marca 2007, 13:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
wonz a powiedz mi daleko blos od przepływki ma być bo ja miałem zamiar załozyc go tuz za bo zbyt wiele mijsca nie mam a chciałem zostawić oryginalna rure no i storzek załozyć

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 08:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
esiue30 napisał(a):
wonz a powiedz mi daleko blos od przepływki ma być bo ja miałem zamiar załozyc go tuz za bo zbyt wiele mijsca nie mam a chciałem zostawić oryginalna rure no i storzek załozyć


no to powinno być ok, u mnie między blosem a przepływką jest ok 2cm odległości bo mam akurat taką gumę łączącą z przetłoczeniem wewnątrz i bliżej już się nie da wcisnąć ale jak zakładałem blosa 1 raz na próbę to przykleiłem go "power tape`em" :wstyd: bezpośrednio do przepływomierza i chodził elegancko :)

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 13:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
a masz antybuma na rurze? bo ja plonowałem go załozyc tylko roztoczyc srodek całkowicie i wyjąc klapke żeby nie dławiło a zostawic jedynie ta gume na obwodzie. cudów nie ma ale sprawdzał ktoś jak chodzi na benzynie z blosem i bez niego czyli w oryginale bo jak by nie było to blos tez ma zwezke moze nie taka jak mikser ale ma chodzi mi tu tylko o pb bo gaz to do kuchenek

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2007, 13:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
Aktualnie nie mam antybuma bo ten którego miałem wcześniej, po założeniu blosa się poprostu nie mieści. Narazie jest mi nie potrzebny bo blos jest odporny na strzały, a w przepływomierzu mam dekiel na silicon także w razie wybuchu sie poprostu odrywa i trzeba tylko przykleić, ale mam już drugi przepływomierz i będę musiał coś wykombinować, narazie zakładam go tylko jak chcę pośmigać na benzynce :hyhy: do gazu mam stary :)

Cytuj:
roztoczyc srodek całkowicie i wyjąc klapke żeby nie dławiło a zostawic jedynie ta gume na obwodzie


Moim zdaniem to nienajlepszy pomysł - antywybuch działa na tej zasadzie, że w momencie strzału fala uderzeniowa zamyka klapkę i rozchodzi się na boki przez tą gumę. Jak wywalisz klapkę to cała siła z wybuchu pójdzie na przepływomierz i tylko częściowo uleci przez gumę.

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 19:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
z anty bumem to dałeś mi teraz do myslenia hmmmm..... spróbuje zrobić cos z klapką żeby była jak najmniejsza zwężka ale nie stety i tak jakaś zostanie. jak chce pośmigać na benzynbce to tez przekładam drugą przepływke bo mam dwie ale wiesz zawsze to trzeba wysiąść z wózka i przekręcic 6 śróbek i opaske

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2007, 14:03 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
W moim przypadku po strzale trzeba od nowa przykleić dekiel na silicon :wstyd: ale na szczęście b. rzadko strzela.

Myślę, że przetoczenie też jest bez sensu bo ta klapka po kilku strzałach robi się wypukła(no chyba że ja miałem taką tandetną :] ) wtedy zmniejsza się jej średnica i może tak się zdarzyć, że po kolejnym strzale przeleci przez to zwężenie i sie zatnie, wtedy trzeba wyciągać antybuma i wyklepać klapke. Raz tak miałem a nic nie rozwiercałem.

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2007, 16:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: radom
Moje BMW: e46
Kod silnika: było 320d jest 323ci
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 19&start=0
co to jest blos

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL