BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 kwietnia 2024, 23:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E61] Duze spalanie w 520d
PostNapisane: 9 września 2009, 10:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TarnĂłw
Witam
Jestem nowy na tym forum i od niedawana jestem posiadaczem swojego pierwszego BMW wiec jestem laikiem w tym temacie.
Mam BMW 520d kombi o mocy 110kw/150km z 2005r model 2006 z przebiegiem 160tys.km
Niestety mam problem ze spalaniem bo w miescie przy spokojnej jezdzie spala mi okolo 11l zaznacze ze mieszkam w malym miescie okolo 150tys mieszkancow natomiastna trasie rowniez przy spokjej jezdzie spala mi okolo 8,5l.
Czy ktos wie co to moze byc za przyczyna i jak sobie z tym poradzic poniewaz rozmawialem z kilkoma osobami co maja dokladnie taki sam samochod i spala im duzo mniej.
z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam


Ostatnio edytowano 9 września 2009, 10:13 przez nitru, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2009, 15:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 333
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: E39
Kod silnika: m52tub28
2,0 z pewnością nie powinien przekroczyć 9 jadąc w mieście...
sprawdzałeś czy wszystko sprawne?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2009, 08:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: TarnĂłw
tak