BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 19 kwietnia 2024, 23:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 27 grudnia 2011, 18:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
Nikodem napisał(a):
Cytuj:
Muszę tylko spowolnić obieg przez reduktor bo aż takie ciepło nie leci jak przed zmianą.


raczej wymienić nagrzewnice

przed tą zmiana grzał jak szalony wiec mysle ze nagrzewnica jest w porzadku, spowolnie i juz.

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 27 grudnia 2011, 19:54 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
skoro po montażu gazu jest zimno w aucie przyczyna jest zawsze taka sama - zamieniona nagrzewnica - płyn leci przez reduktor bo mu łatwiej niż przez zakamieniała nagrzewnice

więc skoro zdławisz przepływ przez reduktor - i on będzie zimniejszy a nagrzewnice jak miałeś zakamieniałą tak masz dalej ...

więc nie rozumiem twojego toku rozumowania ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 27 grudnia 2011, 20:45 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
:suchy:

hmmm... Wymieniać czy da rade przeczyścić?

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 27 grudnia 2011, 22:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 206
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Zawsze można spróbowac przeczyścic. Może akurat pomoże


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 28 grudnia 2011, 00:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
Przegonilem troche wozik i grzeje. Troszke pozniej gorace leci ale narazie nie bede ruszac ;) no i po jezdzie dolalem troche plynu wiec pewnie mu uszlo powitrze :)

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 28 grudnia 2011, 00:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 206
Lokalizacja: Podkarpacie
Moje BMW: e34
Kod silnika: M50B20
Ja zawsze odpowietrzam w ten sposób że śrubę na chłodnicy od odpowietrzania lekko tylko zakręcam żeby powietrze miało jak uchodzic. Korek od zbiorniczka odkręcony dolewam płynu prawie na maksa i trzymam silnik kilka, kilkanaście sekund tak na 5 tyś (oczywiście gdy już jest ciepły) i nie ma bata żeby z nagrzewnicy powietrza nie wypchało. Potem odkręcam jeszcze śrubę od odpowietrzania i na obrotach jeśli trzeba dolewam płynu i patrze czy uchodzą bąbelki. Można go wtedy jeszcze chwilę pogazowac ale nie za bardzo. Czekam aż przestanie uchodzic powietrze zakręcam śrubę korek i ma byc ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 28 grudnia 2011, 02:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
a żeby nie było że gadamy o układzie chłodzenia zamiast o prawidłowym podłączeniu podgrzewania reduktora oto moje dzieło(m52b20):
Obrazek

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 28 grudnia 2011, 03:40 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
tylko czemu wtyczka jest odpięta ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 28 grudnia 2011, 04:13 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 283
Lokalizacja: Łódź / okolice
Moje BMW: E46 Touring
Kod silnika: m54b22 + LPG
Nikodem napisał(a):
tylko czemu wtyczka jest odpięta ?

to zdjęcie robione "w trakcie", nie pamiętam czemu ale ją odpinałem. na 300% jest włożona z powrotem.

_________________
:super: moja coupeta jest cała w oryginale :super:

Lubię Płacić Grosze

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 8 marca 2012, 15:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e34 525i
pytanie następujące:

przy m20 z dodatkową pompą wody pod elektrozaworami jakie ma znaczenie czy wepnę się w przewód 3 czy 2?


pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 16 czerwca 2012, 15:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2703
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: Subaru Outback
Kod silnika: EJ253
Podepnę się... jak sprawa wygląda w e30 m40? z którego węża ma iść woda i do którego wracać?

http://realoem.com/bmw/diagrams/a/x/2.png

_________________
Jeśli 4 to B. Jeśli 6 to R. Jeśli 8 to V


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 16 czerwca 2012, 22:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1642
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46
Kod silnika: m52tub25
wladekkow napisał(a):
Podepnę się... jak sprawa wygląda w e30 m40? z którego węża ma iść woda i do którego wracać?

http://realoem.com/bmw/diagrams/a/x/2.png

19 i 20

_________________
Mapa google osób z interfejsami do BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 19 czerwca 2012, 20:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Moje BMW: 320i
Kod silnika: m50b20
Garaż: www.autowarsztat.lublin.pl
Witajcie forumowicze,
mam takie pytanie odnośnie m50b20. 2 tyg temu włożylem sekwencję stag isa, wtryskiwajniki regi niebieskie, reduktor zavoli zeta s. butelka 55l. Zacznę najpierw od najistotniejszej sprawy. Z początku auto po odpaleniu rano gasło, bujało budą, nie wkręcał sie ani na benzynie ani na gazie, okropnie falowały obroty, gaz przełączał sie dopiero po tym jak silnik sie zagrzał do pionu i przypaliłem opony. Oddalem fachmanom zeby to poprawili. Niby odpowietrzyli i jest teraz tak: na gaz przełącza się praktycznie zaraz po odpaleniu (moze ma na to wpływ obecna temperatura-nie wiem, lub zmienili temp załączania się gazu na np 10st C), auto pali 18litrów gazu na 100km w mieście, kiedy wcisnę gaz i obroty dojdą do 4400 obr to przełącza mi na benzynę, pedał gazu reaguje z opóźnieniem tj wcisnę pedał- silnik delikatnie wejdzie na obr po czym opadają i dopiero zaczyna się wkręcać na obroty. Jest zmulone trochę, na zimnym potrafi dusić się i nie równo wchodzić na obr. Do butli wchodzi mi niecałe 36l- da się to poprawić?jak?
poradźcie co mogę z tym zrobić, widzę że sporą wiedzą i praktyką dysponuje kolega Nikodem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 20 czerwca 2012, 09:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Kolego ktoś kto zakładał Ci gaz był pewnie kompletnym idiotom... Ja w swojej 2 litrówce mam założona butle 55L i wchodzi mi 48 L spalanie jakie dam radę zrobić przy normalnej jeździe to max 12,5L gazu... Podpytaj kolegę o nicku Toudi zna się na rzeczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 29 października 2012, 21:41 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 29
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: n42b20
Witam Ja w e46 318i silnik N42B20 mam podłączone zasilanie pod wąż nr 1 a powrót pod 4 idący do zbiorniczka wyrównawczego i strasznie się długo nagrzewa przy niskich temperaturach. Ma ktoś opcje jak to poprawić? http://www.realoem.com/bmw/diagrams/i/d/141.png


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 29 października 2012, 22:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Strasznie długo tzn ile tak dokładniej ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 30 października 2012, 10:38 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 29
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: n42b20
7 km. Latem wszystko było OK ale jak temperatura zeszła po niżej 10 stopni jest tragedia. Wskazówka temperatury na cyferblacie przekracza pierwszą białą kreskę i dopiero się przełancza


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 30 października 2012, 12:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23098
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Termostat sprawny ? na kompie bezbłędnie ? :P Od tego bym zaczął.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 30 października 2012, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 29
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: e46 318i
Kod silnika: n42b20
Jak na razie z podzespołami wszystko OK.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: FAQ [Exx] Podłacznie Ogrzewanie Reduktora
PostNapisane: 30 października 2012, 20:11 
Offline
Forumowicz

Wiek: 34
Posty: 312
Lokalizacja: Olkusz
Moje BMW: E36 323 qp
Kod silnika: M52B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103417
Nie wiem jak oni to podłanczaja u mnie cos takiego nie wystepuje max. 2 km przy takich temp. jak teraz a nawet przy -10 tez i na gazie chodzi :) raz tamtej zimy przełączyla sie na gaz po 7 km ale na kompie pokazywało -33,5 wiec zaoszczedziłem jej i przxełaczyłem z powrotem na pb bo przy takiej temp. wolałem zeby silnik katów nie dostawał.
Ustawiona na 30 stopni

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL