BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 02:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E31] V12 z instalacją 2-giej generacji
PostNapisane: 12 marca 2007, 20:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Witam koledzy

dziś wpadło mi w oko ładne 850 i samochód w idealnym stanie jedynie co mnie zraziło to że została założona do niego instalacja II generacji. Czy przy takim układzie czy nie ma problemów z tą instalacją?? jakie są koszty przerobienia tego na sekwencję i czy ma to sens

[scroll]850i [/scroll]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 21:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
ciekawe co za żeżnik włożył tam IIgenerację, wątpię czy to wogule chce jechać ,a jesli juz jedzie to pewnie pali ze 30 litrów i ma 1/3 mocy mniej. :dobani:
Koleś poszedł po kosztach żeby załozyć tą instalację , bo sekwencja pewnie z 5 patoli nie chyci do 12 cylindrów. :kwasny:
Jeśli osprzęt w tym silniku nie jest jeszcze zajechany od strzałów w kolektor , to zaraz po kupnie lepiej sobie zainwestój w sekwencję.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 21:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
mcgiver, już sobie ją odpuszczam jeżeli napisałeś że to wielka lipa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2007, 23:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
jezdzic to napewno jezdzi... ale jezeli 2gen to pewnie tez sa miksery, co oznacza spadek mocy nawet na PB... chyba wolalbym kupic czysty silnik i dopiero przerabiac bo z tego nie wiadomo co bedzie

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: V12 z instalacją 2-giej generacji
PostNapisane: 13 marca 2007, 00:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
marcinn napisał(a):
dziś wpadło mi w oko ładne 850 i samochód w idealnym stanie jedynie co mnie zraziło to że została założona do niego instalacja II generacji.

No niestety
marcinn napisał(a):
Czy przy takim układzie czy nie ma problemów z tą instalacją??

Jak dobrze założona to problemów nie ma oprócz odczuwalnie mniejszej mocy ale to mozna zmienić ...
marcinn napisał(a):
jakie są koszty przerobienia tego na sekwencję i czy ma to sens

montując sekwencje. Ma to sens. Właściwie sekwencja to jedyne sensowne zasilanie LPG a autach nie ważne czy R4 czy V12 (oczywiście z mojego auta jestem zadowolony, ale wolałbym mieć sekwencje, albo brak LPG). Koszta duże. Samo przerobienie myślę min. 5000zł (bo licze, że ze starej zostaną przewody butla parowniki, więc powinno być taniej).

marcinn napisał(a):

auto jest dłuższy czas na otomoto, wygląda na zadbane (no ale to tylko zdjęcia), cena jest dość duża jak na takie auto, bo koneser nie kupi z LPG, a taki co chce oszczędzać kupi najtańszą. Trzeba by przyjrzeć się temu autu bliżej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 07:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Piotr_Ł napisał(a):
auto jest dłuższy czas na otomoto, wygląda na zadbane (no ale to tylko zdjęcia), cena jest dość duża jak na takie auto, bo koneser nie kupi z LPG, a taki co chce oszczędzać kupi najtańszą. Trzeba by przyjrzeć się temu autu bliżej.


O to chodzi że wczoraj oglądałem auto z bliska, szpary miedzy elementami są równe kolor ma ten sam odcień w środku skóra nie zniszczona nic nie poprzecierane


Ostatnio edytowano 13 marca 2007, 11:20 przez marcinn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 07:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
zbij troche cene i bierz a gaz przerobisz na sekwencje albo wywalisz :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 07:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Teraz jest pytanie jakich zmian trzeba dokonać i ile pieniążków aby to przerobić. Mam taką pracę że potrzebuje auta


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 09:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 245
Lokalizacja: Lublin
marcinn napisał(a):
Teraz jest pytanie jakich zmian trzeba dokonać i ile pieniążków aby to przerobić. Mam taką pracę że potrzebuje auta

różnica jest w zasilaniu tzn. od parownika w 2 gen. idą przewody do mixera a ten podaje gaz w dolocie (będzie pewnie za przepływomierzami), natomiast sekwencja ma przewody od mixera do listwy z wtryskami montowanej dodatkowo. No jeszcze dochodzi zmiana komputera sterującego gazem. Myślę, że w 1 dzień ze strojeniem powinni się bez problemu wyrobić. O pieniążkach rozmawiaja z gazownikami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 11:35 
marcinn napisał(a):
Witam koledzy

dziś wpadło mi w oko ładne 850 i samochód w idealnym stanie jedynie co mnie zraziło to że została założona do niego instalacja II generacji. Czy przy takim układzie czy nie ma problemów z tą instalacją?? jakie są koszty przerobienia tego na sekwencję i czy ma to sens


Mój kolega ma E32 750iL z gazem II generacji i nadodatek z jednym reduktorem i auto mu nigdy na gazie nie strzeliło i działa bez zarzutu a gość ma ciężką noge


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 11:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
DAREX napisał(a):
Mój kolega ma E32 750iL z gazem II generacji i nadodatek z jednym reduktorem i auto mu nigdy na gazie nie strzeliło i działa bez zarzutu a gość ma ciężką noge

ale napewno jest o wiele słabsze i spala przy tym owiele wiecej niż z instalacja sekwencyjną, przerabiając na sekwencję zyskujesz to że przy mniejszych wydatkach na gaz masz wiekszy zasób pod nogą , tańszym kosztem.
Wtedy to auto naprawdę jedzie ,a nie udaję ze jedzie.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 19:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
DAREX napisał(a):
marcinn napisał(a):
Witam koledzy

dziś wpadło mi w oko ładne 850 i samochód w idealnym stanie jedynie co mnie zraziło to że została założona do niego instalacja II generacji. Czy przy takim układzie czy nie ma problemów z tą instalacją?? jakie są koszty przerobienia tego na sekwencję i czy ma to sens


Mój kolega ma E32 750iL z gazem II generacji i nadodatek z jednym reduktorem i auto mu nigdy na gazie nie strzeliło i działa bez zarzutu a gość ma ciężką noge



a ja tego nie rozumiem po co komu v12 skoro nie ma na paliwo to niech sobie kupi r6 i chociaz pojedzie a nie pozniej go lanosy itp objerzdzaja


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 19:52 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
pozar_morza napisał(a):
a ja tego nie rozumiem po co komu v12 skoro nie ma na paliwo to niech sobie kupi r6 i chociaz pojedzie a nie pozniej go lanosy itp objerzdzaja

no drugiej generacji w takim silniku to ja też nie rozumiem ,ale sekwencja jak najbardziej, lepsze v12 z sekwą niż r6 w benzynie, ale każdy robi to co lubi więc niebędę zaczynał oklepanego na tym forum tematu. :]

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 20:46 
pozar_morza napisał(a):
a ja tego nie rozumiem po co komu v12 skoro nie ma na paliwo to niech sobie kupi r6 i chociaz pojedzie a nie pozniej go lanosy itp objerzdzaja


Mówi ze 730stki i inne 3.0 i 3.5i są dla dzieci bo miał wcześniej 730i a teraz ma 750i a dla niewtajemniczonych mówie o userze "Don" :ok:
Tyle ze on ją juz kupił z tym gazem od usera "zomol"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 21:12 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
Darex z tego co wiem to chyba przy 180 km/h wylacza mu sie silnik :rotfl: :rotfl:
i pali 30 lpg ..... dla mnie to porazka....

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 21:19 
Dixi napisał(a):
Darex z tego co wiem to chyba przy 180 km/h wylacza mu sie silnik
i pali 30 lpg ..... dla mnie to porazka....


Możliwe :rotfl:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 21:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
Dixi napisał(a):
Darex z tego co wiem to chyba przy 180 km/h wylacza mu sie silnik :rotfl: :rotfl:
i pali 30 lpg ..... dla mnie to porazka....


racja w 100%

Darex napisał(a):
Mówi ze 730stki i inne 3.0 i 3.5i są dla dzieci bo miał wcześniej 730i a teraz ma 750i a dla niewtajemniczonych mówie o userze "Don"
Tyle ze on ją juz kupił z tym gazem od usera "zomol"


jak 730 dla dzieci to 750 z gazem II gen. dla noworodkow po co mu 5 litrow pod maska jak moc spada o polowe :zdziwko: to lepiej kupic 7 i wsadzic do niej 1.6 :rotfl: dla mnie wielki :wstyd: sekwencja to by mogla jeszcze byc chociaz mocy nie traci napewno nie tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 21:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
pozar_morza, mam prośbę abyś czytał uważnie ten w tym temacie nie chodzi jak zagazować V12 tylko o pewnym przypadku gdzie w dużym silniku zastosowano instalację 2-giej generacji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 2827
Lokalizacja: Gdynia
marcinn, taka instalacja dosyc czesto zle wplywa na silnik...
najlatwiej to przed zakupem sciagnij zwezke itd itp i zoabacza jak pracuje na PB ;)
na 90% bedzie chodzil zle, widzialem juz pare M70 i za kazdym razem zle...
jeden plus to taki ze M70 jest tani i wymienic silnik to zaden problem :]

_________________
E28 525e 05/1986
E28 535i 04/1987
E28 M535i 09/1986
E30 316iA 05/1990
E32 750i 09/1991
http://www.e12e28.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 marca 2007, 21:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 491
Lokalizacja: Radlin
marcinn napisał(a):
pozar_morza, mam prośbę abyś czytał uważnie ten w tym temacie nie chodzi jak zagazować V12 tylko o pewnym przypadku gdzie w dużym silniku zastosowano instalację 2-giej generacji.


czytam uwaznie tylko darex pisze ze jakis jego kumpel ma na gazie i jezdzi ok a wcale nie bo ja bym go moim malym silniczkiem objechal sory ze wyszlo male OT a co do tego o co ty pytales to juz odpowiedzialem zbic cene brac i wywalic gaz ewentualnie wlozyc sekwencje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL